CHAMPIONS 20 TIMES
Bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN. Sprawdź i odbierz bonus!

QUIZ

Zapraszamy do Quizu o legendzie Manchesteru United, Ryanie Giggsie. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +15 - Dzień z życia Fergusona

Opowiadania Redakcja @04.02.2012, 12:20 | Przeczytano 15375 razy

Dzień z życia Fergusona
Wprawdzie kolejny mój tekst miał wyjść dopiero za tydzień, jednak poprzez pewne wydarzenia i przypływ weny powstał krótki artykuł. Nie traktujcie go jako kolejną część "Diabelskich Maksym".

Obudził mnie budzik. Kurde, dopiero siódma rano. Zasnąłem na kolejne dwie godziny. O 9 wstałem sobie jakby nigdy nic, przecież mi wolno, w końcu jestem sir.
Pierwsze co zrobiłem po pobudce, to poszedłem do toalety. Po drodze zwinąłem ze stołu najświeższe wydane The Times. Załatwiając potrzebę przerzuciłem parę kartek tego szmatławca. Od razy zauważyłem artykuł mający rzekomo dać mi coś do zrozumienia. Zatytułowany był "Ferguson powinien kupić środkowego pomocnika". Dobre sobie. Kto to niby sugerował ? Jakiś pseudo specjalista, który w zawodowym footballu rozegrał 3 mecze, dodatkowo we wszystkich wchodząc z ławki.

Rzuciwszy gazetę na stos znajdujący się obok mojego prywatnego tronu, ubrałem spodnie i poszedłem coś zjeść. W kuchni czekało już na mnie śniadanie, przygotowane przez moją żonę. Jak zwykle jajka, bekon i dwie kromki chleba. Zimne. Następnie poszedłem wziąć krótki prysznic, oczywiście najpierw namydlając się a dopiero później puszczając wodę (żeby jej za dużo nie marnować, wiecie ile kosztuje woda w Manchesterze ?!). Gdy doprowadziłem się do porządku, uruchomiłem telefon (przez noc mam wyłączony, ponieważ nie marnuję energii). Co zobaczyłem ? No tak, cztery nieodebrane połączenia od Mike’a Phelana. Bobby Charlton też dzwonił i to o siódmej trzydzieści ! Przecież on też jest sir, dlaczego nie pozwoli sobie na trochę luzu ? Bobby jest zbyt odpowiedzialny.
Nie chciało mi się za bardzo rozmawiać ze swoim służącym Phelanem, więc uruchomiłem laptopa. Przejrzałem szybko wszystkie strony traktujące o Manchesterze United. W sumie nie pisali nic nowego. A to Ferguson zawalił przy golu dla Evertonu (bo ja kurde wiedziałem, że Rio się poślizgnie!) a to Manchester jest słaby, bo nie robi transferów. Normalka. Na manutd.com napisali, że Rooney nabawił się kontuzji kostki. Co za pajac, ten to zawsze ma problemy. Natomiast po krótkiej przerwie wraca Berbatov, więc problemów być nie powinno. Ja osobiście wolę Hernándeza, Dymitr jest zbyt dobry technicznie i za często popisuje się na treningach.

Odpaliwszy cygaro zamyśliłem się nad swoją zaje*istością. Jak to jest możliwe, że taki wspaniały człowiek jak ja, w dodatku sir, może być tak wspaniały ? Nie wiem. W całej swojej próżności otworzyłem nową paczkę orbitek. Cygaro i gumy do żucia, to jest to. Przydałoby się jeszcze odrobinę szkockiej whisky…

Gdy szedłem do barku nalać sobie kielicha, zadzwonił telefon. Kto ? Oczywiście, że Phelan.
- Czego? - zapytałem uprzejmie.
- Witaj szefie, mam nadzieję, że pamiętasz o meczu z City. Gramy dziś na Etihad o 16.00
Kompletnie zapomniałem !
- Tak, tak. Pamiętam, już mam gotowy skład. Jak Ty w ogóle śmiesz mi przypominać o takich rzeczach?
- Przepraszam szefie. To widzimy się o 13 w Carrington.
Zgasiłem cygaro i od razu wziąłem 2 gumy do ust. W sumie trzecia też nie zaszkodzi. Znalazłem jakąś starą kartkę i prawie wypisany długopis. Na szybko przypomniałem sobie parę nazwisk. Spojrzałem na zegarek. Była już 12, także miałem mało czasu na ustawienie zespołu. Ten tu, tamten tu. Albo nie. Tego tu nie damy, bo za dużo kibiców go lubi. A ten ? Ostatnio zaliczył hat-tricka, ale ja za nim osobiście nie przepadam. Na pohybel wszystkim.

Skład wyglądał mniej więcej tak :



Oczywiście przyjechali po mnie i odwieźli na ośrodek Carrington. Spotkałem się z Phelanem. Jak ja go nie cierpię!

- Witaj szefie, dobrze wyglądasz – rzekł na przywitanie, zasrany wazeliniarz- ustawiłeś skład?
- Tak, tak, dawno temu. Proszę – wcisnąłem mu kartkę. – Dzisiaj też są te darmowe babeczki?
- Oczywiście.
Poszliśmy więc wzdłuż Carrington do butiku z babeczkami. Po drodze Phelan jak zwykle musiał ponarzekać.
- Sir, ależ Rooney nie może zagrać. Ma kontuzję !
- Nie ważne, wstaw tam Parka.
- Park już gra, obok Welbecka na ataku.
- Park może grać na wielu pozycjach.- odparłem zdenerwowany – jakieś inne obiekcje?
- Może lepiej zmienić pozycje Rafaela i Valencii? – zaproponował Phelan. Nic się nie znał na footballu.
- Rób jak uważasz , w końcu po coś tu jesteś , tak ? Masz mi pomagać, bo inaczej skończysz jak Queiroz.
- Sir, Evra również ma kontuzję. Mam też tam wstawić Parka ?
- Przecież się nie rozstroi ! Zadzwoń do Irwina !
- Ależ szefie, Dennis jest na emeryturze.
- Na czym?! – teraz byłem już naprawdę zezłoszczony. – Na jakiej emeryturze, jak on jest ze trzydzieści lat młodszy ode mnie ! Niech natychmiast tutaj przyjeżdża, inaczej go zwolnię. Banda pajaców.
Poszliśmy w stronę autokaru. Czekała już tam grupka jakiś chłystków. Niektórych kojarzyłem z twarzy, na przykład tego – to był ten, no. Cole ! Kurde, nie Cole. To był Young, Cole to przecież gracz Chelsea. W każdym razie mają podobnie na imię.
- Sir – zagadnął Phelan na ucho – ja wiem, że lubisz dawać szansę każdemu bramkarzowi. Jednak czy nie rozsądniej jest postawić na De Geę ? Jest obecnie w formie.
- Ależ ty jesteś pacan, Mike. Nie wiesz, że jeśli gracz jest w formie to trzeba go posadzić na ławkę ? Wtedy utrzyma formę dłużej, a nie zmarnuję ją w meczu. ROTACJA to klucz do sukcesu. Zapamiętaj to sobie. Poza tym będziemy mieli element zaskoczenia.
Usiadłem sobie na ostatnim siedzeniu, żeby wszyscy po obróceniu głowy mnie widzieli. W końcu nie codziennie można spotkać tak wspaniałą osobę jak ja, która NIGDY się nie myli. Po pewnym czasie zawołałem do siebie Jonesa.

- Ty, ile ty masz w ogóle lat ? – zapytałem, gdyż wydawał mi się dość młody. Wcześniej się nie przyjrzałem.
- Dziewiętnaście, bossie.
- Jasna Cholera ! Mike ! Mike ! Dzwoniłeś już do Sky ? Musisz to odwołać. Jones jest za młody. Powiedz, że ma kontuzję, zagra Keane za niego.
- Szefie, ale Keane już nie gra w piłkę. – odpowiedział Phelan. Ale z niego cymbał.
- Nie wierze, nie wierze. Jak to nie gra ? No to nie wiem, wsadź tam kogokolwiek. Byle nie żadnego wychowanka z rezerw. Kogoś uniwersalnego. Może być Park.
***
Po meczu nie miałem za dużo do powiedzenia. To wina sędziów, murawy, deszczu, Phelana. Kibice też zawalili sprawę. Nie byliśmy odpowiednio przygotowani. Na konferencji powiedziałem to co zawsze, wyciągniemy wnioski, wrócimy silniejsi. Figa z makiem ! Transferów też nie będzie. Zresztą … co mnie obchodzi jakiś tam Manchester United ?

Autorem powyższego opowiadania jest united8

Tagi: Opowiadania, Sir Alex Ferguson

Komentarze (55) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 07.09.2015, 07:44, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Taki skład był?może co fakt to fakt.
Postów: 392

Napisz PW
dodano: 16.08.2014, 11:42, #54 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Nieźle ;)
Postów: 820

Napisz PW
dodano: 15.06.2014, 10:58, #53 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
dobry tekst ale jednak fergi to byl gosc widac to po jego odejsciu;/ fergi mian nosa
Postów: 688

Napisz PW
dodano: 05.02.2012, 12:37, #52 Zwiń/Pokaż komentarz CichyJG

maik napisał:

United8 tekst jest genialny. Świetnie oddaje to co chciałeś nam przekazać. Jednak potrzeba trochę inteligencji, aby go zrozumieć.


No tak zwykły zjadacz chleba tego nie zrozumie.Za to ja sam jestem [***]istym zjadaczem chleba i zrozumiałem i zinterpretowałem to dzieło poety wyklętego.
Postów: 396

Napisz PW
dodano: 05.02.2012, 12:15, #51 Zwiń/Pokaż komentarz maladzonaga
Zadzwoń do Irwina !
- Ależ szefie, Dennis jest na emeryturze.
to najlepsze hahahaha
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 05.02.2012, 01:39, #50 Zwiń/Pokaż komentarz AlekMUFC
- Czego? - zapytałem uprzejmie.

Hahahahah!
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 21:22, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Hehe ja również dołączę do pochwał dla united8 :) Nasz kolega jest numerem 1 na naszej stronie, numerem 1 wśród komentujących i tworzenia tekstów.
Świetny news, świetna robota! ;)
Postów: 46

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 21:04, #48 Zwiń/Pokaż komentarz sachar7
hahahahaah Gościu co Ty masz fantazje haha ;)) ale faktycznie, "z boku" to tak wygląda...
Postów: 1300

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 20:47, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Nederland
Dobry pomysł, gorzej z wykonaniem. Satyra to to jest, ale na decyzje Fergusona, a nie tak jak byś chciał - na jego przeciwników. Kompletnie nie przypomina czegoś, co miałoby wyśmiać fanów. Zamiast ośmieszyć pogląd, ośmieszyłeś menedżera.
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 19:24, #46 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister

Zgley napisał:

A użyte (ponoć specjalnie) wyrazy typu pacan, debil, jakoś mi tu OSOBIŚCIE nie pasują. Dlaczego? Bo nie..


Bez przesady, nie zachowuj się jak stara polonistka przed emeryturą.
Postów: 930

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 18:51, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley

united8 napisał:

Tak jak myślałem, większość artykułu nie zrozumiała. No nic.

...

Jeśli chodzi Ci o słownictwo typu ,,szmatławiec" ,,debile" ,,pacan" ,,kielicha" etc. są one użyte celowo.


Skoro tak właśnie przypuszczałeś, to trzeba było zastosować inne podejście do odbiorcy. Nie zwalaj wszystko na tępotę ludzi, bo to w końcu twoi "klienci".

Taka mała rada, co do słownictwa: dużo ludzi tutaj narzeka na to i ze mną jest podobnie. Widać, że masz trochę w tym braki, ale to Ci przyjdzie z czasem. A użyte (ponoć specjalnie) wyrazy typu pacan, debil, jakoś mi tu OSOBIŚCIE nie pasują. Dlaczego? Bo nie..

Generalnie tekst mi się podobał, fajnie się go czytało i dobrze ukazałeś to, jak ludzie spostrzegają SAF'a. Na pewno się nie zniechęcaj, bo tekst całościowo wyszedł Ci na +4. :)
Postów: 2309

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 18:38, #44 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
a dla mnie to jest po prostu słabe i niepotrzebne ;)
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 18:14, #43 Zwiń/Pokaż komentarz kris9
maik-->
"odwracanie kota ogonem" - jeden z najprostszych sposobów polemiki. Wyraziłem swoje zdanie na temat tego tekstu jako odbiorca i nie oznacza to na pewno, że za chwilę zamierzam sięgnąć po pióro i napisać jakąś historię związaną z MU i Fergusonem. Przykro mi ale zawiodę Cię i moja bajka "Dzień Fergusona wg. Krisa" nie ujrzy światła dziennego, co więcej nawet nie powstanie.
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 18:12, #42 Zwiń/Pokaż komentarz SuperTimor
Wygodnie jest usprawiedliwiać negatywne komentarze tekstem "nie macie poczucia humoru"
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:46, #41 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Jaa nie jestem żadnym agresorem :) Po prostu z tego co napisał kris9 zrozumiałem tak jakby ten cały tekst od united8 był zły, a przecież on nie jest żadnym poetą.
Do tego ładnie poprosiłem krisa by to on napisał jakiś tekst, bo widocznie zna się na tym.

P.S. Ciśnienie mam w normie :D Edytowano: 04 lutego 2012 roku, 17:46
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:39, #40 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Oo jest pierwszy agresor. Kris nie napisał, ze się do niczego nie nadaje, tylko, że jest słaby i Kamil musi popracować. Tobie i innym się podoba więc ma to swoje plusy więc nie podnoś sobie ciśnienia.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:38, #39 Zwiń/Pokaż komentarz SLU

thunderbolt napisał:

SLU możesz jaśniej? Właśnie zauważyłem, że United8 jest starszy ode mnie trochę. I teraz się dziwię, że ten tekst popełnił;) Bo jesteśmy jeszcze przed wprowadzeniem dziwnego tworu zwanym gimnazjum:D


Rozbawiło mnie to bo uruchomiła mi się wyobraźnia i cała ta sytuacja dość groteskowo wyglądała. To co jednych smuci innych może rozbawić. Fakt że tekst miejscami zgadza się z rzeczywistością ale mimo wszystko ja odebrałem to dość pozytywnie. SAF to geniusz i taki tekst na pewno nie umniejszy jego zasług
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:36, #38 Zwiń/Pokaż komentarz maik

kris9 napisał:

united8-->
wielkie dzięki, że odkryłeś przede mną Amerykę, gdyby nie Twoje wyjaśnienia nigdy bym się nie domyślił, że autor tekstu miał na myśli to wszystko :D Tekst po prostu jest dziecinny, infantylny, sztubacki. Jeśli w założeniu autora miał taki być to nie zmienia to faktu, że po prostu mi się nie podoba. Szczerze mówiąc po przeczytaniu tego tekstu nie wiedziałem czy śmiać się z autora czy po prostu mu współczuć braku poczucia humoru i z powodu prostoty literackiej.


Kris9, a może ty napiszesz jakiś ciekawy tekst, co?
No skoro mówisz, że ten od united8 do niczego się nie nadaje to pokaż nam wszystkim jak to powinno się robić. Walnij jakiś kolejny dzień z życia SAF`a, lub o czymś innym napisz i naciesz nasze oczy.
Ja już nie umiem się doczekać.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:30, #37 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
SLU możesz jaśniej? Właśnie zauważyłem, że United8 jest starszy ode mnie trochę. I teraz się dziwię, że ten tekst popełnił;) Bo jesteśmy jeszcze przed wprowadzeniem dziwnego tworu zwanym gimnazjum:D
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:27, #36 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
hahaha ładnie się uśmiałem hahaha
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:21, #35 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Sztuka pióra:D nie używajmy takich sformułowań mówiąc o tekstach popełnionych na tematy takie a nie inne. Bo nie wiem jak można wtedy pisać o "prawdziwych" utworach, bo o dziełach aż głupio tu wspominać. To co powiedział kris, to te porady, które autor powinien wziąć sobie do serca.
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:19, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

carrick65 napisał:

Tekst warty przeczytania.Pokazuje jakie błędy popełnia SAF i do tego odrobina śmiechu


Ty chyba myślisz iż to prawdziwe słowa SAF w tych dialogachlol To raczej ukazanie błędów sposobów patrzenia na sprawę kibiców jacy często będąc z daleka od sprawy widzą ją w zniekształconym tonie.
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:16, #33 Zwiń/Pokaż komentarz carrick65
Tekst warty przeczytania.Pokazuje jakie błędy popełnia SAF i do tego odrobina śmiechu ;)
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:08, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Sedan

kris9 napisał:

united8-->
wielkie dzięki, że odkryłeś przede mną Amerykę, gdyby nie Twoje wyjaśnienia nigdy bym się nie domyślił, że autor tekstu miał na myśli to wszystko :D Tekst po prostu jest dziecinny, infantylny, sztubacki. Jeśli w założeniu autora miał taki być to nie zmienia to faktu, że po prostu mi się nie podoba. Szczerze mówiąc po przeczytaniu tego tekstu nie wiedziałem czy śmiać się z autora czy po prostu mu współczuć braku poczucia humoru i z powodu prostoty literackiej.


Dokładnie zgadzam się z tym w 100%, nic dodać, nic ująć.
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 17:05, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

kris9 napisał:

Szczerze mówiąc po przeczytaniu tego tekstu nie wiedziałem czy śmiać się z autora czy po prostu mu współczuć braku poczucia humoru i z powodu prostoty literackiej.


Już nie przesadzajcie jeśli już ktoś jest winny (choć nie wiem czego bo tekst przynajmniej w moim odczuciu a raczej nie mam z reguły niskich wymagań jest w porządku i powinien nakłaniać pewne warswty kibiców to refleksji jednak ci akurat nie zrozumieli nurtu i meritum)to ktoś z redakcji za sprawą kogo United8 umieścił ten tekst, jeśliby rzeczywiście odbiegał od normy czy był za słaby to taki ktoś powinien mu zrócić uwagę i pauczyć odnośnie sztuki pióra a jako iż jakość redkacji MS jest wysoka tak się nie pomylili z tym pomysłem jaki jest nowatorski i ciekawy oby takich więcej.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:56, #30 Zwiń/Pokaż komentarz kris9
united8-->
wielkie dzięki, że odkryłeś przede mną Amerykę, gdyby nie Twoje wyjaśnienia nigdy bym się nie domyślił, że autor tekstu miał na myśli to wszystko :D Tekst po prostu jest dziecinny, infantylny, sztubacki. Jeśli w założeniu autora miał taki być to nie zmienia to faktu, że po prostu mi się nie podoba. Szczerze mówiąc po przeczytaniu tego tekstu nie wiedziałem czy śmiać się z autora czy po prostu mu współczuć braku poczucia humoru i z powodu prostoty literackiej.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:53, #29 Zwiń/Pokaż komentarz united8
[quote="Hergreaves4"][/quote]

To fakt. Niekiedy SAF przesadza...
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:51, #28 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

united8 napisał:

wtedy wiem co robię źle i staram się poprawić, a tak nie mam jak się uczyć na błędach
I liczysz, że tutaj otrzymasz jakieś faktycznie dobre, celne rady?:) Krytykę na poziomie na temat pisania czegokolwiek znajdziesz u kogoś, kto zajmuje się tym częściej niż raz na miesiąc. Nie u samozwańczych felietonistów, którzy dostali 5 z j.polskiego w gimnazjum lub liceum. Prześlij gdzieś dalej-wyżej to się dowiesz;)
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:50, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
"Ależ ty jesteś pacan, Mike. Nie wiesz, że jeśli gracz jest w formie to trzeba go posadzić na ławkę ? Wtedy utrzyma formę dłużej, a nie zmarnuję ją w meczu."

Tomasz Kuszczak nasza tajna broń na końcówkę sezonulol

Co do SAF to oczywiste jest iż robi wszystko by United miało jak najlepsze wyniki jednak czasami przez swoje ego robi absurdalne decyzje jak pomiatanie Kuszczakiem niczym s[...]tą robiąc mu pranie mózgu obietnicami o lepszej przyszłości po czym nie chcąc dać mu odejść, stawianiem wyżej w hierarchii Amosa bo ten nie ma większych ambicji ani umiejętności na coś więcej niż trzeci bramkarz United a dodatkowo siedzi cicho a jak wiadomo Boss nie lubi gdy ktoś ma swoje zdanie.

Niby gdy zawodnik staje się ważniejszy niż trener zespół przestaje istnieć jednak jeśli się robi czystki prawie zawsze bo ktoś umie się postawić to jednocześnie drużyna traci jaja, traci graczy z charakterem i z takimi graczami trzeba czasami iść na konsensus (nie mówię iż zawsze bo taki Ravel był niereformowalny i głupi ale z Keano,RVN10,Staamem,Becksem czyli ogarniętymi gościami z odpowiednią inteligencją czy innymi wystarczyło chyba jedynie szczerze porozmawiać przy piwie a na taki gest często Bossa nie stać i woli unieść się dumą paląc za sobą mosty bo nie uznaje kompromisów i jego zawsze musi być na wierzchu) a Boss zamiast walczaków woli mieć w swoim składzie coraz częściej chłopaczków stojących na baczność i mających gębę na kłódkę a później my jako kibice oglądamy ich często bezradnych jak w meczach z Crystal czy NU gdy zwyczajnie by wygrać mecz brakuje im tylko jaj i woli walki.

Przykładem na tę wadę Sir Alexa jest jego rozmowa i rada jakiej niegdyś udzielił niegdysiejszemu premierowi GB Blairowi:

"Blair wygrał wybory i później wielokrotnie przychodził do trenera po radę. Gdy pokłócił się ze swoim najbliższym współpracownikiem, a późniejszym następcą Gordonem Brownem, zapytał Szkota, co by zrobił, gdyby jego najlepszy zawodnik nie słuchał wskazówek trenera i grał po swojemu. – Natychmiast bym go wyrzucił! – odpowiedział Ferguson."

A może tak czasem lepiej najzwyczajniej w świecie najpierw zanim się rozstaniemy porozmawiać?lolCzasami SAF brakuje takiego myślenia i stawia własne interesy, własne sympatie i niewiadomo czym urażone ego nad interes klubu bo uważa , że nawet przesłanka nielojalności powinna być bez wcześniejszych rozmów karana odejściem zawodnika z klubu, ciekawe jednak jak to się stało iż Roo został.

zobacz więcej
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:34, #26 Zwiń/Pokaż komentarz metju95
Wyczucie ironii przez niektórych użytkowników powalające :) united8- masz smykałkę do pisania! :)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:19, #25 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
haha skład zaje*isty, zresztą jak cały tekst

a o tym że zawodnik jeśli ma formę powinien siedzieć na ławce by dłużej ją utrzymać - ciekawe :D
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 16:07, #24 Zwiń/Pokaż komentarz maik
United8 tekst jest genialny. Świetnie oddaje to co chciałeś nam przekazać. Jednak potrzeba trochę inteligencji, aby go zrozumieć.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 15:54, #23 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Tak jak myślałem, większość artykułu nie zrozumiała. No nic.

Tekst został napisany po to, aby pośmiać się z ludzi, którzy zarzucają Fergusonowi :
- brak transferów, skąpstwo
- brak wyciągania wniosków
- jego decyzje kadrowe
- ciągłe stawianie na emerytów

Tekst nie miał bawić, ale pokazać smutną wizję tego, jak wielu użytkowników tej strony widzi sytuację klubową i jak ocenia Fergusona. Tekst napisany jest lekko i bez jakiejś zbędnej elokwencji, co miało podkreślić nonszalancki sposób podchodzenia do niektórych rzeczy przez Fergusona.

Tekst miał pokazać absurdalne myślenie niektórych kibiców. Szkoda, że nie każdy jest w stanie zrozumieć co to jest sarkazm, ale musiałem liczyć się z tym, że przez niektórych zostanie tak odebrany.

W życiu nie miałem zamiaru się naśmiewać czy obrażać Fergusona.


Sedan napisał:

Panowie i panie, ja nie mam nic przeciwko temu, aby śmiać się czasami z samych siebie, tak jak w tym przypadku z trenera ulubionej drużyny, Sir Alexa


Tak jak wyjaśniłem wyżej, nie zrozumiałeś chyba o co chodziło.

Sedan napisał:

. Natomiast w tym przypadku chodzi raczej o to, że to opowiadanie jest straszne, pod każdym względem. Mnie osobiście w ogóle nie rozbawiło, jest napisane bardzo prosto, ubogi zasób słów, a pomysł jest tak banalny, że czytając to ma się wrażenie, że pisał to znudzony gimnazjalista na kolejnej żmudnej lekcji matematyki. I


Możesz lepiej wytłumaczyć o co Ci chodzi ? Powiedz mi pod jakimi względami, z chęcią się poprawie. Jeśli chodzi Ci o słownictwo typu ,,szmatławiec" ,,debile" ,,pacan" ,,kielicha" etc. są one użyte celowo.

PrzemekDevil napisał:

Obiekcie"? A może raczej obiekcje...?


No wkradł się błąd ortograficzny. Fakt, pewnie nie jeden...

PrzemekDevil napisał:

Carlos dostał propozycję poprowadzenia reprezentacji Portugalii i z niej skorzystał... więc yy?


Ameryki nie odkryłeś. To też było w ramach żartu, zdaje sobie sprawę z tego, że Carlos odszedł do reprezentacji Portugalii. Zresztą jego przygoda z nimi nie trwałą zbyt długo.

PrzemekDevil napisał:

Intencje autora intencjami, ale tekst na 2+ max


Też prosiłbym o dokładniejsze wytłumaczenie. Ciągle się uczę i z chęcią przyjmuje słowa krytyki. Dobrze gdy są one podparte jakimiś konkretnymi argumentami, wtedy wiem co robię źle i staram się poprawić, a tak nie mam jak się uczyć na błędach.
zobacz więcej
Postów: 688

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 15:20, #22 Zwiń/Pokaż komentarz CichyJG
Dzień z życia grafomana8
btw:

"#9 kris94 lutego 2012, 12:53
Ze względu na niski poziom komentarza został on ukryty."

Akurat ten komentarz nie stoi na niskim poziomie, więc zmieńcie ten tekst na np.:
"Ze względu, że większość się nie zgadza z treścia postu został on ukryty."
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 14:11, #21 Zwiń/Pokaż komentarz PrzemekDevil
"Obiekcie"? A może raczej obiekcje...?

"Masz mi pomagać, bo inaczej skończysz jak Queiroz."

Carlos dostał propozycję poprowadzenia reprezentacji Portugalii i z niej skorzystał... więc yy?


Intencje autora intencjami, ale tekst na 2+ max
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:53, #20 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Haha, twister, idealnie to ująłeś - ci którzy nie mieli zatrybić, najzwyczajniej w świecie nie zatrybili :)
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:21, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Sedan
Panowie i panie, ja nie mam nic przeciwko temu, aby śmiać się czasami z samych siebie, tak jak w tym przypadku z trenera ulubionej drużyny, Sir Alexa. Natomiast w tym przypadku chodzi raczej o to, że to opowiadanie jest straszne, pod każdym względem. Mnie osobiście w ogóle nie rozbawiło, jest napisane bardzo prosto, ubogi zasób słów, a pomysł jest tak banalny, że czytając to ma się wrażenie, że pisał to znudzony gimnazjalista na kolejnej żmudnej lekcji matematyki. Innymi słowy - bije od tego amatorszczyzną na kilometr.
Pozdrawiam autora i zachęcam do rozszerzenia swych horyzontów pisarskich.
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:21, #18 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
Świetny teskt united8 ;)
Postów: 839

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:16, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Cepilek
[quote="Mistrzu1992"][/quote]
To jest zbanowany Eagman1992, nawet na niego nie reagujcie.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:13, #16 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

Smyk napisał:

pierwszy tekst na tej stronie który mi się nie podoba, jakim prawem w ogóle ośmieszasz się trenera swojej ukochanej drużyny? nie wiem co ci przyszło do głowy pisząc takie bzdury, chyba mam całkiem inne poczucie humoru niż większość z was.



Jak dla mnie to nie jest tekst ośmieszający Fergusona ale nas kibiców i pisania idiotycznych komentarzy, wystarczy popatrzeć na komentarze np po przegranym spotkaniu, czy pod newsem w którym Ferguson zapowiedział że nie będzie transferów.


United8--> następnym razem jak wpadniesz na pomysł napisania czegos takiego to lepiej zacznij od wyjaśnienia słowa sarkazm:)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:11, #15 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

Mistrzu1992 napisał:

to wlaśnie przez to czekam aż posadę trenera przejmie pan Mourinho.
Mou przemyci w bagażach przy[***]sa Pepe, który ma mieć epizod w filmie PSY 3- na tym polu też go doceniono. Także podziękuję. David Moyes lub mój cichy faworyt jeszcze z czasów Celticu- Martin O.
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:11, #14 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister

Mistrzu1992 napisał:

I to wlaśnie przez to czekam aż posadę trenera przejmie pan Mourinho.


Genialnie dobrany nick :D Co za mistrz ! :D
Postów: 265

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:07, #12 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Dobry zamysł, wiadomo, że nie każdemu się spodoba. Należy jednak zauważyć w jakim kraju i wśród jakich ludzi żyjemy. To jest Polska:) osobiście nie podjąłbym się napisania czegoś dłuższego- czasem człowiek chce poruszyć kilka wątków i po prostu można się pogubić. Ale żeby wygrać trzeba grać.
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:06, #11 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
Haha to było pewne że nie każdy zrozumie :D:D a nie zrozumieli ci którzy powinni :D
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 13:02, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Jeja ale niektórzy tu mają zapłon United8 chodziło o ośmieszenie poglądu niektórych osób jakie sądzą jakoby SAF nic nie robił by polepszyć sytuację w United, nie przejmował się niczym i tylko siedział na [***] spijając piankę.
Postów: 51

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 84

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:52, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Smyk
pierwszy tekst na tej stronie który mi się nie podoba, jakim prawem w ogóle ośmieszasz się trenera swojej ukochanej drużyny? nie wiem co ci przyszło do głowy pisząc takie bzdury, chyba mam całkiem inne poczucie humoru niż większość z was.
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:51, #7 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Ciekawe ile osób z tej strony, zatrybi, co miał na myśli Kamil w tym opowiadaniu :)

Brawa dla niego za ten tekst, jak dla mnie bardzo dobry :)
Postów: 5

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:48, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Kris1908
smutne
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:41, #5 Zwiń/Pokaż komentarz luis.nani
Ale asy park na 4 pozycjach :)
Postów: 839

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:36, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Cepilek
Trochę się uśmiałem ale za bardzo jednak Alexa ośmieszałeś, że po jakimś czasie robiło się nudne :), no i słownictwo mogło być ciutke bogatsze.
Ale ogólnie opowiadanie na +, bo pokazuje jak widzą hejterzy Fergusona.
Nie że hejtuje albo coś, tylko tak uwagi piszę :). Edytowano: 04 lutego 2012 roku, 12:43
Postów: 38

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:33, #3 Zwiń/Pokaż komentarz kaszpirrr
dramat
Postów: 214

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:27, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Duch
Gdyby nie ten Ferguson, to bylibyśmy za Liverpoolem, a i pewnie by nas jeszcze przegonili. Fergie ma swoje wady, ale to on wprowadził nas na szczyt.
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 04.02.2012, 12:25, #1 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
- Ależ ty jesteś pacan, Mike. Nie wiesz, że jeśli gracz jest w formie to trzeba go posadzić na ławkę ? Wtedy utrzyma formę dłużej, a nie zmarnuję ją w meczu.

Największa mądrość piłkarska jaką w życiu słyszałem :D
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.