CHAMPIONS 20 TIMES
Bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN. Sprawdź i odbierz bonus!

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +5 - Diabły remisują z Chelsea wygrane spotkanie!

Relacje Red_Devil @07.02.2016, 16:01 | Przeczytano 3529 razy

Diabły remisują z Chelsea wygrane spotkanie!

Manchester United, mimo bardzo dobrej gry, tylko zremisował z Chelsea 1:1 w 25. kolejce Premier League. Diabły objęły prowadzenie za sprawą Jessego Lingarda, ale w doliczonym czasie gry wyrównał Diego Costa.

Na spotkanie na Stamford Bridge Louis van Gaal nie dokonał żadnej zmiany w meczowej 18-tce w porównaniu do wygranego meczu ze Stoke City! Wielu wzięło to za dobry omen, że Holender nie chce też zmienić bardziej ofensywnego stylu gry, który jego drużyna pokazywała w ostatnich meczach.

I nie przeliczyli się. Czerwone Diabły od początku naciskały i w zasadzie przez pierwsze 20 minut zamknęły gospodarzy na ich połowie. W akcjach oskrzydlających brylowali Matteo Darmian, Cameron Borthwick-Jackson i Anthony Martial.

Niestety, większość ataków MU rozbijała się na 20. metrze od bramki Thibauta Courtoisa. Niewidoczny był Wayne Rooney, słabo radził sobie Juan Mata. Dominacja United zarysowała się też w liczbie rzutów rożnych, ale goście nie stworzyli tym elementem gry żadnego zagrożenia pod bramką Chelsea.

Podobnie przebiegała gra w drugiej części gry, jednak tutaj udało się strzelić bramkę. Z lewej strony piłkę wrzucił Borthwick-Jackson, Rooney ją zgasił, a bramkę z półobrotu zdobył Jesse Lingard. Wydawało się, że wreszcie udało się złamać zespół "The Blues".

Niestety, podopieczni van Gaala popełnili najbardziej oczywisty błąd: zamiast dalej atakować, cofnęli się do obrony, oddając piłkę rywalom. Przez blisko 20 minut United broniło korzystnego dla siebie rezultatu i nie mogło to skończyć się inaczej. Wprowadzony na boisko Memphis Depay zmarnował dobrą kontrę, a w odpowiedzi po zamieszaniu przed polem karnym Davida de Gei, zaspał przy pułapce ofsajdowej Borthwick-Jackson, a Diego Costa zdobył wyrównującego gola.

Czerwone Diabły słusznie straciły punkty w Londynie. Tak nie może grać zespół z ambicjami w Lidze Mistrzów, nie mówiąc o czołowych lokatach w Premier League. Trzeba grać do końca, a prowadzenie jednym golem to jeszcze nie 3 punkty. United tracą teraz 6 punktów do 4. miejsca - jeżeli dalej będą tak marnować okazje do wygrywania spotkań, to Liga Europy to maks co mogą osiągnąć.

Tagi: Chelsea, Diego Costa, Jesse Lingard, Premier League, Relacje z meczów, Remis, Znamy składy

Komentarze (50) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 241

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 21:34, #50 Zwiń/Pokaż komentarz TweOczyZielone
Gra dobra, patrząc przez pryzmat rywala, Rooney niby coś tam grał, jednak nic z tego nie wynikało, to samo Mata. Kolejna akcja wychowanków, Jackson kolejny raz udowodnił, że wrzutki ma lepsze niż nie jeden skrzydłowy, Lindgard brawo, to był gol z typu walne, może wejdzie i gratulacje dla niego za taką decyzję. Martial, takie żądło puścił w stronę bramkarza The Blues, aż mi dech zaparło jak zobaczyłem, że Courtois to dziabnął palcami. Fellaini, podobno ćwiczył, zdziwił się jak mu piłka spadła na głowę, przewrócił się jak dostał piłkę pod nogi ( Tak to wyglądało na powtórkach.) Lubie go, nasz Afromen, jednak poziomem odstaje. Dobrze podsumował go komentator "Ma warunki fizyczne, jednak przegrywa w walce o pozycje, ponieważ jest wolniejszy od przeciwników." Coś w ten deseń i zgadzam się z tym w 100%. Wolałbym za niego na boisku Herrer'ę lub Shneiderlin'a.
Pierwsza połowa zdecydowanie United, druga zdecydowanie Chelsea, szczególnie napór po bramce Jesie'ego. Remis zasłużony dla obu ekip i przejdzie raczej bez echa.

Co do zmian.
Shneiderlin - mimo straconej bramki na 1/1 to i tak zmiana na plus.
Depay - Co ku'wa? Nani poszedł za 5mln Depay przyszedł za 30mln
Nani>Depay
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 08.02.2016, 11:29, #49 Zwiń/Pokaż komentarz boober
Oglądaliśmy inny mecz. Lingard oprócz strzelonej bramki zaliczył bardzo przeciętne spotkanie, prawa strona nie istniała, piłka go parzy, gra asekuracyjnie. Mata? Zdecydowanie grał znaczącą rolę, architekt tego meczu. Nie wiem co takiego dał Scheiderlin i jego zmiana że na plus, serio. Depay - cóż niefortunne podanie i słaby wyustęp, ale widać że ten piłkarz potrzebuje występów żeby nabrać rytmu meczowego. Widziałbym jego w pierwszym składzie zamiast Lingarda. Podobnie Perreira - jego chętnie też zobaczyłbym w wyjściowej 11. Felaini - cóż - pinokio nie jest wirtuozem, ale swoje zadanie spełnia. Potrafi piłke przetrzymać i odegrać w dobre miejsce, nie notuje tylu strat. Rooney, gryzł przeciwnika i jest w dobrej dyspozycji.
Postów: 241

Napisz PW
dodano: 09.02.2016, 17:11, #48 Zwiń/Pokaż komentarz TweOczyZielone
Sorki, że takpóźno odpowiadam :P

Lingard bez formy zrobił coś czego Mata,Rooney,Fellaini,Martial dobrze grający nie zrobili, strzelił gola na wagę zwycięstwa co potem spartolili pod koniec na Remis, ale strzelił gola i przeciwko Stoke też zdobył bramkę, więc wybacz do póki będzie zdobywał bramki, ma większe prawo przebywać na boisku niż gryzący Rooney czy Architekt Mata. Cały zespół grał dobrze, tak samo Chelsea ale od paru meczów są hejty na Lingarda, a tak naprawdę to dzięki niemu mogliśmy oglądać dobry mecz, ponieważ zdobył szybko bramkę ze Stoke. Taki sam hejt leci na Camerona po meczu z Chelsea, że przyczynił się do gola Costy. A nasze gwiazdy Architekci,Gryzaki,spełniający zadanie do niczego się nie przyczynili w tym meczu. Grali dobrze, jednak nie zrobili tego co zrobił Lingard, wręcz najważniejszego, strzelił bramkę.
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 08.02.2016, 15:58, #47 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysBlue
A mi szczerze zrobiło się smutno patrząc na grę mojej Chelsea.Za bardzo pozwalaliśmy wam grać piłką.Uważam że jak Chelsea tak zagra z PSG to będzie jeden wielki pogrom tym bardziej jak spojrzeć w jakiej formie jest aktualnie ekipa Blanca.
No i jeszcze na dodatek odpadł nam Zouma jeden z lepszych w tym sezonie.Szkoda że ostatnio mecze Chelsea-United to pojedynek dwóch wielkich bramkarzy tak jak by chcieli sobie coś udowodnić który był lepszy w ATM.De Gea fantastycznie bronił ale też zabrakło nam szczęścia w ostatnich minutach co to by była za historia gnieciona Chelsea strzela 2 bramki w doliczonym czasie gry.Być może piłka byłaby niesprawiedliwa gdyby padł taki wynik.Ale uważam że będąc kibicem United czułbym niedosyt po takiej grze i takim wyniku.
Takie piłki mógł wyjąć tylko De Gea on ma jakiś dzień konia zawsze przeciwko Chelsea tak jak kiedyś Van Der Sar.Uważam że przy takim woleju Ivanovića,strzale Costy w ostatnich minutach skapitulowałby nawet sam Neuer.

//Edytowano 3 razy, ostatni raz 08.02.2016, 16:02

dodano: 08.02.2016, 10:26, #46 Zwiń/Pokaż komentarz dq [88.156.43.***]
gar do przodu lipa po całości ,skrzydłowi 3 akcje przez 90 min,a rywale mało akcji ale zdecydowanie bardziej pachnące bramką,a MU ........ sorry ale małolat na lewej obronie nie ma pojęcia o łapaniu na spalony(91 minuta),to po co wydawać kupę kasy na słabych i kontuzjogennych graczy i wystawiac jakiegos cieniasa, kura\w FERRGIE wróć
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 08.02.2016, 10:29, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
A Tobie proponujemy wrócić do szkoły podstawowej, ponieważ masz podstawowe problemy z interpunkcją i składnią logiczną zdania.
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 08.02.2016, 00:30, #44 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Nie no wszyscy ostatnio przebąkuja coś o mistrzowskim tytule a ja mam wrażenie że ucieka nam top4 i LM w przyszłym sezonie szkoda tego wygranego prawie meczu. GLORY MAN UNITED!
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 23:37, #43 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Z przebiegu meczy remis jest wynikiem sprawiedliwym. To co De Geja wyciągnał sety od Ivanovicia i Fabregasa to kosmos. Wiadomo, że żal [***] ściska zrmisowac wygrany mecz, ale bądźmy obiektywni. Od meczu z Chelsea na OT ta gra pod van Gaalem jako tako wygląda. Szkoda całej masy punktów straconych w dogodnych spotkaniach, no ale trudno, co zrobic.
Postów: 996

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 23:04, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Tak szczerze to zastanawia mnie ten gol Costy. Mianowicie De Gea zawsze stoi do końca, a w tej sytuacji się położył. Zastanawiam się czy gdyby Cameron nie zrobił wślizgu to Hiszpan miałby szanse wybić piłkę spod nóg Costy?

Ogólnie to wszyscy wieszają psy na Depayu, który stracił piłkę pod polem karnym przeciwnika. Wysyłacie go do rezerw itd. Nie tak dawno te same osoby wielbiły Naniego, który podobnych strat zaliczył ogrom, a zawsze chcieliście by grał. W sumie to Portugalczyk stracił piłkę również z Chelsea tylko on to zrobił na 30 metrze od własnej bramki... a i tak był wielbiony...
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 20:53, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Biesiadnik
Końcówka zawalona, ciągle faule i wybicia byle gdzie, a wejście Depaya to tragiczna zmiana
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:30, #40 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Dziwi mnie jedno. Dlaczego Depay nie właczy głowy? Przecież to nie boli. Miał na tacy podanie do Schneiderlina to [***]nął do Kurtuła, a po tej akcji padło wyrównanie. Kolejny raz gdy ten gość nie myśli. Ze Stoke podał na 3 yardy zamiast 25, z N'castle został zjechany jak dziecko w akcji gdzie Damet wyrównał
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:49, #39 Zwiń/Pokaż komentarz KetraBoss
Też nie potrafię tego zrozumieć. Koleś, który sezon temu brał trzech chłopów na plecy, robił z nimi rajd i strzelał gola teraz traci piłkę w najprostszej sytuacji. Przed nim stał tylko jeden zawodnik, a on podał prosto w jego nogi. Mógł wybić tę piłkę na aut lub po prostu podejść do narożnika, przetrzymać ją tam jednocześnie urywając kilkanaście sekund po czym nabić rywala. Z jego muskulaturą chyba nie byłoby problemu zastawić się po czym nabić przeciwnika.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 20:24, #38 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Eredivisie a BPL to inny rozmiar kapelusza. Wierzę w niego i myślę, że w przyszłym sezonie gorzej być nie może. Bo tę kampanię ma już straconą. Chyba, że nagle włączy mózg - jak Smoła po derbach :)
Postów: 5571

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 20:13, #37 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Wielka szkoda, bo takiej okazji żeby wygrać ze słabą Chelsea na SB nie mieliśmy zbyt wiele w ostatnich latach.
Obie drużyny zagrały dobry mecz, DDG po raz kolejny koncertowo na linii, tradycyjnie jednak daliśmy się zepchnąć do własnego pola karnego a w takich sytuacjach to zwykle jest 50/50.
Dlatego strasznie działało mi na nerwy, że zamiast utrzymać się choćby minutę przy piłce, przegrać przez środek, to gdy piłka trafiała do Martiala, ten zamiast odegrać do najbliższego kolegi klasycznie pcha ten swój drybling jeźdzca bez głowy. Ja rozumiem że to skuteczna broń drużyny, ale jak prowadzisz 1-0 to trzeba włączyć myślenie a nie głowa pod nogi i do przodu.
dodano: 07.02.2016, 20:03, #36 Zwiń/Pokaż komentarz SleepingDevil7 [83.0.192.***]
W tym meczu po prostu trzeba było wpakować gola więcej, bo było widać, ze z czystym kontem, to my stamtąd nie wyjedziemy. Gol dla Chelsea już od dłuższego czasu wisiał w powietrzu i tylko żal, ze nie padł wcześniej, bo mogliśmy to jeszcze jakoś odrobić. Jednak remis w moim odczuciu sprawiedliwy, chociaż mocno bolesny, bo już człowiek widział te 3 pkt w tabeli, które za moment możemy sobie dopisać, a tu przykra niespodzianka.
Dużym plusem u nas jest ponownie bardzo dobry mecz. Oby już na serio był to zwiastun czegoś dobrego, bo widać, ze jak chcemy, to umiemy.
Postów: 4320

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:29, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Smutny wynik. Punkty odebrane w ostatnich minutach zawsze bolą najbardziej. Szkoda Borthwicka bo to jednak jego błąd, poza tym uważam że chłopak zdał test - kilka razy świetnie kasował nadlatujące piłki (6 bloków, najwięcej w drużynie), a i w ofensywie znów dał o sobie znać z dobrej strony, to po jego dośrodkowaniu - choć nie bezpośrednio - do siatki trafił Lingard. Willian co prawda kilkakrotnie dał mu się we znaki ale Brazylijczyk to jeden z lepszych skrzydłowych tego sezonu BPL, a Cameron ma ledwie 19 lat. Początkowo mnie przerażał, teraz jestem pełen podziwu.

Bardziej za zmarnowany wysiłek całej drużyny obwiniłbym katastrofalne wejście Depaya który jednym jedynym podaniem mógł wyłożyć setkę Morganowi - wolał podać wprost w nogi rywala. Dla mnie ta zmiana była w ogóle niepojęta, w momencie w którym należy bronić Van Gaal zdejmuje z boiska skrzydłowego mającego zadania defensywne we krwi i wpuszcza istnego konia trojańskiego mogącego wybuchnąć w każdym momencie. Schneiderlin też po raz kolejny bardzo słabo, oczekiwałem po nim czegoś zupełnie innego, a otrzymałem - przeważnie - typowego przecinaka który zostawia koszmarne dziury i bez przerwy jeździ na murawie z wślizgami które często kończą się faulami.

Wybitne zawody De Gei, bardzo dobrze zaprezentowali się Darmian i Cameron, zwłaszcza Włoch jakby odzyskał pewność siebie, coraz chętniej biega do przodu, a na tyłach nie odpuszcza. Smalling przez 90 minut troskliwie opiekował się Costą by w ciągu 6 dwukrotnie doprowadzić go do sytuacji sam-na-sam z Davidem. Blind jak to on, problemy szybkościowe czy brak naturalnych reakcji dla stopera musi nadrabiać sprytem co też nie zawsze się udaje. Po Carricku widać upływające lata, w paru sytuacjach był minimalnie spóźniony, kilka wiosen temu wyjaśniłby je z palcem w nosie. Fellaini miał lepsze i gorsze momenty, generalnie można go ocenić przeciętnie. Mata też nic specjalnego, brakuje mi w nim iskry Silvy czy Ozila, jego rozgrywanie piłki to zbyt często kółeczka i podania wszerz. Rooney w drugiej połowie już lepszy, w pierwszej był statystą. Widać że nie jest już tak na bakier z formą jak w ubiegłych miesiącach ale i takiej bezczelności pod bramką jak u Costy mu brakuje. Martial był pieczołowicie kryty i podwajany, mimo to oddał kapitalny strzał. Trochę za często zostawiał Borthwicka samego w obronie. Morgan i Depay bardzo słabo. Herrera zmiana roku.

Widać też jednak dlaczego LVG wystawia nieco nieokrzesanego i prostolinijnego Lingarda kosztem Memphisa. Jesse jest o wiele lepiej poukładany taktycznie. Wie kiedy bronić, wie jak ustawiać się przy dośrodkowaniach, wie jak grać po ziemi, jak stwarzać przewagę w danym sektorze boiska. Oczywiście, te cechy nie mają tak gigantycznej jakości jak w przypadku choćby Anthonego ale chłopak jest niesamowicie przydatny. Ten gol przypomniał mi trafienie równie co Lingard wyszydzanego niegdyś Fletchera który w kampanii 2005/06 załatwił nam 3 punkty w meczu z... właśnie Chelsea. Mam nadzieję, że kariera Lingarda potoczy się nie gorzej niż ta Darrena, póki co jest dobrze. 4 gole w 12 meczach? Świetny wynik. Tyle samo bramek zdobyli jak dotąd choćby Mata, Ozil, Ramsey, Eriksen czy Bony, a wszyscy mają o wiele więcej minut.

PS
Szkoda Zoumy. Fatalnie to wyglądało.
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:40, #34 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Czyli Jesse na środek pomocy. Bowiem wtedy Fletch również był skrzydłowym, gdy strzelił dla nas tego gola. Mecze BPL na STV2 to były czasy :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 07.02.2016, 19:43

Postów: 311

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:21, #33 Zwiń/Pokaż komentarz KetraBoss
Szkoda. Do momentu strzelania gola graliśmy dobrze, momentami bardzo dobrze, szczególnie początki obu połówek, gorsza końcówka pierwszej. Po strzeleniu gola nastała taktyka coś na wzór słynnego "autobusu", która wychodziła nam bardzo nieudolnie. Właściwie to tylko dzięki De Gei utrzymywaliśmy wynik, każda próba przerwania akcji przez Diabłów kończyła się rzutem wolnym dla Chelsea, chwała Bogu, że dzisiaj Williamowi nie wychodziły one kompletnie, zresztą jak nam rzuty rożne. 11 rzutów rożnych i prawie żadnego zagrożenia pod bramką The Blues.

Wstawienie Depaya kosztem Lingarda w tak kluczowym momencie to bynajmniej dziwna decyzja LVG. Ściągniecie człowieka, który w obronie radzi sobie jak na skrzydłowego przyzwoicie, a wstawienie gracza, który nie potrafi bronić w ogóle, udowodnił to w meczu ze Stoke na wyjeździe. Wiem, że priorytetem podyktowania tej zmiany miała być jakaś szybka kontra skrzydłem oraz dobicie Niebieskich. Skończyło się na dziecinnej stracie piłki przez Holendra na połowie rywala czego efektem był gol dla Chelsea jednocześnie zaprzepaszczając dogodną sytuację na 2:0. Swoją drogą niezbyt udana interwencja Blinda przy golu dla Chelsea.

Standardowo jak to u LVG co staję się normą, zmiany fatalne. Fellaini zawsze dawał nam dużo w momentach kiedy bronimy się prawie całą jedynastką. Został zmieniony. O zmianie Lingarda na Depaya napisałem powyżej natomiast zmiana Maty z Herrery na 2 lub 3 minuty przed końcem to jest śmiech. Wiemy nie od dziś, że Herrera gryzie trawę za dwóch, zwłaszcza w takich meczach. Naprawdę nie dało się wprowadzić Andera za Matę zaraz po strzeleniu gola? W granicach 80 minuty Juan już tylko pozorował grę, nie dając nic w obronie.

Przypomniał mi się mecz z Newcastle gdzie też po wyjściu na prowadzenie cofaliśmy się całą drużyną, a Sroki potrafiły za każdym razem znaleźć drogę do bramki.

Kolejna nieudolna próba pokonania Chelsea. Zaprzepaszczone dwa punkty w iście Van Gaalowskim stylu. Tracimy 6 punktów do czwartego miejsca, 12 do pierwszego. Mnie to nie zadowala, zarząd mam nadzieję też.

Jedyne plusy dzisiaj to postawa Smallinga, De Gei, Darmiana i Martiala. Czyli właściwie oprócz super meczu Darmiana u nas nic nowego.
zobacz więcej
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 16:39, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Miałem nadzieje że zagra Depay, mam czuje że mógłby odpalić, jeśli dostanie szanse.
Postów: 996

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 16:53, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Zwycięskiego składu się nie zmienia. Dlatego mamy taki a nie inny skład. Jednak zgadzam się Depay powinien dostać szansę, chociaż jak Lingard znowu ukłuje to nie będę obrażony.
Postów: 2353

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:15, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
No to odpalił.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:14, #29 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Kolejny zjeb.any mecz na własne życzenie! Więcej nic dodawać nie trzeba.
Postów: 122

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 17:50, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
Szkoda, że w BPL nie wprowadzili podwórkowej zasady 3 rożne = karny... Byśmy ten mecz z 5:0 wygrali.
dodano: 07.02.2016, 19:11, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Nicpozatym [91.236.33.***]
Gdyby tak było to w Liverpoolu świętowali by dziś mistrzostwo :v
dodano: 07.02.2016, 19:12, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Nicpozatym [91.236.33.***]
Gdyby tak było to w Liverpoolu świętowali by dziś mistrzostwo :v
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:12, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Szkoda mi B-J, bo zagrał [***]isty mecz i jednym błędem spieprzył wszystko. Aczkolwiek w tym momencie chyba poczułem filozofię, bo to co zrobił Depay w tej kontrze... Mógł zrobić wszystko, zachował się jak gracz Chelsea...

Lubię Lingarda, kibicuje mu, ale czasami mnie zwyczajnie wkurza. Niesamowite jest jednak to, że potrafi przez większość meczu być nieobecnym, a potem przyjebać w okno.

De Gea - poza skalą.
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:10, #24 Zwiń/Pokaż komentarz carrick65
Całą winą za ten remis powinno sie obarczyć Depaya! Van Gaal wpuścił konia trojańskiego. Stracić piłkę w tak prosty sposób jest niedopuszczalne w takim momencie meczu. To jeszcze pół biedy zdarza sie, ale jego powrót za kontrą Chelsea był łagodnie mówiąc denerwujący i z jego strony poszła ta felerna akcja. Szkoda że już nie mamy suszarki...
dodano: 07.02.2016, 19:07, #23 Zwiń/Pokaż komentarz 1234 [109.231.10.***]
A ja tam wcale nie mam zamiaru sie oburzać. Całkiem dobre spotkanie w wykonaniu Utd, nieuzasadnione wylewanie pomyj na Lingarda, którego gol mógł nam dać dziś zwycięstwo, czy na Fellainiego, rozgrywającego u boku Carricka całkiem udane zawody to jak strzały w kolano. Chłopaki do momentu zdobycia przewagi grali dobry mecz, a że Chelsea wyrównała, cóż taki urok Premier League. Podziękowania się Davidovi należą bo z innym golkiperem równie dobrze dzisiaj moglibyśmy zajmować pozycje The Blues w tabeli (choć i nasza wcale nie napawa optymizmem, bo 6pkt straty do Champions League to dużo, zwłaszcza w Anglii gdzie każdy teren jest trudny i nie ma łatwych meczy.

Jedyne czego mi na prawde żal to gra Depaya. Więcej się wymaga od zawodnika, który przyszedł do Man Utd jako najlepszy gracz/strzelec Eredivise, z łatką zapowiadającego się na klasy światowej skrzydłowego piłkarza. Nie chce na niego zwalać winy za ostateczny rezultat, ale to po jego kiksie w bardzo dogodnej sytuacji Chelsea ruszyła z akcją, po której padł gol. Nie błyszczy holender oj nie błyszczy i bynajmniej nie jest to wina zespołu, że to tak ujmę bo Martial potrafi wnieść wyborną jakość nawet kiedy koledzy nie do końca wykazują się podobną inicjatywą. Natomiast Memphis jest cieniem samego siebie. Zupełnie jakbym widział Di Marie. Nie rozumiem jak to się dzieje, że piłkarze którzy przychodzą do nas po wyśmienitych sezonach, paradoksalnie zamiast pokazywać pełnie możliwości grzeją ławkę
zobacz więcej
Postów: 986

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:05, #22 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
W tym sezonie oglądałem może ze dwa spotkania United (oprócz tych w LM), i nie żałuję. Pierwszą kwestią jest to, że nie mam po prostu czasu a drugą, że tak jak dziś, po prostu nie chce mi sie na to patrzeć ;p. Domyślam, się, że dużo nie straciłem. Czekam na Mourinho ;p.
Postów: 462

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:57, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
Szkoda że nam drugiej nie strzelili , jestesmy tak żałośni że masakra , i tak wogóle mata nic do niego nie mam ale nie pasuje do nas powinien zostac sprzedany i wtedy Matrial do ataku a rooney za jego plecami .
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:01, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz Holk-Łebiński
Ciebie powinni sprzedać
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 19:00, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Dawno nie oglądałem meczu w takich emocjach. Grali naprawdę nieźle. Choć czy tylko ja mam wrażenie, że oni w obronie są strasznie wolni i niezdecydowani?
Blind w akcjach ofensywnych gra dobrze, ale widać, że jako środkowy obrońca to się nie nadaje. Do drugiej linii powinien iści zamiast Belga.
Jak będą grali w takim stylu to jest światełko w tunelu, że doczłapią się na 4 pozycję.
Pytanie co zrobił Depay w akcji przed, która padła bramka??
I dla czego po strzeleniu gola tak mocno się cofnęli? Czy Herrera ni mógł wejść wcześniej? On umie przytrzymać piłkę i walczy w defensywie, a Mata już nie miał siły.

GGMU!!!
Postów: 6154

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:59, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Alez mi szkoda tych 2 pkt i Davida, ktory w pelni zasluzyl na to by zachowac czyste konto. Coz jeden punkt to nie tragedia na wyjezdzie, jednak czolowka coraz bardziej ucieka i z meczu na mecz bedzie tylko ciezej ja dogonic. :/

Najlepszy zawodnik to zdecydowanie nasz #DaveSaves, gdyby nie on nic bysmy tu nie ugrali. Swoja droga mecze pomiedzy United, a Chelsea to juz swoista walka bramkarzy, ktory lepszy. ;)
Postów: 102

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:34, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Gandam
taki mecz, a tu tylko 13 komentarzy? ^^
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:58, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Nie to co kiedyś, nawet 200 było.
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 17:54, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Prawa strona to tylko Darmian, reszta nie istnieje do zmiany Lingard no i Belg mnie nie zawiódł gra tak jak zwykle, czyli kiepsko.
Smalling stwarza większe zagrożenie niż Mata, więc Lui powinien Hiszpana w przerwie już zdjąć.
Postów: 122

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:24, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
Jednak dobrze, że go nie zmienił... :D
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:53, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Chyba bym sobie minus sam dał ;)
Postów: 98

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:48, #12 Zwiń/Pokaż komentarz MU forever
No i wszystko w piz...
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:51, #11 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Depay zrobił najgorszą rzecz jaką mógł, już lepiej było tą piłkę wykopać w trybuny niż tak łatwo oddać ją bramkarzowi...
Postów: 2353

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:49, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Hahaha wiedziałem, że tak będzie! Od początku. 1:1 obstawiłem w Typerze :)
Postów: 98

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:46, #9 Zwiń/Pokaż komentarz MU forever
We wcześniejszych meczach większe emacje były na Manusite niż na boisku a teraz szalę się przechylają w drugą stronę. Nic tylko się cieszyć:)
Postów: 98

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:31, #8 Zwiń/Pokaż komentarz MU forever
Lingard odpowiada na krytykę pod swoim adresem w najlepszy możliwy sposób. Oby tak dalej! Ale interwencje Davida to dopiero sztuka.
Postów: 6154

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 18:19, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Jessi zachwycil! :D

Dave tez niszczy system, zdecydowanie nr 1 na swiecie w bramce. :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 07.02.2016, 18:26

Postów: 743

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 17:59, #6 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
30 godziny posiadania strzał MARTIALA i 15 minut pełnych gaci i karny ewidentny remis będzie sukcesem
Postów: 6154

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 17:50, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
O ile poczatek byl udany to potem znwou zaczelismy klepac. Czuje sie troche rozczarowany, jedynie strzal Martiala byl tak w pelni udany. Brakuje dokladnosci i spokoju w ataku, dobrze chociaz, ze jest wiele prob. W drugiej trzeba przycisnac Chelsea i zgarnac trzy punkty, spokojnie nas na to stac. GGMU!!! :)
Postów: 2353

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 17:15, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Nic tylko taką przewagę zamienić na gola. Ale znając naszych to...
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 16:34, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
To jednak Fellaini nie jest kontuzjowany? No nic oby zagrał dobry mecz.
Już zaciskam kciuki :)
Postów: 6154

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 16:24, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Chelsea tak jak my wychodzi takim samym ustawieniem. Ciekaw jestem kto przejmie inicjatywe w tym spotkniu i czy znowu wrocimy do nudnego klepania pilki. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie jednak wiele na to wskazuje.

Zobaczymy jak sie mecz potoczy, ale licze, ze sie nie rozczaruje, chcialbym zobaczyc dobre widowisko z bramkami i naszym zwyciestwem oczywiscie. :)
Postów: 10357

Napisz PW
dodano: 07.02.2016, 16:15, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Zwycięskiego składu się nie zmienia. Dobre hasło. :) Miejmy nadzieję, że zda egzamin. :) GGMU!
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.