CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Rozwiąż krótki quiz związany z Newcastle United i spotkaniami Czerwonych Diabłów z tym klubem. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Cenne 3 punkty na Selhurst Park!

Relacje xmilkaax @09.05.2015, 17:31 | Przeczytano 2483 razy

Cenne 3 punkty na Selhurst Park!

Manchester United po trzech porażkach z rzędu wygrał na wyjeździe z Crystal Palace 2-1. Gole strzelali Juan Mata z rzutu karnego i Marouane Fellaini.

Van Gaal musi rotować składem w związku z ostatnimi urazami, chociażby Michael Carricka, który wypadł do końca sezonu, ale mimo wszystko Holender skroił ciekawy skład. 

Czerwone Diabły wyszły na prowadzenie w 19. minucie. Scott Dann zagrał piłkę ręką we własnym polu karnym i sprokurował jedenastkę, a tę pewnym płaskim strzałem wykorzystał Juan Mata.

Wynik 0:1 utrzymał się do przerwy, lecz po zmianie stron "Orły" doprowadziły do wyrównania. W 57. minucie pięknie z rzutu wolnego przymierzył Jason Puncheon i David de Gea nie miał nic do powiedzenia. Po drodze futbolówka jeszcze otarła się o Daleya Blinda.

Przy rezultacie remisowym widowisko było bardzo otwarte i każdy z zespołów miał swoje szanse na pełną pulę. Decydujący cios zadał jednak Manchester United. W 78. minucie Marouane Fellaini zamknął dośrodkowanie Ashleya Younga i głową pokonał Juliana Speroniego. Arbiter nie zauważył jednak, że w tej akcji Radamel Falcao nieprzepisowo powstrzymywał walczącego w powietrzu Damiena Delaneya. Bramka została uznana i Czerwone Diabły triumfowały na Selhurst Park 2:1.

Teraz mają siedem punktów przewagi nad Liverpoolem i jeśli w niedzielę "The Reds" przegrają na wyjeździe z Chelsea, to ekipa Louisa van Gaala będzie już pewna miejsca w pierwszej czwórce.

W sobotę zespół z Old Trafford nie tylko poprawił swoją sytuację w tabeli, ale przerwał też fatalną serię - wygrał po raz pierwszy po trzech porażkach z rzędu.


Źródło: ManUtd.com

Tagi: Crystal Palace, Decyzje arbitrów, Jason Puncheon, Juan Mata, Marouane Fellaini, Michael Oliver, Premier League, Relacje z meczów, Rzuty karne, Sędziowie, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (73) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 12:42, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Wygramy
Postów: 2337

Napisz PW
dodano: 11.05.2015, 11:51, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Mecz trudny, trzeba było wydrzeć 3 pkt z rąk rywali, ale się udało. Cieszy strzelony rzut karny.

No i Liga Mistrzów nasza.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:47, #71 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Chyba muszę coraz częściej opuszczać mecze naszych Diabłów.
Mecz z Arsenalem, sprawy prywatne, obejrzałem jedynie 5' - efekt wygrana 2:1 na trudnym terenie
Mecz z Crystal 70' - de Gea w genialny sposób broni próbę Murray'a. Dostaję propozycję biznesową, korzystam z niej. Wracam wygrana 2:1 po golu Big Fella.

Tak jak pisałem w zapowiedzi 3 punkty na Crystal dają nam niemal 4 miejsce. Cel minimum na ten sezon osiagnięty. Wciąż czuję smutek, brak spełnienia po City, ale w końcu odbiliśmy się od dna. 3 przegrane z rzędu bez gola, w końcu mają swój kres. O ile Carras był dla nas cenny jak mało kto, po serii kolejnych spotkań, gdzie gramy piach jest po prostu bezcenny. Z naszym Maestro możemy wszystko, bez niego o wiele wiele mniej. Do 70' [***] zbita. Jedynie Fella, Mata i Young zasługiwali na plus. Shaw szybciej łapie nowe urazy niż zdrowieje...Rooney słabiutko. Falcao ? Lepiej grać w 10. Wciąż nie pojmuję dlaczego chcemy go wypożyczyć na kolejne pół sezonu....

United till I die

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.05.2015, 22:51

Postów: 109

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:10, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Ja [***]e.... [***] mać.... Przepraszam za te słowa, ale wkur... mnie już to jak najeżdżacie na tego Falcao... Z gówna bata nie ukręci, a jak dostaje 5 podań w meczu i to jeszcze w środku boiska to co ? Odegrał znaczącą rolę przy golu na 2:1, fajnie zagrał do Herrery..
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:45, #69 Zwiń/Pokaż komentarz boober
naliczyłes aż 5 podań?
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 10.05.2015, 09:11, #68 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Najeżdżanie na RVP jest fajne. Po meczu z Olympiacosem w Grecji miał 11 kontaktów z piłką. Każdy wieszał na nim psy. Mimo, że rok wcześniej wygrał nam ligę, a w poprzednim sezonie kilkukrotnie leczył urazy.

Falcao prócz gola z Evertonem nie zrobił dla nas absolutnie nic. To, że miał dobre staty w poprzednich klubach nas nie interesuje. Każdy kibic powinien kierować się dobrem Manchesteru United. Jeśli facet który inkasuje 300k/w pierwszy raz przy piłce jest w 54', a w 45' zalicza aż 5 kontaktów z futbolówką, w całym sezonie ma 19 celnych strzałów na bramkę to coś tu jest nie tak! Nie chcę widzieć tego osobnika noszącego koszulkę mojego ukochanego klubu. Stokroć mocniej wolę dać szansę młodemu Willo. Od gracza tego typu co Radamel oczekuję jakości, której nie widać. A w United nie ma czasu na dawanie komuś miliona okazji na pokazanie umiejętności
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 10.05.2015, 12:32, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Daj spokój..
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 10.05.2015, 14:26, #66 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Suche fakty. Falcao to aktualnie poziom okręgówki :)
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:54, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
LM oddala się...
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 10.05.2015, 01:21, #64 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Spokojnie, jeżeli jutro Chelsea wygra z Looserpoolem, eliminacje LM nasze = LM nasza:) Chyba, że zdarzy się cud i $hity albo Arsenal przegrają wszystkie swoje mecze do końca sezonu, to nie trzeba będzie się bawić nawet z eliminacjami, ale to jest niestety mało prawdopodobne.
Anyway, jutro całe United kibicuje Chelsea.
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 10.05.2015, 02:43, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Kiedy pisałem ten komentarz, po stracie gola na 1:1, gra MU wyglądała tak tragicznie ze powinniśmy w 71 minucie przegrywać 1:3. Przez 71 minut stworzyliśmy 1 okazje, i był to strzał Blinda na początku meczu. To że wygraliśmy ten mecz to po prostu przeogromne szczęście i cud. Gdybyśmy przegrali ten mecz co było w tamtym momencie dość prawdopodobne patrząc na obraz gry, to wątpię abyśmy się pozbierali po 4 porażce z rzędu w tym sezonie na tyle żeby obronić 4 miejsce.
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 10.05.2015, 00:54, #62 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Mecz nie zachwycił no le wkoncu przerwalismy ta fatalna passe 3 porazek z rzedu, kolejny mecz z arsenalem watpie ze uda nam sie wygrac z taka gra no chyba ze sie poprawimy? GLORY MAN UNITED!
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:24, #61 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
Kontrola tego meczu - tragiczna. Zupelnie jak na poczatku sezonu chaos i dezorientacja bez zadnego pomyslu na gre. O dziwo falcao wywarł na mnie pozytywne wrazenie po tym meczu, o ile dobrze pamietam chyba sie ani razu nie wywrocil a nawet wygrywal pojedynki bark w bark celnie podawal dobrze sie ustawial nawet nawet ;D
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:35, #60 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
Racja. Jak na 265tys. funtow tygodniowo nie przewrocenie sie w meczu to sukces. czekam na definitywny transfer!
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:43, #59 Zwiń/Pokaż komentarz boober
Mam wrażenie, że wystarczy że pojawi się na boisku i nie strzeli bramki i hejt murowany. Akurat dzisiaj nie grał źle. Wydawało mi się wiele razy, że dla Maty i Younga jest niewidzialny. Dość dobrze się dzisiaj ustawiał. Nie dostał żadnego podania. Grał aktywnie. Można przyczepić się do innych, ale akurat Falcao nie zagrał najgorzej.

BTW,przewrócił się raz :)

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 09.05.2015, 23:43

Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:53, #58 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
Jeśli uważasz, że napastnik za którego trzeba zapłacić 40 patyków nie oddaje celnego strzalu na bramke od kilku meczy jest warty swej ceny to przepraszam nic więcej nie napiszę. No ale fakt walczy i nie dostaje piłek to go usprawiedliwia! otrzeźwijcie

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.05.2015, 00:05

Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:42, #57 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Crystal Palace było lepsze we wszystkim, ale w drewniactwie akurat im dorównywaliśmy, o ile nie byliśmy lepsi. Zawsze ciężko gra się z drużynami, które walą tylko długie piłki i wrzutki, ale bez przesady. Po to jest Mata, Herrera czy Blind, żeby uspokoić sytuację, przytrzymać piłkę i pozwalać rywalowi co najwyżej okopywać auty. Kompletny chaos, brk kontroli i beznadziejny mecz środkowych pomocników.
Smalling przypominał mi Titusa Bramble'a z "najlepszych" lat. Parodia, co on dziś wyczyniał.
Pochwalić można Younga, który mimo, że przez 60 minut był nieobecny to wygrał nam mecz i de Geę, któremu wreszcie chciało się coś obronić. Reszta dno.
Czekam z utęsknieniem na koniec tego dzikiego sezonu i wzmocnienia, w szczególności na Gundogana, bo patrzenie na Fellainiego boli.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:59, #56 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
jeśli chodzi o drewniactwo to kogo chłopie masz w avatarze? Tom Cleverley heh. Niezła hipokryzja. A bolało cię też jak Fellaini strzelał zwycięską bramke? wbij to sobie do głowy, że afro głownie odpowiada za ofensywe w przeciwieństwie do przytoczonego przez ciebie Gundogana. Więc jeśli turek kogoś wygryzie to predzej Blinda
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:03, #55 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Co mój awatar ma tutaj do rzeczy?
Nie bolało mnie jak Fellaini strzelał zwycięską bramkę, boli mnie zawsze, gdy patrzę na jego grę.
Gundogan według mnie będzie grał na pozycji Belga. Rola Carricka/Blinda nie jest według mnie skrojona dla niego.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:13, #54 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
a ja bym zostawił Afro tak jak jest zawsze wchodzi w pole karne można liczyć na jego zgranie czy bezpośredni strzał więc przy grze na jednego napastnika sprawdza się świetnie. A dwóch napastkików narazie nie mamy. mam nadzieje że to sie zmieni
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:25, #53 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Czasem Fellaini jest bardzo przydatny i strzelił kilka ważnych bramek, nie przeczę, ale opieranie gry na zawodniku tak słabym technicznie klubowi pokroju United nie przystoi. Poza tym co daje nam Belg oprócz siły fizycznej? Ani nie potrafi rozgrywać, ani odbierać, jest jednym słowem ograniczony. Na miejscu Van Gaala odstawiłbym go na ławkę, a pomoc złożył z Carricka, Herrery i Gundogana, Fellainiego używając jako opcję awaryjną, kiedy wybitnie nie idzie i nastawiamy się na wrzutki.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:47, #52 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
O mój boże nawet tego nie skomentuje
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:57, #51 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Nie skomentujesz, bo zwyczajnie brakło ci argumentów. Ale dzięki za dyskusję i pozdrawiam.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:18, #50 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
Nie. napisales: "Poza tym co daje nam Belg oprócz siły fizycznej? Ani nie potrafi rozgrywać, ani odbierać, jest jednym słowem ograniczony." No wiesz skoro uważasz, że Fellaini jest ograniczony bo slabo rozgrywa to ja powiem, że Gundogan jest ograniczony bo słabo gra w powietrzu. Dlatego ta dyskusja z tobą nie ma sensu bo wyraźnie jeszcze nie ogarnąłeś takiej rzeczy że każdy zawodnik oferuje co innego. Ale cóż poczekamy zobaczymy może ogarniesz: )
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:28, #49 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Odkąd mi odpisałeś, nie obraziłem cię ani razu. Staram się przedstawić swoje racje. Ty za to robisz kolejną wycieczkę w moją stronę. Po co to?
Fellaini dobrze gra w powietrzu i tym przewyższa Gundogana. Gundogan przewyższa go w każdym innym aspekcie piłkarskiego rzemiosła. Teraz pytanie czy warto trzymać kogoś takiego jak Belg, który w zasadzie przydaje się tylko do wygrywania główek czy może jednak lepiej postawić na gracza, który głową gra słabo, ale oferuje technikę, przegląd pola, odbiór i dobre podanie. Zresztą Liga Mistrzów, szczególnie mecze z Hiszpanami, szybko obnażą braki Fellainiego, jeśli oczywiście tylko w niej zagramy :)
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:49, #48 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
dobra. Masz swoje zdanie ja swoje. :) i wypraszam sobie nie obraziłem ciebie. Ja Fellainiego uwielbiam w zeszłym sezonie był ustawiany na defensywnym obok Carricka to nic nie pokazal. Teraz gra w ofensywie bardziej. Nie gra pięknie ale to nie liga hiszpanska tylko ciężka angielska FIZYCZNA gdzie taka walka sie przydaje.
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:59, #47 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
No niby nie obraziłeś, ale ten wywyższający ton w paru miejscach...no nieważne. Może podsumuję co sądzę o Fellainim. Jest absolutnie przydatny i za żadne skarby bym go nie sprzedał, bo siła fizyczna jest w wielu przypadkach niezbędna, ale nie opierałbym na nim pomocy United, bo to po prostu zawodnik nie z mojej bajki. Jak to bywa w internetowych dyskusjach pogadaliśmy, a każdy i tak pozostał przy swoim, ale dzięki za wymianę zdań ;)
Jeśli jesteśmy już w temacie fizyczności, to jeszcze jeden piłkarz o parametrach Fellainiego, tylko może bardziej zwrotny, szybszy i grający od Belga niżej bardzo by nam się przydał. Pod tym względem imponuje mi Atletico. Banda silnych chłopów, nie dający się przestawiać, a przy tym dobrze radzący sobie z piłką.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 23:13, #46 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
Na nim sie nie opiera pomoc. on dopełnia atak moim zdaniem. w pomocy są Herrera Mata i Blind-który sobie nie radzi. i nie ma typowego prawego pomocnika jak young po lewej który by szarpał. Mata niby wystawiany na prawej stronie ale to nie jest ten zawodnik. kiedyś United słyneli ze skrzydeł, Narazie mamy jedno.-lewe. Może Nani wróci? van Gaal ma tak dziwne podejscie że nie wiadomo kto gra na prawej stronie. a przydalby sie ktos kto szarpie jak young
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:49, #45 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Kolejny mecz który wygrał nam De Gea, który to już z kolei, gdyby nie David bylibyśmy dziś gdzieś pewnie w okolicach 10 miejsca.
dodano: 09.05.2015, 21:03, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Sh0thead [88.156.33.***]
Mnie to nie dziwi ,ze ten mecz w pewnym stopniu wygrał nam bramkarz , przecież należy do drużyny to jego praca , gra na takiej pozycji która wymaga od niego żeby piłka nie znalazła się w naszej bramce i wykonał to zadanie . Są zespoły w których najlepszym zawodnikiem jest pomocnik , napastnik a u nas jest nim bramkarz .
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:29, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Kto wie, może gdyby Lindegaard był naszym numer 1, to bylibyśmy teraz mistrzami Anglii?!?!?!?!?!
Postów: 10352

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 22:34, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Gdzieś na fejsie pisali, że M.U. popełniło 29 błędów w defensywie i De Gea po nich puścił zaledwie trzy bramki, resztę wybronił.

Dodali także, że Mata po 10 latach ustanowił rekord strzelenia dwucyfrowej liczby goli jako środkowy pomocnik, wcześniej, w sezonie 2004/05 uczynił to Paul Scholes.
Postów: 252

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:59, #41 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
[***] mać! Pierwszy raz od nie pamiętam kiedy zapomniałem o meczu United, tragedia. Nie obejrzeć a zapomnieć to dwie rzeczy, ehh.. Fajnie że przerwaliśmy złą passę, ale dobrze byłoby to zobaczyć, bo znów poczułem się jak w erze kiedy prędkość internetu nie pozwalała oglądać meczów, i można było o nich jedynie poczytać potem, no chyba że akurat pokazywali MU w Lidze Mistrzów..
Postów: 158

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:25, #40 Zwiń/Pokaż komentarz volgin
Trzeba kupic drugiego Carrasa, bo inaczej tego nie widze
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 21:04, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
Ehh moze mi powiedziec ktos ktora to juz kontuzja ? Dobilismy do setki czy jeszcze nie :D? Co do meczu hmm slaba gra wygrywaja, dobra gra przegrywaja, cos tu jest nie tak. Niech Boss wybierze sie na zakupy bo trzeba szybko nastepce Carricka znalezc a ich jest na pewno dostepnych paru :P moze ktos z akademi tez by sie nadal, bo to wola o pomste do nieba to co sie dzieje. Rooney pewnie sie wykuruje na Arsenal nie przepusci takiego meczu.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:58, #38 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Została jedna zmiana, może zamiast się brandzlować van Gaal wpuściłby jakiegoś młodzika, któremu CHCE się grać, bo póki co, takie chęci wykazują Mata, Young i Herrera, reszta odbija od siebie piłki...
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:03, #37 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
pewnie Januzaj wejdzie
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:09, #36 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
2:1, nie wejdzie. Za słabo broni, a van Gaal będzie chciał mieć teraz jakieś 100% posiadania piłki. Januzaj gra zbyt ryzykownie na osiągnięcie tego celu. Prędzej wejdzie teraz McNair, ale najbardziej prawdopodobne jest, że nie będzie więcej zmian.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.05.2015, 20:10

Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:11, #35 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
no po bramce raczej nie. Jeszcze raz niech ktoś mi powie że Fellaini to nietrafiony transfer to ukrzyżuje.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:15, #34 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
A jednak Paddy:) Tylko o jaką cholerę chodzi ze ściągnięciem Smoły?
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:18, #33 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
3 zmiany 3 razy nie wiadomo o co chodzi van Gaalowi...
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:26, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
W sumie też nie wiem czemu zszedł Shaw i Rooney...
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:27, #31 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
nie chodzi mi o to kto zszedł ale raczej kto wszedł
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:28, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
A to już inna sprawa :) Za Rooneya musiał wejść Falcao i dał dobrą zmianę.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:35, #29 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Właśnie wyczytałem, że w związku z FFP dla Monaco, możliwe, że będzie go można ściągnąć za jakieś 20mln GBP. Tak, wiem, że są to newsy Eurosportu, ale jeśli okazałoby się to prawdą... Może warto by zaryzykować. Jak nie wypali, można go sezon później opchnąć za jakieś 15-20mln, więc dużo nie tracimy, a jeśli wypali...
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:42, #28 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
a ja mam nadzieje, że Chicharito wróci
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:44, #27 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
United mają chyba zakaz gry z kontry.Louis chyba woli grać w poprzek i mieć 80% posiadania. Jeszcze na dodatek Falcao i Evans weszli. Rozumiem kontuzje ale było wiele innych opcji. Już lepiej afro na szpice wchodzi di Maria a do środka Mata. Wiele opcji było ale kurcze nie Falcao.. kiedy on miał celny strzał na bramke...?
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:52, #26 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Di Marii nawet w kadrze nie ma:) Ale racja, lepiej byłoby puścić Januzaja i przesunąć Younga na LO
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:56, #25 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
a no rzeczywiscie:) ale wiesz przyzwyczaiłem sie do di Marii na ławce
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:26, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Moim zdaniem Falcao zagrał fajnie na to co miał bo niestety podań ma mało, ale nie można dziś powiedzieć, że się nie starał :)
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:10, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Chicharo
Young MOTM, genialnie 1v1 gra
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:16, #22 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Dokładnie. Obydwie bramki wypracowane przez Asha. Zdecydowanie najlepszy zawodnik meczu.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 20:23, #21 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
zgodze się. Ale gdyby nie de Gea.. : )
Postów: 4274

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:28, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Szkoda Shawa, ten chłopak ma naprawdę kuriozalnego pecha. Dziwi mnie jednak, że Louis zdecydował się postawić na Evansa. Nie dość, że Jonny ostatni raz grał w pierwszym składzie 4 marca, to jeszcze przez jego wejście Jones został przesunięty na pozycję która mimo jego wszechstronności jest mu zupełnie obca. Lewa obrona dla naszego bodaj najlepszego stopera w tym sezonie? Widziałem to inaczej - przesunięcie Younga do tyłu (w 3-5-2 kapitalnie sobie radził) i wejście Januzaja. Nic dziwnego, że po tej karkołomnej roszadzie nasza defensywa zaczęła być w grubych opałach, szczęście że udało się do przerwy utrzymać wynik, ale coś czuję, że do końca będziemy o niego drżeć.

Rooney znów gra tragicznie. Dostanie podanie i ani myśli pchnąć akcję do przodu; laga na skrzydło i może coś z tego będzie... Gramy bez większej pasji, jedynymi wykazującymi ochotę do pokonania Orłów są Fellaini, Young i Mata, reszta to statyści. A już Valencia w obronie zaczyna robić kiks za kiksem, nie myślałem że kiedykolwiek będę aż tak tęsknić za Rafaelem.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:41, #19 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Rooney już Cię nie będzie dzisiaj irytował:) Dołączył do Shawa, AdM i reszty.
Co do Luka, masz rację, ale to już chyba nie tylko pech. Tą kontuzję możemy określi tak, ale do diabła, on jest w tym sezonie kontuzjowany co drugi mecz... Najdłuższą serią bez kontuzji, było 7 meczów w październiku/listopadzie. Żeby nie zrobił się z niego nowy Hargreaves....
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:19, #18 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Tampon już out :D
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:26, #17 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Show kontuzja, Roo kuleje... Dafuq? Znowu się zaczyna... Toż to, trzeba będzie się za niedługo przemianować na Hospital United...
Postów: 182

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:38, #16 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
A najdroższego transferu na wyspach czemu nie ma nawet na ławce, ktoś wie?
Postów: 6146

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:39, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Podobno skaleczył się na treningu (został ranny).

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.05.2015, 17:41

Postów: 182

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:45, #14 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
Ciekawe jak poważna ta rana. Znowu szpital się zapełnia...
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:50, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Sugerowałbym coś poważniejszego niż skaleczenie. AdM widziany był o kulach, więc wątpię, żeby to było tylko skaleczenie.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:58, #12 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Again... Która to jest już jego kontuzja w tym sezonie? 4? Ile można...
Postów: 10352

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 18:13, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
4? Adaś... A tych z początku nie pamiętasz. To już chyba w marcu pisali, że ponad 30, licząc np.: to, że Shaw już zdążył odnieść trzy, tak samo Jones i inni.
dodano: 09.05.2015, 18:26, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Sh0thead [88.156.33.***]
czytamy ze zrozumieniem :D No chyba ,ze piszesz ,ze AdM miał już 30 kontuzji w tym sezonie ^^ bo o nim mowa :D
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 19:10, #9 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Mi chodziło właśnie o to, ze 4 kontuzja Di Marii:) To, że w klubie mieliśmy już z 60 (jak nie więcej), to wiem:)
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 18:19, #8 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Gdzie jest Lindegaard!?
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 18:21, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Na wylocie z tego klubu.
Postów: 2442

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 18:18, #6 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
skład można powiedzieć eksperymentalny , przeciwnik będzie na pewno zaskoczony i zupełnie nieprzygotowany
Postów: 10352

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:53, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Boję się, że to będzie powtórka z rozrywki z poprzednich meczów. Znowu skład taki, jaki był dotychczas. Niestety, ale powinni niektórzy zostać posadzeni na ławce, np.: Fellaini.

Ostatni mecz, to zwycięstwo 1:0 po strzale Maty, ale to takim strzale z dalej niż 20.metr. Alan Pardew nie będzie głupi i też pewnie wystawi "autobus" do gry. Żeby tylko naszym się udało jakoś przeforsować tę "karoserię", może właśnie trzeba by strzelać, a nie podawać?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.05.2015, 17:55

Postów: 176

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:43, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Kocham Manchester United
Na to wygląda,że gramy 1 napastnikiem
Postów: 6146

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:38, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Skład optymalny, ale według mnie brakuje jakiś znaczących zmian. Obstawiam, że będzie naszym cholernie ciężko, ale cóż wiara czyni cuda. ;)

PS.1. Co z Robinem?
PS.2. Emilka widzę czujność jest, z dodaniem składu? :D

Edit: Już wiem, Robin złapał wirusa.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 09.05.2015, 17:40

Postów: 63

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:35, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Dobry skład, spróbował bym tylko Wilsona za Fellainiego.
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 09.05.2015, 17:34, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
No zobaczymy czy nasi ulubiency przelamia serie. Oby CP zagralo ofensywnie a nie jak zespoly w trzech ostatnich spotkanaich. Boje sie troche o srodek ale mysle ze powinni dac rade. Ciekawe co z Van Pussiem ? Znowu jakas kontuzja. Oby WIlson, Perreira i Januzaj weszli na druga polowe :D ciekawie by to wygladalo xD. Loo kurde teraz zauwazlyme ze nie ma ANiola :o
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.