CHAMPIONS 20 TIMES
Bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN. Sprawdź i odbierz bonus!

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +12 - Video: Superskrzydłowi - Kanczelskis kontra Valencia

10rooney10 @08.02.2012, 22:58 | Przeczytano 2243 razy

Video: Superskrzydłowi - Kanczelskis kontra Valencia
Antonio Valencia, w pełni sprawny po wyleczeniu kontuzji kostki, przez ostatnie tygodnie znajduje się u szczytu swojej formy, terroryzując obrońców rywali swoją siłą i szybkością.

Menedżer Barcelony, Pep Guardiola nazwał w tym tygodniu Ekwadorczyka "najlepszym skrzydłowym na świecie w chwili obecnej", podczas gdy Sir Alex uważa iż Valencia jest lepszy niż były gracz United, Andriej Kanczelskis, bohater z lat 90', do którego Antonio jest często porównywany.

"Antonio jest fantastyczny" - stwierdził Sir Alex w wywiadzie dla Inside United. "Jest bardzo mądrym i silnym chłopakiem, jego zaangażowanie i praca podczas spotkań jest nieprawdopodobna."

"Jest lepszym graczem od Kanczelskisa. Posiada lepsze umiejętności czysto piłkarskie. Andrei był świetnym sprinterem, który po prostu wyprzedzał obrońców, natomiast Antonio potrafi grać bardziej kombinacyjnie."

Antonio Valencia i Andrei Kanczelskis – statystyki w United:

VALENCIA (2009-czas obecny)
Liczba występów: 74 (21)
Gole: 14
Sukcesy: Premier League 2011; League Cup 2010; Tarcza Wspólnoty 2010.

KANCZELSKIS (1991-1995)
Występy: 132 (29)
Gole: 36
Sukcesy: Superpuchar Europy 1991; Premier League 1993, 1994; FA Cup 1994; League Cup 1992, Tarcza Wspólnoty 1993, 1994.



mufc_kanchelskis_valencia_SPS przez 10waynerooney10

Źródło: manutd.com

Tagi: Andriej Kanczelskis, Antonio Valencia

Komentarze (14) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 84

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 12:28, #14 Zwiń/Pokaż komentarz qn29
witam
przyznam że ostatnio Valencia pozytywnie zaskakuje, chyba nadal się rozwija i kilka dryblingów powodowało że przecierałem oczy.
ale nazywanie go najlepszym skrzydłowym na świecie to wielka przesada. Jego zaletami jest szybkość, dośrodkowanie, może siła. Ale to wszystko. Nani w formie to conajmniej jedna półka wyżej. Myślę że Young też jest piłkarzem bardziej kompletnym.

Ale Valencia jest aktualnie w super formie i mam nadzieje że dalej będzie asystował i strzelał.
A jeśli Guardiola uważa ze jest najlepszy na świecie, niech wykłada 50 mln i ja bym się chwilki nie zastanawiał :)
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 11:45, #13 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Kanchelskis vs. Valencia... powiem wam, że są, bo nie można powiedzieć, że byli świetnymi skrzydłowymi, każdy z nich ma wady i zalety. Kanchelskis przez 4 lata praktycznie wygryzł innych, nie było mu równych, za to Valencia w ogóle nie potrafi strzelać jego nogą, osobiście jakbym miał wybierać między Andrej'em a Antoniem to wybrałbym Rosjanina, zdecydowanie. Swoją drogą fajnie by było zobaczyć taki meczyk charytatywny: Old Boye Czerwonych Diabłów vs. Obecny skład ;D
Postów: 18

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 11:32, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Krzychursky
Valencia to piłkarz kompletny, z jego akcji najbardziej utkwił Mi w głowie rajd przeciwko L'poolowi, kiedy pokiwał, wyprzedził i rąbnął porządnie w słupek.
Poza tym, nie każdy skrzydłowy potrafi zmienić pozycję, a Valencia pokazał że nawet na obronie może Sir Alexowi pomóc :)
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 10:55, #11 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Kanchelskisa nie pamiętam, więc się nie wypowiem, ale o Valencii można mówić już sporo. Kapitalny skrzydłowy, idealny na Premier League. Szybki, silny, z dobrym dośrodkowaniem. Obok Bale'a obecnie najlepszy skrzydłowy świata. Nie ma co do tego wątpliwości.

Co do dyskusji o Youngu, to zgadzam się, że obecnie zawodzi i nie gra tak trzeba, ale początek miał kapitalny. Poprzednie sezony w Villi też znakomite. Widziałem jego staty z tamtego okresu i miał bardzo porównywalne do Fabregasa z czasów gry dla Arsenalu. Czekam na eksplozję jego formy.
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 10:25, #10 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10

cycuu89 napisał:

ma dobry drybling


hahaha, uśmiałem się po pachy, dobre!!

cycuu89 napisał:

co Do Younga to wydaje mi się że ma to wszytko no może po za wyjątkiem siły


Szybkość, gra głową, ciałem, drybling(najbardziej irytujący mnie zawodnik w PL pod tym względem chyba) - wszystko na poziomie Quintone'a Fortune'a...
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 10:18, #9 Zwiń/Pokaż komentarz ravcio
Z pewnością obecnie Valencia jest w najlepszej formie z wszystkich naszych skrzydłowych. A porównując Antka do Andrzeja wydaje mi się, że jednak Antka stać na więcej - Antonio dopiero się rozkręca xD
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 10:10, #8 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

10rooney10 napisał:

W hierarchii skrzydłowych, to póki co Antek jest tuż za Nanim, Younga przewyższa o lata świetlne, z akcji Valencii mamy dużo pożytku - z Younga póki co nie bardzo i nawet jeśli dojdzie do formy, to i tak IMHO jest gorszy od Valencii...


Myślę że o grze Younga za wiele powiedzieć jeszcze nie możemy, początek sezonu w jego wykonaniu był bardzo dobry, ale później trochę miał spadek formy zresztą jak całe United i doszły do tego liczne kontuzje więc tak naprawdę nie miał czasu na to aby pokazać pełnie swoich możliwości.
Każdy kto śledził PL przez ostatnie sezony wie na co go stać wystarczy przypomnieć sobie nasz mecze z AV gdzie Young zawsze był wyróżniającą się postacią.
Myślę że porównując Younga i Valencie będących w formie tym lepszym zawodnikiem będzie Young z prostej przyczyny Valencia ma dobry drybling szybkość siłę i bardzo precyzyjne dośrodkowania a co Do Younga to wydaje mi się że ma to wszytko no może po za wyjątkiem siły ale dorzucić do tego można jeszcze strzały z dystansu lepszą technikę no i mimo że jest prawonożny to lewa noga nie służy mu tylko i wyłącznie do podpierania się tak jak u Antka.
zobacz więcej
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 09:28, #7 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
W hierarchii skrzydłowych, to póki co Antek jest tuż za Nanim, Younga przewyższa o lata świetlne, z akcji Valencii mamy dużo pożytku - z Younga póki co nie bardzo i nawet jeśli dojdzie do formy, to i tak IMHO jest gorszy od Valencii...
Postów: 247

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 09:19, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Red Devil 1878
Valencia jest świetnym skrzydłowym pomimo tego że jego wachlarz drybligu nie jest zbyt duży i umie grać tylko jedną nogą.Antonio pomimo tych wszstkich wad(bo skrzydłowy bez drugiej nogi czy większej ilości dryglingów to jest wada)jest na chwilę obecną najlepszym skrzydłowym w Premier League.

Jeżeli Nani wróci do swojej optymalnej formy to nasze skrzydła będą jeszcze lepiej wyglądać i dołożą kilka wielkich cegieł do naszego kolejnego Mistrzostwa Anglii.Moim zdaniem Nani w formie jest trochę lepszym zawodnikiem niż ekwadorczyk,jeżeli w naszej drużynie każdy z skrzydłowych jest w dobrej formie to Ferguson musi mieć nie mały ból głowy,bo każdy z nich potwierdził nie raz że jest z niego świetny skrzydłowy i zasługuje na miejsce w podstawowej jedynastce Czerwonych Diabłów.
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 08:22, #5 Zwiń/Pokaż komentarz cuks
Ja Valencię cenię za to,iż może nie wyjść mu 10 dryblingów,ale będzie dalej próbował i ten 11 będzie istotny dla drużyny i pomoże w wygranej a tego czegoś ostatnio Nani w ogóle nie ma dlatego jak dla mnie transfer Valencii był bardzo dobry i obecnie jeden z lepszych skrzydłowych w Anglii a w United najlepszy jednak nie wiedzieć czemu Valencia pewnie za bardzo doceniony nie zostanie tylko jakieś gwiazdki pseudo z Chelsea czy Liverpoolu.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 08:10, #4 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Mieli podobny styl gry. Antonio podobnie jak Kanchelskis jest uważany, za gorszego skrzydłowego United, wtedy faktycznie Giggs przewyższał Andrzeja, ale Antonio nie może czuć się gorszym od Naniego/Younga.
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 00:02, #3 Zwiń/Pokaż komentarz AlekMUFC
Gdyby Valencia miał lewą nogę na tym poziomie co prawą, to mógłbym się zgodzić. Piłkarz światowej klasy musi umieć przynajmniej krótko podać lewą nogą do partnerów. W jego wykonaniu tego nie ma.
Póki co Ekwadorczyk jest zbyt przewidywalny w swoich zagraniach. Przykładem może być mecz z Liverpoolem. Ustawiony na lewej obronie Agger uniemożliwiał naszemu skrzydłowemu drybling w prawą stronę i co ? Valencia tracił piłkę lub odgrywał do tyłu. Osobiście lubię tego zawodnika i cieszy mnie jego obecna forma, ale musi udoskonalić lewą nogę, aby stać się piłkarzem kompletnym. Pzdr.
Postów: 67

Napisz PW
dodano: 09.02.2012, 00:00, #2 Zwiń/Pokaż komentarz whashin
Jakby jeszcze polepszył grę lewą nogą to nic dodać nic ująć...
Postów: 83

Napisz PW
dodano: 08.02.2012, 23:21, #1 Zwiń/Pokaż komentarz grubyman
a pożniej ? może dwaj geniusze - Becks i Ronaldo? bardzo żałuję ich odejścia
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.