CHAMPIONS 20 TIMES
Bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN. Sprawdź i odbierz bonus!

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +25 - Antonio Valencia rezygnuje z numeru 7

xmilkaax @12.08.2013, 12:10 | Przeczytano 6045 razy

Antonio Valencia rezygnuje z numeru 7
Oczekiwania kibiców i piłkarskiego świata co do Antonio Valencii, który w minionym sezonie przejął koszulkę z numerem "7", przerosły samego Ekwadorczyka.

Skrzydłowy przeszedł do Manchesteru United w 2009 roku z Wigan Athletic za 16 milionów funtów i z początku nosił trykot z numerem "25" na plecach. W minionym sezonie niesiony sukcesami z kampanii 2011/12, kiedy to został wybrany najlepszym zawodnikiem, biegał po boisku z legendarną "siódemką", którą wcześniej nosili m.in. Éric Cantona, David Beckham i Cristiano Ronaldo.



Jednak po nieudanym minionym sezonie Valencia postanowił powrócić do swojego pierwotnego numeru, wywołując spekulacje o nowym właścicielu numeru "7".

Wilfried Zaha? A może wróci Portugalczyk?

Źródło: metro.co.uk

Tagi: Antonio Valencia, Legendy United, Skład, Stroje

Komentarze (26) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 7332

Napisz PW
dodano: 13.08.2013, 18:01, #26 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Dać ten numer Naniemu i tyle.
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 13.08.2013, 14:51, #25 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

Stevenson napisał:

niemniej jednak, jeśli Wilf się poprawi, z pewnością zmienię na jego temat zdanie. długo nie ufałem de Gei i jego szybkiej adaptacji do angielskich warunków gry, ale ten swoją postawą szybko mnie przekonał, że koleś jest przekozakiem.

Zwróciłem Tobie uwagę, bo wniosek z lektury Twojego poprzedniego komentarza jest taki, że na podstawie kilku przedsezonowych sparingów prognozujesz wręcz całą karierę Januzaja i Zahy, pisząc o ich potencjale. Po tournee można ocenić najwyżej ich aktualną formę, ocenić umiejętności na dziś, ale nie da się należycie przewidzieć pułapu możliwości tych chłopaków.

Gdyby tak było, to Diabły nie utrzymywałyby armii skautów na całym świecie, którzy regularnie oglądają kandydatów do gry u nas.

Na tym przykładzie z De Geą. Potencjał Hiszpana się nie zmienił po pierwszym sezonie w United, zmieniła się tylko jego forma, pewność siebie, poprawiły nieco elementy wyszkolenia, natomiast jego potencjał jest nadal taki sam, jak był rok wcześniej, gdy jeszcze nie przekonywał swoją grą.

blackson89 napisał:


I pisze to osoba kibicujaca od 96 roku- bez komentarza :D

Ja bym jednak o jakiś komentarz poprosił, bo zupełnie nie rozumiem co miałeś na myśli. Emotikonka na końcu tego fragmentu sugeruje, że pewnie nic mądrego.

blackson89 napisał:

Masz racje w nowozytnej historii United siodemka byla "s[...]ta" :).

Zjadasz swój własny ogon.

W komentarzu #3 wymieniłeś wśród legendarnych siódemek Besta, który grał dla nas w latach 60. i 70. (tak na marginesie, to Georgie częściej grał w United z #11), a później wyskakujesz z "nowożytną historią United", gdy ja wymieniłem graczy Diabłów z przełomu lat 80. i 90... Logiki w tym znaleźć nie sposób.

Dla mnie historia klubu jest jedna, a że Ty traktujesz ją wybiórczo, nie dopuszczając do świadomości faktu, że z #7 grali też "szarzy" zawodnicy, nawet o kilka klas gorsi od Valencii, to już Twoja sprawa. Nie dziw się jednak, że nie każdy łyka propagandę działu PR United tak jak Ty.
zobacz więcej
Postów: 28

Napisz PW
dodano: 13.08.2013, 11:17, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Deadpool
Ależ Antoś wyciął numer osobom, które kupiły sobie jego koszulkę z siódemką na plecach w tym sezonie. Edytowano: 13 sierpnia 2013 roku, 11:21
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 21:57, #23 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Do piątku klub musi wystosować pismo z numerami zawodników na ten sezon.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 19:27, #22 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Powell pewnie pójdzie na wypożyczenie albo dostanie inny numer. Będzie beka jeżeli Antek z 25 znowu będzie grał jak w 11/12. Bardzo lubię Valencie i życzę mu z całego serducha powrotu do formy.

A 7 niech czeka albo dać ją Januzajowi :P
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 18:26, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Bloody_Prince
Jestem pełen podziwu dla tych, którzy uważają, że Nani powinien dostać 7 patrząc na jego ubiegły sezon. Nawet nie wiadomo czy na pewno zostanie a przydzielacie mu ten numer.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 15:59, #20 Zwiń/Pokaż komentarz davki
Może Nani zdejmie maskę poprzedniego sezonu i użyczy sobie numeru 7.
Postów: 923

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 15:35, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl

Adamyo napisał:

moim marzeniem jest, żeby trafił na plecy pewnego Portugalczyka, który odnajdzie w tym sezonie swoją świetną formę;)

Nani raczej nigdy nie zrezygnuje z siedemnastki, ale myślę, że gdyby faktycznie z powrotem zaczął grać na pełnych obrotach, to '7' by do niego pasowała. Nie mówię już nawet o umiejętnościach, ale o lojalności wobec klubu.

I jestem pewien, że nie odszedłby do Madrytu, jak dwie poprzednie siódemki (pomijając Owena). ;)
Postów: 5886

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:39, #18 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Szemhazaj napisał:

A 2 lata temu gdy graliśmy z City mecz o Tarczę Wspólnoty to Cleverley miał na plecach numer 35, natomiast już w pierwszej ligowej potyczce z WBA - 23.


United ma czas do któregoś tam, na pewno przed startem ligi, na złożenie wszystkich dokumentów do władz PL wraz z numerologią piłkarzy.
Piłkarze będą mieli takie numery, jakie Moyes wpisze w dokumentach dla PL.
Lada dzień pewnie poznamy nowe/nowe stare numery piłkarzy.
Postów: 4320

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:35, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj

ostman napisał:

Nie jestem pewien na 100% czy Tarcza Wspólnoty liczona jest jako oficjalne spotkanie, jeżeli tak, to ani Zaha, ani Januzaj nie będą mogli przejąć w tym sezonie #7.


A 2 lata temu gdy graliśmy z City mecz o Tarczę Wspólnoty to Cleverley miał na plecach numer 35, natomiast już w pierwszej ligowej potyczce z WBA - 23.

Więc chyba teoretycznie mogliby przejąć ten numer.
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:34, #16 Zwiń/Pokaż komentarz solit
i teraz jaja jak berety na oficjalne stronie dwóch graczy ma numer 25...
Postów: 454

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:28, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Miczok13
@Stevenson ja też byłem na początku bardzo nieprzekonany co do De Gei, ale teraz już wiem że o bramkę możemy być spokojni, z Zahą jest zupełnie inaczej, on nie popełnia błędów, po prostu słabo gra, ma bardzo marny przegląd pola, często się mota z piłką, nie umie przejść choćby 1 zawodnika i dośrodkować, często traci piłkę. Ronaldo jak przyszedł był od niego młodszy chyba o 2 lata, a już kozaczył.

Pamiętajcie, że Zaha swojej koordynacji, techniki już za bardzo nie poprawi, więc nie piszcie że ma talent i czeka go długa praca bo tych rzeczy NIE POPRAWI W TYM WIEKU. Ja w Zaha talentu nie widzę, spójrzcie na Januzaja, widać w nim coś co ce[***]e najlepszych zawodników świata, umie podjąć ryzyko, świetnie wyczuwa tempo gry i zawodników którzy się wystawiają na pozycje, strzał również ma dobry, dośrodkowanie jeszcze lepsze.
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:28, #14 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

ostman napisał:

Zwłaszcza z takimi tuzami jak Ralph Milne, Russell Beardsmore czy Mark Robins...

I pisze to osoba kibicujaca od 96 roku- bez komentarza :D . Masz racje w nowozytnej historii United siodemka byla "s[...]ta" :). Sredeczne pozdrowienia chlopie
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:10, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson

ostman napisał:

Taki porównania są pozbawione sensu, zwłaszcza jeżeli przedstawia je ktoś, kto jeszcze pół roku temu pytał mnie w komentarzu pod jednym z newsów o opinię na temat Zahy.


porównuję go przede wszystkim z tym co pokazują Lingard i Januzaj. Wilf póki co w ogóle mi nie imponuje. za to nasi młodzi gracze bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli. nie wiem, który zrobił na mnie większe wrażenie, ale myślę, że Januzaj jest mimo wszystko lepszym graczem, aczkolwiek nie musi być bardziej skuteczny niż Jesse.

Zaha póki co nie dał mi żadnego powodu by wierzyć, że będzie przekoazakiem. ufam Twojemu osądowi i wiem, że bardzo dobrze orientujesz się co piszczy w trawach angielskich stadionów, ale moje odczucie wobec Zahy OBECNIE jest takie a nie inne.

niemniej jednak, jeśli Wilf się poprawi, z pewnością zmienię na jego temat zdanie. długo nie ufałem de Gei i jego szybkiej adaptacji do angielskich warunków gry, ale ten swoją postawą szybko mnie przekonał, że koleś jest przekozakiem.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:09, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Czyli Valencia będzie grał teraz z 25 numerem dalej..
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 14:01, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz

Adamyo napisał:

ale moim marzeniem jest, żeby trafił na plecy pewnego Portugalczyka, który odnajdzie w tym sezonie swoją świetną formę


Bebe? :D
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 13:51, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Nie wierzę w coś takiego jak placebo, ale jeżeli ta katastrofalna forma Ekwadorczyka spowodowana była tym, że numer 7 go przytłaczał to bardzo dobrze, że wrócił do swojego starego numeru. Oby razem z nim wróciła jego forma.
Ja osobiście uważam, że problem nie leży w numerze tylko w tym jego przewidywalnym sposobie gry. Cały czas nie mogę pozbyć się uczucia, że Valencia gra tak samo jak grał, tylko zawodnicy rywali nauczyli już się przed tym bronić.
Tak więc niech LAV ćwiczy lewą nogę, a nie zmienia numery.

A co do "siódemki" to tak jak sarki mówi straciła ona na swojej magii przez tego jełopa, który dał ją Owenowi. Teraz numer ten mógłby powędrować albo do Zahy, albo do Januzaja, ale moim marzeniem jest, żeby trafił na plecy pewnego Portugalczyka, który odnajdzie w tym sezonie swoją świetną formę;)
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 13:51, #9 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
W Anglii zawodnik w klubie X może nosić tylko jeden numer przez cały sezon, stąd też np. #9 był rok temu wolny, bo Berba był jeszcze w kadrze MU w pierwszej kolejce PL, gdy graliśmy na wyjeździe z Evertonem, więc po jego odejściu do Fulham nikt nie mógł go przejąć.

Nie jestem pewien na 100% czy Tarcza Wspólnoty liczona jest jako oficjalne spotkanie, jeżeli tak, to ani Zaha, ani Januzaj nie będą mogli przejąć w tym sezonie #7.

Stevenson napisał:

Belg ma papiery na wielki futbol - znacznie większe niż Zaha...

Taki porównania są pozbawione sensu, zwłaszcza jeżeli przedstawia je ktoś, kto jeszcze pół roku temu pytał mnie w komentarzu pod jednym z newsów o opinię na temat Zahy. Jeżeli wtedy nie wiedziałeś zbyt wiele o skali możliwości tego chłopaka, to po spotkaniach na tournee wiesz niewiele więcej.

Jako osoba siedząca dość głęboko w piłce młodzieżowej zalecam ostrożność w ferowaniu sądów o możliwościach młodych zawodników. Z reguły jest bowiem tak, że im głośniej ktoś krzyczy, że gracz X to będzie gwiazdą, a gracz Y patałachem, tym ta osoba widziała mnie meczów o stawkę z udziałem tychże piłkarzy.

blackson89 napisał:

bo ten numer za bardzo utozsamiany jest z wybitnymi pilkarzami United

Zwłaszcza z takimi tuzami jak Ralph Milne, Russell Beardsmore czy Mark Robins... ;) Edytowano: 12 sierpnia 2013 roku, 14:04
zobacz więcej
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 13:20, #8 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Mysle ze to bedzie...... Bolt, ktory na konferencji dedykuje swoje zloto United hehe W sumie do naczej czestej taktyki kick&run to trzebaby go nauczyc tylko kopnac w bramke :P bo na gazie to mysle ze nawet Ronaldo by go nie zlapal ;p Edytowano: 12 sierpnia 2013 roku, 13:21
Postów: 5886

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 13:14, #7 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Stevenson napisał:

ja bym zaufał Januzajowi, tak jak kiedyś zaufaliśmy Ronaldo. Belg ma papiery na wielki futbol - znacznie większe niż Zaha...


Jeśli miałbym komuś z tej dwójki dać siódemkę, to też wolałbym, aby trafiła do Januzaja.
Ale nie na chwilę obecną, bo ciężar tego numeru mógłby młodemu krępować nogi i bardziej zaszkodzić niż pomóc, moim zdaniem lepiej będzie jeśli numer przeleży sobie w spokoju jakiś czas, a i Belg miałby czyste sumienie, gdyby zapracował sobie na niego grą na boisku niż dostał go za potencjał, z którym to różnie bywa.
Postów: 454

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 12:54, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Miczok13
Beka to by była, jakby Zaha tą 7 dostał lol
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 12:40, #5 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Bardzo dobrze , że ten drwal Valencia zmienił 7 na swój dawny . Na 7 się nie nadaje i na grę w United . Liczę , że kiedyś United znajdzie swoją 7mkę...
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 12:27, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson

jakubek722 napisał:

No na bank, już do nas leci...


wszystko będzie zależeć od tego jak zakończą przyszły sezon. znów nic ważnego nie wygrają, a CR wcześniej nie będzie na tyle głupi by przedłużyć z nimi kontrakt, to nie mam wątpliwości, że cierpliwość CR się skończy i odejdzie. i wówczas wysoce prawdopodobne, że znów będzie chciał grać dla nas - dla klubu dzięki któremu wygrał wszystko.
w tym okienku transferowym bym na to nie liczył, no chyba, że faktycznie jest to uzależnione od transferu Bale - w co jednak wątpię.

sarkazm napisał:

Teraz nie widzę odpowiedniego kandydata, który mógłby przywrócić majestat siódemce.


ja bym zaufał Januzajowi, tak jak kiedyś zaufaliśmy Ronaldo. Belg ma papiery na wielki futbol - znacznie większe niż Zaha...
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 12:23, #3 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

sarkazm napisał:

Teraz nie widzę odpowiedniego kandydata, który mógłby przywrócić majestat siódemce.

Dlatego niech lezy i czeka, az sie taki zawodnik znajdzie ;) jesli sam oddal- dobrze zrobil, bo ten numer za bardzo utozsamiany jest z wybitnymi pilkarzami United, a Antek nigdy takim nie byl i nie bedzie ;) Edytowano: 12 sierpnia 2013 roku, 12:25
Postów: 5886

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 12:16, #2 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
"A może wróci Portugalczyk?"

No na bank, już do nas leci...

Dziwna sytuacja, że zawodnik wraca do swojego dawnego numeru.
Jeśli Valencia sam poprosił o przywrócenie 25 to wszystko jest w porządku.
I tak majestat siódemki minął z dniem, w którym pewien wychowanek Liverpoolu go otrzymał.
Teraz nie widzę odpowiedniego kandydata, który mógłby przywrócić majestat siódemce.
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 12.08.2013, 12:13, #1 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
W sumie dobrą decyzję podjął. Chyba za szybko przydzielili mu ten numer. Czekam na jakiś dobry transfer i zawodnika, który nie będzie bał się biegać z 7 na plecach.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.