CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney wielkimi krokami zbliża się do szczytu tabeli najlepszych strzelców wszech czasów... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Van Persie ratuje remis z Chelsea!

Relacje Red_Devil @26.10.2014, 16:01 | Przeczytano 3328 razy

Van Persie ratuje remis z Chelsea!

Manchester United zremisował z Chelsea 1:1 dzięki bramce Robina van Persiego w 94. minucie meczu! To siódmy gol Holendra przeciwko "The Blues", ale pierwszy poza Stamford Bridge!

Gdy wydawało się, że sytuacja z kontuzjowanymi zawodnikami zaczyna się w United poprawiać, okazało się że urazy uniemożliwią grę Philowi Jonesowi oraz Radamelowi Falcao. W porównaniu do meczu z West Bromwich Albion Louis van Gaal dokonał dwóch zmian: w miejsce Jonesa zagra Chris Smalling, a Andera Herrerę zastąpi bohater spotkania na The Hawthorns Marouane Fellaini.

Również Chelsea przyjechała osłabiona. José Mourinho wiedział, że nie będzie mógł skorzystać z zawieszonego Césara Azpilicuety (w jego miejsce zagrał Filipe Luís), lecz ostatecznie nie wykurował się też Diego Costa. Jedynym napastnikiem "The Blues" w wyjściowym składzie został więc Didier Drogba.

Pierwsza połowa przebiegła pod znakiem badania przeciwnika. Obie drużyny próbowały swoich szans pod bramką rywala, ale nie rzucały wielkich sił do ataku.

Najlepszą okazję miał van Persie, który po świetnym podaniu Adnana Januzaja strzelił wprost w Thibauta Courtoisa. Chwilę później świetną okazję miał Drogba, ale jego strzał obronił nogami David de Gea. Tym samym po raz czwarty z rzędu w lidze oba zespoły opuszczały Old Trafford w przerwie z bezbramkowym remisem.

Na drugą odsłonę gry Czerwone Diabły nie wyszły zbyt skoncentrowane. Goście co chwilę nękali defensywę United, a prym wiódł w tym Eden Hazard, który po świetnym rajdzie znalazł się sam-na-sam z de Geą. Hiszpan jednak po raz kolejny pokazał dlaczego zaliczany jest do ścisłej światowej czołówki piłkołapów i instynktownie sparował strzał Belga na rzut rożny.

Okazało się to jednak daremne. Z narożnika dośrodkował Cesc Fàbregas, Drogba uciekł Rafaelowi da Silvie na krótki słupek, a van Persie nie był w stanie wybić piłki zmierzającej przy słupku do bramki. Iworyjczyk zdobył pierwszego gola od 2,5 roku w Premier League!

United nie zamierzali się jednak poddawać. Widać było chęć odegrania się na rywalu. Chelsea jednak bardzo mądrze się broniła, przede wszystkim długo utrzymując się przy piłce i zmuszając Czerwone Diabły do biegania za futbolówką.

Van Gaal postanowił dokonać korekty w składzie i zmęczonego Juana Matę zmienił James Wilson. Niestety, Marouane Fellaini i Daley Blind mieli pełne ręce roboty przed linią defensywy swojego zespołu, wobec czego brakowało łącznika w środku pola. United próbowali grać przez Januzaja i Di Maríę. O, dziwo, lepiej ta sztuka udawała się młodemu Belgowi - argentyński skrzydłowy próbował przede wszystkim dośrodkowań, ale tylko (sic!) 2 z 18 były celne!

Widać było, że Mourinho chce utrzymać korzystny rezultat. Na boisko weszli John Obi Mikel i Kurt Zouma, a Hazarda zastąpił André Schürrle. Po wprowadzeniu Wilsona najbardziej ofensywnym zawodnikiem na ławce United był... Andreas Pereira.

W doliczonym czasie gry Di María został sfaulowany z lewej strony pola karnego przez Branislava Ivanovicia. Pan Dowd nie wahał się i pokazał mu drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartkę. Serb musiał opuścić boisko 90 sekund szybciej niż koledzy. Rzut wolny wykonał Di María, strzał głową Fellainiego obronił Courtois, ale przy mocnej dobitce van Persiego był bez szans! Holender ma patent na Chelsea - to jego siódmy gol przeciwko londyńczykom, ale pierwszy poza Stamford Bridge! Koszulka Holendra powędrowała w trybuny, przez co nazwisko "van Persie" wylądowało u arbitra w notesie. Minutę później pan Dowd zakończył spotkanie na Old Trafford.

Czerwone Diabły zagrały z "The Blues" jak równy z równym i remis jest jak najbardziej sprawiedliwy. Można nawet było pokusić się o zwycięstwo. Teraz jednak trzeba już myśleć o kolejnym spotkaniu - za tydzień podopieczni van Gaala przejadą miasto, by zagrać na Etihad Stadium z City.

Tagi: Branislav Ivanović, Chelsea, Czerwona kartka, Decyzje arbitrów, Didier Drogba, Old Trafford, Phil Dowd, Premier League, Relacje z meczów, Remis, Robin van Persie, Sędziowie, Znamy składy

Komentarze (117) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 17:00, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Brawo Robin dziękuje za piękną bramkę.Pozdrawiam :):):)
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:13, #116 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Rzuty różne okazały się kluczowe w tym meczu. Przed meczem zakładałem, że można w najprostszy sposób pokonać Chelsea ze stałych fragmentów, ale niestety nadal popełniamy indywidualne błędy w defensywie. Drogba sobie strzela bramkę podobną jak w finale LM Bayer'owi w 2012. Nie od dziś wiadomo, że Didier gra znakomicie w powietrzy i nie wiem czemu krycie powierzono Rafaelowi. Pozostaje dalej ćwiczyć nad treningach grę w obronie, żeby w przeszłości nie tracić w taki sposób bramek. To co zrobił De Gea w systuacji sam na sam z Hazardem to poezja. Atletico buduje młodych bramkarzy najpierw De Gea, Courtois, a w nie dalekiej przyszłości Oblak może pójść w ich ślady. Brawo dla RvP za bramkę, oby to go przełamało i zaczął seryjnie zdobywać w bramki, bo LVG w niego wierzy.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.10.2014, 19:14

Postów: 871

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 21:46, #115 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Wróć do szkoły!
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 08:55, #114 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

slumerican napisał:

Rzuty różne okazały się kluczowe w tym meczu.


Bramka padła po wrzutce z wolnego, a nie rożnego.


slumerican napisał:

Drogba sobie strzela bramkę podobną jak w finale LM Bayer'owi w 2012.


Zapomniałeś o "N" w nazwie klubu, no chyba, że miałeś na myśli klub z Leverkusen.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 08:59, #113 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Przepraszam za zrobione błędy. Dzięki, że je wyłapałeś, postaram na przyszłość takich "baboli" nie wypisywać.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.10.2014, 09:06

Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 13:46, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

slumerican napisał:

Przepraszam za zrobione błędy. Dzięki, że je wyłapałeś, postaram na przyszłość takich "baboli" nie wypisywać.


Nie ma problemu ;)
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 17:31, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Pampuch
Oba gole padły po rzutach rożnych. Wcześniej był rzut wolny, di Maria dośrodkowywał, piłka odbiła się od jednoosobowego muru i wyszła na rożny, po którym padł gol.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 18:49, #110 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Do tego wszędzie literówki i np: to zdanie:

"Nie od dziś wiadomo, że Didier gra znakomicie w powietrzy i nie wiem czemu krycie powierzono Rafaelowi. Pozostaje dalej ćwiczyć nad treningach grę w obronie, żeby w PRZESZŁOŚCI nie tracić w taki sposób bramek".

Stąd moja uwaga, żeby typ wrócił do nauki. Jak można pisać takie brednie i walić tyle błędów!? Wstyd!

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 27.10.2014, 18:50

Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 21:16, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Pampuch napisał:

Oba gole padły po rzutach rożnych. Wcześniej był rzut wolny, di Maria dośrodkowywał, piłka odbiła się od jednoosobowego muru i wyszła na rożny, po którym padł gol.


Aż specjalnie jeszcze raz obejrzałem akcję dającą wyrównanie i nie wiem, gdzie ty tam widzisz rzut rożny.
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 28.10.2014, 14:00, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Pampuch
Eh, coś mi się pokiełbasiło, zwracam honor ;)
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 20:11, #107 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
wnioski po meczu:
- Fellaini odżył i zasługuje na szanse,
- Januzaj jest genialny, za kilka lat będzie gwiazdą,
- potrafimy walczyć do ostatniej sekundy, nie poddajemy się,
- Shaw z meczu na mecz gra coraz lepiej,
- De Gea to jeden z najlepszych bramkarzy świata,
- potrzebujemy Wayne Rooneya, bez niego dużo tracimy,
- nasz środek obrony jest kiepski, potrzebujemy przynajmniej jednego doświadczonego obrońcy, który będzie dyrygował resztą,(Smalling czy Jones to zawodnicy, którzy grają dobrze jeśli mają przy sobie dobrego ogranego stopera np.Vidic)

Jeśli van Persie wróci do formy, Falcao w końcu będzie w pełni zdrowy, a Rooney będzie grał na swoim poziomie, to rozstrzelamy tą ligę.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.10.2014, 20:18

Postów: 624

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 20:05, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Wiecie co mi się najbardziej podobało w meczu z Chelsea? To z jaką pasją Robin van Persie cieszył się po zdobyciu bramki. Było widać, że holendrowi naprawdę zależy, że zrzucił z siebie tą niemoc.

Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 27.10.2014, 10:02, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Dawno tak nie darłem ryja w domu jak po bramce RVP. Chyba wszyscy sąsiedzi wiedzieli, że padł gol :) Dobrze, że sytuacja w domu sprzyjała na tyle, że nie trzeba było hamować swojej radości.

Mam nadzieję, że wczorajszym meczem DDG uciszył swoich krytyków. Obrona w sytuacji 1 na 1 z Hazardem była fenomenalna (dziś już nikt nie czepia się Hiszpana, że nie wybiegł ratować sytuacji i nie rzucał się Belgowi pod nogi?). Jak dla mnie MOTM. Poza akcją z Hazardem, świetnie obronione strzały Drogby i Williana.

Bardzo bałem się o Rafaela w starciach z Hazardem, tym bardziej po szybko złapanej żółtej kartce. Na szczęście Brazylijczyk panował nad nerwami do końca spotkania, które koniec końców można mu zaliczyć do udanych. W sumie to on zawinił przy golu, jednak co by nie mówić, to zdecydowanie ktoś inny powinien pilnować takiego byka jak Drogba przy stałych fragmentach gry.

Smalling zagrał dzisiaj na wysokim poziomie, chociaż można mu zarzucić słabszą postawę w grze w powietrzu, gdzie przegrywał pojedynki główkowe z Drogbą (4 na 4). Rojo mimo bardzo dobrych statystyk obronnych (5 przerwań akcji i 8 wyjaśnień - w obu przypadkach najwięcej w drużynie) popełnił kilka rażących błędów, które na szczęście naprawiał Smalling.

Shaw wreszcie zagrał na odpowiednim dla niego poziomie. Najlepszy mecz młodego Anglika w koszulce United. Świetnie w defensywie (4 bezbłędne odbiory plus 75% wygranych pojedynków główkowych oraz 6 "wyjaśnień") plus kilka dobrych akcji do przodu.

Na plusa zasłużyli także Fellaini (którego osobiście skreślałem, twierdząc, że się nie nada) oraz Januzaj, który z meczu na mecz wygląda coraz lepiej, a jego pass (poniżej) do RVP był wysokiej klasy.
https://www.youtu(...)vM1KIHTk

Najbardziej zawiódł Di Maria, który chyba lekko "spuchł" po świetnym początku. Argentyńczyk na własnej skórze doświadczył różnicy w tempie i intensywności gry pomiędzy La Liga a BPL. Swoją drogą to mógłby ktoś go zluzować z wykonywania - chociaż niektórych - stałych fragmentów gry.

Drugim piłkarzem ze sporym minusem był - mimo strzelonej bramki i wywołania u mnie niesamowitej euforii - RVP. Mam dziwne wrażenie, że współpraca na linii RVP -> Mata (w drugą stronę wygląda to zdecydowanie lepiej) wygląda podobnie jak pomiędzy duetem Roo - RVP (gdy obaj grają jako napastnicy). W poprzednim meczu Holender wybrał rozwiązanie indywidualne (dużo trudniejsze do wykończenia), mimo, iż Hiszpan miałby 100% sytuację na zdobycie gola. We wczorajszym także - kilkukrotnie - rzuciło mi się w oczy "zlekceważenie" dobrze ustawionego Maty.

Trzecim piłkarzem, jednak z nie tak dużym minusem jest Blind, który był dość mocno objeżdżany przez przeciwników - jedynie 2 odbiory na 9(!) prób zakończonych sukcesem.

Podsumowując: remis bardzo cieszy, bo to przecież Chelsea, z którą od dłuższego czasu mamy bardzo duże problemy. Do tego Chelsea, która obecnie jest liderem BPL i zdecydowanie najmocniejszą drużyną w lidze.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.10.2014, 10:05

zobacz więcej
Postów: 983

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 22:47, #104 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Cieszę się z remisu. Takie tez rozstrzygnięcie typowałem :). Mi dzisiejszy mecz się podobał. Szkoda tylko braku Herrery, Rooneya i Falcao. Myślę, że Chelsea było do ogrania, jednak to oni stworzyli wiecej dogodnych sytuacji :).

PS. Taka myśl mnie naszła, że Mourinho po raz drugi, trafił do PL w czasie, kiedy drużyny z topu mają problemy. Przypomnijmy sobie jego poprzednią kadencję w Chelsea.. Wtedy po[***]dł Liverpool, City jeszcze nie było, Arsenal był Arsenalem a Ferguson wymianiał graczy United na młodszy model :).
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 22:37, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Mimo wszystko, mimo remisu, który jak by nie patrzeć u siebie zawsze jest stratą punktów, to po meczu gęba mi się uśmiechała na sam widok rozzłoszczonego Mourinho i szczęśliwych, zjednoczonych graczy naszej drużyny, która mimo fatalnej sytuacji kadrowej pokazała pazur i walczyła do końca z wyjątkowo "napakowaną" w tym sezonie Chelsea. Staraliśmy się prowadzić grę, nie pękaliśmy, graliśmy cierpliwie i zostało nam to wynagrodzone. Chelsea to zespół paskudny do rywalizacji, bo cholernie konsekwentny. Ugryźć ich choć raz to już jest wyczyn. Można być zadowolonym z gry, bo w tej chwili mamy szpital i sytuacja w tym aspekcie jest tragiczna. Jesteśmy rozsypani kadrowo, ale gra powoli się poprawia i to w tej chwili jest dla mnie najbardziej istotne.
Chciałbym również pochwalić De Geę, którego ostatnio krytykowałem za nierówną grę. Dziś padło na bardzo dobry występ i oby nie schodził już z tego poziomu do końca sezonu, czas najwyższy. Personalnie jeszcze chciałbym wyróżnić Di Marię(chaotycznego, ale "kartkującego" Ivanovicia) i Shawa, który dziś w ofensywie naprawdę dobrze się podłączał i chyba pierwszy raz nie popełniał juniorskich błędów w obronie. Poza tym naprawdę nieźle Januzaj, ale moim zdaniem stać go na więcej. Na minus - nie po raz pierwszy i pewnie nie po raz ostatni Mata, który na tą chwilę okazuje się pomyłką transferową. Trochę szkoda, że od początku (może nie był w stanie) nie wyszedł za swojego rodaka Herrera. Agresji, walki, determinacji i atutów czysto piłkarskich pewnie byłoby znacznie więcej.
Za tydzień drugi kandydat do tytułu będzie chciał nas powalić. Przewiduję niestety jeszcze trudniejsze spotkanie, ale jak wyjdziemy z tego choćby z punktem, będę zadowolony. Liczę , że dzisiejszy mecz trochę poddźwignie nas mentalnie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.10.2014, 22:46

zobacz więcej
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:37, #102 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Marudzimy jak dzieci, a zapominamy, że:
- graliśmy z liderem
- na mistrza w tym sezonie nie idziemy

Jakie cele mamy?:
- zbudowanie/odbudowanie zespołu
- Liga Mistrzów, czyli miejsce w pierwszej czwórce!

Czego nie dostrzegamy?:
- tracimy do wicelidera Southampton aż/tylko 6 punktów!
- strata do City jest równa 4 oczkom,a po kolejnej kolejce może być tylko punkt!
- do planu minimum tracimy ledwie 3pkt! a WHU może chwila moment spuchnąć i nie udźwignąć presji.

Co trzeba poprawić?:
- koncentrację
- ustawienie
- krycie przy stałych fragmentach
- dośrodkowania
- i najważniejsze: SKUTECZNOŚĆ
Postów: 392

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:42, #101 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Tylko że:
-Mamy 8 miejsce
-Gramy tragedie w obronie
-Stracilismy juz wiele punktów a nie graliśmy jeszcze z City, LFC, Tottenhamem i Arsenalem
-CFC zasłużyło na zwycięstwo, my przyfarciliśmy ten 1 pkt
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:47, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
CFC zasłużyło na zwycięstwo? My oglądaliśmy ten sam mecz? Człowieku ja Cię błagam.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:50, #99 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
- miejsce miejscem, ale kilka dobrych zwycięskich meczy i mamy podium
- obrona jest tym co trzeba poprawić i w okienku zimowym wzmocnić
- jak będzie skuteczność z przodu i David w bramce to punkty będą
- z jednej strony masz rację, a z drugiej tak samo Chelsea jak i MU przy bramkach się nie popisały wybiciem i wpadło to co wcale nie musiało. Wynik mógł wyglądać w każdą stronę, bo obie strony mogły strzelić nie jedną z gry
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:58, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Tyle że:

- mamy ósme miejsce i ledwie 3 punkty straty do czwartego.
- trudno grać świetnie w obronie skoro co mecz mamy tam inny kwartet, gdyby nie żenujący mecz z Leicester mielibyśmy tylko 8 straconych goli co dałoby nam 2 miejsce pod tym względem w lidze. Tyle, że takie gówniane mecze zazwyczaj ciągną się za drużyną cały sezon i tak jest w naszym przypadku. Tylko Lisy, WBA i Swansea dały radę nam strzelić więcej niż 1 gola. Chelsea straciła więcej niż 1 bramkę z Evertonem i Swansea, więc AŻ takiej tragedii nie ma.
- wybacz, jakoś nie boję się Arsenalu niezależnie od tego w jakiej bylibyśmy formie. Liverpool teraz jest gorszy niż my, Tottenham to jedna wielka żenada.
- gdyby Robin wykorzystał swoją okazję w pierwszej połowie mecz mógłby się potoczyć zupełnie inaczej. Przypominam też o patelni jaką Mata wyłożył Di Marii na woleja, a ten przymierzył w 17 rząd. Ten sam Mata trafił z dziesiątego metra w gołębie. Chelsea miała jedną znakomitą setkę którą zaprzepaścił Hazard, ponadto w samej grze nie ustępowaliśmy jej wcale.

Daleki jestem od hurraoptymizmu, za tydzień przekonamy się czy filozofia van Gaala sprawdzi się w derbach. Ale też bez przesada z tymi samymi minusami. Poprawa jest widoczna gołym okiem. Dziś graliśmy bez Falcao, Rooneya i w zasadzie bez Di Marii. To tak jakby w Chelsea nie było nie tylko Costy, ale i Oscara, a Hazard zagrałby najgorszy mecz w karierze. Źle nie jest ;)
zobacz więcej
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 22:14, #97 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Fakt, nie jest kolorowo i mamy wiele jeszcze do poprawy, ale... co z tego, że nie graliśmy jeszcze np: z Kogutami, czy Kanonierami?

Tottenham przegrana u siebie z Newcastle
Tottenham remis z Sunderlandem
Tottenham przegrana z Liverpoolem

Arsenal remis z Hull
Arsenal remis z Tottenhamem
Arsenal remis z Leicester
Arsenal przegrana z Southampton

Man City przegrana ze Stoke
Man City przegrana z West Ham Utd

Liverpool też gra w kratkę.

Także wyluzuj chłopak, bo wszystko w tej lidze jest możliwe i na pewno stać nas na wyrwanie dużo pkt. z tych meczów.
Postów: 3726

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 21:18, #96 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Jestem zadowolony po tym meczu. Sam wynik dobry, ale okoliczności w jakich go uzyskaliśmy dodają pozytywnych wrażeń. Dawno tak się nie cieszyłem po golu.

Biorąc pod uwagę nasz skład, wyniki poprzednich spotkań i formę prezentowaną przez Chelsea uzyskaliśmy pozytywny rezultat. Zwycięstwo faktycznie było w naszym zasięgu, ale nie można czuć niedosytu, bo to jednak Chelsea była o minutę od dowiezienia wygranej, a nie United.
Drużyna pokazała dzisiaj charakter, wolę walki, mimo mocno okrojonego składu, kolejnej zmiany w linii obrony dali radę i sprawili wszystkim frajdę tym golem w końcówce. Super.

Na następny mecz wraca Roo, może wykuruje się już Herrera i i pewnie Falcao. To bardzo dobre wiadomości. Z negatywnych aspektów na pewno występ di Marii. To drugi mecz z rzędu w którym Argentyńczyk się nie popisał i raczył nas głównie niecelnymi dośrodkowaniami z gry i stałych fragmentów. Trzeba oddać mu to ostatnie celne dośrodkowanie, ale na tyle prób piłkarza tej klasy, to żadna łaska.

Dobry mecz Fellainiego. Belg powoli przypomina tego piłkarza z Evertonu. Ja byłem za daniem szansy Maroune'owi po tamtym słabiutkim sezonie i choć jedna jaskółka wiosny nie czyni, to widać perspektywy na to, by Belg odgrywał istotną rolę w zespole van Gaala.

Za tydzień City i biorąc pod uwagę powroty można z optymizmem czekać na ten mecz. O ile zdrowi obecnie obrońcy nam się nie połamią. :)
zobacz więcej
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 21:07, #95 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Mecz wyrównany ale niestety chelsea sprawiała lepsze wrazenie. Moglismy jako pierwsi strzelic bramke ale ta sztuka nie udała sie nam chociaz bylismy blisko. Po staroconej bramce bilismy głowa w mur ale dobrze ze zagotowała sie głowa w koncówce Ivanovicovi i zdobylismy w zamieszaniu wyrównujacom bramke. Póki co an wiecej na nie stac, pierwsza czwórka jest realna ale o mistrzowski tytuł najwczesniej powalczymy jednak w przyszłym sezonie! GLORY MAN UNITED!
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:48, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Cieszy remis, choć powinniśmy to spotkanie wygrać, bo mieliśmy dużo więcej szans bramkowych w polu karnym Chelsea niż oni. Mieliśmy tak wygodne sytuacje tylko brakowało idealnego wykończenia.

Dzisiaj strzały di Marii nie zachwyciły, który nie raz wystrzelił piłkę jak na wiwat, podobnie Mata. Cieszą mnie bardzo dobre interwencje Davida, który kilka razy w trudnych sytuacjach ratował nas od straty gola, oprócz brami Drogby gdzie przy tym było duże zamieszanie i nie mógł dojść do piłki, ale w sumie dobry mecz rozegrał.

Co jak co, ale końcówka najbardziej mnie uradowała. Kiedy Ivanović dostał drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartkę, myślałem, że nie damy radę i tak już nic zrobić, a tu proszę. Doskonałe dośrodkowanie z wolnego, dobry strzał Fellainiego, który jeszcze Courtois wybronił, ale przy dobitce Robina, Belg już nie miał szans. Ta radość United była bezwzględna. Chyba wtedy od egzekwowali swoje niewykorzystane momenty w tym meczu.

Mimo wszystko zagrali bardzo dobre spotkanie, tylko za dużo na początku było tych niedokładnych wybić z naszego pola karnego wprost pod nogi The Blues. Później już tych błędów było mniej.
Postów: 265

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:43, #93 Zwiń/Pokaż komentarz gonzo0
Zdecydowanie szkoda pierwszej połowy. Graliśmy z polotem, bardzo kreatywnie i szybko, a do tego mądrze w defensywie. Świetny Januzaj kręcił Ivanoviciem jak chciał. Do tego wreszcie nie było kilometrowych odstępów w drugiej linii. Szkoda sytuacji Robina, mógł chyba pokusić się o podcinkę lub poszukać Maty.

Druga połówka to niestety dramat. Strata bramki zupełnie nas wybiła. Brakowało koncepcji na grę. Chelsea grała swoje w destrukcji i kontratakowała. Kupa szczęści, którego ostatnio nam brakowało w końcówce uratowała ogólny obraz meczu. Zastanawia mnie brak zmian w drugiej połowie kiedy ewidentnie nam nie szło.

Na plus na pewno Fella, de Gea, Shaw (wreszcie) i Smoła. Do poprawy Rafa, di Maria i Robin. Niestety poniżej wszelkiej krytyki Mata.

Za tydzień City i mam przeczucie, że możemy wywieźć za miedzy przynajmniej punkt...
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:23, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Ta radość po golu Robina, szaleńcza euforia całej drużyny była pokazem tego jak wiele serca włożyli w to spotkanie i jak bardzo pragnęli ugrać choćby 1 punkcik. Bo naprawdę na to zasłużyliśmy grając długimi etapami dobrze, mądrze i efektywnie. Zasłużyliśmy choćby i na ten remis. Niech to szlag, wreszcie walnęliśmy coś w fergitajmie! :D

Straciliśmy gola po stałym fragmencie co jest smutną regułą w tym klubie. Już przy pierwszym kornerze dla Chelsea myślałem dlaczego u licha to właśnie Rafael pilnuje ten czołg i proszę. Sekundę wcześniej De Gea wybronił w nieprawdopodobny sposób strzał Hazarda. Od radości do załamki - dokładnie tak jak w drugim meczu z Bayernem w ubiegłym sezonie. Trochę wtedy klęknęliśmy psychicznie, ale kolejny raz w tym sezonie daliśmy radę wyszarpać rywalom 2 punkty. Niby niewiele, ale pokazujemy, że mamy jaja i walczymy do końca. Takie coś bardzo pozytywnie buduje morale drużyny. DRUŻYNY, nie zbioru indywidualności.

Koszmarnie zawiódł mnie dziś Di Maria który chyba już od 46 minuty oddychał rękawami, a jedyne co dziś miał do zaoferowania to dośrodkowania - zazwyczaj do nikogo. Okropnie mnie to denerwowało, bo przecież wszyscy wiemy jakimi umiejętnościami dysponuje Argentyńczyk. A dziś? Dostaje gałę, podnosi głowę i laga do Robina. Coś paskudnego. W dodatku po wyrównującym golu zmarnował okazję do ostatniej akcji gubiąc się po raz setny w dryblingu. Całe szczęście, że jego jedyna celna wrzutka zakończyła się tak, że wszyscy poderwaliśmy się z miejsc.

Ogólnie nie wyglądało to najgorzej. Chelsea miała swoje okazje, ale przy takich torpedach z przodu i naszej niedoświadczonej defensywie - musiała je mieć. Hazard dał się nam we znaki, Drogba niestety też, ale czy ktoś widział w tym meczu (oczywiście oprócz TEGO rożnego) Fabregasa? Motor napędowy Chelsea był dziś kompletnie niewidoczny.

U nas świetnie zagrali De Gea, Smalling, Shaw i Fellaini. Cała czwórka pozytywnie zaskoczyła. Chris naprawiał to co zawalił Rojo (mocno przeciętny mecz), Luke robił grę na lewej stronie, a Marouane? Kurczę, jak dla mnie był momentami znakomity. Przepychał Matica jak dzieciaka, z innymi nie miał żadnych problemów. Oddał dwa groźne strzały, z czego po drugim uzyskaliśmy punkt. Blind miał lepsze i gorsze momenty, jak zwykle. Dziś był troszeczkę w cieniu, nie pokazywał się z przodu. Di Maria tragedia, Januzaj w pierwszej połowie świetny, w drugiej po przesunięciu na prawe skrzydło o wiele gorszy. Robin... Jak tu nie uwielbiać tego faceta? Ma ten magiczny diabelski charakter. Co prawda przegrał pierwszy pojedynek z Courtois, ale w drugiej sytuacji zachował zimną krew. Ten strzał, na rozerwanie siatki był taką demonstracją siły uśpionego demona. Coś fantastycznego. Mata który zszedł z boiska nie grał wcale źle, lepiej niż ostatnio - Wilson nie pokazał nic.

Cieszy fakt, że nie zanotowaliśmy porażki. Remis z wygrywającą taśmowo Chelsea w sytuacji w której nie możemy skorzystać z Jonesa, Evansa, Valencii, Rooneya i Falcao, z niezaleczonym Herrerą, z dwoma nastolatkami w pierwszym składzie i ustawionym tak po raz pierwszy duetem stoperów to dobry rezultat. Van Gaal może i nie robi jakiejś nadzwyczajnej furory na Old Trafford, ale pod jego wodzą przynajmniej nie kładziemy się na łopatki po stracie gola. Już czwarty raz w tej kampanii ligowej daliśmy radę wyszarpać punkty w sytuacji w której przegrywamy/remisujemy. Cóż, inaczej patrzylibyśmy na ten mecz gdyby nie ostatnia akcja, ale ja mimo wszystko byłbym względnie zadowolony.
zobacz więcej
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:29, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Radość po tym golu van Persiego chyba wszystkie niesamki zrekompensowała. :) Mnie też zaskoczył Shaw, wreszcie się podłączał, wreszcie szedł do przodu i ta jedna interwencja w defensywie, niczym młody, agresywny Patrice Evra. :)
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:31, #90 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
NO NIESTETY TAK TO JUZ JEST NIE W KAZDYM MECZU MOZNA BYĆ NAJLEPSZYM NA BOISKU TO DO ADM i TAKA UWAGA OGÓLNA CO DO TEGO ZAWODNIKA CIEKAWE JAK DLUGO JESZCZE BEDZIE ODPORNY NA KOPANIE SZARPANIE I PONIEWIERANIE Mnie się wydaje ze dużo krócej niż Panowie w czerni
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:56, #89 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Jedyną rzeczą, z którą się z Tobą nie zgodzę to postawa RVP. Oczywiście chwała mu za to, że strzelił tego arcyważnego gola w końcówce ale tym tak na prawdę dla mnie odkupił winy za mało produktywną grę w ostatnich kilku tygodniach, włączając ten mecz i za niewykorzystane sytuacje. Nie jestem przekonana czy gdy Roo wróci a Falcao się wyleczy, RVP powinien mieć pewne miejsce w wyjściowym składzie. A mam wrażenie, że na razie cokolwiek by nie zrobił to takowe u LVG ma. Mam nadzieję, że się mylę.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:02, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Jak się wypowiadamy to bez capslocka blackrose. Tym to nie zwrócisz na siebie uwagi...
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:11, #87 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Wypowiadamy sie tak jak uwazamy za stosowne
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:15, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Mylisz się, przyjacielu.

Podpunkt 6 z praw i obowiązków użytkownika w Regulaminie mówi wyraźnie:

"Komentarze Użytkownika powinny być przemyślane i starannie napisane zgodnie z zasadami ortografii i gramatyki polskiej. Niedozwolone jest nadużywanie znaków interpunkcyjnych, klawisza CAPS LOCK, wulgaryzmów oraz pisanie krótkich, nic nie wnoszących do dyskusji komentarzy."

Jeśli więc nie ustosunkujesz się do ostrzeżeń, Twoje komentarze będą usuwane. Pozdrawiam :)
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:42, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Przecież nie tak dawno całkiem fajne komentarze pisałeś...
Postów: 6237

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:30, #84 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Van Persie miał pecha, że się pośliznął po zdobyciu gola bo przez to Fellaini się na niego rzucił jak lis na kurę a na Belga z kolei cała reszta drużyny. Piękna chwila i chyba moment roku ta nasza radość, całej naszej drużyny po doliczonym czasie gry i strzale Latającego Holendra.

Robin ogólnie niestety znów zagrał słabo. Mógł lepiej wybić piłkę po tym strzale Drogby, znów nie pomyślał w sytuacji sam na sam z bramkarzem, dawał się wyprzedzać rywalom ale przynajmniej bramkę strzelił. Osobiście nie mam mu za złe tego występu bo dał nam remis tak czy siak. Cieszę się, że poprawił po raz kolejny swój dorobek bramkowy. Ma patent na Chelsea. Oby Falcao był już gotów na city.

Di Maria zdecydowanie najsłabsze spotkanie w tym sezonie. Masa niedokładnych wrzutek, strat piłek po złych dryblingach. Ale koniec końców to on wywalczył rzut wolny po którym padła wyrównująca bramka to on celnie wrzucił na głowę Fellainiego, więc troszkę można mu wybaczyć słabszą dyspozycję.
Januzaj dzisiaj bezwzględnie zagrał swoje najlepsze spotkanie w tym sezonie. Ile zagrożenia siały jego dryblingi, nawet sam Ivanovic momentami nie dawał sobie z nim rady. Z WBA było widać już namiastkę dobrej formy Adnana z CFC tylko potwierdził ostatnią dyspozycję. Mata dostał te swoje sześćdziesiąt kilka minut i je wykorzystał. Mógł mieć piękną asystę w pierwszej odsłonie. Dobrze rozdzielał piłki na boki, dystrybucja futbolówki w środku była wykonywana poprawnie za jego sprawą.
Blind dawał się ogrywać dzisiaj gigantyczną ilość razy. To się tak rzucało w oczy, że szok. Fellaini znów lepiej od Daleya, przyzwoicie ale nic ponad to. Znów Belg przydał się na boisku. Holender to nie ta para kaloszy co Matic i to było dzisiaj widać.

Obrońcy jako-tako, na największą pochwałę zasługuje Smalling, który mimo wielkich obaw wytrzymał ciśnienie i zagrał dobrze.
De Gea także dzisiaj nie zawiódł. Shaw nie wiem czy nie zagrał najlepszego meczu w sezonie jak do tej pory.

Dla mnie bardzo ważnym jest, że szansę dostał Wilson. Miał bardzo trudno, ale mimo to coś pokazał przez te 27 minut na placu gry. Doszedł do piłki po bardzo trudnym dośrodkowaniu i mało brakowało a zdobyłby pięknego gola.
Wielkie zaangażowanie wykazywał ten chłopak, przydała się jego świeżość szczególnie w zakładaniu pressingu na spokojnie grających zawodników Chelsea, którzy tylko wyczekiwali ostatniego gwizdka arbitra. Toteż chyba był powód wpuszczenia na plac gry Jamesa. Potrzebny był agresywny, szybki, zwinny zawodnik w przodzie. Świetny chłopak, świetny talent, świetny występ, oby dostawał jeszcze więcej szans bo na to zasługuje.
zobacz więcej
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:18, #83 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Nie tak dawno temu były jęki i płacze po sprzedaży nijakiego Welbecka w naszychg barwach zawodnik ten zadko dochodził do pozycji strzeleckich a jak juz to marnował je okrótnie R VP ostatnio krytykowany przez uzytkowników formum co mecz ma trzy sytuacje i cos trafia cóz wiecej należy wymagac jasne powinien 3 na 3 ale wtedy byłbo Galakticos po prostu FC Wenus Wiecej cierpliwosci prosze pań i panów
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:21, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
. , ; " ? !

Trzymaj!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:19, #81 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Mimo, że jestem rozczarowany (tak, rozczarowany!) remisem, to doceniam go niczym zwycięstwo.

Osiągnęliśmy remis z zespołem, który ma olbrzymią przewagę nad pozostałymi w tabeli. Zespołem, który był w stanie zaaplikować Evertonowi 6 bramek, wybić skutecznie z głowy piłkę Arsenalowi, zespołowi który nie przegrał jeszcze w lidze żadnego spotkania.

Lui przed meczem powiedział, że wygrana może oznaczać nowy start. Patrząc na obrazki z doliczonego czasu gry, remis wywalczony w takich okolicznościach to coś podobnego.

Naszym celem na chwilę obecną nie jest skupianie się nad liczbą punktów, miejscem w tabeli. My musimy stworzyć zespół, indywidualności mieć - super sprawa, ale do sukcesów dochodzi się dzięki wzajemnej współpracy, wsparciu, zaufaniu, determinacji, niezłomności itp. Manchester United musi tworzyć jeden organizm, dziś grając z drużyną TOPową widziałem to u nas. To jest najcenniejszy aspekt dzisiejszego widowiska, pokazujący że jesteśmy na dobrej drodze.

W tym roku naszym celem jest TOP4. Grając tak jak dziś, jestem o to spokojny. Nie boję się Evertonu, Tottenhamu, Liverpoolu, Arsenalu. Jeśli będziemy grać jak drużyna, prezentować wartości typowe dla zespołu, tworząc monolit dokonamy tego.

Jeśli chodzi o występ poszczególnych zawodników to najbardziej zawiódł mnie Fideo. Kompletnie bezproduktywny, masa bezsensownych wrzutek, nieudane dryblingi, a o strzałach można wspomnieć jedynie, że zostały oddane.
Fajnie zagrali Smalling i Shaw. Szkoda, że ten pierwszy za 2-3 mecze znowu wyląduje na L4. Rojo przeciętnie, Rafa cholernie nierówno (+ bramka Didiego na jego konto).
Fellaini zagrał znowu bardzo dobrze! Więcej takich spotkań i będzie stanowił o sile naszej centrali (powaga, zero sarkazmu!). Chcę zobaczyć jak będzie rozumiał się z Blindem i Anderem, bowiem może to wyglądać obiecująco. Nie zapominając o Carrasie i Macie, który w końcu zagrał niezłe spotkanie!
Januzaj w I połowie był naszym najlepszym graczem. W II odsłonie zgasł kompletnie, kto wie może rzeczywiście lewe skrzydło to jego flanka.

RVP podczas meczu wprowadzał mnie do szewskiej pasji. Marnując bardzo dobre szanse na strzelenie gola, ale w 93' wszystko uszło. A jego radość po strzeleniu gola, pokazuje że los MU nie jest mu obojętny, będąc lojalnym MU. Może to dziwne i niezręczne, ale po jego golach zawsze cieszę się najbardziej....


GGMU!!
W City proszę o to samo! oraz o komplet oczek.
zobacz więcej
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:57, #80 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Dobry mecz w naszym wykonaniu, widać progres, choć nie ustrzegliśmy się prostych błędów, ale graliśmy z wg. mnie najsilniejszą drużyną ligi i murowanym kandydatem do Mistrzostwa, mieliśmy swoje szanse, jeden punkt cieszy, miejmy nadzieje że w pojedynku z City nie będzie gorzej, a może nawet lepiej.
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:09, #79 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
ta wypowiedz mi sie podoba jest po prostu obiektywna stonowana chłodno przemyślana nie bede przytaczał kto kiedy i gdzie ale wielu z tu piszących remis przed meczem brałoby w ciemno wielu było sceptyków. Ja mowiłem ze z chelsea i innymi druzyna z czołwki bedzie sie grac lepiej bo te druzyny maja jakis plan co próbuja stworzyc graja w piłke, a z tym szybko biegaczami co graja kick and run mieliśmy do tej pory mnóstwo problemów.
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 20:02, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Nie było źle, cieszy ten punkt. Wrócą Herrera, Falcao, Rooney i będzie to jakoś grało ;)
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:46, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Przypominając sobie komentarze przed meczem odnośnie wystawienia Smallinga chciałbym widzieć miny jego "hejterów" po tym meczu. Chłop zagrał bardzo dobre zawody i niejednokrotnie ratował nam [***]. Nie rozumiem i chyba nie zrozumiem takiego pojazdu na piłkarza, prawda popełnia błędy ale kto z naszych obrońców ich nie popełnia, Evans czy wiecznie gloryfikowany przez wszystkich, z wyjątkiem chyba Szema, Jones?

Mecz ogólnie na plus za poziom gry naszych. Nie mogę się doczekać jednego meczu w optymalnym składzie i mam nadzieję, że to nastąpi w derbach, w których już musimy wygrać, bo prezentujemy się dobrze tylko trzeba zacząć pnąc się w górę.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.10.2014, 19:47

Postów: 9

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:16, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid Janowski
Czuje niedosyt po tym meczu , bo spokojnie 2 bramki mogliśmy strzelić .. Robin nie jest w swojej zyciowej formi , widać było brak Falcao , ten chłop ma to coś ten dryg i niesamowity pomysl na gre [***]iscie sie uzupelnia z Di Maria . Rvp Sie odkupił w tej ostatniej minucie , chwała mu za to .. Gramy doibrze , nadchodza dla nas swietlane czasy , tylko te kontie [***]
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:22, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
No dokładnie. Gdyby byli w normalnej, optymalnej formie, to po dzisiejszym meczu, każdy by się dziwił tak wysokiej pozycji Chelsea w lidze. United, pomimo błędów w defensywie, zasługiwał na zwycięstwo, bo był zespołem jednak lepszym. No okazji mieli więcej zawodnicy w czerwonych strojach. Tak więc zwycięski remis lub, jak kto woli, 1,5:1 dla naszych. :D
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:24, #74 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Ale jaki wy chcielibyście w tym momencie skład? Falcao wypada i kto ma grać? No niestety, musi grać Van Persie do którego obecnie pasuje balkonik...

Obrone mamy taką jaką mamy, nie nasza wina panowie ,że Van Gaal olał temat środkowego obrońcy i kupił latem 3 bądz co bądz zawodników którzy mogą grać na lewej obronie...

Nie gra Herrera bo pewnie nie jest jeszcze w 100 % gotowy do gry, jak ma rzucać piły jak z WBA to lepiej że jest na tej ławce...A jesli chodzi o CFC to bardziej obawiam sie Drogby który jest silny w [***] i może przestawiać Smallinga czy Rojo w każda strone świata niż Costy
Postów: 3726

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:31, #73 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Pewnie większość z nas oczekiwała np. występu Jonesa i zagrania dwóch meczów pod rząd z tą samą parą stoperów, co nam się chyba w tym sezonie jeszcze nie zdarzyło. Liczyć też można było na Falcao, bo van Persie niestety ostatnio zawodzi jak cholera. No i ja np. wolałbym widzieć w składzie Valencie zamiast Januzaja. Pobożne życzenia, bo w tym klubie wystawienie w miarę optymalnego i zdrowego składu jest nierealne...
Postów: 6

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:40, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Soja7
McNair i Rojo zagrali razem przeciwko Evertonowi i WHU i to chyba byłoby na tyle z dwójką stoperów grających 2 mecze pod rząd :/
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:21, #71 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
NOC COŻ Z PRZYKROŚĆIA PLUS ZA TEGO DROGBE
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:01, #70 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Zwycięski remis :D

I co hejterzy, ja od samego początku broniłem Robina i w niego wierzyłem, a wy Falcao chcieliście :p
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:09, #69 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
i nadal chcemy zdrowego Falcao i dwoch napastników i Macie na szczęscie juz dziekujemy bo wroci Roo a RVP swoje strzela mimo SŁABSZEJ FORMY PEŁNY SZACUNEK
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:11, #68 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Akurat dzisiaj Mata nie zagrał wcale tak źle.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:20, #67 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Mata zagrał w miarę przyzwoity mecz choć kilku krotnie był znacząco wypychany z ofensywy i trzeba było rozgrywać wszystko na nowo przez obrońców.

Co do Falcao to jest mega napastnik tak samo jak Van Persie tylko odpowiedzmy sobie na pytanie, czy są w formie i czy robią rażącą różnicę dla zespołu? Oboje strzelić potrafią przy 3-4 okazji bramkowej dopiero. Nie ma tak, że mają piłkę jak za najlepszych sezonów i nawet z połowy dotknięcia potrafią strzelić bramkę. Na chwilę obecną jest spora nieskuteczność i nie ma co któregoś z nich faworyzować. Na pozycji lepszej stoi RvP, gdyż ma doświadczenie w lidze, a z drugiej strony skoro nie mamy w chwili obecnej Chicharito to może właśnie Falcao będzie dawał dobre zmiany???
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:50, #66 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Smalling i tak pewnie nie dokończy meczu, bo ... złapie kontuzje.

100 procent info
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:19, #65 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
JAKOS SKOŃCZYŁ ZNOWU KISZKA Z TWOJEJ STRONY
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:19, #64 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Hahahahahhahah
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:59, #63 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Jedyny plus z van Persiego to to, że zrobił to co powinien w tej doliczonej minucie i [***] soczyście tak jak trzeba było. W ciągu meczu zjebał 2 dogodne okazje. Oby ten gol w końcu dał mu przełamanie i zacznie grać na swoim poziomie, bo jego gra jest bardzo słaba.
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:03, #62 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
a twoja wypowiedz jak zwykle zenujaca
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:05, #61 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Dzięki. Wzorowałem się na Twoich wypowiedziach. Wystarczy wejść na Twój profil i przejrzeć komentarze. :)
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:12, #60 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
UCZ SIE CHŁOPCZE UCZ I NIE PYSKUJ
Postów: 1510

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:04, #59 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
RvP mimo gola, słaby mecz i jeśli wyjdzie w podstawie na City to nie wróżę nam lepszego meczu niż dzisiaj. Po drugie Di Maria, ten facet wkomponował się już w zespół idealnie- gra równie słabo jak reszta. Jak Van Gal nie ogarnie go na derby to również będzie słabo. Poza tą zdecydowanie najsłabszą dwójką dzisiaj to nie było najgorzej, pierwsza połowa z naszą przewagą, w drugiej goście trochę lepsi, ale bardzo nieskuteczni. Obrona to nadal śmiech na sali, ale żadnego rażącego błędu nie popełniła i dzięki temu Chelsea strzeliła tylko jednego gola i to jeszcze po stałym fragmencie.

Podobno aby wygrać mecz z przeciętną drużyną PL trzeba mieć 8 zawodników w formie, a żeby coś ugrać z najlepszymi wszystkich. To powiedzenie idealnie obrazuje naszą dzisiejszą grę, było dobrze, ale zabrakło dwóch z jedenastu zębów i nie wygryźliśmy zwycięstwa.

Czy gdybyśmy przegrali to też bym pisał w pozytywnym odczuciu? Myślę, że tak, zagraliśmy solidnie w defensywie, nawaliło tylko dwóch piłkarzy, a najbardziej denerwowało mnie zacinanie się transmisji w necie a nie jak w poprzednich meczach granie piachu przez nasz zespół.

Pozytywnie zaskoczyli mnie dzisiaj Mata, Januzaj, Samlling i Fellaini, którzy zagrali dużo solidniej niż się spodziewałem, a od RvP i Di Marii o klasę lepiej.
zobacz więcej
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:08, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m

bolsik5 napisał:

Obrona to nadal śmiech na sali, ale żadnego rażącego błędu nie popełniła i dzięki temu Chelsea strzeliła tylko jednego gola i to jeszcze po stałym fragmencie.


a jak pilka przeszla Rojo jak amatora gdzie drogba trafil potem prosto w noge de gei?
Rewelacja rozgrywek Manchester United zajmujacy 8 miejsce w tabeli zremisowal z aworytem do mistrzostwa 1:1 . a to niespodzianka (sarkazm -.-)
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:07, #57 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Udało się wyszarpać punkt. Szczęśliwie, bo szczęśliwie, ale jakiś plus punktowy notujemy. Jest to wynik, z którego musimy się cieszyć, ale który nam miejsca w ligowej tabeli zbytnio nie polepsza. Musimy jeszcze wiele popracować nad sobą, jeżeli chcemy mieć LM w przyszłym sezonie, bo na chwilę obecną jesteśmy daleko od tego celu.

Jest wiele do poprawy i to w prostych elementach, bo nie Chelsea stworzyła coś, czego nie moglibyśmy przeskoczyć, tylko to my popełnialiśmy błędy, które pozwoliły rywalowi na proste "wjeżdżanie" w nasze pole karne.

Jedyny plus jaki mamy, którego poprawiać nie trzeba to nasz "HERO" z pomiędzy słupków.

Nasza różnica? Di Maria nie odpalił tak jak oczekiwaliśmy i było ciężko.

Największym plusem? Jak dla mnie Januzaj! Zaskoczył mnie dobrą, a co najważniejsze dojrzałą grą i pokazał kreatywność wielkiego formatu.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:07, #56 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Może to dziwne, ale jestem zawiedziony tym wynikiem. Zasłużyliśmy na komplet punktów.
Van Persie musiał trafić, wcześniej marnując 2 znakomite okazje do strzelenia gola.
Di Maria nie jest sobą, niestety...
Postów: 462

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:54, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
Straciłem już jaką kolwiek wiare w ten zespół ile jeszcze porażek ? do [***]a wafla ciągle tylko smiechy z nas itp , to przestaje być śmieszne nie potrafimy wygrać ze słabeuszami i z mocnymi , poprostu z nikim , nawet liverpool swojego czasu , kiedy dostawał w [***]e to jakoś na mecz z nami potrafił sie zmobilizywać i nas ojebac , mimo tego że my byliśmy mistrzami a oni grali o lige europy , nastały ciężki ciężkie czasy jak dla mnie , ukochana drużyna wszystko przegrywa , a najbardziej znienawidziona drużyna sreal madrid wygrywa wszystko
Postów: 728

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:05, #54 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
no i to jest własnie twoj czas chłopcze jak wszystko idzie po maśle to ... a teraz czas zebys ty cos pokazal
Postów: 462

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:03, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
o [***]e rozbić ten remis u siebie ze smerfami , chyba już w dolnym rejonie tabeli będziemy , a tu jeszcze mecz ze city na wyjezdzie
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:01, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
RVP jest i zawsze bedzie gosciem nie do za....... wiec szacun dla goscia.nie jeden by wy.... pile na ulice
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 19:00, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Dla nas to zwycięski remis. Ajjj ale ogólnie, tak w ofensywie to nawet nawet. :)

Ohhh Robin van Persie! A na mecz z City wraca już Wayne Rooney! :P
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:59, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
UNITED UNITED UNITED
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:58, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
OOOOO ROOOOOOOBIIIIN VAAAAN PEEEEEERSIEEEE!!

Słabo graliśmy w końcówce po zejściu Maty, dziura w środku pola jak w polskim budżecie, ale emocje w końcówce jak za starego dobrego United!!
Postów: 199

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:57, #48 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Na wiecej chyba nas nie bylo dzis stac dobry i 1 punkcik
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:55, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
i tak jestem zly, remis jak porazka dla mnie ten mecz byl spokojnie do wygrania
Postów: 49

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:55, #46 Zwiń/Pokaż komentarz dirt230
RVP!!!!
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:31, #45 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Nasi jeszcze nie wiedzą, że przegrywają w tym meczu. Serio na jakim obiekcie gramy?
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:22, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
No i co z tego, że de Gea będzie wyciągał rzeczy niemożliwe? Koledzy i tak s[***].
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:17, #43 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Van Persie tłem jakich mało. Nawet stać przy słupku dobrze nie umie i wybić oczywistej piłki, która leci na głowę. Jeżeli będziemy tracić takie banalne bramki to nigdy nie wygramy z czołowymi zespołami. Brak nam podstawi to bije po punktach.

Jedynie można chwalić bramkarza, bo łapie wszystko, a nawet więcej, ale ustawienia kolegów już połapać nie ma prawa, niestety.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 18:12, #42 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
No i Czelsi zrobiła w 7 minut więcej niż w pierwsze 45 i leżymy. Gramy lepiej - dostajemy bramkę, gramy gorzej - dostajemy brame.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.10.2014, 18:15

Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:57, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Dwie rzeczy mnie frustrują po pierwszej połowie: bardzo kiepska komunikacja z przodu na linii Shaw-Januzaj. Obaj naprawdę dobrze radzą sobie w pojedynkę, ale brakuje mi ich dwójkowych akcji. Dwa: dośrodkowania di Marii. Nie chodzi o ich ilość, ale o jakość. To jest tragedia. Zero zagrożenia z tych podań. Straszne są szczególnie te bite ze stałych fragmentów; wciąż mam przed oczami piłki celowane w punkt które rzucał w Realu, a tutaj coś mu nie wchodzi.

Brawo dla De Gei za niespanikowanie i udaną interwencję, podoba się też Rafael, oby dograł ten mecz do końca. Smalling czyści jak profesor na razie, natomiast Rojo rozgrywa fatalne zawody. Luke daje radę, ale jego wrzutki są na poziomie podobnym do tych które dziś daje Angel. Fellaini robi swoją robotę, Blind popełnił jeden przerażający błąd, Adnan dziś gra ślicznie, to podanie do RvP... RvP który znów marnuje wybitną okazję. Żeby napastnik takiej klasy nie spojrzał nawet na bramkarza w podobnej sytuacji? Ogromna szkoda. Mata gra z serduchem na wierzchu, ale jego gra obronna to w zbyt wielu przypadkach zwykłe truchtanie za rywalem - choć dziś akurat trudno się do niego o to przyczepiać.

Matic nie gra dziś wielkiego meczu co powoduje całkiem spore wyrwy między formacjami Chelsea. Januzaj momentami miał kilometry swobody. Warto próbować prostopadłych piłek za Ivanovica i Luisa. Gramy całkiem solidny futbol, ale to wciąż są The Blues. Boję się, że Mourinho też zwrócił uwagę na taką sobie postawę Rojo i pewne... nieokrzesanie Blinda i postara się je wykorzystać. Jednak po tych 45 minutach możemy być z pewnością dumni z chłopaków. Robią co mogą, a nie - co chcą.
zobacz więcej
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:57, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Jak dla mnie, di Maria tylko slabe wrzutki, Januzaj daje rade, van Persie jak amator przy sam na sam, Fellaini pokazuje szeroki wachlarz zagran do tylu ala Clev, ale i tak podoba mi sie jego gra ogolnie sie przydaje, a Rojo sprokurowal grozna sytuacje dla Drogby gdy podawal Oscar. Tutaj kazdy moze wygrac
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:57, #39 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Po 45min nie jest źle. Mecz dobry dla oka, bo wyrównany. Co prawda fajerwerków nie ma, ale ich się nie spodziewałem. Raczej myślałem, że Chelsea "siądzie" na United i będzie konsekwentnie atakować. Plus może i strzeli bramkę. Jednak jest na szczęście inaczej. Jest dobrze i obiecująco przed "drugą połówką". Choć ławka nie napawa optymistycznie w kontekście gry ofensywnej i strzelania bramek, to kto wie jak to będzie? Oby było bez porażki i optymistycznie na resztę sezonu.
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:57, #38 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Póki co, dobra gra United, istnieje środek pola, co jest rzeczą niecodzienną w naszej drużynie.
Dobra gra grajków, którzy ostatnio mieli słabe recenzje, czyli Januzaja, Maty i Shawa.
Robin jako tako, a di Maria chyba najsłabszy na boisku, Januzaj dzisiaj o wiele lepszy od Argentyńczyka.

Trzymamy poziom, mecz jest do wygrania, a trzy punkty do zgarnięcia.
Jeśli nic się nie posypie, co lubi nam się niestety zdarzać, to zwiększymy swój dorobek punktowy.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:52, #37 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
W sumie Chelsea to dziś takie "duże słowa, a nich pusto". Niby rożnych dużo lecz niewiele z tego wynika. Przewaga optyczna po ich stronie, ale nas to nie rusza. Z gry jesteśmy lepsi. Okazji mimo, że niewiele to wciąż lepiej od przeciwników. Gra naszych może się podoba. Gdybyśmy grali z takim zaangażowaniem i skupieniem dotychczas to punktów byłoby więcej.

Smaling - na przekór wszystkim - póki co bardzo pewny (a i ryja potrafi wydrzeć jak trzeba). Januzaj podobnie. Ogólnie brak wyraźnego słabego punktu.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:13, #36 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Matko jaki Rafael bywa skrajnie głupi.
Postów: 1510

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:51, #35 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Głupi nie. Fakt, szkoda kartki, ale gdyby nie to to mogłoby być 0-1, bo takiego Hazarda w pole karne samego wpuszczać nie można, więc decyzja dobra. Gdyby to było pod koniec pierwszej połowy to nikt nic by nie pisał.

Szkoda trochę, że Angel na razie nie na swoim poziomie, bo jeszcze tego jednego elementu brakuje i możemy dzisiaj spokojnie wygrać, także bądźmy dobrej myśli przed drugą połową.
dodano: 26.10.2014, 17:49, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Polakko [89.231.128.***]
Jak dla mnie ewidentny karny dla chelsea.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:49, #33 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Szkoda, że Di Marii tak nie idzie...
W końcu może podobać się Januzaj i Mata. Januzaj powinien mieć już asyste po tym jak zagrał cudowną piłkę do van Persiego, jednakże Robin fantastycznie s[***] tą sytuację..

Nie jest źle, ale często głupio tracimy piłki i robi się mega zamieszanie.
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:35, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
wkuriwa mnie di maria. jak chce tyle dosrodkowywac to mogl przyjsc jak moyes nas trenowal -.-
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:47, #31 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
1. Moyes takiego transferu by nigdy nie zrobił.
2. Skoro Boss mu nie zwraca uwagi to znaczy, że jest nakreślona taka taktyka i tak ma grać. Dośrodkowania to w końcu zawsze był znak firmowy stylu gry na wyspach i widać tego się trzymamy.
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 17:12, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Żółta Rafael, jeszcze będzie czerwo w tym meczu...
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:58, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
zeby ROJO nic nie odwalil
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:55, #28 Zwiń/Pokaż komentarz mackiki
czemu moj komentarz zniknal nagle?
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:57, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Nie, jest niżej. Do komenta Ozgura dodawali później niż ten Twój i dlatego są wyżej.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:30, #26 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Jak "Aniołek"nie zrobi różnicy to może być z nami różnie, a różnie w tym sezonie to raczej nie to czego oczekujemy. Mi ejmy nadzieję, na coś w kategorii cudu, gdyż nie ukrywajmy, że poziom Chelsea, a United to trochę takie 'Niebo', a 'Ziemia' z tą opcją, że może być nawet piach byle by pod nim było nasze wyśnione 'Piekło' warte trzech oczek i walki o nie tylko 4 miejsce, ale może i o coś więcej! W końcu to jest United i tu trzeba 'zapierbiegać' by zawsze być na szczycie!
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:39, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
O faken... Ty żyjesz? :)

Jak dobrze widzieć jednego z tych legendarnych użytkowników manusite. :)
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:47, #24 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Żyć żyję i nigdy nie umrę haha United na zawsze w serduchu i na piersi!
Swego czasu zarzucano mi pisanie komentarzy tylko po to by mieć ich dużą ilość to przestałem całkowicie, a że dziś mamy wydarzenie jakie mamy to stwierdziłem, że się pojawię choć na chwilę i podzielę się swoimi uwagami :)
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:50, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Nie przejmuj się pierdołami. Ja tam się bardzo cieszę, że wielcy użytkownicy powracają, tak jak Ty, czy choćby M.C.T., których pamiętam od dawna, jak byliście tutaj mega aktywni. :) Miejmy nadzieję, że to nie jedyny miły aspekt tego dnia w kontekście Man. Utd. :D

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.10.2014, 16:50

Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:50, #22 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Już masz 2 nabite pod tym newsem :P
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:53, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Ty sarkazm też. :D

http://sportz-hd.eu/

http://www.drhtv.com.pl/drhtv1.html

Linki do meczu, jbc.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:55, #20 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Sarkazam jak zawsze w formie!
Kończmy te pogaduchy, bo powoli czas zapiąć pasy i wspierać Diabły !!
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:53, #19 Zwiń/Pokaż komentarz mackiki
beda baty raczej od chelsea
Postów: 6237

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:49, #18 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Szkoda mi Smallinga bo chłopak nie grał dość długo i po takiej przerwie od razu wskakuje do pierwszego składu na mecz z Chelsea.
Nie wygląda to najlepiej. Jest jeden sposób zaradzenia takiej sytuacji na następne lata. Po prostu wymiana tych podatnych na kontuzję zawodników na lepszych.
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:42, #17 Zwiń/Pokaż komentarz grzesznik83
Herrera pewnie wejdzie dopiero w 60-70 minucie ;/
Postów: 2299

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:40, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Bez Jonesa, który i tak nie był w wybornej formie, będzie ciężko. Oby Smalling utrzymał głowę na karku.
Postów: 6007

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:34, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Ja nie mogę co jest znów z tym Jonesem. Miał być liderem obrony, a znów go nie ma nawet na ławce.

Co do obrony to chyba wolałbym Blacketta zamiast Chrisa, albo Rojo. Pozostałe pozycje bez niespodzianek i chyba obecnie nie mogłby być lepiej obsadzone.
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:21, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Skład nie jest taki jaki sobie wyobrażałem, ale myślę, że może poradzimy sobie i nie będzie aż tak źle. Szkoda, że jednak Falcao nie jest w stanie dziś zagrać, nawet i usiąść na ławce rezerwowych, to samo Jones, który ledwo wrócił i już go nie ma... Przynajmniej van Gaal uwzględnił do składu Pereirę i Wilsona. Może w końcówce, któryś z nich wejdzie. No cóż, zobaczymy jak to będzie.

Jedynym plusem jest to iż brak u Chelsea Diego Costy, o którego się obawiałem. Jednak tym razem Mourinho też postraszył, ale jakoś się wstrzymał.
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:17, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
wygramy 2 do 1
Postów: 502

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:16, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
widze ze wiara jest a podobno umiera ostatnia
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:15, #11 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Liczyłem na to, że Jones nie połamie się do końca października i się przeliczyłem.
Postów: 4179

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:11, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Jones wytrzymał aż 1 mecz. Mam dość tego chłopaka.

Rozum podpowiada gwałt totalny. Obrona po raz pierwszy w takim zestawieniu, najwolniejsza linia pomocy w całej Premier League, tragiczni w ostatnim meczu Januzaj z Matą w pierwszym składzie, a na domiar złego mamy tylko jedną dostępną klasową 9 która ostatnio jest wybitnie nie w sosie. A, no i jeszcze ta ławka której nie wystraszyłoby się nawet MK Dons.

Coś czuję, że Rafael sprokuruje karnego, stracimy gola po stałym fragmencie, a van Persie dostanie co najmniej żółtą kartkę. Przez cały dzień mam okropne przeczucie, że przerżniemy 1:4.

Ale od tego jest się kibicem, żeby na przekór rozumowi i wszystkiemu innemu ufać, że wygramy. W końcu mamy Di Marię i van Gaala który zastraszy Mourinho. Albo coś...
Postów: 302

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:11, #9 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Czyli 4-5-1 z Januzajem i Angelem na skrzydlach oraz Mata na 10?
Postów: 3726

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:11, #8 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Ulala, od razu po przeczytaniu składu jakoś zmalał mój umiarkowany optymizm co do tego meczu. Smallingw podstawie, do tego Januzaj i Mata, brak Falcao, słabo to widzę.
Nie dość, obrona jest jaka jest, to jeszcze pomoc i atak nie wyglądają super. Mata całkiem bez formy, van Persie podobnie, Januzaj w ostatnim meczu tragedia. Trzeba liczyć na geniusz di Marii. I jeszcze brak Herrery.

Mimo braku Costy czarno to widzę.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:10, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Się boję się. :D

No cóż, skład jest taki, jaki jest. Może jednak nie będzie to tak źle wyglądać? Oby! Do boju Diabełki! GGMU!

Ale i tak fajnie, że tacy jak Pereira i Wilson zostali uwzględnieni w tym spotkaniu. :P Oby też dostali szansę, a nóż coś pokażą.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:09, #6 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Czyżby Jones doznał kontuzji?! Nie mogę w to uwierzyć!
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:09, #5 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Januzaj i Smalling w 1 składzie.
Zaczynamy w 9.

Drogba może lata ma, ale na pewno nie zapomniał jak się strzela nam bramki..
Postów: 1987

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:04, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Miłosz
Nie dość, że defensywa wygląda kiepsko, to jeszcze brak Herrery i Falcao... jedyne pocieszenie to Drogba zamiast Costy w Chelsea
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:06, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Akurat według mnie dobrze, że Herrera siedzi na ławce w tym spotkaniu. Potrzebujemy tankisty w środku, bo chelski to nie chłopaki do bicia, to masywni faceci. Fellaini to świetny wybór tym bardziej, że po bramce z WBA będzie jeszcze bardziej podjarany grą.
Zdrowy rozsądek mówi mi nawet 0:4, ale serducho typuje 2:0. Tylko wygrana.
Postów: 10301

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:08, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Dobrze prawisz. :) Też tak uważam.
Postów: 5860

Napisz PW
dodano: 26.10.2014, 16:04, #1 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Smalling w pierwszym na Chelsea ;_;
RvP w pierwszym i brak w kadrze Falcao ;_;
Ławka rezerwowych ;_;

Jeśli cuda istnieją, to dzisiaj jest odpowiedni moment, aby się ujawniły.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.