CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Mata zapewnia trzy punkty!

Relacje Red_Devil @08.11.2014, 15:03 | Przeczytano 3191 razy

Mata zapewnia trzy punkty!

Gol Juana Maty wystarczył by pokonać Crystal Palace. Manchester United zdobył trzy punkty po bardzo słabym meczu na Old Trafford.

Louis van Gaal postawił na sprawdzonych zawodników. W stosunku do ostatniego meczu dokonał dwóch zmian: w miejsce kontuzjowanego Marcosa Rojo orazzawieszonego Chrisa Smallinga zagrali Paddy McNair oraz Michael Carrick. Na środku obrony zagrał Daley Blind, ale w czasie meczu wymieniał się z Carrick, który był partnerem Marouane'a Fellainiego w środku pola.

Czerwone Diabły od początku zaznaczyły swoją dominację. Goście skupili się wokół własnego pola karnego, ale mądrze się bronili nie dając gospodarzom miejsca do rozegrania akcji. Tymczasem United nie mieli pomysłu na sforsofanie tak poukładanego zespołu.

W pierwszej połowie brakowało przede wszystkim ruchu w przedniej formacji oraz wymienności pozycji. Gdy Ángel Di María schodził na prawą stronę, w drugą stronę nie zmierzał Adnan Januzaj i vice versa. Wayne Rooney grał głęboko w polu, ale wchodzący w jego miejsce Fellaini nie potrafił dać tyle jakości. W ten sposób Robin van Persie pozostawał osamotniony w polu karnym Palace.

Mecz wydawał się pod kontrolą, ale to było złudne wrażenie. Wystarczyło jedno dalekie podanie od Damiena Delaneya oraz nieporozumienie między McNairem i Blindem, by Fraizer Campbell znalazł się w sytacji "sam na sam", lecz mocno przesadził z siłą lobu. Do szatni piłkarze schodzili z bezbramkowym remisem.

Po zmianie stron Czerwone Diabły ruszyły z większym animuszem, ale zacięcia wystarczyło na zaledwie 15 minut. Wówczas van Gaal zdecydował się na zmianę. Na boisko wszedł Juan Mata, który zluzował Januzaja.

I to był strzał w dziesiątkę! Hiszpan wykorzystał Di Maríę, od którego odbił sobie piłkę, i ładnym strzałem pokonał Juliana Speroniego.

Nic więcej jednak United nie wymyślili. Do końca meczu walili niczym głową w mur. Jeszcze jedną ładną akcję miał Maty, gdy po jego strzale piłka wylądowała na słupku, ale to wszystko co mieli do zaprezentowania podopieczni van Gaala.

Najważniejsza wiadomość po dzisiejszym spotkaniu to: "trzy punkty zostają na Old Trafford". Jeżeli w czasie przerwy na mecze międzypaństwowe do gry nie wrócą kontuzjowani zawodnicy, a van Gaal nie poprawi gry zespołu na treningach, to ciężko oczekiwać dobregorezultatu z Arsenalem za dwa tygodnie...

Tagi: Crystal Palace, Juan Mata, Old Trafford, Premier League, Relacje z meczów, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (108) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 16:52, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Brawo Juan Mata kolejna bramka na twojim koncie.Powodzenia :):):)
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 20:25, #107 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Zespawać Robina [***] na jakiś czas z ławką rezerwowych , a myślę że każdemu wyjdzie to na dobrze. 100% użytkowników naszej szanownej strony ma jego "formy" powyżej uszu. Dno dno i 5metrów mułu !!
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 20:35, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
I kto za Robina??
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 21:29, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: AlwaysRed
v.Persie w obecnej formie jest lepszy od Di Marii i chociażby Januzaja. Tą dwójkę bym na ławę posadził a nie Holendra.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 21:55, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

AlwaysRed napisał:

v.Persie w obecnej formie jest lepszy od Di Marii i chociażby Januzaja. Tą dwójkę bym na ławę posadził a nie Holendra.


A Robin wg ciebie to na ławkę się nie nadaje? Chociaż z drugiej strony nie ma co się dziwić, bo patrząc na twoje wcześniejsze komentarze to można zacząć podejrzewać żeś fanboy RVP.
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 22:05, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

Radar napisał:

I kto za Robina??

Wilson chociażby. "ale Gieroj, on jest niedoświadczony..." a gdzie i kiedy ma nabrać doświadczenia jak nie teraz i nie na OT? Zaraz stracimy go jak Pobgę i wtedy będzie płacz, że nikt mu nie dawał grać, a on przecież tyle bramek tłucze ;_;
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 23:41, #102 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Dokładnie Gieroj. Również wolę postawić na młodego Wilsona , który swoim zaangażowaniem i ambicją da nam o wiele więcej niż bezproduktywny van Persie.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 10.11.2014, 10:48, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: AlwaysRed
Taaaak, Wilson...ten chłopak ma pełne gacie jak piłkę dostaje.
Jak i nasza gra będzie wyglądała lepiej to i Robin zacznie strzelać, nie po to mamy jednego z najlepszych napadziorów w Europie by grać jakimś Wilsonem, jeszcze nie ten czas.
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 10.11.2014, 16:19, #100 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
A kiedy Wilson ma zacząć się ogrywać? Ma nam spieprzyć jak Pogba żebyśmy znowu sobie pluli w twarz? Pomyśl trochę.
Kiepska dyspozycja van Persiego = więcej szans gry dla Wilsona :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.11.2014, 16:20

Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 10.11.2014, 17:12, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
No i gra Wilson, póki co za każdym razem jak jest na ławce, to wchodzi, także nie można mówić, że się nie ogrywa :>
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 10.11.2014, 22:48, #98 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Wporządku. :) Kieruję komentarz do kolegi AlwaysRed.
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 15:59, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Póki co rywale grają dla nas: jeżeli takie wyniki się utrzymają, to zostajemy na 6. miejscu. A jeśli Arsenal nie wygra ze Swansea City, to na Emirates możemy awansować na 4. miejsce!


Wiem, optymista.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 18:32, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Tylko, że Arsenal ma Alexisa... Choć mecz się jeszcze nie skończył.
Postów: 923

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 18:54, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Swansea przewiozła u siebie Kapiszony; nic, tylko ich pokonać za dwa tygodnie. ;)
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 19:02, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
No właśnie. :D Tak patrzę... Swansea wygrała... Ach, Premier League.
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 12:24, #93 Zwiń/Pokaż komentarz UNITED PANY
średni mecz unied ale zwycięzców nikt nie sądzi
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 09:38, #92 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Boss znowu zmienił formację. Powód oczywisty, wprowadzić większy balans w drużynie.

Jednak nie jestem przekonany czy tego typu gra starczy na zespoły lepsze od CP. Zrezygnowaliśmy z diamentu, gramy 4 - 3 - 2 - 1.
Niby ok, ale samo posiadanie piłki by nabijać %, nie zagwarantuje nam sukcesu.

Anioł ostatni dobry mecz zagrał miesiąc temu. Cieniuje niesamowicie, irytuje swoimi nieudanymi dryblingami oraz niecelnymi wrzutkami. Fideo to lewy pomocnik. W tej roli jest najlepszy. Pokazał to na początku sezonu, pokazywał to w najlepszym obecnie klubie - Realu. Grając na pozycji lewego pomocnika (nie skrzydłowego!) ma więcej przestrzeni do spenetrowania, może pociągnąć akcję środkiem, a opcja zejścia na skrzydło zawsze jest możliwa. Teraz, grając jako lewoskrzydłowy jest przewidywalny do bólu, brak zaskoczenia, złamania schematu.
Cieszę się, że Rooney gra jako środkowy pomocnik (8), mając świadomość że to będzie jego nominalna pozycja, ale patrząc na obecną formę (zbyt górnolotne stwierdzenie) RVP, kto wie czy nie lepiej byłoby gdyby Anglik okupował ten sektor boiska. Van Persie gra w trybie slow motion, a jego strzały są na poziomie 10 piętra bądź ledwo co dolatują do koszyka bramkarza. Falcao jest kontuzjowany, James Wilson nie jest jeszcze tego typu zawodnikiem by w spotkaniu choćby z Arsnlem zagrać ok 1'.

Cieszę się z gola Hwana, trafienie to musi dać mu kopa. Widać było w wywiadzie pomeczowym jak wiele dla niego to znaczy strzelić "winner'a". Piłkarz to wybitny, do spóły z Silvą najbardziej kreatywny w lidze. Musi jedynie w pełni uwolnić swój potencjał. Gra na 3. napadziora to nie jego bajka (Everton). Od niego oczekuję rozgrywania piłki, uruchamiania zagraniami pozostałych partnerów, pokazywania się w wolnych sektorach, chęci gry w piłkę! Gdy grał w CFC patrzenie na niego sprawiało mi wielką przyjemność, widać było że jest to ten gość który może zmienić oblicze meczu swojej drużyny. Także do dzieła Hwan.

Super spotkanie Shaw'a, MotM pełną gębą. Najlepsze spotkanie w barwach UTD jak dotąd.
No i przede wszystkim, fajnie widzieć wśród żywych Carrasa :)
zobacz więcej
Postów: 5571

Napisz PW
dodano: 09.11.2014, 00:32, #91 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Di Maria po raz kolejny irytował mnie najbardziej. Kilka koszmarnych dośrodkowań, nawet ze stojącej piłki, z rożnych, do tego zadziwiające decyzje o strzałach z 35 metrów... gdzie blokował go już pierwszy rywal, a na linii strzału byłoby pewnie jeszcze z dwóch.
Januzaj także bez cienia formy z poprzedniego sezonu. Słabo w pojedynkach 1na1, jeszcze gorzej w innych elementach gry.
Forma Van Persiego to materiał na osobny artykuł, poza tym chyba nie warto się powtarzać, bo napisać o nim można dokładnie to samo co w po kilku ostatnich meczach.
Na plus Shaw który wreszcie ogarnął się w kryciu, a i w ofensywie zagrał całkiem dobry mecz.

No i Mata, który dał nie tylko trzy punkty, ale i udowodnił że potrafi grać pod presją wyniku. W takim meczu gdy okazji jak na lekarstwo, takie akcje po prostu trzeba kończyć. Tego zabrakło szczególnie Rooneyowi.
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 22:22, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Po bramce Maty myślałem, że uda nam się coś jeszcze ustrzelić, a tu jednak nic. Tyle mieliśmy okazji, a jak zwykle nie potrafiliśmy idealnie wykończyć strzału w światło bramki. Mimo to cieszy mnie bardzo wygrana i 3 pkt i czyste konto w końcu de Gei.

Z meczu na mecz gramy coraz lepszą piłkę i mam nadzieje, że będzie coraz lepiej. Szkoda tylko, że di Maria nadal swojej formy nie może znaleźć i znowu nie zachwycał dziś swoją grą, ale starał się próbować rajdy nieraz z piłką, ale strzały na bramkę miał bardzo mizerne.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 22:30, #89 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Na jakiej Ty planecie żyjesz, że takie cuda wypisujesz?

Jak my według Ciebie, z meczu na mecz gramy coraz lepszą piłkę, to Ty [***] chyba z kosmosu jesteś!?

Ściągnij różowe okulary i zejdź na ziemię!
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:05, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Są również plusy tragicznej gry... Old Trafford odżyło.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:14, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
A co? Krewetki przemówiły ludzkim głosem? :)
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 22:09, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Nie miały prawa, bo wszystkie zjadłem.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 21:53, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Na szybko kilka przemyśleń pomeczowych:

1. Od dłuższego czasu bardzo średnio wygląda współpraca bocznych obrońców ze skrzydłowymi. W dzisiejszym meczu nie było inaczej, jednak można było zauważyć jedną rzecz: gdy Di Maria zszedł z boiska, wtedy Shaw zaczął rządzić na lewej stronie. Mam wrażenie, że brakuje chemii na linii Shaw - ADM i dużo lepiej wyglądała współpraca Rojo - ADM. Nie winiłbym jednak młodego Anglika, gdyż najczęściej Argentyńczyk po otrzymaniu piłki próbuje dryblingu lub wrzutki w pole karne.

Szczerze mówiąc chętnie bym zobaczył zmianę stron u skrzydłowych i współpracę na linii Shaw - Januzaj, a Argentyńczyka na prawym skrzydle, gdzie powinien spisywać się lepiej niż na lewym.

2. Di Maria kolejny mecz "bez szału", co druga próba dryblingu nieudana, tylko jeden z 6 strzałów przebił się przez defensywę CP, średnia współpraca z Shawem oraz to co najbardziej kole w oczy - wrzutki, bodajże tylko jedna (z 12) stworzyła zagrożenie pod bramką Speroniego.

3. Ucieszyła mnie jedna rzecz, mianowicie to, że chociaż na kilka prób zdecydowano się zluzować Di Marię z wykonywania rzutów rożnych, a te wykonywane przez Rooneya wyglądały zdecydowanie lepiej.

4. Szkoda, że Wilson nie dostał więcej czasu na boisku. Dostał go zdecydowanie za mało i do tego wszedł w momencie, gdy było już 1:0 i nie było już aż takiego parcia na wynik z naszej strony. Zdążył jednak pokazać się z dobrej strony w jednej akcji i zrobił to w stylu z którego jest znany. Szkoda, że nie miał więcej okazji.

5. Januzaja bym się zbytnio nie czepiał, gdyż chłopak jest bardzo młody, jest to jego dopiero drugi sezon w pierwszym zespole i niestety, ale będzie przeplatał dobre mecze średnimi.

6. Statystyki obronne Valencii z dzisiejszego meczu: 9 udanych odbiorów na 12 prób robią bardzo duże wrażenie, jednak mi to nie jest on dobrą opcją na tej pozycji na mecz z mocniejszymi drużynami.

Podsumowanie: Zwycięstwo cieszy, najważniejsze są zdobyte trzy punkty. Mam także nadzieję, że Falcao niedługo wróci do gry i LVG wreszcie się zdecyduje, by posadzić swojego rodaka na ławce.
zobacz więcej
Postów: 6237

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 21:00, #84 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Hejty jak po porażce, a w końcu wygrywamy w pełni zasłużenie ligowy mecz z Crystal Palace i dopisujemy do swojego dorobku ważne 3 punkty.
Gra nie powalał to wiadomo, ale najważniejszym jest wypełniać minimum a to minimum właśnie dzisiaj zostało wypełnione. Tylko jeden gol, no cóż - mogło być więcej. Albo pech albo dobrze interweniujący bramkarz albo rozregulowane celowniki przeszkodą do pełni szczęścia ale bez przesadyzmu.
Nasz niezwykle utalentowany McNair gra kolejny, trzeci już dobry mecz w podstawowym składzie w tym sezonie. Wielkim powodem do radości jest fakt, że jak Paddy występuje od początku to zawsze wygrywamy (WHU,Everton,Crystal) Wielki talent!
De Gei udało się zapomnieć jak popełnia się błędy i brawa mu za to. Dzisiaj zrobił swoje. Boki defensywy prezentowały się zaskakująco dobrze z bocznych defensorów możemy być na prawdę dumni.
Van Gaal widać, że wciąż uczy się na błędach. Dopiero po 45 minutach zauważył, że lepiej grać Blindem w środku pomocy, bo na ŚO Carrick jest lepszy. Jak to mówią lepiej późno niż wcale, ta zmiana ustawienia pomogła drużynie w drugiej połowie.
Daley wygląda na takiego, który potrzebuje chyba odpoczynku bo gra bez przerwy a jeszcze nie zdążył się tak na dobrą sprawę przyzwyczaić do standardów tej ligi co jest dla niego trudne. Widać gołym okiem w każdym meczu, że poziom gry Holendra musi być wyższy, jego poczynania nie powalają ja ciągle nie potrafię się do niego przekonać i gnębi mnie przypuszczenie, że nasz środek mało zyskuje na osobie reprezentanta Oranje.
Szkoda, że Herrera nie gra, nie wiem co jest powodem takiego stanu rzeczy.
Z Fellainiego (który złapał właściwy rytm meczowy i musi grać) można korzystać jako DP a Andera przesunąć na pozycje b2b.
Marouane gra kolejny udany mecz i to jest ważne ale nie wiem czemu van Gaal boi się go wypróbować nieco bliżej defensywy, szczególnie jak mamy Herrerę.

Rooney dziwnie bez komentarza jego uderzenia, poza tym poprawnie/.
Problemem van Persiego jest jego status świętej krowy. Ogólnie nie grał źle ale ten rozregulowany celownik woła o pomstę do nieba.
Januzaj jeden ze słabszych meczów w sezonie. Makabryczne straty. W 2 poł. nieco się polepszył ale to nie jest jego poziom, ale to młody chłopak, któremu takie mecze są paradoksalnie bardzo potrzebne aby wyciągać z nich wnioski i doświadczenie.
Di Maria znów nie gra nadzwyczajnie dobrze, momentami nawet jego gra bywa bardzo irytująca. Ale piłkarz o takich umiejętnościach miewa swoje przebłyski i widać, że gra United w dużej mierze opiera się na jego barkach - nie bez powodu zresztą.
Można mówić co się chce ale asysta to asysta bodajże 5 w tym sezonie Angela. Świetne statystyki ma Argentyńczyk, dzisiaj został wynagrodzony za to, że podjął właściwą decyzję oddając piłkę do Maty, który był dobrze ustawiony.
Mata wszedł i zrobił swoje, przypominając o tym, że wciąż jest piłkarzem bardzo wartościowym. Oby notował jak najwięcej takich występów Hiszpan w barwach United to plotki o jego ewentualnym odejściu pójdą się jebać, na co bardzo liczę.
Wierzę w tego chłopaka bo to wielka klasa piłkarska. LvG lubi takich graczy i potrafi korzystać z ich walorów.
Z Wilsonem podobnie jak z Adnanem przyda się kolejne cenne doświadczenie z Premier League.

Mecz ogólnie słaby, postawa zespołu przeciętna ale tak jak pisałem wyżej absolutnie minimum zrobione, 3 pkt są, jest czas na poprawę największych mankamentów do następnego bardzo trudnego meczu z Arsenalem.
zobacz więcej
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 20:26, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Żartem jest to, że u mnie w fifie jak gram karierę Burlney to MU jest 8 po 10 kolejkach...
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 20:22, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Wyluzujcie gramy piach i tyle.dobranoc
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:34, #81 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Marudzimy nie cieszymy, a 3pkt są!

Może to pierwszy krok do lepszych wyników i kompletów punktów? Może się zaczyna jakiś lepszy etap?
Rozumiem, że nie wiadomych jest o wiele więcej i pewności żadnej nie ma, ale może trzeba się cieszyć, że David miał mniej pracy niż zawsze i że obrona była na plus mimo eksperymentalnego ustawienia!
Zrozumiały jest komentarz do ofensywy, a raczej do jego braku! Gdyż najgroźniejszy był Shaw!!!! Tak być nie może!!!!! Dla chłopaka straszny plus!!! Do tego chwalmy sobie Matę! Wszedł zrobił różnicę! Dał bramkę na 3 punkty! Brawo, że wszedł, bo u Van Gaala mogło być różnie!

Jak nie mamy napastników w sensie, że Falcao kontuzja, Wilson brak ogrania, Van Persie bez formy to może zagrajmy bez napastnika Matą? Grajmy czwórką, która się będzie rotować z przodu bez przywiązania do pozycji? Na rywali pokroju Crystal Palace to może być lepsze niż gra z Van Persiem w ataku?
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:54, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

ozgur napisał:

Marudzimy nie cieszymy, a 3pkt są!

Może to pierwszy krok do lepszych wyników i kompletów punktów? Może się zaczyna jakiś lepszy etap??


Serio? Rozumiem gdybyś pytał o to po bardzo dobrym meczu z dobrym wynikiem, ale po takiej padace zastanawiać się nad "od xx zaczynamy nowy sezon"?
Marudzimy, bo widzimy co się dzieje. Cieszyć to ja się mogę po super meczu z Chelsea czy Liverpoolem, a nie po tym co dzisiaj zaprezentowały nam nasze światowe gwiazdy. Z czym do ludzi?!
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 19:52, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Zgadzam się Gieroj, ale ostatnio po dobrej lub bardzo dobrej grze nie udawało nam się wygrywać. Ja wolę 3 pkt bo beznadziejnej grze niż 1 lub 0 po świetnej.
Postów: 103

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 19:46, #78 Zwiń/Pokaż komentarz RedBoy
Słaby mecz w wykonaniu United.Z Crystal Palace mając takich zawodników w drużynie powinniśmy wygrać conajmniej 3:0,no ale cóż.Dobre i 1:0 ,najważniejsze 3 punkty.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 19:30, #77 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
czym prędzej sprzedać Younga! sprowadził Di Marię i Janusza na swój poziom...
van Persie z meczu na mecz gorzej, może w tym coś strzelił na bramkę, ale najczęściej strzelał w sytuacji kiedy było to bez sensu i mógł podać do lepiej ustawionego kolegi.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.11.2014, 19:34

Postów: 3726

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 19:16, #76 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Pierwsza połowa była tak beznadziejnie nudna, że gdyby był to mecz neutralnych dla mnie drużyn prawdopodobnie nie dotrwałbym do przerwy zajmując się czymś innym.

Plusów oprócz wyniku nie widzę. Ci co cieniowali robią to nadal. Van Persie jest parodią samego siebie i naprawdę szkoda tej kontuzji Falcao, bo gość kompletnie zatracił gdzieś formę i to jakiś czas temu. Di Maria znowu zagrał słabo i oby to była tylko zniżka formy, która wróci po reprezentacjach. Rooney też mało nam dzisiaj dawał, choć to dziwi mnie mniej, bo Wayne gra za głęboko. Dzisiaj biegał między środkiem a lewą stroną boiska nie będąc ani w pierwszej, ani w drugiej linii ataku, bo bliżej bramki rywala było regularnie co najmniej czterech naszych. Zmieniło się to nieco w drugiej części, choć i tak np. Fellaini cały czas był wyżej. Oby to nie był ostateczny pomysł van Galla na Rooneya, bo powierzając mu taką rolę nie zyskujemy w rozgrywaniu piłki, a znacznie tracimy w ataku.

W dobrym momencie przychodzi przerwa na reprezentacji. Niech w tym czasie do obrońców wraca zdrowie, a do innych forma, bo będąc w formie to Crystal Palace powinno dzisiaj zostać zmiecione.
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 19:06, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
I tak na chłodno , bez emocji . Mecz fatalny , nie chciało mi się jeszcze zerkać w statystyki ( chyba lepiej w ogóle odpuszczę ) ale nasza celność podań porażająca , odległości między formacjami takie że można by było wpuścić jeszcze West Ham na boisko . To co robił dziś Janusz to jakiś dramat obawiam się że chłopak rozmieni na drobne swój talent . Obyśmy go nie zmarnowali . Co do A.D.M , w moim przekonaniu nic dziwnego ( mam na myśli regres formy ) realia P. L nie każdemu pasują , intensywność gry , częstotliwość meczy , siłowa gra . Ponadto uparcie twierdzę że coś jest nie tak z naszym pionem od przygotowania kondycyjnego wyraźnie widać że w drużynie nie ma mocy , być może to kwestia zbyt dużego obciążenia na treningach? Jesteśmy zajechani już po 30 - 40 minutach .. I w tym też bym upatrywał słabszej dyspozycji Di Marii , przyszedł pełen sił wszak , a teraz to co robi to jakieś nieporozumienie. Środek woła o pomstę do nieba chyba najmniej mobilna formacja wśród drużyn "topowych" Mówi się o wzmocnieniu defensywy , ale moim zdaniem to środek ewidentnie do naprawy . Mimo tłoku na tej pozycji , nadal brak jakości a sam Herrera ( w dyspozycji ) to zbyt mało .
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:34, #74 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Mecz z rodzaju tych "do zapomnienia". Ważne 3 pkt. Jak już grają cienko jak barszcz Winiary, to niech chociaż wygrywają. Tak jak pisałam w przerwie, zaskoczona przebiegiem spotkania szczególnie nie jestem, choć przyznam, że liczyłam na to, że po strzeleniu pierwszej bramki, chłopcy pójdą za ciosem i strzelą jeszcze parę.

Na plus: zero z tyłu, brak jakiś kuriozalnych błędów obrony (a może raczej trzech środkowych i dwóch młodych obrońców), oprócz tych sytuacji z Campbellem z pierwszej części spotkania. Wejście Maty, było nam ewidentnie tego potrzeba. Ostatnie parę akcji Wilsona. Myślę, że można pochwalić Valencie na prawej obronie i jak dla mnie MOTM Luka Shawa. Chłopak dzisiaj był nie do przejścia i miał ładne wyjścia do przodu, szkoda, że koledzy woleli pykać między sobą w środku, bądź podawać do tyłu niż przerzucić na skrzydło do młodego Anglika. Mały plusik dałabym też Carrickowi, bo jakoś sama jego obecność na boisku mnie uspokaja (nie wiem w sumie czemu) i taki w większości przypadków Michael dzisiaj był - spokojny.

Na minus: wg mnie cały przód. Jaunuzaj trochę próbował na początku spotkania, wywalczył nawet parę stałych fragmentów gry ale później zniknął a jak się pokazywał to nierzadko z dość egoistycznej strony. Taki trochę jeździec bez głowy. Di Maria od kilku ostatnich meczy kompletnie oklapł. Były momenty na początku spotkania, gdy schodził do środka, że zapominałam o jego obecności na boisku ale może wynikało to bardziej z tempa i ogólnego sennego charakteru spotkania. Stałe fragmenty w jego wykonaniu pozostawię bez komentarza, bo tak na prawdę, jeśli się nie mylę, to tylko o jednym dośrodkowaniu można było powiedzieć, że było udane. Z całym szacunkiem do Szema ale nie zgadzam się z Tobą w sprawie RVP. Dla mnie on kompletnie nic ostatnio nie pokazuje (no może oprócz psucia 100% sytuacji) i wg gra chyba tylko dlatego, że jest ulubieńcem trenera i z racji kontuzji Falcao. Rozpoczęcie meczu na ławce na pewno by mu nie zaszkodziło, bo nie ma czemu zaszkodzić. I tak, i tak jest mocno poza formą. Roo dzisiaj pozytywnie ale w defensywie, w środku zdarzało mu się niestety głupio tracić piłki i podawać ale do przeciwnika.

Ogólnie mecz mało ciekawy przez większość czasu, w końcówce lekko nerwowy, bo bałam się, że jeśli zadowolą się tym 1-0 to może się to jeszcze przed ostatnim gwizdkiem zemścić. Postawa niektórych zawodników dość irytująca ale to moje własne zdanie. Irytuje mnie też to, że tak na prawdę nie możemy nawet cieszyć się ze zwycięstwa naszej ukochanej drużyny, nie mówiąc już o stylu gry. Ale najważniejsze są te 3 pkt przed przerwą reprezentacyjną i tak na prawdę tylko to się liczy.
Pozdrawiam :)
zobacz więcej
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:30, #73 Zwiń/Pokaż komentarz grzesznik83
1. spacerek to to nie był !
2. z takim rywalem jak c. palace oczekuje się raczej wyniku 3 lub 4-0 .
3.kompletnie nie ma obrony za wyjątkiem Shawa który z meczu na mecz myślę ze gra co raz lepiej.
4.RvP to jego chyba jeden z najgorszych meczów w sezonie
5.Di Maria hmm z wyjątkiem tej "asysty" do Maty też w cieniu
6. pozostaje się tylko cieszyć z wymęczonym 3 pkt i życzyć szybkiego powrotu do składu tym którzy są kontuzjowani ! Glory United !!!
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:29, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
Kiedy ta święta krowa Persi, usiądzie na ławie...forma fatalna. Takie ogórki na Old Trafford powinniśmy pokonywać z zamkniętymi oczami.
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:23, #71 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
3pkt wpadły ale o meczu nie warto wspominać bardzo słaby mecz! IN UNITED WE BELIEVE!
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:14, #70 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
No to powiem od siebie tak. Liczyłem na wynik w stylu 2:0 , 3:1 lecz wyszło jak wyszło. Ale nie o to chodzi. Graliśmy z Crystal Palace , jedną ze słabszych drużyn BPL , a jednak do samego końca musieliśmy się pilnować by utrzymać jakże skromniutki rezultat. Nie na tym to polega. Jeśli mamy sytuacje bramkowe to moglibyśmy wreszcie wykorzystywać po 2 lub 3 , a napewno grałoby się o wiele spokojniej i lepiej.
Do Van Persiego od jakiegoś czasu brakuje mi już słów , dzisiejsza kiwka z obrońcą i próba "dobicia z prawej nogi strzału" to jedna wielka porażka.
Januzaj powoli również zaczyna działać mi na nerwy , kiwa , kiwa i na końcu się przewraca patrząc na reakcję sędziego.
Na największy plus Mata i bardzo dzisiaj podobał mi się Shaw. Aktywny zarówno w tyłach jak i z przodu.
Tyle mam do powiedzenia , pozdrawiam.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:06, #69 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Jedyny plus dla nas z tego meczu to 3 punkty
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:08, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos
Jeszcze czyste konto.
Postów: 417

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:13, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Dodałbym jeszcze po raz następny dobry mecz Fellainiego.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:14, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Pięćdziesiąte, jubileuszowe czyste konto De Geii w United!
Postów: 52

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:13, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazajka
Beznadziejny mecz United. Najbardziej żal mi fanów zasiadających na Old Trafford, bo jednak płacić X funtów za 90 minut w których wielokrotny mistrz Anglii nie potrafi dobić takiej potęgi jak Crystal Palace to szczyt żenady. Akcje szarpane, gra męcząca oczy, jedyny gol to właściwie efekt wyśmienitej parady Speroniego, bo nie oszukujmy się - lepszy bramkarz wyjąłby to z zamkniętymi oczami. Na plus po tym spotkaniu właściwie tylko (szczęśliwie rzecz jasna) zachowane czyste konto i bardzo ekspresyjna radość Maty po golu. W sumie podobał mi się jeszcze Valencia, nie najgorzej grał Carrick, Shaw znów robił za obrońcę i skrzydłowego, a van Persie może i za dużo kombinował ale był bardzo aktywny. De Gea, McNair, OK.

Pańszczyznę odwala natomiast Blind ze swoim przyjmowaniem piłki na pięć metrów, i zderzeniami z rywalami po których zazwyczaj ci mają kontrę. I te jego podania do przeciwników. Di Maria znów żałosny, Rooney tylko trochę lepszy, choć strzały wychodziły mu tak jak mi włosy. Fellaini coś tam pograł, ale generalnie był mało użyteczny, Wilson wpychany przez wielu fanów do pierwszego składu nie pokazał totalnie nic, Januzaj zresztą podobnie, choć on przynajmniej raz groźnie strzelił.

Do poprawy jest właściwie wszystko, od organizacji gry obronnej, poprzez stałe fragmenty i kontry po dystrybucję piłki od pomocników do napastników. Dziś zagraliśmy na jakieś 15% możliwości i naprawdę mam nadzieję, że więcej nie będę musiał oglądać podobnej padliny. Cieszą trzy punkty, mecz do zapomnienia.
zobacz więcej
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:04, #64 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Nie mamy stylu, zero poprawy gry a Van Gaal ciągle nakur....ze skoroszytem pod pachą, milion pewnie w nich notatek a na boisku żenada jakich mało...Jeszcze brakuje żeby ludzi którzy zarabiają 200tys tygodniowo popełniali błędy przy wyrzutach a autu....
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:03, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Mecz ssał, wynik ok, tak najkrócej można to określić. Natomiast, chciałbym powiedzieć, że nie przekonuje mnie ta cała filozofia van Gaal. Jest słabo, jest bez jakiegoś wyrazu... No do cholery, minęły te 3 miesiące... Ile można czekać? Tu musi coś zaskoczyć, bo na chwilę obecną, to wyniki i styl są prawie jak nasz dzisiejszy przeciwnik... Powiem szczerze, że czekałem na coś lepszego począwszy od listopada.
Postów: 3551

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 18:02, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
Cóż, zawsze lepsze 3 punkty po słabym meczu, niż 0 po świetnym. Mimo wszystko po oglądaniu dzisiejszych "popisów" United nie potrafię się pozbyć niesmaku i irytacji.

Co najbardziej uderzyło mnie w dzisiejszym spotkaniu, to brak jakiegokolwiek zaangażowania w grę. Przykład z pierwszej połowy - McNair ma wolne pole, więc wbiega z piłką na połowę przeciwnika. Dobiega już niemal do pola karnego i żaden nawet nie ruszy [***], żeby mu się wystawić do gry. Tylko stoją, patrzą i czekają co też wymyśli 18-letni środkowy obrońca, który gra drugie czy trzecie spotkanie w podstawowym składzie. No gratuluję. Po strzeleniu bramki to już w ogóle był dramat, bo nie potrafili nawet wyjść z własnej połowy, tylko de Gea musiał wybijać do przodu. Czekałem tylko, aż któryś z nich popełni babola i będzie kolejny klops.

Na osobny akapit zasługuje di Maria. Czwarty mecz z rzędu gra piach. Ten sam schemat - nieudane dryblingi, złe wybory, kiepskie zagrania, dramatycznie słabe dośrodkowania z rzutów rożnych. Nie wiem co stoi za tym nagłym regresem formy Argentyńczyka, ale niech van Gaal lepiej szybko pomyśli jak to naprawić, bo bez jego przebojowości wygląda to bardzo kiepsko.

Na plus? Czyste konto w ekstremalnych warunkach w defensywie (gdzie na koniec spotkania nie było żadnego nominalnego środkowego obrońcy), postawa Shawa, który u mnie łapie MoTM, solidny w defensywie, przebojowy w ofensywie i... tyle. Drażnił mnie dzisiaj niemiłosiernie Rooney, trochę mniej Blind, reszta solidnie i nic więcej. Mimo wszystko dobrze, że już zaklepane zwycięstwo, ale nadal... w taki sposób United nie ma szans, by się załapać na Top4.
zobacz więcej
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:58, #61 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Chcieliście zwycięstwo, no to Mata.
Postów: 137

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:57, #60 Zwiń/Pokaż komentarz AteR
Mecz bardzo słaby. Di Maria potykał się o własne nogi, Januzaj nie miał miejsca, Rooney nie czarował, środkowi pomocnicy grali nieźle tylko w defensywie. Na taki mecz przydałby się Herrera, z nim w składzie to mogłoby wyglądać o dwie klasy lepiej.

Na plus: Shaw (MOTM), Mata, RVP
Na minus: di Maria, Januzaj,
Postów: 7147

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:56, #59 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Za bardzo byliśmy osrani, że Crystal może nam strzelić gola i urwać punkty. Koniecznie chcieliśmy wjechać z piłką do brami, co nam niewychodziło. Forma, kiwki i egoizm van Persiego to mistrzostwo świata, jaka szkoda, że nasz ,,el tigre,, jest kontuzjowany! Rooney w końcówce mógł zagrać do wolnego Wilsona, a tak spitolił dobrą akcję.

Powiem tak mecz słaby, poszczegolni zawodnicy są bez formy i w dalszym ciągu brak nam wiary. Na plus Afro Men podobała mi się dziś jego gra, powolutku się rozkręca.

Pozdrawiam.
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:52, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
Nieco nieprzekonywująca filozofia Pana LVG...nie wiem czy w miarę upływu czasu gracze coraz lepiej ja sobie przyswajają czy wręcz przeciwnie ? Czy oglądamy efekt finalny?
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:52, #57 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Wynik 100 razy lepszy niż sama gra. Matko święta co oni tam dzisiaj wyprawiali. Następny mecz koniecznie z Herrerą w środku, bo zęby bolały dziś.
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:52, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Mecz można podsumować dwoma słowami: 3 punkty. I zapomnijmy o reszcie.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:40, #55 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Van Persie do NFL sie nadaje z tymi swoimi genialnymi strzałami...
Postów: 714

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:39, #54 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357
Robin, oł maj gad
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:35, #53 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
hahaha, jak ten Szamak wygląda z tym fryzem :D
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:24, #52 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Di Maria z asystą. I DZIE TERA SĄ HEJTERY, HA?
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:28, #51 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Juan sam zrobił bramkę, asysta taka czysto papierowa, bo podał, ale wykreować nie wykreował. Mata wszystko sam zrobił i chwała mu za decyzję!
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:31, #50 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Proszę cię. Myślałem, że ironia dość oczywista :)
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:31, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Mecz słaby, więc jak za SAF-a trzeba zdobyć 3 punkty i zapomnieć o meczu.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:26, #48 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Mata sam zrobił różnicę !!!
Brawo Juan, dzięki zza to wejście!

Van Gaal się nie cieszy, bo wie, że nie umie dobrać składu na mecz. Na danego przeciwnika trzeba odpowiednich rywali.
O ile pomysł z obroną nie zawodzi puki co (odpukać) to o tyle przód? a raczej jego brak jest na boisku!
Postów: 714

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:24, #47 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357
Brawo Juan! :)
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:18, #46 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Jeżeli w tym klubie nikt sie nie obudzi i nie jeb... pięścią w stół to skończymy jak Liverpool..Tutaj muszą byc jakieś wyciągnięte wnioski...Jak ten mecz skończy sie remisem to piłkarze nie powinni dostać pensji, nosz kur....mać...
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:54, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Robin Van Persie 20
Nie rozumiem dlaczego van Gaal stawia na van Persiego , rozumiem że go lubi ale bez przesady.. Martwi obecność Angela na skrzydle. Ale wierzę że pokaże ze i tam potrafi błyszczeć tak jak na środku. Obstawiam 3-1 .
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:10, #44 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Jak nie Van Persie to kto?
Skoro Rooney ma rozgrywać, a Wilson to wciąż tylko młody talent na zmianę.

Nie ma konkurencji na pozycji to grać musi.

a czy kumple, czy nie to w tym momencie się da wykazać, gdyż nie ma Holender z kim konkurować o pozycję.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:53, #43 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Ty lepiej popatrz na to, co odpierdala Rooney i Di Maria! To jest dopiero ŻENADA...
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:56, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Przyluzuj gumę w gaciach. Każdy wie jak gra United, ale wystawianie v. Persiego woła o pomstę do nieba. Gość jest bez formy, a na ławce siedzi Wilson... co z tego, że jest małolatem. Kiedyś musi zacząć grać w pierwszym składzie, a jak nie teraz to kiedy? Już raz "dzieciakami nic nie wygrasz" było, jak się skończyło każdy wie.
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:59, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Gra van Persiego woła o pomstę do nieba? Chyba se jaja robisz. To nawinięcie rywala i wbicie piłki było świetne, dwa razy kapitalnie się zastawił i obrócił co dało nam rzuty wolne. Di Maria czy Januzaj wyglądają na jego tle jak swego czasu Young z Valencią, Rooney zresztą też nie pokazał nic ciekawego z przodu.
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:10, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Wystawianie o którym napomniałem a gra to dwie różne rzeczy. napastnika rozliczam z bramek, a nie kiwaniem się z samym sobą.
Co z tego, że się dwa razy zastawił jak nic z tego nie wyszło, bo reszta stoi i patrzy "a, [***], da se rade bez nas"
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:48, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
http://www.youtu(...)DX730wwg z taką grą.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 08.11.2014, 16:49

Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:50, #38 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Co to za wulgaryzmy droga Redakcjo ?
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:50, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
A co, nie można? ;)
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:06, #36 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Jest przeciętnie, fakt faktem, ale to jest komentarz na 2-0 w plecy do przerwy.
Za kadencji Fergusona też były mecze różne do przerwy, a końcowy był na plus.
Jak będzie za Van Gaala poczekajmy.
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:09, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Prawda, ale ja tu nie o wyniku mówiłem, tylko o naszej grze :]
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:08, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Rooney bije rożne i od razu piłka przynajmniej wpada w pole karne.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.11.2014, 17:10

Postów: 774

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 17:01, #33 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Na razie to szkoda gadać. Mam tylko nadzieję, że jak strzelimy w końcu tą pierwszą bramkę to pójdzie już łatwiej. Nie jestem szczególnie zaskoczona przebiegiem spotkania widząc skład przed meczem. Z Angelem w takiej formie praktycznie nie ma kto atakować. Niech ktoś inny wreszcie bije te stałe fragmenty bo Argentyńczyk ostatnio...tragedia.
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:56, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Van Gaal niech się zacznie streszczać z tym wpajaniem filozofii, bo dziś oglądamy United typowo mojsowskie. Akcje pseudo-flankami, zero zagrożenia ze środka pola i tragiczna obrona. Aż chce się wyć, to chyba nasza najgorsza pierwsza połowa w tym sezonie. Gdyby nie szarpnięcia Shawa i strzał Adnana nie byłoby w ogóle czego wspominać. A i tak CP doszło do lepszych okazji rozrywając nas trzema podaniami...

Rzuty rożne Di Marii to jakieś kuriozum, w ogóle chłopak ewidentnie się męczy w tym ustawieniu i totalnie sobie w nim nie radzi. Januzaj raczej śmieszy swoich przeciwników, zupełnie w dodatku nie rozumie się z Valencią. Fellaini jest dziś bezużyteczny, bo nie dość że nie pomaga z tyłu to jeszcze nie dostaje górnych piłek z których mógłby coś zrobić. Rooney schowany, nieaktywny - strzał w szesnasty rząd był kwintesencją jego gry. Van Persie in plus.

Zmieniłbym w przerwie system. Zdjąłbym przede wszystkim Fellainiego, w jego miejsce dałbym Herrerę i przemodelowałbym formację na 4-3-1-2 z Adnanem jako dychą, oraz Carrickiem, Di Marią i właśnie Anderem w linii pomocy. Jak to nie pomoże - wpuszczać Matę albo Wilsona, może coś szarpną, bo jak na razie oglądamy obraz nędzy i rozpaczy. Zero groźnych akcji, a nas rozjeżdżają jednym krosem. Patola.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:58, #31 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Zacznijmy od tego, że Rooney to nawet piłki podaje przeciwnikom. To jest [***] normalnie PARODIA, co ni prezentują - wstyd i hańba!
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:55, #30 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
van Persie to musi być [***] nieślubny syn van Gaala bo inaczej nie zrozumiem tego, że kolejny mecz gra jak naleśnik. Najlepsza była sytuacja jak stał przed polem karnym Di Maria a ten jak ostatni Robben kiwał, kiwał, kiwał i aż się zakiwał. Fart że sędzia z [***] dał nam rożnego..

Najbardziej jest śmieszne to, że kompletnie nic z naszej gry nie wynika. Tak jak mówiłem proszę o przejście na 4-3-1-2 z 3 pomocników Di Maria - Carrick - Herrera, atak Roo - Persie (Wilson) a pod nimi Mata. Grając tym ustawieniem najlepiej wyglądała nasza gra...
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:54, #29 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Co my gramy, Robin z piłką obok pola karnego i żaden cieć się mu nie wystawi.
Najlepszą sytuację stworzył Shaw.
Postów: 6237

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:53, #28 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Blind sam nie wie co tam robi.
A Rooney nie ma najmniejszego pomysłu na rozegranie akcji.
Di Maria nie gra dobrze, ale znów ma przebłyski - to nie wystarcza niestety.
Robin o dziwo jeden z najlepszych w ofensywie
Januzaj masa strat.

DO [***]
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:52, #27 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Tak na szybkiego. Januzaj tragedia. Ta jego pół symulka w polu karnym to jest szczyt wszystkiego. Nie dość, że nurek to i wielkie G pokazuje w tym meczu. Ten typ to jest taka zagadka, że on może być w przyszłości crackiem, lecz równie dobrze może skończyć jako średniak, którego opchniemy za parę lat do Stoke.

Di Maria dalej nie potrafi dośrodkować. Cóż gracz za 75 mln nauczy się tego dopiero po 3 sezonach - tak gdzieś wyczytałem. Nasza najlepsza akcja ofensywna to rajd Shawa przez jakieś 30-40 metrów. Crystal Palace dużo lepsze w ofensywie. Co z tego, że nie mają piły przy bucie skoro spokojnie powinni prowadzić? Jakby sedzia gwizdnął im karnego to też nikt by nie mógł krzyczeć z naszych. Mogą być winni tylko sobie.

Gramy kompletnie na stojąco. Widać, że żadnemu się nie chce. Czas przygotować podwyżki to może nasi ruszą do przodu. Może.

Za Mojsa wyglądało to niekiedy lepiej. Bez tych setek milionów. Serio.

Wszyscy grają źle. Di Maria z Januzajem gorzej. Tyle z ocen.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.11.2014, 16:55

Postów: 871

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:51, #26 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Ja pierd... co to jest? Bez kitu - już oczy bolą od oglądania ich gry! To jest na prawdę jakaś kpina, żeby prezentować taki poziom. Brak mi już słów.

A tak a propos - Di Maria to chyba na prawdę przystosował się do poziomu Younga i Valencii. To co on wyprawia od kilku meczów, to woła o pomstę do nieba! WSTYD!
Postów: 7147

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:51, #25 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Mecz nudny, nasi próbują wjechać z piłką do bramki przeciwnika ale to niemożliwe bo na 16 metrze niewiądzą co dalej zrobić.

Campbell miał swoją akcję która mogła skończyć się golem, tu dopisało nam szczęście. Chociaż najlepsze były te dwa podania i wyjście Frasiera sam na sam hahaha.

Obłęd, oby van Gaal coś wymyślił w przerwie, bo jak nie to jeszcze punkty stracimy.

Pozdrawiam.
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:50, #24 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
United gra na uśpienie kibiców.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:39, #23 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Zdecydowanie bardziej efektywna nasza gra była jak graliśmy 4-3-1-2
z Di Marią na lewo-środkowym i Matą podwieszonym pod napastników. Szkoda, że tak kombinuje van Gaal bo co z tego, że mamy posiadanie jak kompletnie nic z tego nie wynika. NIC A NIC.
Postów: 922

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:46, #22 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
Ja bym kombinował raczej z przesunięciem Rooneya do przodu, Carrick z Fellą powinni sobie w środku poradzić...

Najchętniej bym zobaczył jakieś 4-3-3 z Carrasem, Fellą i Herrerą w środku, a z Van Persiem, Roo i Di Marią w ataku.
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:43, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
mam nadzieje juz dzisiaj nie ogladac roznych bitych przez angela
Postów: 922

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:39, #20 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
Te kontry CP nie wyglądają za dobrze...
Fajnie, że wrócił Carrick od razu widać jak przeciwnik ma problem z rozgrywaniem pod polem karnym.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:31, #19 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Jak my chcemy zdobywać bramki, kiedy gubimy się na poziomie podań? Dolczanu Ząbki byśmy dziś nie przeszli, bo wystarczy zaledwie granie z głową w obronie.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:36, #18 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Nie marudzimy, czekamy na efekty, a oceniamy po meczu.

a to Dolcan Ząbki taki słaby jest?
Z tego co ich widziałem w Katowicach to zespół grający twardo, fizycznie z ciekawymi przerzutami, ale troszkę bez mapy, gdy ich się przyciśnie.
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:36, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
Boszzzz , ależ nuda . Pooglądałbym Man.United - tak dla odmiany a nie tą bandę średniaków.;
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:35, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Jaka bryndza, zero ruchu, wszystko na stojaka. Bolą oczy od tego.
Postów: 6007

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 16:18, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Skład jest bez niespodzianek, choć szkoda, że Blackett nie gra od początku.

Co do Blinda i Carricka to tak jak mówiłem sądze, że czasmi mogą się wymieniać pozycjami.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:54, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Ja także trochę zaskoczony jestem składem. Blind w obronie? Jakoś kiepsko to widzę, przecież normalnie mógł wystawić Blacketta, który spisywał się bardzo dobrze.

Liczę, tak jak przedmówcy na łatwą przeprawę, choć pamiętajmy, że to Premier League. Ma być zwycięstwo i koonietz. :D
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:43, #13 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Dziwny skład, zwłaszcza obecność Blinda na obronie.
Wolałbym Rooneya w ataku a Mate za plecami.
Do Carricka w pomocy też mam mieszane uczucia.
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:41, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
A na livesports.pl jest ustawienie 4-1-4-1 i to Carrick gra na środku, a Blind jest cofniętym pomocnikiem. Nasza defensywa na to spotkanie wygląda jak z kosmosu. Kto by się spodziewał, że pomocnicy Valencia i Carrick będą musieli aż tak bardzo się cofnąć. No cóż, ale jak kontuzje są to ustawienie całkiem inne. I tak jest co tydzień chyba. Mam nadzieje, że jednak dobrze sobie poradzą w obronie.

Skład według mnie jest dobry, bo lepszym chyba na to spotkanie nie moglibyśmy wyjść. Nawet na rezerwie znalazł się kolejny z młodych Vermijl. Ciekaw jestem czy van Gaal postawi na niego i również na Wilsona. Z kolei na ławce zabrakło Thorpe.
Postów: 6237

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:14, #11 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Co z Falcao? Co z van Gaalem? Carrick w pomocy zamiast na obronie to będzie pomyłka. Mam nadzieję, że to inaczej będzie wyglądało i Blind będzie grał na swojej nominalnej pozycji.
Cieszy obecność McNaira, smuci brak Wilsona w pierwszym składzie. Po ostatnich wypowiedziach i meczach liczyłem, że LvG czymś zaskoczy i prawdziwa szansa Jamesa nadejdzie właśnie w meczu z Crystal.
Gdyby Robin lamił to zmieniłby go na miejscu van Gaala już po 45 minutach.
Di Maria z Januzajem pewnie znów na skrzydłach. Mata odstawiony na boczny tor. Ale czy nie lepiej byłoby Wilsona pomieścić w pierwszym składzie razem z Rooneyem w ataku, Matę dać na '10' a Angela tam gdzie zaczynał czyli na lewy-środek pomocy, gdzie perfekcyjnie wychodzą mu podania z głębi pola i wejścia do ataku z drugiej linii.
Zobaczymy. To może różnie wyglądać i różnie w trakcie meczu może być zmieniane przez trenerów.

Ciągłe pomijanie Herrery także może wkurzać, chyba zdążył się już wykurować po tym urazie. Tym bardziej, że co mecz gra Blind, który robi co może, radzi sobie z piłką przy nodze nieźle widać, że rozumie filozofie van Gaala najlepiej ale jest mijany w środku przez każdego jednego rywala. Jego braki fizyczne są duże. Wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że różnica między Eredivise a Premier League jest ogromna, a Daley w każdym meczu gra BYĆ MOŻE dlatego, że zna się z van Gaalem jak nikt inny w drużynie.

Holenderskie święte krowy. Oby dzisiaj czymś przekonały!

//Edytowano 3 razy, ostatni raz 08.11.2014, 15:20

zobacz więcej
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:17, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
O Falcao przecież wiadomo, że kontuzja :>
Postów: 52

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:18, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazajka
Falcao wciąż narzeka na uraz łydki.
Postów: 6237

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:26, #8 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Ja się domyślam, że kontuzja tylko szkoda, że wciąż tak niewiele o niej wiadomo.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:21, #7 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Jak wiadomo u van Gaala musi być na środku obrony jeden prawonożny i drugi lewonożny. Jest prawonożny McNair więc na pewno obok niego zagra Blind. Który czasami już grywał na tej pozycji.

Szkoda, że Falcao nadal jest kontuzjowany.. powoduje to, że synuś van Gaala o imieniu Robin dalej musi grać.
Szkoda, że Di Maria dzisiaj nie gra znowu na tej pozycji lewo-środkowy pomocnik gdzie rozgrywał swoje najlepsze mecze zarówno w Realu jak i u nas... Mata pewnei już się pakuje..
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:17, #6 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
"na" obronie, czy "w" obronie ?
Pytanie stricte z ciekawości, bo sam nie wiem, jak jest lepiej, czy poprawniej?

Stoperów to mamy z najdziwniejszej półki i nie wiemy jak ich współpraca wyjdzie. Jestem w dużym szoku nie wiem co mam powiedzieć?
Może to tylko papier, a w meczu Carrick będzie w obronie?
Element zaskoczenia Bossa?

Ten mecz to jeden wielki "?" już nawet przed nim.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:10, #5 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Trochę dziwny ten skład (pomimo tylu kontuzji).

Dziwi brak Blackett'a na obronie, jak i brak Herrery w środku, bo z tego co można było wywnioskować z galerii z treningu, to jest już zdolny do gry.

Tak, czy inaczej trzeba wygrać ten mecz bez dwóch zdań. Ciekawi mnie tylko ile i w jaki znów głupi sposób stracimy dzisiaj bramkę/ki - oby nic z tych rzeczy.
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:12, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Blacketta nie ma w 18-tce, więc pewnie kontuzja :[
dodano: 08.11.2014, 15:13, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Satrunin [78.88.237.***]
Jak to a na lawce brat bliznak :D?
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:17, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
A faktycznie, sorki mój błąd :)
Postów: 52

Napisz PW
dodano: 08.11.2014, 15:14, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazajka
Mam nadzieję, że to tylko taka zagrywka przedmeczowa i na stoperze zagra jednak Carrick. Bez przesady z tymi roszadami, nie dość że co mecz gramy jakimiś dziwadłami w obronie to jeszcze teraz taka nagła zmiana? Tym bardziej, że Daley w Ajaksie czy reprezentacji jeśli już występował w bloku obronnym, to jako ten lewy, nie środkowy...

Nie mam pojęcia czemu Louis odszedł od diamentu na rzecz gry flankami. Januzaj i Di Maria dają drużynie mniej na skrzydłach od Herrery grającego w centrum. Ander został odstrzelony po meczu z WBA co dla mnie jest naprawdę zagadkowe, żeby nie powiedzieć absurdalne.

Spodziewałem się łatwej przeprawy, ale teraz mam wątpliwości. Mimo wszystko: 3-1 dla nas. Jakby co, to ja Szem, ale piszę z kompa młodej :)
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.