CHAMPIONS 20 TIMES
Bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN. Sprawdź i odbierz bonus!

QUIZ

Sir Alex Ferguson wydał niedawno nową książkę pt. "Leading". Opisuje w niej wiele... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Łatwa wygrana MU! Debiutanckie gole Di Maríi i Herrery

Relacje xmilkaax @13.09.2014, 11:40 | Przeczytano 5960 razy

Łatwa wygrana MU! Debiutanckie gole Di Maríi i Herrery

Debiutanckie gole Ángela Di Maríi oraz Andera Herrery, a także gol Wayne'a Rooneya i Juana Maty dały Czerwonym Diabłom wygrana 4:0 w meczu 4. kolejki Premier League z Queens Park Rangers.

To był mecz debiutów. Daley Blind, Marcos Rojo i Radamel Falcao po raz pierwszy zagrali w koszulce Man United. Debiutanckie były też bramki, bowiem takowe zdobyli Herrera oraz Di María. 

Od początku przewaga United nie podlegała dyskusjom. Bramka była kwestią czasu, a zdobył ją Di María. Argentyńczyk mocno zakręcił futbolówkę z rzutu wolnego, nie siegnął jej nie tylko żaden z zawodników, ale też Robert Green i tak właśnie padł gol na 1:0. Na 2:0 podwyższył Herrera. Szybka akcja zapoczątkowana przez Matę, Rooney wycofał tuż przed pole karne, a płaskim strzałem przy słupku Greena pokonał Bask.

Jeszcze przed przerwą trafił Wayne Rooney. Kapitan spokojnie przymierzył przy słupku z okolic linii pola karnego. Podawał Herrera.

Dobrego powrotu na Old Trafford nie miał Rio Ferdinand. Razem ze Stevenem Caulkerem nie upilnowali Maty w 58. minucie i Hiszpan po mocnym wstrzeleniu piłki w pole karne Di Maríi, musiał tylko dopełnił formalności technicznych strzałem z kilku metrów. 

Były kolejne okazje do zdobycia bramki, Radamel Falcao mógł mieć wejście smoka, ale nie udało mu się skutecznie dobić strzału Blinda. Po akcji van Persiego w końcówce wynik mógł podwyższyć Adnan Januzaj, ale Green szczęśliwie odbił strzał na bok.

Pierwsze trzy punkty i marsz w górę tabeli. Za tydzień mecz z następnym beniaminkiem - Leicester City. 


Źródło: BBC Sport

Tagi: Ander Herrera, Ángel Di María, Daley Blind, Debiuty, Juan Mata, Marcos Rojo, Old Trafford, Premier League, Queens Park Rangers, Radamel Falcao, Relacje z meczów, Wayne Rooney, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (91) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 18:40, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
A co to był za mecz piękny w naszym wykonaniu.Pozdrawiam :):):)
Postów: 2

Napisz PW
dodano: 19.09.2014, 18:01, #90 Zwiń/Pokaż komentarz MatrixD
Manchester sie przełamał teraz pojdzie juz po mistrza niech sie boja nas !!
http://skroc.pl/c0715
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 15.09.2014, 12:11, #89 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Na mecz z Leicester chciałbym identyczny skład z jednym wyjątkiem: Falcao za van Persiego. Ławka Robinowi może uświadomi, że musi więcej pracować nad swoją grą...
Postów: 417

Napisz PW
dodano: 16.09.2014, 13:48, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Dokładnie, też uważam podobnie. RvP coś nie ma ostatnio dobrych dni. Może i ma ciąg na bramkę, ale i w meczu z QPR i z Burnley jakoś się przełamać nie potrafił, mimo dogodnej sytuacji.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 16.09.2014, 11:50, #87 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Parę dni minęło to i ja dodam od siebie trzy grosze. Wygraliśmy 4:0. Wynik - jakby nie patrzeć - dość wysoki bez względu na przeciwnika. Jednak w moim odczuciu nie było tak "kolorowo" jakby na to wskazywał rezultat po końcowym gwizdku.

Do momentu "dotknięcia geniuszu", czyli gola di Marii graliśmy... mocno średnio. Po raz kolejny wystarczy, że przeciwnik cofnie się głębiej, a my już nie mamy pojęcia co zrobić z piłką. W konsekwencji dostajemy po raz kolejny festiwal wrzutek na pałę w pole karne, tudzież przed nie. O celności tych genialnych passów wspominać nie będę, bo i po co. No dobra "Moyes stajl" to to nie był, lecz samo patrzenie na te crossy może doprowadzać do szewskiej pasji. Musimy sporo poprawić w naszej grze kombinacyjnej, bo na ową decydowaliśmy się dopiero w okolicach 4:0 gdy przeciwnikowi zasadniczo było "wszystko jedno" i dzięki temu byli dużo bardziej otwarci. Sam fakt że w pierwszej połowie oddaliśmy chyba 4 celne strzały z czego 3 zakończyły się bramką. Teraz zabrzmię tragicznie, jak jakiś uber pesymista ale równie dobrze do przerwy mogło być 0:0, bo "sory" ale fajerwerków to tam nie było. Z drugiej strony nie ma co gdybać i cieszmy się najzwyczajniej, że naszym idzie. Z podobnego założenia więc wyszedłem i byłem niezmiernie "rad" z prowadzenia.

Druga połowa już nieco inna. Nasi na nieco więcej pozwolili ofensywie QPR (ku zaskoczeniu: okazało się, że (jednak) jakąś mają). Zluzowaliśmy porty, di Maria popisał się kolejnym świetnym zagraniem, a Mata wykonał wyrok i ustalił wynik spotkania.

Cieszy przede wszystkim wygrana. Wygrana w niezłym stylu. QPR to żaden wyznacznik, ale bądźmy szczerzy - Burnley z Sunderlandem też nimi nie byli. Niech nasi się zgrywają, poćwiczą kombinacyjną piłkę i wyzbędą się bezmyślnych crossów to będzie można patrzeć z optymizmem w przyszłość. Choć już teraz można. Czekam z niecierpliwością na kolejne spotkanie. Mam nadzieję, że z meczu na mecz Diabły będą nas raczyły coraz większą ilością inteligentnej, przemyślanej gry.

Blind wg mojej opinie zagrał bardzo przyzwoite spotkanie. Na boisku ustawiony wyraźnie przed parą stoperów, czyścił bardzo pięknie. Mam nadzieję, że nie zatrzyma się w rozwoju i do swoich zadań defensywnych dorzuci przemyślane rozciąganie piłki na skrzydła (póki co raczył nas głównie podaniami w szerz boiska/do najbliższego kolegi) oraz większą ilością strzałów z dystansu. Evans dla odmiany uratował nam tyłek zamiast jeszcze bardziej pogrążać. Występ jak najbardziej udany, lecz i roboty było niewiele. Blackett bardzo solidnie. Fajno, że LvG stawia na młodych, a nie tylko o tym mówi. Mam nadzieję, że wyrośnie z niego kawał solidnego obrońcy. Tragicznych błędów w komunikacji muszą się jak najprędzej wyzbyć. De Gea naoglądał się chyba za dużo Neuer'a na mundialu i sobie wybiegł przed bramkę. A co! Po chwilę obecną zastanawiam się po co, ale tego to chyba sam David do końca nie wie. Przed linią "szesnastki" byli obrońcy, którzy mieli raczej wszystko pod kontrolą. W konsekwencji mogliśmy (ba!), powinniśmy stracić bramkę z drużyną która nie zdążyła jeszcze zaatakować. Podobnie sprawy się miały jak w drugiej połowie Blackett niewystarczająco silnie zagrał do bramkarza i podarowaliśmy niezłą sytuację Vargasowi.

Zasadniczo to tyle z mojej strony. Sam wynik napawa optymizmem. Minie sporo tygodni zanim wszyscy się wdrożą, ale możemy już być spokojniejsi. Van Gaal zdaje się mieć wszystko pod kontrolą.
"To nie jest koniec, to nawet nie jest początek końca. To jest koniec początku!"
Wierzę, że najlepsze jest jeszcze przed nami. ;)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.09.2014, 11:53

zobacz więcej
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 15.09.2014, 19:03, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Mam nadzieje ze nasze diabelki zagraja tak samo dobrze z hull 29 listopada.. bo jade na ten mecz! sorki, musialem sie pochwalic :D
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 15.09.2014, 12:36, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Fakty są takie, że po raz pierwszy od dawna zagraliśmy superofensywnie, bez kalkulacji. Tego mi trochę brakowało, bo od długiego czasu graliśmy wolno , schematycznie, bojaźliwie. Wczoraj cały zespół dużo biegał, zawodnicy wychodzili na pozycje, wymieniali się nimi czyli robili to czego nie robili wcześniej. Oczywiście rywal nie był z najwyższej półki, ale skoro tak, to trzeba właśnie w taki sposób bezlitośnie go traktować a nie strzelać jedną bramkę i się zadowalać. Mam nadzieję, że to już będzie stała tendencja, bo zawodników ofensywnych do aplikowania po kilka bramek w meczach nam nie brakuje.

Oczywistym powodem poprawy naszej gry była całkowita wymiana zawodników w formacji drugiej linii. Widać na jakim poziomie obecnie są Di Maria, Blind i Herrera, a na jakim Fletcher, Cleverley i Fellaini. Oprócz tego nareszcie bez przeciętniaków na skrzydłach. W tym klubie nie ma miejsca dla słabych i mam nadzieję, że Van Gaal to wszystkim uświadomi. Można być zadowolonym, ale żeby być w pełni świadomym swojej siły i być spokojnym należy bezwzględnie wygrać trzy kolejne spotkania - z Leicester, West Hamem i Evertonem. Wtedy mam nadzieję, że kolejne spotkania z Chelsea i City będą tymi z gatunku "na szczycie" w których będzie wiele do udowodnienia.
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 15.09.2014, 00:49, #84 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
Hehe Szem to porównanie Blinda w dzisiejszym meczu do Cleva dostarczyło mi trochę śmiechu :D mam nadzieje ,że nie mówiłeś tego serio/na trzeźwo , obok Herrery i Di Marii ,Daley najlepszy na boisku
Postów: 163

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 23:19, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Dla tych, którzy nie mogli obejrzeć tego spotkania:
http://livef(...)-rangers
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 23:15, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
i jak tutaj upchać jeszcze Falcao... kosztem kogo ?
Postów: 4320

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 20:03, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Jeszcze lepsze newsy przed następną kolejką:

Druga Aston Villa (która tej posady oczywiście nie utrzyma, ale póki co radzi sobie dobrze i w tej kolejce zatrzymała LFC) zmierzy się u siebie z Arsenalem do którego tracimy punkt. Także City (2 oczka więcej niż my) zderzy się z pierwszą Chelsea. Trzecia Swansea i czwarty Southampton... skrzyżują rękawice już w nadchodzącej kolejce! :)

Jakby nie było - jeśli wygramy za tydzień mamy szansę podskoczyć w tabeli i zbliżyć się do TOP4.
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 23:13, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Ciekawe rzeczy dzieją się w tej tabeli... kto by pomyślał ;)) ale dobrze dla nas ;))
dodano: 14.09.2014, 22:25, #79 Zwiń/Pokaż komentarz irek07 [62.148.87.***]
Świetny mecz wykonaniu Angela di i Andera Herrery
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 22:10, #78 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Wygrana cieszy bardzo ale osytrzegam przed hura optymizmem:)
Postów: 229

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 20:15, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Koberise
Wszystko zaczyna się układać na Plus... Jednak cieszyło by wrócenie Rooneya I RvP na pełne obroty
Postów: 4320

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:24, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Odejście od 3-4-1-2 wyszło nam na dobre i mam nadzieję, że van Gaal nie powielu błędów ze swojej barwnej kariery i nie będzie obstawał na siłę przy swoim bo to naprawdę do niczego dobrego nas nie zaprowadzi. Nie ze stoperami spośród których aż żaden nie jest przyzwyczajony do takiego ustawienia. Zresztą, MU żyje flankami które są regularnie podwajane, te wahadła można sobie wsadzić w... no, a dziś widzieliśmy co potrafimy robić na skrzydłach na których grają prawdziwi zawodnicy, a nie pozoranci.

Blindowi trochę się ode mnie dostało w przerwie meczu, ale jednak oceniam ten występ na plus. Co prawda jest zawodnikiem nieco topornym, ale ustawia się całkiem nieźle i swoje przerwał oraz rozprowadził. Brawo też za odważny strzał który powinien sfinalizować Falcao którego debiut był równie spektakularny co 90 minut na ławce Shawa. Świetnie natomiast zachowywał się Herrera, co prawda to on nawalił przy strzale Krajncara na początku drugiej połowy, ale jednak poza tym był po prostu wyśmienity. Pierwszy raz od bardzo dawna oglądaliśmy naprawdę udane zawody duetu CM-ów. Ander po prostu mnie dzisiaj zachwycił - wiadomo, nie co tydzień będziemy grać z Queens Park, ale udowodnił mi, że jednak co nieco potrafi. Przede wszystkim fajnie pchał akcje do przodu, nie opuszczał też posterunku z tyłu.

Dziś zagraliśmy w innowacyjny sposób odkrywając właściwie cały prawy korytarz dla Rafaela. To coś nowego bo United praktycznie zawsze grało z podziałem na skrzydłowego-bocznego obrońcę. Tymczasem dziś po prawicy mieliśmy tylko Brazylijczyka. Aż przypominają się czasy Galaktycznego Realu kiedy to Roberto Carlos miał do dyspozycji autostradę z lewej strony. Zapewniło nam to odpowiedni balans: Blind zostawał z tyłu, Herrera przesuwał się do przodu, Di Maria trzymał się lewej flanki, natomiast Mata właściwie tylko wtedy gdy to QPR rozpoczynało akcje od bramki był ustawiony między Rooneyem, a van Persiem. W innych momentach szukał sobie miejsca na całej długości i szerokości boiska co poskutkowało bramką z pozycji prawego napastnika. Olbrzymią robotę wykonywał Ander Herrera, ale nie odstawał też Rooney. Dzięki temu że rozciągali obronę Queens Park reszta miała miejsce na swobodne atakowanie z każdej strony. W tym meczu wykreowaliśmy więcej okazji niż przez trzy poprzednie kolejki razem wzięte.

To jest zespół który spokojnie powinien wbić się do TOP4. Do czwartego S'ton tracimy obecnie 2 punkty. Przed nami długa droga, ale jestem pełen optymizmu. Van Gaal nie boi się grać ofensywnie, co prawda na razie strzeliliśmy niewiele goli, ale i straciliśmy zaledwie 3, co jest drugim wynikiem w lidze (TAK, wiem z kim dotąd graliśmy, TAK, wiem że ex-aequo ze Świętymi, Hull i Stoke). Co ciekawe Moyes prowadząc MU w lidze wygrał tylko raz czterema golami - po następnej kolejce został zwolniony z klubu. Miejmy nadzieję, że nasz Adolf van Gaal będzie miał więcej szczęścia.

Rany, jakie to dziwne uczucie czekać z niecierpliwością na nasz kolejny mecz...
zobacz więcej
Postów: 150

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:28, #75 Zwiń/Pokaż komentarz badbull
To normalne uczucie, tylko w naszym przypadku nieco już zapomniane :) Ale ten mecz z pewnością rozbudził apetyty wszystkich. Ciekawy jestem, co będzie w stanie pokazać Falcao, gdy dostanie więcej czasu. Dziś się nie popisał przy tej dobitce...
Postów: 996

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 20:03, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Po falstarcie sezonu zagraliśmy dobrze ale czy zaczniemy wypunktowywać naszych przeciwników tak jak dziś czy będziemy się męczyć to jeszcze się okaże. Mam nadzieję, że weszliśmy w serię zwycięstw.

Względem piłkarzy to powinienem się powstrzymać i w większości tak zrobię. Cieszą szczególnie powroty po kontuzjach i dobra gra Rafaela no ale Brazylijczyk w drugiej połowie pokazał, że coś za coś. Bardzo dobrze podłączał się pod akcje ale kosztowało to często luką po nim, która w meczach z lepszymi rywalami może być niebezpieczna. Wróci do formy to i ta luka zmaleje, a jak pomocnicy zgrają się z drużyną to zniknie. Reszty obrony i bramkarza nie skomentuję bo nie chcę cisnąć po nich. Di Maria zagrał dobrze i kreatywnie ale często też niecelnie i czasem głupio (jak te podanie do odchodzącego od bramki Robina, podanie miodzio ale Holender musiałby być w swojej najlepszej formie by mieć śladowe szanse na wykończenie tego podania). Ogólnie Argentyńczyk zbyt często podnosił piłkę i zbyt pewnie się chwilami czuł przez co tracił piłkę w stylu Naniego. Na koniec Herrera, który w moim odczuciu najlepszy piłkarz na boisku, póki mu się chciało (czyli tak do 70minuty)... to kontrolowaliśmy przebieg spotkania i piłka była pod naszą kontrolą, niestety pod koniec meczu nie brał już na siebie odpowiedzialności za rozgrywanie i nic nie potrafiliśmy skonstruować.

Kończąc to jedna jaskółka wiosny nie czyni ale po początku sezonu takie zwycięstwo krzepi i pobudza nadzieję ale jak pisałem idealnie nie było.
zobacz więcej
Postów: 227

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 20:01, #73 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss
Szemhazaj

Właśnie miałem się pytać co ci się w grze Blinda nie podobało bo porównywałeś go do Cleverleya,że niczym się nie różnią ale widzę,że zmieniłeś zdanie i zobaczyłeś to,że Blind ustawiał się super na boisku,że miał przechwyty celne podania.
Może nie grał za bardzo do przodu ale w przodzie mieliśmy Andera,który robił wszystko a Blind zabezpieczał tyły zresztą bardzo dobrze.Napisałeś już prawie wszystko o meczu dodam tylko,że smuci mnie to,że kolejny raz Januzaj na ławce siedzi a za poprzedni sezon nie zasługuje na to na pewno nie na 10 minut grania.A patrząc na to,że gramy w samej lidze(puchar anglii dopiero w styczniu)to dużo chyba nie pogra bo grając co tydzień LVG nie musi rotować bardzo składem.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:47, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Blind strasznie kojarzy mi się z Hargreavesem.
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:41, #71 Zwiń/Pokaż komentarz DN7
...czuje ze wracamy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postów: 4320

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:01, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Gramy bardzo ciekawie, kombinacyjnie. Taktyczną innowacją może być to, jak w pewnych momentach Rooney i van Persie rozstępują się na boki by wolną przestrzeń zagospodarowali Mata, Herrera i Di Maria. To dobre rozwiązanie, bo owa trójka lepiej radzi sobie z piłką przy nodze.

Doszukując się minusów: ktoś wie co chciał zrobić De Gea? Żałosne, że nawet z drużyną która nie potrafi nic wykreować prawie stracilibyśmy gola, tym razem nie przez obrońców, a bramkarza. Dwa: Blind jak na razie nie różni się niczym od Cleverleya, a w dodatku wydaje się być wolniejszy i słabszy fizycznie. Takie wrażenie po pierwszych 45 minutach. A, no i to o czym piszę od dawna: fatalny van Persie. Ława, ława, ława. Oprócz żółtej kartki znów nie pokazał kompletnie nic.

Plusy? Znakomity, aktywny Rafael który sprawia, że nasza prawa flanka wreszcie żyje! Evans uratował nas przed zgubą, Blackett ładnie wyprowadza piłkę. Rojo może być koksem, co prawda w jednej sytuacji nie trafił w piłkę, ale jest bardzo agresywny (w pozytywnym sensie), zdecydowany i inteligentny. Di Maria? Klasa, jego właśnie tu brakowało. Herrera z golem i asystą, to jest dopiero ósemka! :) Rooney wszechobecny, może nie notuje wybitnego występu, ale przy bramkach na 2 i 3-0 zrobił swoje, a przynajmniej tego od niego oczekuję.

Mata gra nieźle, ale stać go na dużo więcej.

Nie jest to jeszcze ideał, trzeba też pamiętać z jak słabą ekipą gramy. Ale widać efekty pracy van Gaala i... Woodwarda :) Środek pola o wiele lepiej czuje się z gałą przy nodze, skrzydła dzięki Di Marii i Rafaelowi żyją, Rooney wreszcie daje radę. Tak jak mówiłem, takich chochołów jak QPR trzeba rozjeżdżać i nie ma że boli. Powoli, małymi kroczkami do doskonałości.

A, jeszcze jedno - jakie to cudowne uczucie czekać z niecierpliwością na drugą połowę oglądając świetną grę w pierwszej! :)
zobacz więcej
Postów: 930

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:02, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Ja bym bardziej powiedział, że Blind gra takiego Carricka, a Herrera gra Cleverleya. Lepiej tych dwóch przyrównywać. Zresztą to pierwszy mecz, debiut, byłego gracza Ajaxu, który jak dla mnie zagrał dobre zawody.

Rooney zszokował mnie w tym meczu, szybciej myślał i zrobił swoje jak to napisałeś. Ostatnio zawodził w Robinem, który dzisiaj nie wiele pokazał.

Evans uratował, ale później nerwowo zgrywał piłki - ewidentnie powinien potrenować grę z pierwszej piłki...

Świetnie się dzisiaj nasze Diabły oglądało, zdecydowanie takie mecze chce widywać częściej.
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:05, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Porównujesz Cleverleya, który ma kisiel w majtach mając piłke przy nodze, który nie ma pojęcia jak kreować gre, który nie wie jak regulować tempo gry do Blinda, który bije Cleverleya w defensywie, posiada odpowiedni spokój, nie boi się trzymać piłki, jest wręcz idelnym wyborem na defensywnego pomocnika przy 4-3-3.
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:20, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Asan
Blind sie nie różni od Cleverleya? No chyba oglądaliśmy inny mecz... Blind bije Go na głowę widać spokój, chłopak zapierdzielał po boisku jak głupi w defensywie dobrze pracuje, wie gdzie i jak wsadzić nogę żeby odebrać piłkę. Musi popracować jeszcze trochę nad aspektem fizycznym bo odbijał się od przeciwników momentami. A i z przodu miał tam jakiś strzał z tego co pamiętam ;) Myślę, że z czasem się rozrusza. Debiutancki mecz a wydawało by się, że grał na takim luzie jakby był w klubie z OT już od dawna. Liczę na tego chłopaka. Di Maria - mistrzostwo świata!
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:22, #66 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Cleverley okazał się bo prostu za słaby na United i koniec tematu. To jest być może przykry fakt dla niektórych ale trzeba z tym żyć :)
Postów: 150

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:23, #65 Zwiń/Pokaż komentarz badbull
Owszem, Blind parę razy odbił się od silniejszych pomocników QPR, ale spokojnie. Evra na początku też był papierowy. Blind pewnie jeszcze szybciej przystosuje się do twardych warunków Premier League.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:12, #64 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Widzimy jaka jest różnica gdy w środku grają Herrera z Blindem a jaka gdy Fletcher z Cleverleyem. Do tego jaka jest różnica gdy ataki napędza Di Maria a nie Ashley Young.

Dzisiaj było łatwo, gładko i przyjemnie. Oglądając ten mecz z siostrzeńcem, oboje zauważyliśmy, że od dawien dawna nikt w United nie dał nam tyle radości co dzisiaj Angel "Genius" Di Maria. Początek kapitalny, z minuty na minutę było już tylko lepiej. Piękna, ofensywna, skuteczna gra, taki futbol chce się oglądać. Za taki futbol płaci się wielkie pieniądze.

Dzisiaj piłkarzem meczu jednak według mnie nie Argentyńczyk lecz Hiszpan Ander Herrera. I tu nie chodzi tylko o gola i asystę ale o całokształt jego [***]ki z jednej bramki do drugie. Ilość podań Hiszpana i napędzonych akcji z drugiej linii mogła powalić. Oboje z Angelem doskonale dzisiaj wchodzili z głębi pola z drugiej linii do przodu, z tym, że Angel operował bliżej flanki, a Herrery z kolei skuteczniej udzielał się w defensywie gdzie było z niego dużo pożytku.
To wszystko ubezpieczał Daley Blind, idealnie dzisiaj na pozycji defensywnego pomocnika. Gdyby był zamiast niego Fletcher czy Cleverley to nie zachowalibyśmy dzisiaj czystego konta. Tak sądzę.
O i Mata dobrze podawał, atakował, walczył do tego znów strzelił gola. LvG idealnie znalazł mu pozycję na boisku.

Chłopaki dobrze się wprowadzili już na sam początek ich przygody w United. Do tego Evans dzisiaj lider defensywy, zagrał zupełnie odwrotnie niż z MK Dons. Wielkie brawa dla niego i tu nie chodzi tylko o uratowanie de Gei w tej sytuacji z pierwszej połowy ale o całokształt jego poczynań na boisku.

A i ta wywrotka Phila Dowda w doliczonym czasie gry z pierwszej połowy. A kibicom na Old Trafford co? Od razu przypomniał się steven gerrard i aby uczcić jego pamięć a konkretnie wydarzenie po którym w tamtym sezonie Demba Ba strzelił pierwszą bramkę w pamiętnym meczu na anfield trybuny OT zanuciły sławną już przyśpiewkę o panu Slippym G. To był bardzo fajny moment!
Martwić może chyba tylko forma van Persiego.
To tylko QPR, więc podniecenia nie ma, ale jest radość.
Oby tak dalej.

Najlepsi:
1) Herrera
2) Di Maria
3) Evans
4) Blind
5) Rooney
Trochę słabiej Falcao i van Persie, ale rywalizacja o pierwszy skład zapowiada się piorunująco między tymi panami. A może obaj na raz będą grać? A to wtedy oznaczałoby posadzenie Maty na ławkę a tego bym bardzo nie chciał.
zobacz więcej
Postów: 1910

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 10357

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:14, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
No na temat takiego meczu to trzeba się wypowiedzieć. O ile w poprzednich ograniczałem się do form czysto napawających optymizmem, o tyle dzisiaj można już oceniać za występ, bo jest co ocenić. :)

Po pierwsze wynik. 4:0 cieszy, tym bardziej, że grali niemal zupełnie nowi zawodnicy. Jesteśmy na dużo w przodzie i na zero w tyle, czyli z czysto piłkarskiego spojrzenia, wynik bardzo dobry. Oczywiście było okazji dużo, dużo więcej, i tutaj z góry chciałbym może nie krytykować młodego Januzaja, ale... o czym on myślał? Niestety przemówił przez niego egoizm a w tej drugiej sytuacji Falcao był już bardzo dobrze ustawiony by do niego podać. No ale dobra, młody jest, mało gra, musi się "wyszumieć".

Po drugie Angel Di Maria. Kapitalny mecz Argentyńczyka. No moi mili, jak on, za przeproszenie, zapier*ala (!), to po prostu aż się chce oglądać. Podania, wrzutki, przyspieszanie, wszystko w jego wykonaniu jest fantastyczne. Nie wolno również pomijać faktu strzelenia debiutanckiego gola no i zaliczenia asysty i to całkiem "petardycznej" asysty przy golu Maty.

Po trzecie Daley Blind. Zawodnik co do którego miałem obawy. Oczywiście jednym meczem to on ich nie zmaże, bo w myśl przysłowia: "jedna jaskółka wiosny nie czyni", ale przyznam, że zagrał bardzo dobrze, rozważnie, inteligentnie, nawet ten strzał z dystansu, po kilkunastominutowej, nudnej grze na prawdę ożywił poczynania United. Świetny na pozycji środkowego pomocnika defensywnego, oby tak dalej się prezentował.

Po czwarte bramki Rooneya i Herrery. Zawsze bramki dają to, że zawodnik nabiera pewności. Brawa dla nich. Brakowało mi szczególnie trafienia Robina. On miał bardzo dobrą okazję, ale okazał się być kolegą i oddał, przyznam - niepotrzebnie - piłkę do Falcao. No i oczywiście jakby jeszcze Falcao dopełnił formalności, to byłoby pięknie.

Po piąte, i tutaj zacznę krytykę, bo mecz w przynajmniej dwóch momentach w spotkaniu z kimś silniejszym załamałby się utratą bramki. Ogólnie rzecz ujmując, mogliśmy stracić te dwa gole, bo na prawdę dużo szczęścia było, że one nie padły. Odnośnie wyjścia De Geii powiem, że znamy jego klasę i wiemy jaki to wartościowy zawodnik i tutaj raz na jakiś czas może mu się coś przytrafić. To człowiek, nie maszyna. Błąd w obronie natomiast, był już wynikiem niedoświadczenia i trochę jednak lekkomyślności, może braku skupienia. Blackett jeszcze musi się trochę nauczyć, zanim będzie mocnym punktem w defensywie, a Rojo po prostu musi grać, żeby czuć piłkę.

Reasumując, uważam,że mecz z przeciętnym przeciwnikiem wygrany w bardzo dobrych rozmiarach. Może niedosyt dlatego, że bramek nie uzyskali v.Persie i Falcao, ale cieszmy się z tego, co jest. :) Czekamy zatem na mecz przeciwko Leicester City.
zobacz więcej
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:10, #61 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Widać było w spotkaniu, że piłkarze zaczęli odzyskiwać pewność siebie. Miała być szybsza gra, żywsze operowanie piłką dało się to dostrzec. Rywalom udało się stworzyć dwie sytuacje, po własnych błędach. Najgroźniejszym rywalem jesteśmy sami my. Jeżeli nie będziemy popełniać błędów w rozegraniu to ciężko będzie wygrać z nami - przykład Holandii, która nie przegrała żadnego spotkania na MŚ w 90 min. To jest zalążek gry takiej jakiej oczekuje LVG, bo trzeba dążyć do perfekcji. Spodziewałem się zwycięstwa, cieszy wynik. Ważne, aby tylko kluczowych piłkarzy omijały kontuzje, wtedy o nic się nie martwię. Bo do LVG jestem 100% przekonany. Graliśmy 4-3-1-2, zmiany po przerwie były okey. Najważniejsze to, że wszyscy zagrali na równym poziomie nie było słabych punktów, a to ważne, bo Holender podkreślał, że jeżeli ktoś gra słabiej to drużyna na tym cierpi. A to nie koniec bo, jeżeli nadarzy się sytuacja, to będziemy wzmacniać pozycje. Podsumowując, jeżeli piłkarze będą robić to czego oczekuje boss, to będą zwycięstwa, dobre wyniki. Co do majstra, główny rywal to Chelsea, a nie ma rzeczy niemożliwych. Czekam na mecz z Leicester.
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:05, #60 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Nareszcie widzieliśmy dzisiaj United walczące i biegające. Wiem że to tylko QPR , ale między nimi a Burnley nie ma jakiejś specjalnej przepaści. A jednak w innej formacjii zagraliśmy o wiele lepiej i śmielej.
Były błędy , na szczęście dla nas bez konsekwencjii , więcej pozytywnych wiadomośći.
Gra Di Marii to poprostu mistrzostwo , Rojo walczący , choć popełnił kilka błędów , ale mógł się podobać.
Blind ładnie rozciągał grę , ogólnie dobry kreator akcjii , Herrera bramka i asysta , czego chcieć więcej.
Następny mecz zagrać na podobnym poziomie , a nie będzie zle ! ;)
Postów: 1000

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:05, #59 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Bardzo dobrze z przodu, lecz niepewnie z tyłu. Muszą chłopaki popracować nad komunikacją i zdecydowanie celniej podawać. Van Persie też jakiś nie swój, zamiast kończyć pod koniec to szuka podań, mam nadzieję, że wróci do swojej dyspozycji sprzed dwóch sezonów.
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:04, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
no i gitara aby tak dalaj pozdro dla fanow MU
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 19:02, #57 Zwiń/Pokaż komentarz grzesznik83
Blind super występ ! Di Maria gracz meczu, a z Herrerą to zupełnie inne United ! ;D
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:58, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Bardzo, ale to bardzo podobał mi się Blind. Porównywanie go do Cleverleya to wielka obraza dla Holendra. Genialne ustawianie się, pewne podania, pokazał również dobry strzał. Można pochwalić również to, że świetnie łączył linie obrony z linią ofensywną. Dla mnie bardzo dobry transfer, który zaowocuje. W drużynie musi być taki rzeźnik, który wie jak się ustawić, nie boi się odstawić nogi. Przy 4-3-3 to podstawa.
Postów: 7332

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:57, #55 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Takie United chcemy oglądać, tylko jeszcze niech obrona z bramkarzem się bardziej zgrają i Valencja nauczy się lepiej mieszać i podawać, a będzie miazga. Super mecz, w super stylu brawo.

Pozdrawiam.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:56, #54 Zwiń/Pokaż komentarz davki
Mecz świetny. Szkoda mi tylko jednej decyzji, że Falcao wszedł za Matę, a nie za RvP. Holender nic nie grał dzisiaj.
Postów: 1910

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:51, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Ładne mamy dresiki
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:43, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
aj FALCAO.extra strzal blinda chlopak nie czai sie tylko jak trzeba to nawala w brame
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:34, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
az z usmiechem mozna isc na noc do pracy po takim wyniku hehehe
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:28, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
jakim ustawieniem teraz gramy?
Postów: 1910

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:34, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
chyba dalej 433
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:22, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Dlaczego van Piersie nie wykorzustuje takich sutuacji?
dodano: 14.09.2014, 18:24, #47 Zwiń/Pokaż komentarz qwerty [83.8.39.***]
MU sie przebudził, wiec jeszcze nie wszystko stracone, bedzie ciezko ale moze mistrza nie zdobedziemy ale to 2 miejsce jest w zasiegu...
http://skroc.pl/c0715
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:19, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
A mój kolega smiał się ze mnie że postawiłem 7;0 dla MU bo on by postawił jak już tyle dla QPR :)
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:17, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
pieknie pieknie pieknie w koncu .dawac Falcao
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:05, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Di Maria w koncu pomocnik z jajami hehe
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 18:02, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Tak czulem ze angel dzisiaj ukuje hehe teraz licze ze FALCAO zadebiutuje i takze ukuje brameczke hehe.5do 0 i pasuje
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:08, #42 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Nie mam pojęcia jakim my systemem gramy XD
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:50, #41 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
4-3-3
3 pomocników Herrera, Blind, Di Maria

i atakujący wiadomo kto
Jednakże jest duża wymienność pozycji. Czasami Rooney się zmienia z Di Marią, albo Mata z Angelem. Ogólnie dobrze to wygląda ;d
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:59, #40 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Coś w tym stylu: 4-3-1-2
Postów: 125

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:56, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Jerek
Bardzo mi się podoba pressing w wykonaniu Czerwonych diabłów. To coś czego nie było widać od bardzo dawna. Mam nadzieje ze każdego rywala będziemy potrafili tak atakować na jego połowie boiska. Szkoda ze Falcao nie zagrał od pierwszej minuty za Robina.
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:55, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Wynik piękny, ale ...te wrzutki z niemalże połowy boiska przed pole karne albo w pole karne doprowadzają mnie do szału. Widać gołym okiem że piłka kombinacyjna sprawia nam duże kłopoty.
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:53, #37 Zwiń/Pokaż komentarz grzesznik83
no 3-0 do przerwy w końcu ze spokojem można oglądnąć druga połowę ;P oby tak dalej !
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:52, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
4 z tyłu przynosi efekty, głównie pod względem posiadania piłki i... skuteczności. Nie kreujemy sobie zbyt wiele sytuacji, oddaliśmy 3 celne strzały i zamieniliśmy je na 3 bramki.

Imponuje mi dziś Herrera.

Ściągnąłbym Robina i, mówiąc językiem starożytnego Rzymu, wypuścił Tygrysa ;)
Postów: 930

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 17:51, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
No w końcu! Dawno nie widziałem tak łatwej połowy w naszym wykonaniu. Oczywiście QPR nam wiele pomaga, są strasznie statyczni i mało zmobilizowani. Ale to nie zmienia faktu, że nasza siła ognia od razu przybiera jakiś kształt, Herrera bardzo dobrze dzisiaj gra, dużo ruchu, wymienność pozycji, rozciągamy w ten sposób obronę gości. Gramy DO PRZODU, czego nasi Cleverleye nie zapewniali.
Rooney już lepiej wygląda, nawet gola strzelił. Van Persi to nadal cień samego siebie, fizycznie nie najgorzej, ale czegoś tu brakuje. Czekam na Falcao i jego gola w debiucie. :)
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:57, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
i zobaczcie ustawienie ... zmieniło się ;))) 2:0 dla nas

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.09.2014, 16:59

Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:34, #33 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Manchester United: De Gea – Rafael, Evans, Blackett, Rojo – Herrera, Blind, Mata, Ángel Di María – Rooney, van Persie.

Rezerwa: Lindegaard, Shaw, Fletcher, Januzaj, Valencia, A Pereira, Falcao.

Queens Park Rangers: Green – Isla, Ferdinand, Caulker, Hill – Kranjcar, Sandro, Fer – Hoilett, Austin, Philips.

Rezerwa: McCarthy, Traore, Onuoha, Henry, Vargas, Zamora, Taarabt.
Postów: 212

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:36, #32 Zwiń/Pokaż komentarz marek1607
Nie cieszcie się tak, na moje to wygląda tak samo jak zrobili koledzy ze strony livesports.pl
http://www.lives(...)sklady;1
Van Gaal nie odpuści tak łatwo tego ustawienia.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.09.2014, 16:37

Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:54, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Ja mam po prostu nadzieję, że w końcu wrócimy do 4-3-3, może dlatego od razu zobaczyłem w głowie takie ustawienie ;)

Di Maria w środku pomocy to dla mnie marnotrawstwo jego umiejętności, do tego zagramy stoperami, których można opisać jako:

Bez formy - Debiutant - Młokos

Zapewne macie rację i zaczniemy 3-5-2, ale obyśmy jak najszybciej przeszli na 4 z tyłu.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:53, #30 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Oczywiście, że to jest 3-5-2...
Szkoda, że marnujemy potencjał Di Marii katując go na środku pomocy...
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:09, #29 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
United: De Gea, Rafael, Evans, Rojo, Blackett, Blind, Herrera, Mata, Di Maria, Rooney, van Persie. Subs: Lindegaard, Shaw, Fletcher, Januzaj, Valencia, A Pereira, Falcao.
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:11, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
W końcu czwórką z tyłu!
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:16, #27 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
jest 3 stoperów, raczej Blind i Rafa na wahadle...
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:18, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
A Mata w parze z Herrerą? Niemożliwe i chyba nawet LvG nie jest aż takim optymistą.

DDG - Rafael, Evans, Blackett, Rojo - Blind, Herrera, Mata - Roo, RVP, ADM.

Tak ja to widzę.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:18, #25 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
u van Gaala wszystko jest możliwe :D
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:21, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Wiem, wiem, możemy jeszcze ADM zobaczyć w pomocy, ale... Mam nadzieję, że będzie to wyglądać w ten sposób, w jaki rozpisałem :)

Żałuje braku Falcao, bo zaryzykowałem w FPL, żeby nadrobić trochę punktów i... nie wygląda to dobrze :(
Postów: 930

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:34, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Ja tutaj też widzę wahadła, ale to nie znaczy że tak zagramy cały mecz. Sami widzicie, że to łatwo jest przerotować na 4-3-3. Tak właśnie można grać, czyli mieć na boisku zawodników zdolnych do 2 formacji.
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 16:15, #22 Zwiń/Pokaż komentarz grzesznik83
obstawiam 4:1 ;) mecz kilku debiutantów na Old Trafford ! oglądnąć - bezcenne ;D Glory United !
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 15:57, #21 Zwiń/Pokaż komentarz KanonierLBK
Wyczuwam remis 1:1
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 15:17, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
"Klub z zachodniego Londynu nie zachował czystego konta przeciwko MU od września 1992 roku, kiedy to zremisowali na Old Trafford 0-0 - było to pierwsze w historii spotkanie Premier League obu zespołów."

Dla naszych chłopaków nie ma rekordów nie do pobicia :D

PS. literówki aż straszą.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 13:49, #19 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Drobna uwaga
xmilkaax nie pisz więcej zapowiedzi po jakiś mocnym winku :]
Masa literówek już w 2 pierwszych akapitach
Postów: 113

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 14:50, #18 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Trudno się nie zgodzić.
Naprawdę nie jest tak ciężko, przeczytać napisany artykuł jeszcze raz przed opublikowaniem. I nie chodzi tu tylko o xmilkaax, bo masa literówek zdarza się także innym 'redaktorom'.
Postów: 4320

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 12:02, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
De Gea - Rafael, Evans, Rojo, Shaw - Herrera, Blind - Januzj, Mata, Di Maria - Falcao

Marzy mi się taki skład. Ryzykowny, ale szczerze wolę to niż męczyć się z 3-4-1-2 którego nikt nie rozumie i do którego nie mamy odpowiedniej liczby (zdrowych) stoperów. Mam dość oglądania Rooneya który wygląda jakby miał z 5 ton i spacerującego Robina. Choć oczywiście to złudna nadzieja, więc zobaczymy zapewne coś takiego:

De Gea - Evans, Rojo, Blackett - Valencia, Fletcher, Blind - Mata, Di Maria - Rooney, van Persie

Co z kolei spowoduje, że znów będziemy wyglądać jak wóz z węglem i to w dodatku przeładowany, gdzie zresztą chabeta wlecze się ostatkiem sił. Oby LvG jak najszybciej rozbił nasz żenujący duet 10-20 i postawił na względną szybkość, a nie "zadowalające statystyki" bo grając dwoma napastnikami którzy są tylko odrobinę bardziej dynamiczni od rekina polarnego Jogi Bonito na Old Trafford prędko nie zobaczymy. W dodatku Mata wygląda jakby Jose rzucił na niego klątwę i zamiast walić prostopadłe po ziemi to rzuca jakieś zawiesiny a'la Bebe.

Jeśli Angel i Radamel nie odmienią tego koszmaru to następny mecz będę oglądał z wiadrem od mopa na głowie i w słuchawkach z Rammsteinem. Przecież na to co my teraz wyprawiamy to jest jakaś farsa, pomyłka i żenada. Musimy odbić się od tego dna i niech już mnie Lułi nie wkerwia gadaniem o procesach bo takie QPR to my musimy rozwalić samymi indywidualnościami. Marzy mi się demolka, taka w starym dobrym stylu, no ale aż tak głupi nie jestem - zadowoli mnie 2-0 które obstawiłem w typerze.
zobacz więcej
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 13:26, #16 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Popieram! Dałbym plusa, ale coś się zjebawszy i nie łapie.
Anyway, naprawdę, miejmy nadzieję, że van Gaal w końcu postawi na 4 obrońców. Szczególnie, że mamy zdrowego Shawa i Rafaela (jeśli mnie pamięć nie myli). Przy potencjale ofensywnym United, powinien być konkurs strzelecki: Kto Więcej? Z drugiej strony, jeśli wyjdziemy znowu z tym idiotycznym 3-5-2, może być różnie. Szczególnie uwzględniając jak wygląda nasz ŚO.
dodano: 14.09.2014, 11:38, #15 Zwiń/Pokaż komentarz kkmz [83.6.59.***]
Ludzie, pilnujcie trochę żeby nie robić w artykułach literówek. Wiem że czasem się zdarza, ale co za dużo to nie zdrowo...
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 00:41, #14 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Jeżeli nic niespodziewanego się na zdarzy, to jutro pierwszy raz w historii po II Wojnie Światowej menadżer United da okazję debiutu aż czterem graczom w spotkaniu ligowym. Ostatni raz coś podobnego miało miejsce w 1933 r.

Ciekawi mnie zestawienie defensywy pod nieobecność Smallinga i Jonesa. Po wypożyczeniu Keane'a brak nam bowiem prawonożnych stoperów, a tylko takich Holender wystawia na OŚP. Jeżeli Van Gaal postanowi nadal grać 3-5-2, to wówczas będzie musiał postawić tam Evansa (Thorpe'a), wtedy jednak pozostaje kwestia, kto na środku - debiutant? Przeciw QPR prawdopodobna jest zmiana systemu.

Rangersów oglądałem regularnie w Championship i nie zachwycali. Z ich składem powinni wygrać rozgrywki w cuglach, a fartownie pokonali Derby w finale play-off. Redknapp mocno rotował składem - 2/3 zmiany co mecz były na porządku dziennym. Wygrywali sporo spotkań jedną bramką, mieli też świetną serię bez puszczonej bramki. Teraz kadrowo jest to już jednak inna drużyna.

Mecz do wygrania, ale należy uważać na stałe fragmenty Bartona.
Postów: 1910

Napisz PW
dodano: 14.09.2014, 11:02, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Moim zdaniem Holender nie będzie ryzykował utraty pktów i postawi na 433 ( Shaw-Rojo-Evans-Rafael Di Maria-Herrera-Blind/Mata Roo-Rvp-Falcao/Mata). Trzeba wykorzystać utracone pkty przez naszych rywali, bo nkiedy jak nie teraz.
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 20:45, #12 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Jutro musimy powalczyc o pierwsze zwyciestwo bo inaczej załamie sie! Wydalismy 150 mln funtów albo euro nie wiem juz muismy wkoncu cos wygrac, mniejsze o skłąd jestemy Manchesterm United gdzie sie podziała nasza charyzma? Nie potrafimy juz walczyc o piłke tak jak robili to Scholes Keane Irwin Stam, musimy miec jaja i nawiazac do gry najlepszych piłkarzy tego klubu a nie ciniowac w dole tabeli jak jakies fajtułapy! GLORY MAN UNITED!!
Postów: 88

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 19:31, #11 Zwiń/Pokaż komentarz RememberTheName
Nazwiska graczy QPR znane są każdemu kibicowi EPL więc nie podchodziłbym do tego meczu z podejściem - wygrana bez wysiłku. W dodatku Redknapp zasiadający na ławce trenerskiej.

Boję się o środek pola gdzie Barton może wymieść Fletchera razem z Holendrem Leroy'em Fer. QPR większość akcji prowadzi prawą flanką także Shaw może mieć ciężki debiut.

Chciałbym aby Nasza drużyna grała 4 obrońców zwłaszcza, że nie będzie Jonesa. Di Maria jako prawoskrzydłowy ponieważ moim zdaniem tam jego miejsce. Niech van Gaal zrobi z niego drugiego Robbena! Nie obrażę się.
W środku trójka Herrera, Fletcher i Mata. Dalej nie mamy kogoś jak Fernandinho w City, Matic w Chelsea. To jest dla mnie głównym problemem naszych problemów w centrali.

Jako trójka najbardziej wysuniętych zawodników wspomniany już Di Maria, van Persie i Rooney. Moim zdaniem Falcao nie wyjdzie od początku.

Taktyka na mecz, dać pole do popisu Angelowi Di Maria. Mata potrzebuje wsparcia ze środka pola od Herrery a miło by było jeśli zawodnikiem łączącym defensywę z ofensywa był Blind.

Rooney staję się na naszym Nistelrooy'em, a szkoda.

Postów: 392

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 17:40, #10 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
My tu gadu gadu a Kagawa zaliczył nieziemski debiut w BvB. Wystarczyło 60 min by został MVP meczu. Bramka, świetne prostopadłe podanie przy 1 bramce i ogólnie świetna gra. U nas nikt nie potrafił skorzystac z jego talentu, niestety...
Postów: 7332

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 18:24, #9 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Varosso

A może inaczej...w Borussi zachciało mu się grać.

Taka tam gdybanie.

Pozdrawiam.
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 16:40, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Kolejne, trudne zadanie stoi przed nami, tym razem QPR. Nasza kadra wygląda obiecująco na to spotkanie, ale presja też może być lekka przed debiutantami.

Również się zgadzam, że powinniśmy wyjść czterema obrońcami, bo defensywa jeszcze nie zachwyca t.j. byśmy tego chcieli.

Nic innego nie zadowalać mnie będzie jak wygrana. Liczę na dobry występ Falcao i przede wszystkim bramkę na początek, choć łatwo nie będzie. Mam nadzieje, że jutro nareszcie odbijemy się od dna i zaczniemy gonić czołówkę.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 16:36, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Myślę, że już spokojnie wygramy. Jakby wyszedł skład z atakiem Rooney-Falcao, w pomocy Di Maria-Herrera,Mata,Blind i w obronie nowe nabytki to mamy silny skład :)
Postów: 6154

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 16:32, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Mimo, że nasz skład wygląda imponująco, szczególnie jeśli spojrzymy na przodnie formację, to nie spodziewam się łatwego meczu. Wiadomo liczę na zwycięstwo, ale wątpie by przyszło nam ono bez problemów. Gdy patrzę na naszą defensywę to wydaje mi się chyba najsłabszą formacją.

Zgadzam się z poprzednikami co do składów i osobiście wolałbym ten z czwórką obrońców, bo tak jak napisałem nie mamy tam rewelacji, a chodzi o to by solidnie się zabezbieczyć, a nie tracić bramki.

W pomocy wyjdzie prawdobodonie Herrera i Blind. A co do ataku to liczę, że na skrzydle zagra Di Maria, a w ataku Falcao. Wspierać ich powinni Roo i Mata, ewentualnie Januzaj.

Liczę, że nie stracimy bramki, ale też jakieś strzelimy. Liczę na 2-0, ale bardzo możliwe jest 2-1.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 15:56, #5 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
De Gea
Valencia, Blackett, Evans, Shaw
Fletcher, Herrera
Di Maria, Rooney, Mata
Falcao

ławka: van Persie, Januzaj, Blind, Rojo, Amos, W. Keane, Rafael
Postów: 10357

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 13:46, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
No to jest bardzo ciekawe, czy van Gaal zdecyduje się na klasyczne ustawienie z dwoma stoperami, czy jednak po swojemu z 3 stoperami i wtedy zgodzę się z ustawieniem Slumerican: Evans-Rojo-Blackett.

Przeczytawszy newsa, to ogólnie rzecz biorąc, QPR chyba raczej zawsze z nami miało problem, żeby osiągnąć dobry wynik. Z tekstu wynika, że chyba im nie leżymy, jak to w piłkarskim żargonie się mówi. :)

No... ale żeby wygrać, to trzeba dobrze zagrać. Skład zespołu Redknappa nawet ciekawe nazwiska ma. Mnie np.: Sandro zaskakuje, że zdecydował się tam przejść, według mnie to zdecydowanie wyższa klasa niż dla takiego zespołu, któremu raczej nie wróżę utrzymania.

Przypatrując się zaś naszemu możliwemu zestawieniu zawodników, to warto postawić na Falcao od pierwszych minut. Przypatrzcie się na wyszczególnione jego debiuty w poprzednich klubach. Wychodzi na to, że jutro powienien ustrzelić hat-tricka. :D

Tradycyjnie już powiem także, że moja cierpliwość i Wasza również, wreszcie zostanie jutro nagrodzona. Miejmy nadzieje, że w końcu pokażą nasi klasę i odniosą porządne zwycięstwo w swoim stylu. :)
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 12:45, #3 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Pewnie wyjdziemy 3-5-2.
De Gea
Evans-Rojo-Blackett
Rafael- Blind/Herrera-Shaw
Mata-Di Maria
Rooney-RvP/Falcao
Środek może wyglądać trochę mniej ofensywnie np. Blind-Herrera/Fletcher i przed nimi Di Maria.
Postów: 7332

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 11:50, #2 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
System z czterema obrońcami by się przydał, stare 4-4-2 lub 4-5-1. Praktycznie zawsze tracimy gola, to wina niezgrania trójki obronców, braku formy i dziury w środku pola. Ale nic van Gaal pewnie wie co robi.

Co do wyniku obstawiam na wariata te 3-1 dla United. Czy wygramy ten mecz? Trzymam kciuki. Czy ominą nas kontuzje w meczu przeciwko QPR? Trzymam kciuki! Czy stracimy min.jednego gola? Pewnie tak, ale będe za United i za wynikiem wysokim i bez straconego gola. Może moje 3-1 ...mam nadzieję niewypali i będzie te 3-0 lub 2-0? Najwazniejsze sa trzy oczka, musimy wygrać z ekipą Harrego Czarnoksiężnika.


Pozdrawiam.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 13.09.2014, 12:25, #1 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Chyba każdy chciałby przestawienia drużyny na 4 obrońców. I wtedy gramy:
------------DDG------------
Rafael-Evans/Blackett -Rojo -Shaw
--------Herrera-Blind--------
Antek/Januzaj----------Di Maria
---------Roo- Falcao/RvP------

Chętniej widział bym w wyjściowej 11 Blacketta, niż Evansa, ale wypuszczenie dwóch lewonożnych ŚO jest chyba mało prawdopodobne.
Ew 4-3-3 z Blindem, Herrerą i Matą (powinien sobie poradzić) w pomocy i atakiem Roo-Falcao / RvP-Di Maria
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.