CHAMPIONS 20 TIMES
Bukmacher Fortuna przygotował darmowe 20 PLN. Sprawdź i odbierz bonus!

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +8 - Guardiola porównuje United do Realu

adam3k @16.05.2011, 18:58 | Przeczytano 7577 razy

Guardiola porównuje United do Realu
Trener FC Barcelony, Pep Guardiola porównał styl gry Manchesteru United, do stylu prezentowanego przez zawodników Realu Madryt. Już za dwa tygodnie "Blaugrana" zmierzy się z United w finale Ligi Mistrzów na Wembley.

Barça, podobnie jak Czerwone Diabły, zapewniła już sobie mistrzowski tytuł i może się skupić na finale, który zostanie rozegrany 28. maja.

Mecz jest okazją dla United do rewanżu na katalońskim zespole, który wygrał z drużyną Sir Aleksa Fergusona w finale w 2009 roku w Rzymie 2-0.

Jedak Guardiola spodziewa się o wiele trudniejszej przeprawy w meczu na Wembley.

"Manchester United jest niezwykle silną drużyną, bardzo podobną do Realu Madryt" - powiedział Pep.

"Są niesamowicie pracowici i bardzo trudno ich pokonać."

Trener Barcelony przyznał również, że jest zaniepokojony zabójczymi kontrami United.

"Musimy być bardzo ostrożni, ponieważ mogą nam w każdej chwili strzelić bramkę."

Źródło: Sky Sports

Tagi: Barcelona, Finał, Josep Guardiola, Liga Mistrzów, Wypowiedzi przedmeczowe

Komentarze (118) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 56

Napisz PW
dodano: 18.05.2011, 16:19, #118 Zwiń/Pokaż komentarz jabbawockeez98
Tyle powiem, że Barca to najbardziej fartowny klub na świecie. A tym, którzy mówią, że sędzia nie mógł widzieć "faulu" Pepe na Alvesu co jest oczywiście prawdą, dlaczego nie mówią o symulowaniu Alvesa?
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 16:19, #117 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

fcb91 napisał:

a i Ovrebo bramki Chelsea nie strzelił tylko Iniesta.


To może pójdźmy na kompromis. Strzelił Iniesta namaszczony przez Ovrebo.

CFC_forever napisał:

Powiedział do Marcelo "mono, mono", co znaczy "małpa, małpa". I jakimś cudem nie został za to ukarany.


To nie żaden cud. To norma:)

fcb91 napisał:

Nie twierdze, że Alves od siebie czegoś nie dodał bo zapewne dodał, ale kurde co miał iść noga na noge z Pepe, żeby mu ją złamał? No proszę Cię, żaden piłkarz czegoś takiego by nie zrobił.


Dlatego Alves nie ma co szukać np. w EPL. Utonąłby w łzach.


Tak swoją drogą - Kibic CFC i kibic Barcy prowadzą rozmowę na stronie MU. Świat wariuje.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 16:17, #116 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
No właśnie, wszystko zostanie rozstrzygnięte 28 maja na Wembley. Tam okaże się, kto jest lepszy. (I kto jest faworyzowany :D).
Postów: 7332

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:47, #115 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd


Ludzie po co się spinać?
Finał ligi mistrzów już nie długo...zagrają w nim dwa najlepsze kluby na świecie nie możemy się z tego cieszyć tylko sobie nawzajem udawadnić racje czy był gol uznany czy nie,czy spalony czy nie,aktorzenie itp.? Na cholere sobie głowe zawracać? Gdyby Pan Blater wprowadził monitoring to nie byłoby rzadnych przekrętów a tak...nie ma co się spinać należy się cieszyć nadchodzącym finałem i tyle pozdrawiam fanów i Barcelony i Man.Utd.pozdr.
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:45, #114 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

CFC_forever napisał:

Mógł po prostu nie udawać, że mu nogę urwało, skoro nie było żadnego kontaktu


Ok, może przesadził, ale samo zagranie Pepe mimo wszystko bylo bardzo groźne, choć nie dotknął Alvesa.

CFC_forever napisał:

Nie wiem. Do takich sytuacji nie powinno nigdy dochodzić, ale uefa wie lepiej.


Nie powinna, dlatego mam nadzieje, że w końcu dziadziuś Blatter odda swoje stanowisko komuś normalnemu kto nie wymyśli takich rzeczy jak sędziowie za bramką.

CFC_forever napisał:

To w takim razie dlaczego zakrywał usta? Gdyby nie miał na celu obrażenia Marcelo, to mógł powiedzieć przecież to na głos i nie byłoby problemu.


Nie mam pojęcia dlaczego zakrył usta. Ale mam nadzieję że w końcu ktoś powie prawdę czy Marcelo czy przede wszystkim Busquets.

CFC_forever napisał:

Liga polska to znacznie mniejsza skala, niż puchary europejskie, które ogląda cały świat. Słowa "mono, mono" były skierowane przecież tylko do Marcelo - wątpię, by myślał w tamtym momencie o swoich Czarnych kolegach z klubu.


Możliwe, ale mimo wszystko obraził Saidiego. I to bardzo poważnie, była to oznaka rasizmu więc jednak mimo wszystko Cracovia mogłaby pozwać Wisłę, a jednak tego nie zrobiła.

CFC_forever napisał:

Tego nie wiem ani ja, ani Ty.


Niby nie ale jednak Barcelona na pewno zaatakowałaby śmielej. A z jakim skutkiem to nie wiem.

CFC_forever napisał:

Nie twierdzę, że to zależy od Ciebie i Tobie podobnych, twierdzę jedynie, że zdecydowana większość osób, które deklarują, że są kibicami katalończyków to tak naprawdę sezonowcy. I chociaż każdy klub ma takich osobników, to jednak Twój klub ma ich zdecydowanie najwięcej, no może ewnetualnie porównywalną ilość ma Real.


No ma najwięcej dlatego, że ciągle te chore media w Polsce "ubóstwiają" Barcelonę. I mi osobiście się to nie podoba. Ale czy to wina Barcelony, że fakty onety, wp czy inne interie pi[...]olą bez sensu? Chyba nie.

CFC_forever napisał:

W jakim momencie? W meczach z Realem - nie, w drugim meczu z Arsenalem - nie


No dobra ale w 1 meczach było sędziowanie na niekorzyść Barcelony więc wyszło na zero(chodzi mi o mecze z Interem czy Arsenalem. Bo z realem mimo wszystko sędzia dobrze sędziował i osobiście nie mam do czego się przyczepić, że skrzywdził Barcelonę.)

CFC_forever napisał:

Nie dyskutuję, bo meczu faktycznie nie oglądałem, ale patrząc na wynik trudno uwierzyć, że Szachtar coś grał.


No wynik może zmylić, ale naprawdę Szachtar zagrał bardzo dobrze. brakło im szczęścia. I praktycznie każda akcja Barcelony kończyła się bramką.
zobacz więcej
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:44, #113 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
Ja już tylko z pojedynczymi słowami... Abidal przyznał się do tego że sfaulował Anelkę w meczu na SB.
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:34, #112 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever

fcb91 napisał:



Nie twierdze, że Alves od siebie czegoś nie dodał bo zapewne dodał, ale kurde co miał iść noga na noge z Pepe, żeby mu ją złamał? No proszę Cię, żaden piłkarz czegoś takiego by nie zrobił.


Mógł po prostu nie udawać, że mu nogę urwało, skoro nie było żadnego kontaktu.

fcb91 napisał:

No to dlaczego w takim razie pozwolono sędziować temu przyjacielowi Mourinho jak dobrze wiedzieli, ze znają się jeszcze z czasów trenerki Mourinho w Portugalii...


Nie wiem. Do takich sytuacji nie powinno nigdy dochodzić, ale uefa wie lepiej.

fcb91 napisał:



Ja pozostane przy wersji, że powiedział "Mucho Morro" :)


To w takim razie dlaczego zakrywał usta? Gdyby nie miał na celu obrażenia Marcelo, to mógł powiedzieć przecież to na głos i nie byłoby problemu.

fcb91 napisał:



Ale chodzi mi o karę finansową. No ale w takim razie dlaczego Cracovia nie pozwała Wisły i Małeckiego za słowa - "czarnuchu j[...]ny"? Toż to są bardziej rasistowskie słowa niż małpa. Po prostu nie wierze, że Busquets cos takiego powiedział zajmując szatnię wraz z Keitą, Alvesem czy Abidalem. Ok może chciał go z prowokować, ale nie sądze że akurat powiedział do niego małpa...


Liga polska to znacznie mniejsza skala, niż puchary europejskie, które ogląda cały świat. Słowa "mono, mono" były skierowane przecież tylko do Marcelo - wątpię, by myślał w tamtym momencie o swoich Czarnych kolegach z klubu.

fcb91 napisał:

ale gdyby w 1 meczu był bezbramkowy remis to rewanż wyglądałby zupełnie inaczej nieprawdaż?


Tego nie wiem ani ja, ani Ty.

fcb91 napisał:



Ale mnie nie obchodzą inni, są dzieci neo, kibice sezonowcy i hejterzy w internecie i to zazwyczaj oni piszą takie bzdety, i niestety ale każdy klub ma takich kibiców. Manchester, Chelsea , Real czy Barcelona ale czy to ode mnie zależy albo od Ciebie? Wątpie.


Nie twierdzę, że to zależy od Ciebie i Tobie podobnych, twierdzę jedynie, że zdecydowana większość osób, które deklarują, że są kibicami katalończyków to tak naprawdę sezonowcy. I chociaż każdy klub ma takich osobników, to jednak Twój klub ma ich zdecydowanie najwięcej, no może ewnetualnie porównywalną ilość ma Real.

fcb91 napisał:

No i kurde jak w jedną stronę? W każdych z tych meczów mylili się również na niekorzyść Barcelony.


W jakim momencie? W meczach z Realem - nie, w drugim meczu z Arsenalem - nie.

fcb91 napisał:



Oczywiście że są marką ale mimo wszystko uważam że Szachtar byłby o wiele groźniejszy dla Manchesteru. Nie oglądałeś 1 meczu Barcelona-Szachtar bo zapewne oglądałeś bitwę o Anglię, ale mogę powiedzieć tyle że Szachtar naprawdę pokazał dobrą piłkę i gdyby nie pech i szczęście Barcelony w 1 połowie wynik byłby niestety inny.


Nie dyskutuję, bo meczu faktycznie nie oglądałem, ale patrząc na wynik trudno uwierzyć, że Szachtar coś grał.
zobacz więcej
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:30, #111 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr

BeBaD napisał:

ad3: To oni kupują każdą gwiazdę ? pomyśl zanim coś napiszesz


Sahin, Di Maria, Oezil, Khedira - objawienia Mundialu...

Planujecie sprowadzić: Coentrao, Sancheza wykupicie Adebayora, Pastore to Ty się zastanów.
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:26, #110 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

wielkifanMU napisał:

z [***].


Zajebisty argument naprawdę :) Nie można z Tobą normalnie porozmawiać bo bije od Ciebie nienawiść do Barcelony i nie patrzysz na to wszystko neutralnie, a szkoda.
Postów: 139

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:26, #109 Zwiń/Pokaż komentarz vollgin
Rio bedzie mial kogo za szmaty podnosic
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:23, #108 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

CFC_forever napisał:

http/www.youtube.com/watch?v=p1UihUqHKbU&fea ture=related

To sobie przypomnij dokładniej - więcej, niż 2 karne.


Ok. Zgoda, więcej niż 2 karne. Ale wynik 1 spotkania mógłby całkiem inaczej wyglądać gdyby nie pomyłki sędziego. Ale nie mam zamiaru wyliczać błędów na niekorzyść Barcelony, bo zaraz ktoś zacznie wyliczać błędy na korzyść Farselony.

CFC_forever napisał:

Przede wszystkim nie było takiego zamieszania, bo rzecz nie dziala się w polu karnym, a jeżeli stark nie był pewien, czy faul był powinien dać maksymalnie żółtą kartkę. A tak doszło do tego, że Pepe został wyrzucony za wejście na piłkę + oczywiście genialne aktorstwo alvesa zadecydowało, nieważne, że za 5 minut biegał już normalnie...


Nie twierdze, że Alves od siebie czegoś nie dodał bo zapewne dodał, ale kurde co miał iść noga na noge z Pepe, żeby mu ją złamał? No proszę Cię, żaden piłkarz czegoś takiego by nie zrobił.

CFC_forever napisał:

To niech ma piłkarskiego idola, ale nie musi chyba sędziować meczów, w których ten idol gra. Stark publicznie mówił, że jest wielkim fanem messiego i mimo to jakimś cudem pozwolono mu sędziować mecz z Realem, którego zapewne, jako fan konusa, nie lubi. Mogli znaleźć na ten mecz jakiegoś fana Rooneya, Lamparda, czy kogo tam jeszcze, ale nie messiego.


No to dlaczego w takim razie pozwolono sędziować temu przyjacielowi Mourinho jak dobrze wiedzieli, ze znają się jeszcze z czasów trenerki Mourinho w Portugalii...

CFC_forever napisał:

Powiedział do Marcelo "mono, mono", co znaczy "małpa, małpa". I jakimś cudem nie został za to ukarany.


Ja pozostane przy wersji, że powiedział "Mucho Morro" :)

CFC_forever napisał:

Jakoś nie jestem o tym przekonany. Po pierwsze nie ukarali by swojego przez finałem, po drugie gdyby to zrobili, to świat widziałby zachowanie busketsa bez żadnych "ale".


Ale chodzi mi o karę finansową. No ale w takim razie dlaczego Cracovia nie pozwała Wisły i Małeckiego za słowa - "czarnuchu j[...]ny"? Toż to są bardziej rasistowskie słowa niż małpa. Po prostu nie wierze, że Busquets cos takiego powiedział zajmując szatnię wraz z Keitą, Alvesem czy Abidalem. Ok może chciał go z prowokować, ale nie sądze że akurat powiedział do niego małpa...

CFC_forever napisał:

Nikt nie umie przegrywać, kiedy na przegraną nie zasłużył. Gdyby Pepe grał w pierwszym meczu do końca, prawdopodobnie byłoby 0:0, dodać do tego nieuznaną prawidłową bramkę w rewanżu - i już kwestia awansu nie wygląda tak różowo dla katalonii.


ale gdyby w 1 meczu był bezbramkowy remis to rewanż wyglądałby zupełnie inaczej nieprawdaż?

CFC_forever napisał:

Ok, Ty może nie mówiłeś, ale ilu jest takich, jak Ty? Pięciu? Dziesięciu? Reszta chwali się, jakiemu to klubowi nie kibicują i jak to nie pokonają każdego przeciwnika na swojej drodze. Dlaczego Real zasłużył na finał? Choćby dlatego, że przez cały pierwszy mecz, dopóty Pepe nie został niesłusznie wyrzucony z boiska, bronił się bardzo skutecznie. Prawdopodobnie wynik meczu byłby 0:0, a patrząc na rewanż i 1:1 (choć powinno być 2:1 dla Realu - nieuznany prawidłowy gol Higuaina) = awans Realu. Arsenal w 11 też miał szansę, może niewielką, na nawiązanie walki - a stało się, że grał niesłusznie w 10.


Ale mnie nie obchodzą inni, są dzieci neo, kibice sezonowcy i hejterzy w internecie i to zazwyczaj oni piszą takie bzdety, i niestety ale każdy klub ma takich kibiców. Manchester, Chelsea , Real czy Barcelona ale czy to ode mnie zależy albo od Ciebie? Wątpie.

A co do realu to powiem to co wyżej. Rewanż wygladałby zupełnie inaczej przy wynik z pierwszego meczu 0:0.

CFC_forever napisał:

Tylko dziwne jest to, że zawsze przy meczach katalończyków sędziowie się mylą - i to w jedną stronę.


No i kurde jak w jedną stronę? W każdych z tych meczów mylili się również na niekorzyść Barcelony.

CFC_forever napisał:

Nie twierdzę, że Inter byłby jakimś ekstremalnie trudnym rywalem dla United, gdyby awansował, ale jest to marka powszechnie znana i silna, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, co zrobili z Bayernem w 1/8. Szachtar nie był łatwym przeciwnikiem? Dziwne, skoro po pierwszym meczu awans był rozstrzygnięty. Tottenham dla Realu był łatwym przeciwnikiem przez głupotę Croucha w pierwszym meczu.


Oczywiście że są marką ale mimo wszystko uważam że Szachtar byłby o wiele groźniejszy dla Manchesteru. Nie oglądałeś 1 meczu Barcelona-Szachtar bo zapewne oglądałeś bitwę o Anglię, ale mogę powiedzieć tyle że Szachtar naprawdę pokazał dobrą piłkę i gdyby nie pech i szczęście Barcelony w 1 połowie wynik byłby niestety inny.
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:11, #107 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

fcb91 napisał:

1.Czerwona kartka dla Ballacka
z [***].

fcb91 napisał:

3.Niesłuszan czerwona kartka dla Abidala
oczywiście, że niesłuszna. Faul w sytuacji sam na sam, o k[...]a !! hahahahahahahahhahahahahahahaha Gość z Czel$i wychodził na wolną pozycję, weź się bardziej nie kompromituj
1 do 5 !! Czelsi została skrzywdzona ! I tyle w temacie.
Farsy nie powinno być w finale dwa lata temu i nie powinna być w finale w tym roku.
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:07, #106 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever

fcb91 napisał:

Nie, ale wtedy na Stamford byłby całkiem inny mecz. Przyznam że karny lub dwa powinny należeć się Chelsea, ale karny to jeszcze nie bramka, poza tym Abidal został nie słusznie wyrzucony z boiska a i Ovrebo bramki Chelsea nie strzelił tylko Iniesta.


http://www.youtu(...)=related

To sobie przypomnij dokładniej - więcej, niż 2 karne.

fcb91 napisał:


Aha, teraz jest, że sędzia nie ma w oczach urządzeń, to dlaczego tak wszyscy napi[...]alają na sędziego który wyrzucił Pepe. Przecież sędzia nie ma w oczach urządzeń żeby dostrzec w ułamku sekundy czy Pepe dotknął Alvesa czy też nie a że zagranie było bardzo nie bezpieczne(bo chyba nie zaprzeczysz) to i dał czerwoną kartkę.


Przede wszystkim nie było takiego zamieszania, bo rzecz nie dziala się w polu karnym, a jeżeli stark nie był pewien, czy faul był powinien dać maksymalnie żółtą kartkę. A tak doszło do tego, że Pepe został wyrzucony za wejście na piłkę + oczywiście genialne aktorstwo alvesa zadecydowało, nieważne, że za 5 minut biegał już normalnie...

fcb91 napisał:

A co to tylko jeden sędzia lubi np Messiego czy Ronaldo? Dam sobie rękę uciąć że każdy sędzia ma swojego jakiegoś idola piłkarskiego. A chyba jest różnica pomiędzy przyjacielem(vide Mourinho i sędzia z Portugalii) a osobą którą zna się tylko z telewizji(vide Stark i Messi)


To niech ma piłkarskiego idola, ale nie musi chyba sędziować meczów, w których ten idol gra. Stark publicznie mówił, że jest wielkim fanem messiego i mimo to jakimś cudem pozwolono mu sędziować mecz z Realem, którego zapewne, jako fan konusa, nie lubi. Mogli znaleźć na ten mecz jakiegoś fana Rooneya, Lamparda, czy kogo tam jeszcze, ale nie messiego.

fcb91 napisał:


A Busquets nie dostał kary bo nie nazwał Marcelo małpą proste :)


Powiedział do Marcelo "mono, mono", co znaczy "małpa, małpa". I jakimś cudem nie został za to ukarany.

fcb91 napisał:

Zresztą to real sobie wszystko wymyśla, i gdyby naprawdę było tak że Busquets powiedział Małpa do Marcelo dostałby karę od Barcelony


Jakoś nie jestem o tym przekonany. Po pierwsze nie ukarali by swojego przez finałem, po drugie gdyby to zrobili, to świat widziałby zachowanie busketsa bez żadnych "ale".

fcb91 napisał:

Mourinho po prostu nie umie przegrywać, ma "hopla" na punkcie Barcelony dlatego cała ta szopka z sędziami i prowokowaniem. Jestem święcie przekonany, że w finale nie będzie żadnej gry aktorskiej jaką niektórzy ciągle tutaj przytaczają.


Nikt nie umie przegrywać, kiedy na przegraną nie zasłużył. Gdyby Pepe grał w pierwszym meczu do końca, prawdopodobnie byłoby 0:0, dodać do tego nieuznaną prawidłową bramkę w rewanżu - i już kwestia awansu nie wygląda tak różowo dla katalonii.


fcb91 napisał:

Nie pisz "Wy" bo ja nigdzie nie chwale swojej Farselony, nie pisz mówiliście bo ja nic takiego nie mówiłem. Zgodzę się z Tobą, że ciężko jest być dumnym po takich spotkaniach, ale jeżeli 3 drużyna z najlepszej ligi świata nie oddaje strzału na bramkę przez cały mecz to o czym my mówimy? Naprawdę Barcelona nie zasłużyła na ten finał? Dlaczego to niby real bardziej zasłużył? czym?


Ok, Ty może nie mówiłeś, ale ilu jest takich, jak Ty? Pięciu? Dziesięciu? Reszta chwali się, jakiemu to klubowi nie kibicują i jak to nie pokonają każdego przeciwnika na swojej drodze. Dlaczego Real zasłużył na finał? Choćby dlatego, że przez cały pierwszy mecz, dopóty Pepe nie został niesłusznie wyrzucony z boiska, bronił się bardzo skutecznie. Prawdopodobnie wynik meczu byłby 0:0, a patrząc na rewanż i 1:1 (choć powinno być 2:1 dla Realu - nieuznany prawidłowy gol Higuaina) = awans Realu. Arsenal w 11 też miał szansę, może niewielką, na nawiązanie walki - a stało się, że grał niesłusznie w 10.

fcb91 napisał:

Poza tym pomyłki sędziowskie były/są/ i niestety będą póki nie zrobią takich rzeczy jak w siatkówce, hokeju czy tenisie.


Tylko dziwne jest to, że zawsze przy meczach katalończyków sędziowie się mylą - i to w jedną stronę.

fcb91 napisał:

Ale dodaj, że Inter w tamtym okresie grał straszną padakę, a schalke w lidze ledwo się utrzymało. I wcale bym nie powiedział czy Szachtar był takim łatwym przeciwnikiem jak choćby Tottenham dla realu. Gdyby Szachtar miał więcej szczęścia na Camp Nou mogło by się to całkiem inaczej skończyć


Nie twierdzę, że Inter byłby jakimś ekstremalnie trudnym rywalem dla United, gdyby awansował, ale jest to marka powszechnie znana i silna, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, co zrobili z Bayernem w 1/8. Szachtar nie był łatwym przeciwnikiem? Dziwne, skoro po pierwszym meczu awans był rozstrzygnięty. Tottenham dla Realu był łatwym przeciwnikiem przez głupotę Croucha w pierwszym meczu.
zobacz więcej
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:05, #105 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

wielkifanMU napisał:

1. Niepodyktowany karny na Drogbie
2. Niepodyktowany karny na Anelce
3. Niepodyktowany karny jeszcze raz na Drogbie
4. Ręka sprzedawczyka
5. Ręka Abidala.

Coś więcej "?


No dobrze zgadza się, ale na pewno nie do 1 a przynajmniej do 3:

1.Czerwona kartka dla Ballacka
2.Karny na Henrym
3.Niesłuszan czerwona kartka dla Abidala

I to nie jest już do 1 a do 3. Więc robi się pewna różnica nieprawdaż? Choć i tak wiem, że dla Ciebie Farselona kradnie i w takim razie czekam na minusa bo to jest najlepsze wyjście z całej tej "pogadaniny" ;)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 15:00, #104 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

fcb91 napisał:

Na pewno 5 do1? Jeżeli ktoś tu nie umie liczyć to chyba Ty, świrze



1. Niepodyktowany karny na Drogbie
2. Niepodyktowany karny na Anelce
3. Niepodyktowany karny jeszcze raz na Drogbie
4. Ręka sprzedawczyka
5. Ręka Abidala.

Coś więcej "? Dodano: 17 maja 2011 roku, 15:04

scala81 napisał:

Ludzie, Wy to macie cosik nie teges pod deklem-oczywiscie wybrancy
hahahaha ?? tak my, mamy coś nie teges z deklem ?? O proszę.
A przypadkiem nie zakochani po uszy w Farselonie,
złodzieje, oszuści z UEFA, z takimi powtarzam s[...]synami jak Blater i Platini na czele ??
Sędziowie działają na polecenia UEFA i Farsy.

Prawda boli, ale jesteście "kibicujecie" oszustom Edytowano: 17 maja 2011 roku, 15:05
Postów: 62

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:56, #103 Zwiń/Pokaż komentarz scala81
Ludzie, Wy to macie cosik nie teges pod deklem-oczywiscie wybrancy. Na stronie MU w komentarzach temat jeden: Barca zlodzieje, Barca oszusci i jeszcze inne takie. Jakby dyskutowano o napieciu powierzchniowym rteci, to po pewnym czasie zeszloby na "Farselone". Gratulacje.
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:53, #102 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

wielkifanMU napisał:

wracając do sytuacji z tego meczu. Ovrebo mylił się 5 do 1 na korzyść Farsy.


Na pewno 5 do1? Jeżeli ktoś tu nie umie liczyć to chyba Ty, świrze :P
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:49, #101 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

fcb91 napisał:

Dlaczego przypominając mecz z Twoją drużyną nie przypomnisz pierwszego meczu na Camp Nou gdzie Ballack powinien wylecieć z czerwoną kartką i sędzia nie podyktował ewidentnego karnego?

wracając do sytuacji z tego meczu. Ovrebo mylił się 5 do 1 na korzyść Farsy.

hahahahaha żal. Gościu albo jest bardziej po[...], niż się może wydawać, albo nie potrafi liczyć.
Nikt się nie myli tak na korzyść innych drużyn, jak na korzyść Farselony.

A wiecie co jest w tym najgorsze ?? To, że sędziowie chcą się mylić !!!! Wszyscy faworyzują tą całą Farselonę, z takimi hienami jak Blater i Platini na czele.

Co może powiesz mi, że wybór 3 graczy Farselony na najlepszych piłkarzy globu był słuszny ?? Szkoda mi takich ludzi Edytowano: 17 maja 2011 roku, 14:49 Dodano: 17 maja 2011 roku, 14:51

fcb91 napisał:

Przyznam że karny lub dwa
świr. Dodano: 17 maja 2011 roku, 14:52

fcb91 napisał:

i Ovrebo bramki Chelsea nie strzelił tylko Iniesta.
Ovrebo bramki nie strzelił, ale za to wygrał Farselonie mecz.
zobacz więcej
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:46, #100 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

CFC_forever napisał:

Jak rozumiem w katalońskim liczeniu jeden karny = 3-4 karne. Jeśli tak, to nie mam pytań.


Nie, ale wtedy na Stamford byłby całkiem inny mecz. Przyznam że karny lub dwa powinny należeć się Chelsea, ale karny to jeszcze nie bramka, poza tym Abidal został nie słusznie wyrzucony z boiska a i Ovrebo bramki Chelsea nie strzelił tylko Iniesta.

CFC_forever napisał:

Może dlatego, że sędzia nie ma w oczach urządzenia, które w wielkim zamieszaniu w polu karnym jest w stanie wychwycić różnicę kilku centymetrów? Było na granicy spalonego, więc sędzia miał prawo w takim przypadku podjąć decyzję o nie uznaniu gola, skoro nie był w stanie dostrzec wspomnianej różnicy kilku centymetrów.


Aha, teraz jest, że sędzia nie ma w oczach urządzeń, to dlaczego tak wszyscy napi[...]alają na sędziego który wyrzucił Pepe. Przecież sędzia nie ma w oczach urządzeń żeby dostrzec w ułamku sekundy czy Pepe dotknął Alvesa czy też nie a że zagranie było bardzo nie bezpieczne(bo chyba nie zaprzeczysz) to i dał czerwoną kartkę.

CFC_forever napisał:

A dlaczego nie wspomnisz, że jeden z meczów z Realem był sędziowany przez arbitra, który uwielbia messiego?


A co to tylko jeden sędzia lubi np Messiego czy Ronaldo? Dam sobie rękę uciąć że każdy sędzia ma swojego jakiegoś idola piłkarskiego. A chyba jest różnica pomiędzy przyjacielem(vide Mourinho i sędzia z Portugalii) a osobą którą zna się tylko z telewizji(vide Stark i Messi)

CFC_forever napisał:

Nie wiem, co to jest "Premier Ligue", w Anglii istnieje tylko Premier League. Skoro Chelsea jest tak samo faworyzowana, jak wy, to dlaczego jest na 2. miejscu, mając 6 punktów straty do United? Nie przeczę, że sędziowie nam pomogli dwukrotnie w tym sezonie - podczas pierwszego meczu z United i podczas drugiego meczu z Tottenhamem, jednak koniec końców i tak mistrzem Anglii jest klub, który na to zasłużył - a wy gracie w finale, w którym grać nie powinniście. Ślepy by zauważył, że macie fory u sędziów i uefa - może łaskawie raczysz wyjaśnić, dlaczego buskets nie dostał kary za nazwanie Marcelo małpą?


Napisałem specjalnie Ligue, jestem w miarę ogarnięty i wiem jak się co nazywa, ale jeżeli Cię uraziłem to przepraszam. Premier League :)

A Busquets nie dostał kary bo nie nazwał Marcelo małpą proste :) Zresztą to real sobie wszystko wymyśla, i gdyby naprawdę było tak że Busquets powiedział Małpa do Marcelo dostałby karę od Barcelony tak jak to zrobiła Wisła Kraków z Maleckim(nie wiem czy słyszałeś o tym ale Małecki powiedział do Ntibazonkizy jeszcze gorsze słowa i jakoś Cracovia nie postanowiła nic zgłaszać do ekstraklasy aby ukarać Małeckiego). Mourinho po prostu nie umie przegrywać, ma "hopla" na punkcie Barcelony dlatego cała ta szopka z sędziami i prowokowaniem. Jestem święcie przekonany, że w finale nie będzie żadnej gry aktorskiej jaką niektórzy ciągle tutaj przytaczają.

CFC_forever napisał:

Dlatego, że to liga, a nie LM i dlatego, że nie jestem dumny z tego, że sędzia dał nam 3 punkty, o czym zresztą pisałem zaraz po meczu. Wy swoją farseloną chwalicie się wszędzie, nie zwracajac uwagi na to, że w LM prawie wszystko zawdzięczacie sędziom. Pamiętam, co mówiliście po dwumeczu z Arsenalem - że to NIBY was sędziowie bardziej skrzywdzili.


Nie pisz "Wy" bo ja nigdzie nie chwale swojej Farselony, nie pisz mówiliście bo ja nic takiego nie mówiłem. Zgodzę się z Tobą, że ciężko jest być dumnym po takich spotkaniach, ale jeżeli 3 drużyna z najlepszej ligi świata nie oddaje strzału na bramkę przez cały mecz to o czym my mówimy? Naprawdę Barcelona nie zasłużyła na ten finał? Dlaczego to niby real bardziej zasłużył? czym?

Poza tym pomyłki sędziowskie były/są/ i niestety będą póki nie zrobią takich rzeczy jak w siatkówce, hokeju czy tenisie.

CFC_forever napisał:

Chelsea miała Kopenhagę, United - Marsylię - ok, dwa słabsze kluby, jednak w 1/8 trudno było trafić na silny klub, bo pewnie nie wiesz o tym, że Arsenalu nie mogły te kluby wylosować. W losowaniu do 1/4 było inaczej - wy dostaliście Szachtar, a dwa najsilniejsze angielskie kluby trafiły na siebie. Przypadek? Wątpię. Zarówno Chelsea, jak i United są niewygodnymi rywalami dla waszych aktorów i uefa chciała jak najdłużej uniknąć takich meczów. Do 1/2 nie było losowania, a że Schalke wyeliminowało INTER, o którym jakoś nie wspominasz, to już nie jest wina United.


Ale dodaj, że Inter w tamtym okresie grał straszną padakę, a schalke w lidze ledwo się utrzymało. I wcale bym nie powiedział czy Szachtar był takim łatwym przeciwnikiem jak choćby Tottenham dla realu. Gdyby Szachtar miał więcej szczęścia na Camp Nou mogło by się to całkiem inaczej skończyć.

Jeżeli są jakieś literówki to sorry, ale za dużo tekstu i nie chce mi się już sprawdzać. Mam nadzieje że wybaczysz :)
zobacz więcej
Postów: 960

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:45, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Wayne Rooney
Ja myślałem ,że my Farsa gramy jak u siebie ,ale nie i znowu nie będziemy grali w czerwonych koszulkach tylko w innych nie lubię inych koszulek oprócz tych czerwonych
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:41, #98 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
1. 1 karny = 4-5 karnych? Lol.
2.Gol Messiego nie został uznany, bo jak biegł z piłką i pierwszy raz podawał, to Villa był na spalonym. Piłka odbiła się od Kościelnego i Katalonia miała korzyść z tego że w poprzednim podaniu ich zawodnik był na spalonym. A sędzia w tym meczu potrafił przerwać akcję Arsenalu już na polu karnym Katalonii i dać im wolnego. Tam byłaby bramka, ale co tam. Zresztą chodzi o to że długo podejmował decyzje. Puszczał grę, aż się ze wszystkimi nie skonsultował i przywracał do punktu w którym coś się stało, nawet jeśli miało to miejsce 30 sekund wcześniej.
Podsumowując - gol był nie prawidłowy.
3.Uznał gola Milito i nie odgwizdał spalonego którego nie było gdy Milito był sam na sam. Powiesz że to nie to samo, ale chyba jednak różnica nie jest wielka, bo Milito to był najlepszy napastnik tamtej LM i na 100% by trafił.
4.Bo mówimy o Europie i Pep z MU będzie grał w LM, a nie z CFC, czy AFC z PL.
5.Chrzanić losowanie, to czy inne. Bardziej uderzyłbym w wyznaczanie sędziów. Nie wierzę, że UEFA każe komuś robić to czy tamto. Po prostu zna sędziów i wie że jeden jest fanem Messiego (Stark), czy inny lubi bardziej znane firmy. Ten ostatni to Ovrebo. Po roku przepchnął w swoim ostatnim meczu LM Bayern z Fiore. Więc, to po prostu idiota ktróy zrobi wszystko żeby najbardziej znani byli na topie.
zobacz więcej
Postów: 62

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:39, #97 Zwiń/Pokaż komentarz scala81
Może dlatego, że sędzia nie ma w oczach urządzenia, które w wielkim zamieszaniu w polu karnym jest w stanie wychwycić różnicę kilku centymetrów? Było na granicy spalonego, więc sędzia miał prawo w takim przypadku podjąć decyzję o nie uznaniu gola, skoro nie był w stanie dostrzec wspomnianej różnicy kilku centymetrów.

No i podobny sedzia nie mial tego wynalzaku, by ocenic dla przykladu wejscie Pepe w Alvesa. Pasuje?
Chlopie skoncz ta swoja krucjate, bo sie wysile i zrobie kompilacje sytuacji spornych przeciwko i za Barcelona z ostatnich kilku lat. Ciezko uwierzyc ale wychodzi na zero.

Guardiola widzi, iz bedziecie godnym przeciwnikiem w finale, tak jak widzi to kazdy normalny kibic Barcy. A Wasze kontry faktycznie moga narobic wiatru, nie ma co ukrywac.
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 14:16, #96 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever

fcb91 napisał:


Dlaczego przypominając mecz z Twoją drużyną nie przypomnisz pierwszego meczu na Camp Nou gdzie Ballack powinien wylecieć z czerwoną kartką i sędzia nie podyktował ewidentnego karnego?


Jak rozumiem w katalońskim liczeniu jeden karny = 3-4 karne. Jeśli tak, to nie mam pytań.

fcb91 napisał:

Dlaczego przypominając mecz z Arsenalem nie przypomnisz pierwszego meczu między tymi drużynami i nie uznanej prawidłowo strzelonej bramki przez "karła".


Może dlatego, że sędzia nie ma w oczach urządzenia, które w wielkim zamieszaniu w polu karnym jest w stanie wychwycić różnicę kilku centymetrów? Było na granicy spalonego, więc sędzia miał prawo w takim przypadku podjąć decyzję o nie uznaniu gola, skoro nie był w stanie dostrzec wspomnianej różnicy kilku centymetrów.

fcb91 napisał:

Dlaczego przypominjąc mecz z Interem nie przypomnisz pierwszego meczu na San Siro kiedy sędziował bliski przyjaciel Mourinho który uznał nie prawidłową bramkę ze spalonego.


A dlaczego nie wspomnisz, że jeden z meczów z Realem był sędziowany przez arbitra, który uwielbia messiego?

fcb91 napisał:

Dlaczego mówi to kibic drużyny która w Premier Ligue jest tak samo faworyzowana jak 'niby" Farselona w Europie.


Nie wiem, co to jest "Premier Ligue", w Anglii istnieje tylko Premier League. Skoro Chelsea jest tak samo faworyzowana, jak wy, to dlaczego jest na 2. miejscu, mając 6 punktów straty do United? Nie przeczę, że sędziowie nam pomogli dwukrotnie w tym sezonie - podczas pierwszego meczu z United i podczas drugiego meczu z Tottenhamem, jednak koniec końców i tak mistrzem Anglii jest klub, który na to zasłużył - a wy gracie w finale, w którym grać nie powinniście. Ślepy by zauważył, że macie fory u sędziów i uefa - może łaskawie raczysz wyjaśnić, dlaczego buskets nie dostał kary za nazwanie Marcelo małpą?

fcb91 napisał:

Dlaczego nie przypomnisz meczu z Tottenhamem gdzie dwie bramki zdobyte przez Chelsea nie powinny mieć miejsca?


Dlatego, że to liga, a nie LM i dlatego, że nie jestem dumny z tego, że sędzia dał nam 3 punkty, o czym zresztą pisałem zaraz po meczu. Wy swoją farseloną chwalicie się wszędzie, nie zwracajac uwagi na to, że w LM prawie wszystko zawdzięczacie sędziom. Pamiętam, co mówiliście po dwumeczu z Arsenalem - że to NIBY was sędziowie bardziej skrzywdzili.

fcb91 napisał:

Dlaczego mówisz o super losowaniu dla Barcelony? Pierwsze spotkanie z Arsenalem, połfinal natomiast z Realem. Podczas gdy wy graliście z Kopenhagą a Manchester z Marsylią i Schalke i tu niby Barcelona miała lepsze losowanie? Nie mam pytań :)


Chelsea miała Kopenhagę, United - Marsylię - ok, dwa słabsze kluby, jednak w 1/8 trudno było trafić na silny klub, bo pewnie nie wiesz o tym, że Arsenalu nie mogły te kluby wylosować. W losowaniu do 1/4 było inaczej - wy dostaliście Szachtar, a dwa najsilniejsze angielskie kluby trafiły na siebie. Przypadek? Wątpię. Zarówno Chelsea, jak i United są niewygodnymi rywalami dla waszych aktorów i uefa chciała jak najdłużej uniknąć takich meczów. Do 1/2 nie było losowania, a że Schalke wyeliminowało INTER, o którym jakoś nie wspominasz, to już nie jest wina United.
zobacz więcej
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 13:56, #95 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91
CFC_forever

Jesteś śmieszny naprawdę :)

Dlaczego przypominając mecz z Twoją drużyną nie przypomnisz pierwszego meczu na Camp Nou gdzie Ballack powinien wylecieć z czerwoną kartką i sędzia nie podyktował ewidentnego karnego?

Dlaczego przypominając mecz z Arsenalem nie przypomnisz pierwszego meczu między tymi drużynami i nie uznanej prawidłowo strzelonej bramki przez "karła".

Dlaczego przypominjąc mecz z Interem nie przypomnisz pierwszego meczu na San Siro kiedy sędziował bliski przyjaciel Mourinho który uznał nie prawidłową bramkę ze spalonego.

Dlaczego mówi to kibic drużyny która w Premier Ligue jest tak samo faworyzowana jak 'niby" Farselona w Europie.

Dlaczego nie przypomnisz meczu z Tottenhamem gdzie dwie bramki zdobyte przez Chelsea nie powinny mieć miejsca?

Dlaczego mówisz o super losowaniu dla Barcelony? Pierwsze spotkanie z Arsenalem, połfinal natomiast z Realem. Podczas gdy wy graliście z Kopenhagą a Manchester z Marsylią i Schalke i tu niby Barcelona miała lepsze losowanie? Nie mam pytań :)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 12:42, #94 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Hergreaves4 napisał:

Czyli wiemy jaka będzie taktyka Barcelony symulacja symulacja i jeszcze raz symulacja


No, zgadzam się będzie z nimi trudno. W końcu Barcelona to jedyna drużyna globu, która gra 14 zawodnikami, o sorry teraz nawet 16, bo całkiem niedawno, doszli Ci sędziowie stojący poza bramkami.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 12:07, #93 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

CFC_forever napisał:

Może mi ktoś wytłumaczy, jak można szanować taki teatr, taki cyrk i taki syf,


Jak widać, istnieje takie coś jak "Solidarność Cyrkowa". Jeden cyrk (UEFA) pilnie szuka partnera (Farsa). Dodano: 17 maja 2011 roku, 12:08

Impasse napisał:

no wlasnie nie dostal,ktos tam ponizej napisal ze nie ,i to oficialnie podobno!! ja sam nie wiem .. ;/


Wiem, że nie dostał. To było pytanie retoryczne.
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 11:57, #92 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever
Odnośnie dyskusji o szacunku - osobiście szanuję każdy klub na świecie, z jednym oczywistym wyjątkiem, jakim jest farselona. Dlaczego tak? Bo każdy inny klub zasługuje na szacunek. Real, Inter, Milan, United, Arsenal to kluby, które awansują dalej bez pomocy sędziów (a nawet sędziowie w tym przeszkadzają), mają wspaniałą historię i wiernych kibiców - far$elona ma tylko jedną z tych zalet, trzeba przyznać, że ma historię. Jak farsa awansuje w LM? Najpierw był ovrebo i 3-4 karne niepodyktowane dla Chelsea, w tym ewidentne zagrania ręką w polu karnym (dodam, że choć przed tym półfinałem nienawidziłem farselony, to miałem do niej resztki szacunku - po tym półfinale nie mam dla niej żadnego szacunku i mieć go nigdy nie będę), rok później czerwona kartka dla piłkarza Interu za symulowanie busketsa - ale to nic, w tej LM to zaszło za daleko. Busacca i wywalenie Van Persiego z boiska za kopnięcie piłki po gwizdku, którego nie mógł usłyszeć w żaden sposób, następnie śmieszne losowanie, które farselonie dało Szachtar, a United i Chelsea jakimś cudem trafiły na siebie, choć szansa na to była stosunkowo mała. Doszło do półfinałów - i w pierwszym meczu stark wyrzucił Pepe za wejście na piłkę (a chyba zgodzicie się, że Pepe był w stanie powstrzymać konusa i myślę, że grając w 11 Real dałby radę ugrać przynajmniej 0:0), drugi mecz - nieuznana prawidłowa bramka Higuaina przez to, że... Ronaldo był faulowany i przewrócił się w pobliżu marszczerano, który perfidnie symulował. W międzyczasie brak kary dla busketsa, który nazwał Marcelo małpą, podczas gdy każdy inny piłkarz z każdego innego klubu wyleciałby z zawieszeniem na kilka meczów. Jak powiedział przy tym Casillas - caly świat widział, co zrobił buskets i widział, co zrobiła (a raczej czego nie zrobiła) uefa, żeby chronić swój klub. Może mi ktoś wytłumaczy, jak można szanować taki teatr, taki cyrk i taki syf, jakim są obecnie katalończycy?
zobacz więcej
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 11:22, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Daw1d7

BeBaD napisał:

Impasse - Daw1d7 mówił o tym że to MU wygra, to MU straciło tylko 4 gole


Nawet nie o to koniecznie mi chodziło. Sam wyraz "rozj[...]emy" mówi o tym... Hmm to ile może być 4,5 do zera? Bo wygrana jedną lub dwiema bramkami nie może być potraktowana jako "rozj[...]nie". Jeżeli ktoś mówi takie rzeczy na temat United to myślę, że: 1. jest idiotą lub 2. Nie oglądał meczy United w lidze mistrzów w tym sezonie. Co do Impanse... czytanie ze zrozumieniem:)
Postów: 93

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 11:06, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Impasse
YYYy to przepraszam :P sorki !!
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:50, #89 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD
Impasse - Daw1d7 mówił o tym że to MU wygra, to MU straciło tylko 4 gole
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:47, #88 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
marian_--->

To jedziesz. Tylko takie, po których odpadli proszę. I czekam kiedy błyśniesz dwumeczem z Interem, w którym to "ten" klub miał pomoc. I nie, nie będę ich szanował. Nam się szacunek należy, Arsenalowi się należy, Interowi, etc. Ale nie FC Zraszaczom. Oni nie mają na tyle godności żeby przyjąć normalnie gości u siebie. Mówię i o kibicach i piłkarzach i władzach klubu (stadionu). Co chwilę pomagają im sędziowie, a z siebie robią panienki. I to jest prykas klubowy skoro taki Mascherano już jest taki oni. Realu nienawidzę, ale nie mam za co im okazywać braku szacunku, tym z FC UEFA, wręcz przeciwnie.

BeBaD--->

Pisałem o kwestii spalonego Pedro w finale CdR. Pep wyśmiał sędziego że ten był wstanie zauważyć, że Pedro był na offsidzie. Po tym Mou go wyśmiał, bo powiedział, że jest mała grupa trenerów która nigdy nie krytykuje sędziów, duża która często ich krytykuje za złe decyzje i nowa - Pepa, która krytykuje sędziów za DOBRE decyzje.
Co poza tym pokazuje butę Pepa, bo wychodzi na to że on chciał żeby sędzia się pomylił na korzyść jego "więcej niż klubu". Ot, takie przyzwyczajenie. Niedługo UEFA będzie wlepiała kary za brak sprzyjanie "im"...
Dodano: 17 maja 2011 roku, 10:49Impasse, Daw1d7---> Nie kłóćcie się, bo obaj jesteście za United...
zobacz więcej
Postów: 93

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:34, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Impasse

Daw1d7 napisał:

Impasse I tak was rozj[...]emy !!!! :D


Tak zapewne nas rozj[...]ecie... drużynę która straciła zaledwie 4 gole w całych rozgrywkach. Powodzenia życzę.

statystyki dzieciaku nie grja !!!! Nie znasz Sily United i Mentalnosci Czerwonych diablow..
My nie rzucimy recznika n ring po 2och golach... my nie jestsmy jak wiekszosc hiszpanskich druzyn,zes[...]na jak widzi Barce ..
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:31, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Daw1d7

Impasse napisał:

I tak was rozj[...]emy !!!! :D


Tak zapewne nas rozj[...]ecie... drużynę która straciła zaledwie 4 gole w całych rozgrywkach. Powodzenia życzę.
Postów: 93

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:31, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Impasse

lukimanutdfan napisał:

BeBaDnie zasłużyli na finał ?

Może tak, może nie. Od kilku sezonów mam wrażenie, że Barca awansuje zwykle po skandalu. A to Ovrebo a to Stark...

BeBaD napisał:

Każdy fauluje. Nie twierdze że np: Bosquets nie powinien dostać zawieszenia za rasistowskie wyzwiska wobec Marcelo ale to Real grał brutalniej, wręcz wyszli na boisko połamać rywali a nie grać w piłke.


No właśnie. A czy Bosquets dostał jakąś karę?

no wlasnie nie dostal,ktos tam ponizej napisal ze nie ,i to oficialnie podobno!! ja sam nie wiem .. ;/
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:25, #84 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

BeBaD napisał:

nie zasłużyli na finał ?

Może tak, może nie. Od kilku sezonów mam wrażenie, że Barca awansuje zwykle po skandalu. A to Ovrebo a to Stark...

BeBaD napisał:

Każdy fauluje. Nie twierdze że np: Bosquets nie powinien dostać zawieszenia za rasistowskie wyzwiska wobec Marcelo ale to Real grał brutalniej, wręcz wyszli na boisko połamać rywali a nie grać w piłke.


No właśnie. A czy Bosquets dostał jakąś karę?
Postów: 93

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 10:12, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Impasse
I tak was rozj[...]emy !!!! :D
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 09:04, #82 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Real i Manchester to zupełnie dwa inne style gry!
Postów: 21

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 09:00, #81 Zwiń/Pokaż komentarz kozak123
http://www.the-foo tball-blog.co.uk/are-you-watc hing-this-its-a -disgrace-its-a-fking-disgrace

fajna fota drogby z ovrebo Dodano: 17 maja 2011 roku, 09:00 http://www.the-foo tball-blog.co.uk/are-you-watc hing-this-its-a -disgrace-its-a-fking-disgrace

fajna fota drogby z ovrebo
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 08:46, #80 Zwiń/Pokaż komentarz marian_
Przestańmy już gadać o Realu. W finale jest United i Barcelona nie oni. Tu nie ma pojedynku Mou vs SAF tylko SAF vs Pep.
Choć Mou ma jakoś tam United pomóc hehe
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 08:26, #79 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

MC napisał:

"Nie wiem czy w najlepszej ale na pewno bardziej wyrównanej"
Dziwi mnie to, że pamiętasz ceny transferów, a tak oczywistej sprawy nie wiesz ;o


Jak już cytujesz to cytuj do końca.

MC napisał:

Vidic przeszedł do United za 7 mln funtów, a teraz jego wartośc jest kilkakrotnie wyższa + jest najlepszym obrońcą na świecie.


Tylko i wyłącznie dlatego że najbardziej z wszystkich zainteresowanych się o niego postaraliśmy. Bebe był chwile wczesniej też do wyjęcia za grosze, a daliśmy za niego kilkanastokrotnie więcej niż mogliśmy dać. Z tym że w przypadku Vidy się nie zagapiliśmy.
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 08:13, #78 Zwiń/Pokaż komentarz MC
BeBaD
"Nie wiem czy w najlepszej ale na pewno bardziej wyrównanej"
Dziwi mnie to, że pamiętasz ceny transferów, a tak oczywistej sprawy nie wiesz ;o
"Bo ubiegliśmy innych i chwała za to Fergusonowi."
Ubiegliśmy i wykreowaliśmy.
Vidic przeszedł do United za 7 mln funtów, a teraz jego wartośc jest kilkakrotnie wyższa + jest najlepszym obrońcą na świecie. Edytowano: 17 maja 2011 roku, 08:14
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 08:10, #77 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Przecież on tu porównuje tylko i wyłącznie styl gry obu ekip, więc nie wiem o co tak kłutnia związana z kupowaniem piłkarzy przez oba kluby czy szkolenie piłkarzy przecież to sie nijak ma do tego newsa...
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 08:06, #76 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

MC napisał:

Ale nie wypłyneli, gdybać to sobie teraz możesz, a prawda jest taka jak mówiłem jesteśmy wyjątkiem spośród klubów z czołowki w transferach, natomiatst Real w tym przypadku jest dnem.


Bo ubiegliśmy innych i chwała za to Fergusonowi.

MC napisał:

Twoim zdaniem PL to nie jest najlepsza liga ahahaha


Zacytuj gdzie to napisałem i nie pi[...]ol głupot. Powiedziałem jasno... jest najrówniejsza i być może własnie przez to najlepsza. Z polaka miałeś słabe oceny mam rozumieć ?
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 08:00, #75 Zwiń/Pokaż komentarz MC
BeBaD

Wymieniasz transfery w przeciągu ostatnich 10 lat gdzie ogólny bilans z transferów i tak był bardzo mały. Dolicz sprzedaż CR. A w Realu ostatnie 2 lata to 400 mln €, już nie mówie o pierwszej erze "galaktycznych".
"Równie dobrze mogliby wypłynąc w Milanie czy gdziekolwiek indziej."
Ale nie wypłyneli, gdybać to sobie teraz możesz, a prawda jest taka jak mówiłem jesteśmy wyjątkiem spośród klubów z czołowki w transferach, natomiatst Real w tym przypadku jest dnem.
"Napisałem wczesniej. Nie życze sobie obrażania."
To nie jest koncert życzeń.

Zresztą nie zamierzam dyskutować z kimś kto nie ma pojęcia o piłce. Twoim zdaniem PL to nie jest najlepsza liga ahahahahah Edytowano: 17 maja 2011 roku, 08:04
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 07:31, #74 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

lukimanutdfan napisał:

Hmmm 1:1 i pełna kontrola? Co Ci nie wyszło. Poza tym, jeśli przez "pełna kontrola" masz na myśli posiadanie piłki, to pozdrawiam Cię i życzę powrotu do zdrowia.


To że przy stanie 1:1 Real wyczuł swoją szanse i starał się atakować to normalne. Ja się pytam czy awans Barcy był choć przez chwile zagrożony ? nie zasłużyli na finał ?

lukimanutdfan napisał:

A teraz wymień jak faulowała Farsa i kary za owe przewinienia. Czyżby żadnych kar?


Każdy fauluje. Nie twierdze że np: Bosquets nie powinien dostać zawieszenia za rasistowskie wyzwiska wobec Marcelo ale to Real grał brutalniej, wręcz wyszli na boisko połamać rywali a nie grać w piłke.

czarny_samael napisał:

Ale już taki Messi za niesportowe zachowanie żółtka nie dostał. A jak popchnął zawodnika Shactara w meczu o Sueperpuchar Europy?


To samo moge powiedzieć o pchnięciu Mascherano przez Adebayora. Kartki też nie było. Takie sytuacje się zdarzają.

czarny_samael napisał:

Mou miał rację. Co więcej Pep się ośmieszył, kiedy skrytykował sędziego za dobrą decyzję.


A co miał gadać ? że decyzja była nie słuszna ? ciekawe czy widział powtórki bo bez tego nie dało się jasno stwierdzić czy faktycznie nie było kontaktu. Wejscie było na tyle dynamiczne, ostre z wyprostowaną nogą że sędzia by musiał chyba klatka po klatce obejrzeć te sytuacje. Dodano: 17 maja 2011 roku, 07:50

MC napisał:

Jedynie Nani, Roo i Ferdinand kosztowali nas sporo, a ich wartość i tak gigantycznie wzrosła


Zapominasz o Valenci (16 baniek), Hargreaves (17), Anderson (17), Carrick (19), Veron (29 baniek co na tamte czasy było rekordową wręcz sumą).
Licząc samego Verona i Hargreaves'a to jest około 50mln na przestrzeni dekady w plecy. Man Utd jak trzeba to potrafi sypnąć kasą, może nie tak jak Real ale oni kupują graczy medialnych którzy też potrafią się spłacić.

MC napisał:

A ty pajacu porównujesz nas do najgorszych pod tym względem Hiszpanów z Madrytu.


Pajacem możesz nazywać swojego ojca chłopcze.

MC napisał:

2. Arbeloa - ahhahaha, co to za piłkarz.

Poziomem równy z O'Shea czy Brownem.

MC napisał:

11: Vidic, Rafael, Hernandez, Nani, Fletcher i wielki Giggs wszyscy oni od piłkarskiego dna stali się piłkarskimi bohaterami w MU.

Rzeczywiscie byli dnami. Vidicem interesowali się wczesniej wielkie kluby, Hernandez zabłysnął na mś, Nani od dawien dawna uchodził za jeden z największych talentów piłki więc mi nie [...] że byli jakimś dnem i MU ich ukształtował. Równie dobrze mogliby wypłynąc w Milanie czy gdziekolwiek indziej.


MC napisał:

3. Kaka, CR7, Benzema, Xabi Alonso, Adebayor, Di Maria, Ozil, Carvalho i masa innych o których zapomniałem w przeciągu 2 lat. Mało gwiazd? United w okresie ostatnich 2 lat nie kupili żadnej gwiazdy


Adebayor jest na wypożyczeniu. Może w przeciągu dwóch lat nie kupiliśmy gwiazd ale zdarzały nam się też takie perełki jak Manucho, Obertan, Bebe czy Tosic.

MC napisał:

5. Jeśli ty [...] nie wiesz, że PL jest najlepszą ligą na świecie to zrezygnuj z oglądania footballu durniu.


Napisałem wczesniej. Nie życze sobie obrażania.
zobacz więcej
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 07:21, #73 Zwiń/Pokaż komentarz MC

BeBaD napisał:

GeThOrPo 1. My nie wydajemy grubej kasy na piłkarz
Po 2. Sami szkolimy młodzież
Po 3. Nie kupujemy każdej gwiazdy
Po 4. Mamy najlepszego trenera na świecie
po 5. Gramy w najlepszej lidze świata i jesteśmy jej najbardziej utytułowaną drużyną!


ad1: Rooney, Veron, Berbatov, Ferdinand, Carrick itd - oni faktycznie byli tani. Może nie kupujemy tylu piłkarzy za taką kase ale również potrafimy sporo sypnąć.

ad2: Raul, Casillas, Guti, Arbeloa - jak widać oni również potrafią zrobić pożytek ze swojej szkółki. Już nie wspomnę o innych którzy niestety opuscili klub. Chociażby Eto'o

ad3: To oni kupują każdą gwiazdę ? pomyśl zanim coś napiszesz

ad4: Mourinho również nie jest zły. Nie chcę tutaj porównywać obu panów bo to nie jest na miejscu. Ale to kolejny bezsensowny argument

ad5: Nie wiem czy w najlepszej ale na pewno bardziej wyrównanej. Może przez to jednak jest najlepsza ? mógłbym się zgodzić.

ad3: Edytowano: 16 maja 2011 roku, 22:41

Co ty w ogóle [***]sz? Zastanów się nad tym jeszcze raz co napisałeś

1. W pierwszej dziesiątce najdroższych transferów na świecie 4 z nich nalezą do Realu Madryt, a 0 United. Nasz akcent w tym zestawieniu to jedynie rekordowy trabsfer CR7 właśnie do RM. Spójrz na naszą 11, tacy piłkarze jak Vidic, VDS, Hernandez, Evra, Giggs, Fletcher, Valencia, Rafael nie kosztowali dużo. Jedynie Nani, Roo i Ferdinand kosztowali nas sporo, a ich wartość i tak gigantycznie wzrosła. Teraz porównaj to do RM gdzie w ostatnich 2 latach wydano ponad 400 mln € na transfery. Nasza sprzedaż CR pokrywa nawet Naniego, Rio, Roo i Berbatova razem wziętych. United jest jedynym klubem z czołowki, który nie wydaje wielkich pieniędzy na transfery, no może jak do tej czołówki dołączymy Arsenal, to będą 2 kluby. Właśnie ze względu na taką historię, nie tylko puchary ma się do United wielki szacunek. A ty pajacu porównujesz nas do najgorszych pod tym względem Hiszpanów z Madrytu.

2. Arbeloa - ahhahaha, co to za piłkarz. Raul, Guti - oni już nie grają w Madrycie. Został Casillas. Wspominasz o Etoo czy o innych młodych, których sprzedali, to rzeczywiście nieźle szkolą oni swoją młodzież. Już nie będę mówił o złotej erze Matta, czy piłkarzach z pokolenia Beckhama, czy nawet o CR7. Spójrz na naszą 11: Vidic, Rafael, Hernandez, Nani, Fletcher i wielki Giggs wszyscy oni od piłkarskiego dna stali się piłkarskimi bohaterami w MU.

3. Kaka, CR7, Benzema, Xabi Alonso, Adebayor, Di Maria, Ozil, Carvalho i masa innych o których zapomniałem w przeciągu 2 lat. Mało gwiazd? United w okresie ostatnich 2 lat nie kupili żadnej gwiazdy.

4. Masz rację Mourinho jest wielkim trenerem, ale argument jest niezaprzeczalny, to United ma bez dyskusji najlepszego trenera na świecie. Powiem ci tylko, że każdy wolałby mieć na tym stanowisku Szkota niż Portugalczyka, nawet RM. To wystarczy za twoje porównania.

5. Jeśli ty [***] nie wiesz, że PL jest najlepszą ligą na świecie to zrezygnuj z oglądania footballu durniu.
zobacz więcej
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 00:54, #72 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

BeBaD napisał:

fake


Fucking true.

BeBaD napisał:

Wy naprawde uważacie że sędziowie im tak pomagają ?

Tak?

BeBaD napisał:

dziwne że jeszcze żaden nie dostał jakiejś kary bo patrząc na te zdjęcia to można je uznać za niezbite dowody.


Tytuł "FC UEFA Barcelona" nie został wyssany z palca.

BeBaD napisał:

Dwumecz z Realem. 0:2 i 1:1 przy czym pełna kontrola gry.


Hmmm 1:1 i pełna kontrola? Co Ci nie wyszło. Poza tym, jeśli przez "pełna kontrola" masz na myśli posiadanie piłki, to pozdrawiam Cię i życzę powrotu do zdrowia.

fcb91 napisał:

Jeżeli mówisz o Barcelonie że zawsze jej zawodnicy otaczają sędziego żeby coś wymusić, to czemu nie przypomnisz ostatniego meczu Manchesteru gdzie Vidic prawie [***] sędziemu liniowemu żeby tylko podyktował karnego. I tam nie tylko Vidic podleciał a wielu zawodników więc powiem tylko takie przysłowie" Nie pamięta wół jak cielęciem był" Trochę pokory ludzie, bo od niektórych bije hipokryzją aż na kilometr...


Co innego wymusić (sytuacja z Busquetsem, Avlesem) a co innego domagać się CZEGOŚ EWIDENTNEGO. Chyba, że Twoim w barcelońskim umyśle karnego nie było, to oki.

BeBaD napisał:

Adebayor chamsko odepchnął któregoś z piłkarzy Barcy, Marcelo potrampał kostke Pedro, pamiętam jeszcze jakieś wejscie od tyłu obiema nogami w Messiego, tuż przy rożnym ale nie pamiętam kto to zrobił, wydaje mi się że Marcelo.


A teraz wymień jak faulowała Farsa i kary za owe przewinienia. Czyżby żadnych kar?
zobacz więcej
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 17.05.2011, 00:09, #71 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Vidić położy na glebę Messiego, a reszta zespołu United spokojnie będzie grać swoje i zdobywać bramki jedną za drugą :)

Podobni do Realu? hahaha
Barcelona podobna do baletu hahaha
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 23:41, #70 Zwiń/Pokaż komentarz marian_
@czarny_samael
Każdy mecz to inna historia i nowy sędzia. Błędy są rzeczą normalną zwłaszcza w meczach o stawkę. Można się licytować filmikami, bo tych po GD powstało sporo. Jedno słowo i wrzucam 5 linków jak Barcę krzywdzono. Nie wolno tego lekceważyć, ale dopóki sędzia nie będzie mógł oglądać powtórek takie sytuacje będą miały miejsce.
2 najbliższe przykłady błędów sędziowskich to np. ręka Vidicia w polu karnym, czy 2 gole dla Chelsea w meczu z Tottenhamem.

Masz prawo nienawidzić Barcy, ale ten klub zasługuje na szacunek tak samo jak United, bo w tej dekadzie to oni dominują.
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 23:22, #69 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
BeBaD--->

Piszesz do mnie jakbym był fanem Realu... No losie... Zresztą pisałem że cieszyłem się parę lat temu jak Real od nich w tyłek brał.

Oni mają pomoc sędziów. PD mnie mało obchodzi, bo to liga dwóch najbardziej przeze mnie znienawidzonych klubów. Ale już taki Messi za niesportowe zachowanie żółtka nie dostał. A jak popchnął zawodnika Shactara w meczu o Sueperpuchar Europy? Poza tym sam Ci zarzuciłem hasło do YT na filmik jak to im pomagają. A Ovrebo? PRzecież to bł śmiech na sali.

marian_--->

Mou miał rację. Co więcej Pep się ośmieszył, kiedy skrytykował sędziego za dobrą decyzję.
Postów: 7332

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 23:12, #68 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Szacunek dlanas szacunek dla rywali szacunek Panie i Panowie Szacunek...


Mam pytanko co się dzieje z Typerem?
Czy w chwili gdy Man.Utd. zdobędzie majstra typer szlag trafił?


Finał LM

Barcelona vs Man.Utd.

Szacunek się należy jednej i drugiej ekipie szacunek,po co się oskarżać i dnerwować finał godny LM szacun dla Barcy i dla Man.Utd. to nie wstyd przegrać z Barceloną ani z Man.Utd!


SZACUNEK!!!!!!!!!!!!!! TO PODSTAWA A WYGRA LEPSZA TEGO DNIA DRUŻUNA SZACUNEK!!!!!!!!!!!pozdr.
Postów: 283

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:58, #67 Zwiń/Pokaż komentarz return

GeThOr napisał:

Porównywanie nas do Realu to wstyd.

Po 1. My nie wydajemy grubej kasy na piłkarz
Po 2. Sami szkolimy młodzież
Po 3. Nie kupujemy każdej gwiazdy
Po 4. Mamy najlepszego trenera na świecie
po 5. Gramy w najlepszej lidze świata i jesteśmy jej najbardziej utytułowaną drużyną!

Wstyd? Chyba nie wiesz jaka drużyna jest najbardziej utytułowaną drużyną na świecie, a obecny Real wcale nie uważam wiele słabszy od obecnego Manchesteru.
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:40, #66 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

GeThOr napisał:

Po 1. My nie wydajemy grubej kasy na piłkarz
Po 2. Sami szkolimy młodzież
Po 3. Nie kupujemy każdej gwiazdy
Po 4. Mamy najlepszego trenera na świecie
po 5. Gramy w najlepszej lidze świata i jesteśmy jej najbardziej utytułowaną drużyną!


ad1: Rooney, Veron, Berbatov, Ferdinand, Carrick itd - oni faktycznie byli tani. Może nie kupujemy tylu piłkarzy za taką kase ale również potrafimy sporo sypnąć.

ad2: Raul, Casillas, Guti, Arbeloa - jak widać oni również potrafią zrobić pożytek ze swojej szkółki. Już nie wspomnę o innych którzy niestety opuscili klub. Chociażby Eto'o

ad3: To oni kupują każdą gwiazdę ? pomyśl zanim coś napiszesz

ad4: Mourinho również nie jest zły. Nie chcę tutaj porównywać obu panów bo to nie jest na miejscu. Ale to kolejny bezsensowny argument

ad5: Nie wiem czy w najlepszej ale na pewno bardziej wyrównanej. Może przez to jednak jest najlepsza ? mógłbym się zgodzić.

ad3: Edytowano: 16 maja 2011 roku, 22:41
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:40, #65 Zwiń/Pokaż komentarz marian_
@GeThOr
W 2009 trochę jednak się United wzmocniło: Nani Anderson Owen Carrick Berbatow Valencia. Każdy z nich, za co najmniej 20 mln euro. To nie są grosze. Oczywiście można się kłócić kto więcej kto mniej, ale najlepsze drużyny muszą się wzmacniać.
SAF jest 100 razy lepszy od Mou. Mam nadzieję, że nie przejdzie do United, choć chciałbym, żeby odszedł z Realu, bo to za dobry klub, żeby marnował tyle gwiazd.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:35, #64 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg

BeBaD napisał:

Adebayor chamsko odepchnął któregoś z piłkarzy Barcy


Był to Mascherano, a poza tym Mascherano wymusił kartkę dla Adebayora chwytając się za twarz i dramatycznie upadając mimo, że Togijczyk dotknął tylko jego barku.
Postów: 83

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:32, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Daniel2706
Real - Manchester. Kluby z najlepszą historią i tradycją w historii tego sportu. Jeśli zaś chodzi o grę to oba kluby prezentują zupełnie coś innego.
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:31, #62 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Porównywanie nas do Realu to wstyd.

Po 1. My nie wydajemy grubej kasy na piłkarz
Po 2. Sami szkolimy młodzież
Po 3. Nie kupujemy każdej gwiazdy
Po 4. Mamy najlepszego trenera na świecie
po 5. Gramy w najlepszej lidze świata i jesteśmy jej najbardziej utytułowaną drużyną!
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:27, #61 Zwiń/Pokaż komentarz marian_
Ciekawe ile biletów dostaną kibice z każdej drużyny. Barcelona jest gospodarzem, ale raczej United będzie się czuł jak u siebie...
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:21, #60 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD
Należy dodać jeszcze że sędzia powinien tam pokazać więcej kartek. Real grał w pierwszym jak i drugim spotkaniu wyjątkowo brutalnie. Adebayor chamsko odepchnął któregoś z piłkarzy Barcy, Marcelo potrampał kostke Pedro, pamiętam jeszcze jakieś wejscie od tyłu obiema nogami w Messiego, tuż przy rożnym ale nie pamiętam kto to zrobił, wydaje mi się że Marcelo.
Zresztą mniejsza z tym. Barcelona wygrała zasłużenie i tyle. Jest moda na najezdzanie na barce ale nic się z tym nie zrobi.

Nie rozumiem jednego... Guardiola pochwalił nasz team, a Wy robicie z tego wielką afere. Edytowano: 16 maja 2011 roku, 22:22
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:17, #59 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
Pieprzysz pan głupoty! Zmiażdżymy Was piękną grą ofensywną!
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:17, #58 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
BeBad

Real jest obecnie gorzy od Barcy, ale nie da się ukryć, że Katalończycy są ulgowo traktowani ze strony sędziów i UEFY. Wcześniej podano przykłady meczów o naprawdę wysoką stawkę, w których czegoś takiego nie powinno być.
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:14, #57 Zwiń/Pokaż komentarz marian_
@czarny_samael
Negatywne emocje z GD w PD były spowodowane zachowaniem Mou. Trener Realu to urodzony zwycięzca, któremu trudno pogodzić się z porażką i nagonka na Barcelonę miała służyć zwiększeniu napięcia w graczach z Katalonii i wywarciu presji na sędziach. Z tego powodu pojawiały się błędy w OBIE strony. United nie będzie się bawiła w te gierki i zaprezentuje swoją prawdziwą wartość w finale.

United i Barcy można nie lubić, ale trzeba oba kluby szanować. Świadczą o tym sukcesy. W ostatnich 3 latach Barcelona zdobyła: 3 razy Mistrzostwo Hiszpanii, Puchar Króla, 2 razy Superpuchar Hiszpanii, Puchar Europy, Superpuchar Europy, Klubowe Mistrzostwo Świata.

United w tym samym czasie zdobyła: 2 razy Mistrzostwo Anglii, Puchar Anglii, Puchar Ligii, Puchar Europy i Tarczę Wspólnoty.

To świadczy o potędze obu klubów i niewątpliwie niesamowitych emocjach w finale ^^
PS: Real w tym czasie zdobył jedynie Puchar Króla hehe ^^
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:14, #56 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91
Czasami wam się dziwie(znaczy niektórym, na aszczescie jeszcze kilku normalnych ludzi zostało)

Wasza drużyna właśnie została po raz 19 mistrzem Anglii, zsoatała najbardziej utytułowaną drużyną angielską. Dotarła również do finału Ligi Mistrzówi ma szanse na podwójną koronę i zamiast się z tego cieszyć lepiej ponajeżdżać na trenera który nic złego nie powiedział, ba wręcz pochwalił że są wielkim zagrożeniem i potężną drużyną...szok naprawdę ;O

White Tiger

Jeżeli mówisz o Barcelonie że zawsze jej zawodnicy otaczają sędziego żeby coś wymusić, to czemu nie przypomnisz ostatniego meczu Manchesteru gdzie Vidic prawie [***] sędziemu liniowemu żeby tylko podyktował karnego. I tam nie tylko Vidic podleciał a wielu zawodników więc powiem tylko takie przysłowie" Nie pamięta wół jak cielęciem był" Trochę pokory ludzie, bo od niektórych bije hipokryzją aż na kilometr...

Można nielubić Barcelony ale wy już przesadzacie niektórzy :)
Postów: 181

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:12, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Urok
Dobrze, ze Mourinho nam pomoze, wygramy z tymi aktorami, zobaczycie :-)
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 22:09, #54 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

czarny_samael napisał:

To powiedz mi, jak ich sukcesy nie są oparte na sędziach.


Dwumecz z Realem. 0:2 i 1:1 przy czym pełna kontrola gry. Nie zasłużyli ? pomógł sędzia ? w lidze efektowne zwycięstwa to też dzięki sędziom ?
Real od paru (3?) lat jest zespołem dużo gorszym od Barcy i trzeba się z tym pogodzić. Stać ich było na puchar króla tak jak Legie na puchar Polski.
Skoro wszyscy sędziowie gwiżdżą pod Barcelone to po co wogle wyjezdzamy do Londynu na finał ? nie ma sensu. Zostańmy w Manchesterze i skupmy się na Blackpool no a potem wakacje.
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:55, #53 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
BeBaD--->

Żaden fake. Meczu z CFC, czy Interem nie oglądałeś? UEFA nie przyzna się do błędu, bo to byłby krok do wprowadzenia powtórek jak w hokeju, któremu to nie zaszkodziło. Z Milanem w 2006 też by nie przeszli gdyby nie sędzia.
To powiedz mi, jak ich sukcesy nie są oparte na sędziach. Dodano: 16 maja 2011 roku, 22:04BeBad--->

Ja dokładnie napisałem o co mi chodzi. Chodzi mi o to, że kompletnie się nie zgadzam z tezą, że oni są ok i to tylko jakaś nagonka. Bo są przykłady, zdjęcia, filmiki itp. Sam ich tak znienawidziłem po meczu z CFC, bo przedtem się cieszyłem jak wyprzedzali Real. A teraz to już w ogóle nie ma o czym mówić. Jak to się w ogóle stało, że taki twardziel jak Mascherano w kilka miechów nauczył się tak symulować?
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:51, #52 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

carisma napisał:

BeBaDUważasz że gracze Barcy tak efektownie potrafią robić salta bez żadnego kontaktu ? no bez jaj, jak on miał to zrobić niby ?
to chyba magia

http://www.youtu(...)RXFRl6QE Dodano: 16 maja 2011 roku, 21:11 http://i1.kw(...)lony.jpg

fake.
To jest zwykła nagonka na Barcelone. Wy naprawde uważacie że sędziowie im tak pomagają ? dziwne że jeszcze żaden nie dostał jakiejś kary bo patrząc na te zdjęcia to można je uznać za niezbite dowody.
Dodano: 16 maja 2011 roku, 21:53

czarny_samael napisał:

Mogłeś chociaż napisać za co ten minus marian_. No chyba że popierasz oszustów


To samo tyczy się Ciebie. Zresztą nawet nie chce wiedzieć.
zobacz więcej
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:51, #51 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
Mogłeś chociaż napisać za co ten minus marian_. No chyba że popierasz oszustów. Sorry, ale ja mam dosyć przyjmowania opluwania przez katalońskich piłkarzy i sędziów. A to właśnie Ovrebo, Sergio B. czy Pedro robili i robią.
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:45, #50 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Z czym do czego.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:42, #49 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Trzeba ich pokonać, naprawdę nie ma innego wyjścia.
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:25, #48 Zwiń/Pokaż komentarz marian_
Finał zapowiada się przedni.
Najlepsza technicznie FC Barcelona, czy szybkość i siła Manchesteru United. Kto wyjdzie zwycięsko?
Myślę, że United ustawieni zostaną przez SAFa głębiej i będą przeprowadzać groźne kontrataki. Ciężkie zadanie przed United, bo muszą unieszkodliwić Xaviego, Iniestę i Messiego. Bez nich Barca nie gra. Real ustawił przeciwko nim 3 defensywnych pomocników i po części zdawało to efekt. SAF nie ustali tak defensywnej taktyki, bo ma lepszych środkowych obrońców - to może mieć kluczowe znaczenie w tym pojedynku. Edytowano: 16 maja 2011 roku, 21:25
Postów: 2309

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 21:05, #47 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

BeBaD napisał:

Uważasz że gracze Barcy tak efektownie potrafią robić salta bez żadnego kontaktu ? no bez jaj, jak on miał to zrobić niby ?
to chyba magia

http://www.youtu(...)RXFRl6QE Dodano: 16 maja 2011 roku, 21:11 http://i1.kw(...)lony.jpg
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:59, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin
Trochę napinka się robi... -.-
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:57, #45 Zwiń/Pokaż komentarz MaliiinUnited
milcz leszczu nie masz prawa nikogo tu porownywac.
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:57, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Daw1d7
Jeżeli przypominacie sobie, Sergio Busquets w meczu pucharu króla zaatakował Xabiego Alonso wyprostowaną nogą. I jaki był efekt? Faul dla Realu Madryt bez żadnej kartki dla zawodnika Barcelony.
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:54, #43 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
BeBaD--->

Goście z tego klubu (którego nazwy nie będę używał, żeby nie przeklinać pod newsem) wywalają się non-stop. Za grosz szacunku do nich nie mam, a niektórzy z tych piłkarzy nie chcieli by mnie spotkać w ciemnej uliczce. Wiesz dlaczego ich symulka różni się od tej CR7, czy Hernandeza? Bo jak zawodnik się przewraca po faulu i kombinuje, to to jest po prostu denerwujące. Ale jak facet nawet nie jest dotknięty, a łapie się za twarz jakby go Kliczko strzelił, to jest s[...]tą. I przynajmniej 3 takie są w "tym" klubie.
Nie wierzysz? Wpisz sobie "My face hurts" w YouTubie i sam zobaczysz.

utd120--->

Puyol też symuluje, tylko nie tak jak tamci. Pamiętasz jak Milan grał na CN w 2006 roku w 1/2 finału LM? Szewa strzelił bramkę, ale sędzia jej nie uznał bo Puyol gdzieś tam się wywalił. Katalonia by żadnej LM nie wygrała gdyby sędziowie jej nie pomagali. I za to się ich nienawidzi i nie ma za grosz szacunku, kiedy ci jeszcze do sędziego biegają.
Postów: 292

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:51, #42 Zwiń/Pokaż komentarz borczo
Nie przypominam sobie, żeby Real tak grał piłką w ataku jak United. I to nie z leszczami z dołów tabeli, ale z klasowymi zespołami.
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:51, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin

White Tiger napisał:

BeBaD
Zahaczony został, postanowił się wyrąbać żeby nie stracić reszty sezonu. Wiesz co by mogło być z jego nogą gdyby próbował się zderzyć na całego z Pepe ? kartka jak najbardziej zasłużona, tak się nie wchodzi prosto w wyprostowaną noge.


Po pierwsze nie został zahaczony, filmiki klatka po klatce wyraźnie pokazują, że kontaktu nie było, a po drugie, nawet jeśli postanowił się wyrąbać bo widział jak groźnie wchodzi Pepe to dlaczego później przez 5min zwijał się z bólu na ziemi jakby mu co najmniej nogę urwało? Pewnie żeby cała drużyna Barcelony miała czas na otoczenie sędziego i wymuszenie kartki.

Chłopie, Pepe mu mógł nogę urwać, a ty piszesz, że symulował, tak może i przesadziła i tym tarzaniem się po boisku, ale Pepe też Świety nie jest, z tak wyprostowaną nogą się nie wchodzi - to jest czrwień dla Twojej wiadomości. ;)
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:47, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Jak śmiesz tak mówić. United to United! Nikt nie powinieniem porównywać United do kogoś.

Ja porównuje Barcelone do świetnej grupy aktorów w teatrze w Warszawie.
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:47, #39 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

carisma napisał:

tak wejście było groźne, ale kontaktu, żadnego nie było, a nawet jeśli by był to po co Alves wywijał takie piruety w powietrzy ?


Uważasz że gracze Barcy tak efektownie potrafią robić salta bez żadnego kontaktu ? no bez jaj, jak on miał to zrobić niby ?
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:45, #38 Zwiń/Pokaż komentarz White Tiger

BeBaD napisał:


Zahaczony został, postanowił się wyrąbać żeby nie stracić reszty sezonu. Wiesz co by mogło być z jego nogą gdyby próbował się zderzyć na całego z Pepe ? kartka jak najbardziej zasłużona, tak się nie wchodzi prosto w wyprostowaną noge.


Po pierwsze nie został zahaczony, filmiki klatka po klatce wyraźnie pokazują, że kontaktu nie było, a po drugie, nawet jeśli postanowił się wyrąbać bo widział jak groźnie wchodzi Pepe to dlaczego później przez 5min zwijał się z bólu na ziemi jakby mu co najmniej nogę urwało? Pewnie żeby cała drużyna Barcelony miała czas na otoczenie sędziego i wymuszenie kartki.
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:41, #37 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
Bez porównania
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:39, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin

Daw1d7 napisał:

Czokin
Porównaj sobie skład w którym występował Roberto Carlos,Figo, Zidane, Ronaldo i inni z obecnym, a będziesz wiedział dlaczego nie można nazwać Realu Mourinho wielkim Realem. Jeżeli stwierdzisz inaczej to będzie jedynie świadczyło o Twojej wiedzy piłkarskiej, a w zasadzie jej braku i nie będę miał zamiaru kontynuować dyskusji z taką osobą. Co do Twojego argumentu - tak mogą wygrać ligę mistrzów nie mówię, że nie. Jednak największą zasługą w sukcesie będzie miał Jose Mourinho który i z takim Interem potrafił tego dokonać.

Nie zamierzam się kłócić.;)
Mi chodzi o całokształt Realu, o całą historię od założenia klubu. Nie o daną chwilę, bo nie da się porównywać Zidane'a do C.Ronaldo czy Realu z czasów gdy sięgali 5x z rzędu po P.Europy do tego z dzisiejszych, zresztą Królewscy są w dołku pucharowym, nie licząc ostatniego P.Króla, bo mimo wszystko Barca całkowicie zdominowała La Liga. Ale ja dalej twierdzę, że Real to wielka drużyna i klasa w sama w sobie. 8)
Postów: 2309

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:37, #35 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

BeBaD napisał:

Zahaczony został, postanowił się wyrąbać żeby nie stracić reszty sezonu

tak wejście było groźne, ale kontaktu, żadnego nie było, a nawet jeśli by był to po co Alves wywijał takie piruety w powietrzy ?
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:33, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Daw1d7
[quote="Czokin"][/quote] Porównaj sobie skład w którym występował Roberto Carlos,Figo, Zidane, Ronaldo i inni z obecnym, a będziesz wiedział dlaczego nie można nazwać Realu Mourinho wielkim Realem. Jeżeli stwierdzisz inaczej to będzie jedynie świadczyło o Twojej wiedzy piłkarskiej, a w zasadzie jej braku i nie będę miał zamiaru kontynuować dyskusji z taką osobą. Co do Twojego argumentu - tak mogą wygrać ligę mistrzów nie mówię, że nie. Jednak największą zasługą w sukcesie będzie miał Jose Mourinho który i z takim Interem potrafił tego dokonać.
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:30, #33 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever
Najlepsze w tym całym farselońskim cyrku/teatrze jest to, że buskets za rasistowskie odzywki względem Marcelo nie dostał żadnej kary - założę się, że gdyby był to ktoś inny, nie noszący katalońskiej koszulki, dającej immunitet, to kara byłaby surowa.
Postów: 2309

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:30, #32 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Nie wiem jak Gaurdiola bo na razie mam go za zrównoważonego człowieka, ale taki Messi czy Xavi to w ogóle nie biorą pod uwagę przegranie tego finału, szanowałem Messiego do tego sezonu zawsze to był dla mnie taki skromnych chłopak z ogromnym talentem, teraz to Ronaldo jest od niego skromniejszy.
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:30, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs

WeAre11WeAreMANU napisał:

"Manchester United jest niezwykle silną drużyną, bardzo podobną do Realu Madryt" - powiedział Pep."

S.P.I.E.R.D.A.L.A.J


wprost wyjąłęś mi to z ust
Postów: 43

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:25, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Man1878Utd
ale nie wydajemy 200 mln co sezon : )
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:16, #29 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

Adamyo napisał:

Nie czytam. Mam głęboko w poważaniu co o nas myślą inni kibice.

to wiesz co szkoda ze masz w powazaniu jak inni traktuja twoj ukochany klub. to jest cos w stylu jak by cie nei obchodzilo co twoji nieprzyjaciele w realich mowili o twojej dziewczynie jak by ja wyzywali itp a ty bys na to nie reagowal, przechodfzil bys obok tego i udawal ze nie slyszysz. moze to jest troche za mocne porownanie ale mi sie wydaje ze tak wlasnie jest. Dodano: 16 maja 2011 roku, 20:18

Metyu napisał:

że nie będzie jakiegoś sędziego z Ligi Hiszpańskiej ,

nie mzoe byc bo w CL i wogole w pucharach europejskich jest zasada ze jak gra Hiszpanski klub to nie mzoe sediowac Hiszpanm i to samo z Anglia itd wiec zapewne bedzie jakis z Włoch albo niemiec
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 20:10, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Ten mecz będzie na pewno bardzo trudnym wyzwaniem dla obu menagerów z rozpracowaniem taktyki . Zobaczymy jak to będzie . Wiadomo , że Barcelona to jedna z najlepszych zespołów na świecie tak samo jak i United . Jednak oba zespoły prezentują dwa zupełnie inne style gry co czyni ten finał bardzo ciekawy .

Jak ja bym zgrał to spotkanie z Barcą ?
No więc przede wszystkim trzeba grać z nimi piłkę angielską czyli twardą i szybką . I tutaj liczę, że nie będzie jakiegoś sędziego z Ligi Hiszpańskiej , który mógł by gwizdać na korzyść Katalończyków , bo wiadomo , że w Hiszpanii gra się inaczej . Po za tym trzeba grać pressingiem tak mniej więcej od 40 metra . Mogą wymieniać tych podań w cholerę do tego metra , bo nic z tym nie zdziałają. Gra z kontry to podstawa więc skrzydła na pewno Nani i Valencia. W środku przede wszystkim być musi Carrick , który świetnie gra w defensywie . Do tego Giggs jako taki typowy rozgrywający . W ataku musi być Hernandez i na ofensywnego pomocnika dałbym Rooneya . Wtedy Carrick może zająć się w defensywie indywidualnym kryciem Messiego . Z takim nastawieniem możemy pokonać Barcę i liczę na to !
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:52, #27 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD

Daw1d7 napisał:

Real wielki to był...bo na pewno już nie jest i nigdy już taki nie będzie.


Jest wielki dalej. Ma wspaniałych piłkarzy tylko na moje troche nie pasujących do stylu gry Mourinho, bądź też odwrotnie... styl Mou nie pasuje piłkarzom. Niestety trafili na trudny okres kiedy Barca jest w gazie... coś jak my po przejęciu przez Romka Chelsea i przed regresem Arsenalu. Real odpadł z LM dopiero w półfinale, w lidze jest drugi, zdobyli puchar króla i to niestety jedyne ich osiągnięcie w tym sezonie. Chociaż może i tak powinno to im wystarczyć... od trzech lat w lidze na Barce nie ma mocnych, w LM mieli zawsze pecha. Mówi się trudno, jednak to wciąż wielka drużyna Dodano: 16 maja 2011 roku, 19:54

vitek782 napisał:

A co niby nie symulowal?? co Ty taki obronca praw zwierzat?? zobacz se to a pozniej gadaj czy nie symulowal


Zahaczony został, postanowił się wyrąbać żeby nie stracić reszty sezonu. Wiesz co by mogło być z jego nogą gdyby próbował się zderzyć na całego z Pepe ? kartka jak najbardziej zasłużona, tak się nie wchodzi prosto w wyprostowaną noge.
zobacz więcej
Postów: 439

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:51, #26 Zwiń/Pokaż komentarz vitek782

BeBaD napisał:

Przecież ludzie nawet po ewidntnym faulu Pepe na Alvesie gadali że obrońca Barcy symulował.

A co niby nie symulowal?? co Ty taki obronca praw zwierzat?? zobacz se to a pozniej gadaj czy nie symulowal
www.youtube.com/watch?v=RQkI_wHBQ2s&feature=fvst
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:51, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Po tytule już chciałem go bluzgać, ale jakby nie patrzeć mile wypowiedział się o nas, tak ... w swoim stylu.

Na wiele sposobów można interpretować jego wypowiedź. Ja jestem pewien, że chłop zdaje sobie sprawę z zagrożenia, jakie czeka go z naszej strony na Wembley.
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:50, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin

Daw1d7 napisał:

Real wielki to był...bo na pewno już nie jest i nigdy już taki nie będzie.


Tak Real nie jest wielki hahaha
To jest firma sama w sobie, najlepsza drużyna XX wieku, a a ty mi wyjeżdżasz z tekstem, że nie jest wielki? I skąd ta pewność, że Los Blancos już w przyszłym sezonie nie zdobędą np. Potrójnej Korony?
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:44, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Daw1d7
Real wielki to był...bo na pewno już nie jest i nigdy już taki nie będzie.
Postów: 27

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:43, #22 Zwiń/Pokaż komentarz marekis027
Jesli ktos chcialby nabyc stroje badz odziez Manchester United niech napsize do mnie na gg 24359724
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:40, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin
To jest chore. Niektórzy popadają w taką paranoje na samą myśl o Barcelonie... tak mam na myśli was drodzy kibice Manchesteru United! Nie trzeba lubi Dumy Katalonii, ale wypada ich szanować mimo wszystko, bo widzę, że to już zachodzi trochę za daleko. Nie rozumie też wielkiego oburzenia na temat wypowiedzi Pepa, co ona takiego powiedział, że was to boli?
Porównał nas stylem gry do wielkiego Realu Madryt, tak wielkiego, bo jak narazie nie możemy się z drużyną z Madrytu równać pod względem sukcesów. Nic więcej nie powiedział, obraził Manchester United? NIE! Trochę opamiętania! Edytowano: 16 maja 2011 roku, 19:41
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:39, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

utd120 napisał:

akurat z nich wszystkich to Villa najmniej symuluje razem z Puyol'em


No to messi albo pedro czy kolejny aktor b....., b..... sorry nie przejdzie mi to nazwisko nawet na klawiaturze.
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:38, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Daw1d7

utd120 napisał:

Jak raz taki Villa zasymuluje


Jak zasymuluje to Ferdinand go szybko podniesie z parteru. Przypomina mi się odrazu sytuacja z pierwszego meczu z Chelsea kiedy to hiszpański napastnik chciał wymusić rzut karny hah
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:37, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

utd120 napisał:

nie rozumiem takiego toku myslenia. ja w przeciwienstwie do wiekszosci z was mam szacunek do kazdego rywala nawet do najwiekszego wroga.


No gratulacje. Ja tak nie potrafię. Na prawdę wielkie propsy skoro tak traktujesz każdego rywala. Niestety ja tak nie umiem.

utd120 napisał:

ciekawe jak ty sie czujesz jak czytasz "MUły"?


Nie czytam. Mam głęboko w poważaniu co o nas myślą inni kibice.
Postów: 209

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:33, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Clint
Idź pan w c[...]j z takimi porównaniami. Manchester United to niepowtarzalna drużyna. Barca pewnie by się trochę obraziła, gdybyśmy powiedzieli że to taki drugi Arsenal.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:33, #16 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
"Manchester United jest niezwykle silną drużyną, bardzo podobną do Realu Madryt"

za to powinien dostać w pysk...

no dalej Guardiola wyzywam Cię na pojedynek ;d
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:33, #15 Zwiń/Pokaż komentarz BeBaD
Propo symulowania. Przypomnijcie sobie jak to Ronaldo u nas nałogowo symulował, jak to zdarzyło się Hernandezowi w meczu z Newcastle. Wiem że CR7 po czasie chyba dostał nieźle po uszach od SAFa, a u Hernandeza to pojedyncze przypadki ale do kija gra Barcy nie opiera się na ciągłym symulowaniu. Przecież ludzie nawet po ewidntnym faulu Pepe na Alvesie gadali że obrońca Barcy symulował... nie popadajcie w paranoje.
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

Adamyo napisał:

A może jeszcze będziesz mecz oglądał ze związanym szalikiem z kibicem Barcelony?

Szacunek dla zespołu, który za wszelką cenę chce wygrać nawet uciekając się do ohydnych symulacji perfidnym wymuszaniu kartek, złośliwych komentarzach w stronę Marcelo. Niech się cieszą że mówimy do nich tylko Farselona.

nie rozumiem takiego toku myslenia. ja w przeciwienstwie do wiekszosci z was mam szacunek do kazdego rywala nawet do najwiekszego wroga.

ciekawe jak ty sie czujesz jak czytasz "MUły"? bo ja ochydnie i dlatego wiem jak czuja sie kibice innych druzyn jak sie obraza ich kluby
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:28, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin
Gdzie on widzi podobieństwa?
Faktem jest, że Real tak jak i my czuje się lepiej w kontrataku niż w grze pozycyjnej. Ale my jesteśmy w tym dużo lepsi. Czekam już z niecierpliwością na ten mecz, no i liczę na sędziego, który nie będzie gwizdał fauli nie wiadomo skąd wziętych. Edytowano: 16 maja 2011 roku, 19:30
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:28, #12 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

Adamyo napisał:

Jak raz taki Villa zasymuluje
akurat z nich wszystkich to Villa najmniej symuluje razem z Puyol'em a co do tego ze Rio mu przywali to lepiej zeby nie bo jeszcze dostanei czerwo i co bedzie wtedy? Messi nas pojedzie bo nie oszukujmy sie Smalling nie jest tak dobry jak Rio.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:26, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

utd120 napisał:

moze tak troche szacunku do rywala?


A może jeszcze będziesz mecz oglądał ze związanym szalikiem z kibicem Barcelony?

Szacunek dla zespołu, który za wszelką cenę chce wygrać nawet uciekając się do ohydnych symulacji perfidnym wymuszaniu kartek, złośliwych komentarzach w stronę Marcelo. Niech się cieszą że mówimy do nich tylko Farselona.
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:22, #10 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

lukasz93 napisał:

farselone

moze tak troche szacunku do rywala?

co do newsa to ja tez nie widze zadnych podobienstw w stylu gry United i Real'u no chyba ze SAF w finale postawi autobus na drodze Barca'y ale mam nadzieje ze nie postawi tylko poprostu zagramy twardo w obronie.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:20, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

Hergreaves4 napisał:

Czyli wiemy jaka będzie taktyka Barcelony symulacja symulacja i jeszcze raz symulacja


Spoko. Jak raz taki Villa zasymuluje to jak mu Ferdek albo Fletch przypieprzą to na następny raz będzie się trzymał na ziemi jakby był przyklejony;)

A tak na serio to obawiam się tej przychylności ze strony arbitrów w stronę Farsy. To jest finał i przecież "wielka blaugrana" nie może go przegrać.

Trzeba szybko wbić gola potem stworzyć jakąś zabójczą kontrę. Albo najlepiej jakby były karne z takim zakończeniem jak na Łużnikach.
Postów: 10357

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:19, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
i jeszcze ten durny sędzia ... tom henning overbo -> jak wpiszecie go w wyszukiwarkę to nawet są jego zdjęcia w koszulce Bardzelony ;/ he he do dziś pamiętam wściekłego Ballacka , który prawie mu p***** za niepodyktowanie ewidentnego karngo w półfinale z Chelsea
Postów: 2442

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:17, #7 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
taki dow[***] ostatnio gdzies czytalem
"tato,toto kupisz mi koszulke barcelony ???
oczywiscie synku.jaka chcesz? bramkarza,napastnika czy...sedziego?
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:16, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Styl gry United w ogóle nie jest podobny do stylu gry Realu.
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:05, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Czyli wiemy jaka będzie taktyka Barcelony symulacja symulacja i jeszcze raz symulacja a później ich przygłupi kibice znów będą ich tłumaczyć , że musieli tak zagrać bo United było agresywnelolhahaha
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:05, #4 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
I jeszcze dodam że Chelsea zremisowała z Newcastle .... hahaha
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:04, #3 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Ja nie widzę żadnych podobieństw między United, a Realem.
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:04, #2 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
"Manchester United jest niezwykle silną drużyną, bardzo podobną do Realu Madryt" - powiedział Pep."

S.P.I.E.R.D.A.L.A.J
Postów: 27

Napisz PW
dodano: 16.05.2011, 19:02, #1 Zwiń/Pokaż komentarz lukasz93
Tyle że z nami nie bedzie im tak łatwo jak z Realem mam nadzieje że uciszymy tą farselone
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.