CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +4 - Liverpool punktuje beznadziejne United w Lidze Europy

Relacje Red_Devil @10.03.2016, 20:05 | Przeczytano 3518 razy

Liverpool punktuje beznadziejne United w Lidze Europy

Manchester United w beznadziejnym stylu przegrał z Liverpoolem 0:2 w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Europy. Na Anfield gole zdobyli Daniel Sturridge (z rzutu karnego) oraz Roberto Firmino. Rewanż za tydzień na Old Trafford.

Louis van Gaal postanowił namieszać w składzie i w porównaniu do wyjściowej jedenastki w przegranym 0:1 meczu z West Bromwich Albion dokonał 4 zmian: Matteo Darmian, Michael Carrick i Ander Herrera zasiedli na ławce rezerwowych (Jesse Lingard jest zawieszony za trzy żółte kartki w europejskich pucharach), a w ich miejsce wskoczyli Guillermo Varela, Morgan Schneiderlin, Marouane Fellaini oraz Memphis Depay.

Tagi: Carlos Velasco Carballo, Daniel Sturridge, Decyzje arbitrów, Faza pucharowa, Liga Europy, Liverpool, Porażka, Relacje z meczów, Roberto Firmino, Rzuty karne, Sędziowie, Znamy składy

Komentarze (120) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 927

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 22:03, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Wczorajszy mecz z Liverpool'em należy do takich o których trzeba jak najszybciej zapomnieć.United zagrało beznadziejnie w tym meczu, bez jakiegokolwiek pomysłu na grę. Co chwila zawodnicy tracili piłkę, bo albo nie celnie podawali, ani nie mogli jej dobrze przyjąć bo odskakiwała im wiele razy. Przez to United nie mogło stworzyć żadnej akcji, czy też dłużej utrzymać się przy piłce. Nasza wyglądała tragicznie.
Oddaliśmy dobrze z tego co pamiętam jeden celny strzał w przeciągu całego meczu, to jest po prostu coś niebywałego i chyba podsumowuje cały nasz mecz i dotychczasową formę.
Porażka w takim stylu z LFC boli podwójnie, ale przy takim poziomie naszej gry to nie ma się co dziwić. W sumie mogło skończyć się to wyższym wynikiem. Teraz chyba musiał wydarzyć by się jakiś cud żeby United pokonali Liverpool i awansowali dalej.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 11.03.2016, 22:04

Postów: 12

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 19:55, #119 Zwiń/Pokaż komentarz devil fan
tak na marginesie komentatr byl na poziomie naszej gry :O
Postów: 36

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 18:47, #118 Zwiń/Pokaż komentarz Papaj22
De Gea rządzi. W sumie tyle na temat wczorajszego meczu.
Postów: 192

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 14:39, #117 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Chelsea have agreed a deal with Antonio Conte to take over as their new manager. Contract to be signed next week. [@DiMarzio]
Abramowicz bierze dobrych mlodych ambitnych a nie dziadka przed emerytura ;)
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 12:33, #116 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: boober
Przykro było patrzeć. Nie chodzi o porażkę, ale o to co słusznie zauważył Paul Scholes. Piłkarze nie wiedzieli co robią na boisku, gra kompletnie bez ładu i składu, środek pola nie istniał, nie było walki i był pełen Kononowicz - nie było niczego. Z tego zespołu wyszło powietrze zanim wyszli na boisko. To bardzo mi przypominało ostatni mecz na Emirates. Fellaini to obraza zawodnika z technicznego punktu widzenia, ale widać było, że jako jeden z nielicznych chce coś zrobić. Od takiego spotkania, zwłaszcza na etapie rozgrywek, które raczej są dla nas teraz być albo nie być w UCL - oczekuje się woli walki. Walki do ostatniej kropli krwi. To jest LFC, przeciwnik wobec którego daje się wszystko, zawsze. Za tę sytuację ponoszą odpowiedzialność wszyscy, bez wyjątku, piłkarze, trener, Ed, Ryan a nawet Sir Alex. Wydane 300 milionów funtów, a połowa tego składu nie nadaje się nawet do Newcastle. Wielkie dzięki Louisowi za wielokrotne szanse dla młodzieży, naprawdę. Lecz zdaje mi się że to jedyna jego zasługa. To co wczoraj zostało nam zaprezentowane na Anfield to zbrodnia niewybaczalna. Proszę nie bronić Eda, on nie ma pojęcia o futbolu, powinien zostać w klubie i dalej zajmować się wizerunkiem, trzymajmy go z dala od piłki, niech zarabia na kontraktach z producentami klusek. Louisa zapraszam serdecznie do Algarve. Mourinho i Berta to w tym momencie nasz jedyny zdaje się ratunek. Teraz, kiedy zostało 9 kolejek, można jeszcze coś ratować, nie czekać aż nie będzie matematycznych szans na awans nawet do ligi Europy. W tym składzie może pozostać na razie David, potem długo nic, Martial, Rashford, Memphis, Lingard, Smoła, Varela BJ i Shaw. Reszta wątpliwa. Scheinderlin - proszę mi wybaczyć, ale od jego przyjścia do klubu nie zobaczyłem dosłownie nic co pozwoliłoby mi sądzić, że ten chłopak powinien występować w czerwonym trykocie. Nie szukam kozła ofiarnego, bo winni są tak jak mówię wszyscy. Nie widzę absolutnie szansy ani na pokonanie West Ham w niedzielę, LFC w czwartek czy potem kolejnych przeciwników (ManCity w kolejnym meczu). Najgorsze że mimo prawie stanów przedzawałowych spowodowanych tymi widowiskami , wciąż będę ich oglądał z nadzieją, bo to United, klub który kocham bez względu na wszystko. UNITED!!!!
zobacz więcej
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 03:09, #115 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Bylismy tłem dla graczy Kloppa. Dziwi mnie fakt ze liverpoool jest niżej w ligowej tabeli od nas! GLORY MAN UNITED! Manchester United będzie zawsze w moim sercu nie ważne są wyniki!!
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 12:13, #114 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: boober
Jest niżej jedynie 3 punkty, więc już niedługo.
Postów: 6236

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:02, #113 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Mourinho ratuj, jak Portugalczyk nie przyjdzie na przyszły sezon, to niech Woodward spieprza jeśli tego nawet nie będzie potrafił załatwić.

Nie obchodzi mnie co się z nim stanie, czy pójdzie pracować gdzieś indziej, czy po prostu zostanie wypieprzony na zbity ryj, czy zginie w nieszczęśliwym wypadku. Tego suki.nsyna chyba żaden kibic Manchesteru United na oczy nie chce widzieć.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 6236

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 07:12, #111 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
[***]sz takie głupoty, że głowa mała. Nie chcąco dałem ci plusa, wybacz.
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 08:26, #110 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Tak broń się przed logiką używając wulgaryzmów.Wspaniale.
Postów: 760

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 09:38, #109 Zwiń/Pokaż komentarz oma45

rooney29 napisał:

Mourinho to Chelsea uratowal w tym sezonie, daj spokoj jeszcze wieksza tragedie chcesz tutaj dodatkowo to jest zwykly najemnik.

Jedyna mozliwa zmiana trenera to Giggs i musi dostac swoja szanse w przeciwnym razie czeka nas dekady Moyesow.


Dokładnie dekada Moyesow i Van Gaalow .
Co z tego ze Mou jest najemnikiem ? 90% ludzi jest . Jak mi sie nie podoba praca , bądź mam oferte z lepszym sianem to ja biorę . Przykładem najlepszego najemnika jest Zlatan, ale on jest profesionalista i robi robote . Wiec można byc najemnikiem o ile podchodzisz profesjonalnie do tematu .
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 12:00, #108 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Dla mnie klub to coś więcej, to jest pewna wartość szacunek lojalność.
Dlatego nie lubię takich najemników w stylu Zlatana, Etoo to chyba jeszcze lepszy przykład typowego najemnika.Poszedł za groszem nawet do Anży.
Poza tym zarabiając pare mln na sezon te 20 tys funtów miesięcznie(United może mu dać podwyżkę bez problemu) to jest przecież śmieszne.
Postów: 760

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 07:46, #107 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Ok wpadłem na pewien pomysł .

Większość z nas pracuje, nieważne w jakiej branży . Ktoś może być biznesmenem,budowlańcem czy pracować na magazynie. W każdej robocie są różne typy pracowników.Załóżmy tak... Stefan i Witek są pracownikami firmy i ogólnie maja zrobić robotę . Sytuacja jest taka,że Stefan angażuje się w projekt natomiast Witek niespecialnie . Fakt,faktem jest on w pracy na czas coś tam robi ,ale ogólnie ma wbite ,potrzebuje pracy tylko dla hajsu.Stefan natomiast jest zaangażowany , szuka nowych pomysłów , stara sie chłop. Mimo wszystko i tak obydwaj zarabiają tyle samo. W pewnym momencie pracodawca musi jednego zwolnić i domyślacie się kto poleci i dlaczego. Nikt nie chce pracownika ,który ma kolokwialnie mówiac wyjeban&.

Teraz zwróćmy uwage na managerów takich jak : Pep,Jose,Klopp czy Simeone. Oni chcą pracować ,zależy im na tym co robią .Doskakują do lini, motywują ,drą ryja ,zapraszają zawodników do walki.Ilekroć patrze na takie obrazki widzę zespół , rodzinę jest tam chemia . Nasz super manago siedzi na [***] i coś tam kreśli. potem wychodzi do reporterów i gada brednie o procesie i filozofii . O ile chemia w szatni jest, to miedzy zawodnikami a trenerem jej nie ma . Piłkarze to nie zawsze są barany i pewne mózgi widzą wypalenie Luisa.Luis coś plecie by nie życ przeszłością wiec pozdrowię tutaj rooneya29,który widzi tylko to.
Już kiedyś pisałem,że on nigdy nie jest winny i zawsze ma na coś wymówkę . Masz farta z tymi urazami,ale połowicznie... Przespane okienka oraz letni black friday to Twoja robota. Gość z takim doświadczeniem i takim CV nie potrafił przewidzieć kontuzji ? beka ... gdy zapytamy starego fachowca w obojetnie,którym zawodzie z stażem ok. 25 lat momentalnie zrobi listę co może iść nie tak i profilaktyke , tylko nie Luis .Ten człowiek chce byc zwolniony i skosić hajs za rozwiązanie kontraktu , spisek.
zobacz więcej
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 08:30, #106 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Tak bo on odpowiada za to ile klub moze zaoferowac w kontrakcie tygodniowki i on rozdziela mln funtow.
Od tego jest ED.Do United przeszedl pewnie 3-4 sort tych graczy których tak naprawde chcial Van Gaal.Dodatkowo w tym sezonie totalny szpital.Potrzeba nowego trenera przygotowania fizycznego oraz fizjoterapeutow, dietetykow.To tu lezy problem a nie w trenerze.
Postów: 760

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 09:31, #105 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
A kto jest odpowiedzialny za decyzje kto leci ze składu ? Twoja logika powie Ci pewnie ,ze Ed. Chętnie bym z Toba polemizował jest tylko haczyk nie uznajesz winy trenera .

Zaraz wyskoczysz o jego osiągnięciach w ajaxie , barcy ... To PRZESZŁOŚĆ .
Wyskoczysz o kontuzjach ... Można było uzupełnić skład , nie wyprzedać .
Daje szanse młodym , to jest dla mnie śmieszne , by nie urazy Rushford do dzis by pewnie nie zagrał . Gdy był zdrowy Rooney , Martial ile razy Rushford był na ławce ? Daje szanse młodym *
Nie chce Ciebie urazić i albo serio jestes naiwny i ślepy albo trolujesz wpisami .

Rownież jak Ty doceniam osiągnięcia LvG , niestety dla niego i trochę Ciebie argumentów za Holendrem nie ma . Na wasze szczęście ten sezon jest kiepski w wykonaniu elit PL dlatego MU jest na 6 pozycji . Co gorsze fartem Luj mógłby ten sezon ugrać , ale jego filozofia jest zawodna , jest balans miedzy dobrym meczem a słabym .
Zwalac winę na słaby skład ? Czy Lisy maja lepsza kadrę ? WHU ? Nie nie maja . Ten baran nie ogarnia i co mecz wystawia dwóch DMF'ow . Wystawia zawodników nie na nominalnej pozycji , nie przygotował zespołu do gry na wielu frontach . Jego filozofia opiera sie na klepaniu piłki , posiadaniu oraz zamurowanej bramce . Powiedz mi fanboju co wczoraj z tego było ? Jedynie dwóch DMF'ow grało . Pewnie Cie to boli,ze ciagle bijesz głowa w mur. Wiesz kiedys mi ktos powiedział mądra rzecz : jeżeli zdecydowana większość ludzi ma odmienne zdanie jak Ty popierając to solidnymi argumentami to byc moze Ty jestes w błędzie nie oni .

Trochę mi szkoda,ze dziennie masz spory zapierdo* w gloryfikowaniu Luisa i walce z niewiernymi, ale doceniam wytrwałość . Wiesz ja ciagle bronię Rooneya,ale widze w tym sens i mam za sobą kilka osob w tym wszystkim . Niestety o bojownikow Holendra trudno . On ma gorszy bilans gorszy od Moyesa wiec skoro jego zwolniono w maju to Luj musi poleciec w marcu bądź kwietniu .
zobacz więcej
dodano: 11.03.2016, 07:46, #104 Zwiń/Pokaż komentarz dfhdfh [193.105.63.***]
Świetna bluza Manchester'u, najtaniej na Allegro:
allegro.pl/bluza-manchester-united-adidas-rozmiar-l-i6046260959.html
Postów: 2971

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 07:31, #103 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Po takim meczu szkoda mi tylko de Gei....i Mojsa.

Pierwszy to klasa światowa. Jedyny piłkarz w obecnej kadrze tego zespołu(?), o którym można to powiedzieć z pełną świadomością. Po raz kolejny gdyby nie on, skończyłoby się zdecydowanie wyżej. Kiedyś graliśmy mecz z Schalke w LM. Co rusz oddawaliśmy groźne strzały na bramkę Niemców, ostatecznie kończyło się 2-0. Gdyby nie znakomite parady ich bramkarz wynik mógł być spokojnie 7/8-0 dla nas. Tym bohaterem okazał się Neuer. Takim dla nas jest de Gea obecnie. Nieważne czy wygrywamy, remisujemy, przegrywamy - w zdecydowanej większości spotkań to on jest najlepszy po naszej stronie.Strach pomyśleć gdzie teraz byśmy byli na przestrzeni ostatnich trzech sezonów, gdyby nie Hiszpan.

Po przegranej 2-0 nad Olympiakosem w Grecji osiągnęliśmy dno dna. Nie sądziłem że w perspektywie 20 lat ktoś da radę przebić to osiągnięcie. Jak się okazało, czekać nie musieliśmy długo. Liverpool przy nas wyglądał ja zespół z innej planety. Oni nas zniszczyli.
Nigdy nie myślałem, że będę się "cieszył" z porażki 0-2 na Anfield. Wynik lepszy niż gra - bardziej trafnego określenia nie da się chyba znaleźć.
Nasz bóg wydal setki milionów na transfery, a my zajmujemy 6. lokatę i mamy gorszy bilans punktowy w lidze niż za kadencji Moyesa na tym etapie sezonu.

To co się dzieje w Manchesterze trudno określić stanem normalnym. Obecnie kibicuję temu zespołowi z przyzwyczajenia, mając na uwadze okres Fergiego. Coraz trudniej jest mi się utożsamiać z piłkarzami, ze sztabem szkoleniowym - na czele z Lujem już dawno nie. Ten gość jest skończony, Nie mogę pojąć co tu jeszcze robi. Jeśli chodzi o naszych herosów - z niecierpliwością czekam na ich aktywności w strukturach social media, a także na cotygodniowy wpis Maty. Jak im ciężko, jak walczą, jak się nie poddają. Szkoda, że to tylko puste słowa, nie mające ŻADNEJ wartości.

Czeka nas długa droga ku ponownemu odkupieniu. Trudno o bardziej oczywisty pokaz bezradności jeśli Mińole, Sako czy Moreno wyglądają na naszym tle jak topowi piłkarze.
zobacz więcej
Postów: 192

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 07:27, #102 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Szanowni fani trudno pisac optymistycznie ogladajac tak grajace United ale jak widze wpis w poscie nizej typu " Mourinho ratuj" to mam wielkie watpiwosci ? Manchester stracil swoja tozsamosc jak mowi po meczu Paaul Scholes gdzie jest gra do przodu,bieganie za pilka gdzie skrzydla nieustanny pressing na przeciwniku i to musi wrocic nie ma innej drogi, mamy zawodnikow starszych mlodszych nie gorszych niz Chelsea,Arsenal ,Liverpool tylko przegrywamy w glowach po straconej bramce wszystko sie sypie Paul Scholes:

Cytat:


Z takimi zasobami Manchester United powinien być na równi z Realem, Barceloną i Bayernem, a tymczasem jest szósty w lidze i gra w Lidze Europy. Ostatnią rzeczą, jaką chcę widzieć, jest zadowolenie z wygrania Pucharu Anglii oraz zajęcia czwartego miejsca w Premier League. To specjalność Arsenalu. Gdyby nie David de Gea, gdzie obecnie byłby Manchester United?

- To był najgorszy występ Manchesteru United, jaki w życiu widziałem. Całe dziedzictwo tego klubu jest niszczone. Klub nie potrzebował nowej filozofii. Poprzednia działała przez dwadzieścia lat. Nigdy nie chcę widzieć zwolnienia menadżera. Chcę, żeby on to poukładał - zakończył Anglik.

//Edytowano 5 razy, ostatni raz 11.03.2016, 07:31

zobacz więcej
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 01:00, #101 Zwiń/Pokaż komentarz MarcinekMU
Z ciekawości wszedlem na stronę Liverpoolu jak bardzo się poświęcają a tam :

Jaki płacz na devilpage.pl :) przyjemnie się na to patrzy. Ale po ostatnim ligowym meczu należało im się !

Co prawda pierwsze 20 minut drugiej odsłony nie wyglądało zbyt dobrze ze względu na wejście na boisko Michaela Carricka, ale gdy Jürgen Klopp wprowadził Joe Allena, ponownie zobaczyliśmy lepszą grę w wykonaniu the Reds.

Jaki płacz na devilpage.pl :) przyjemnie się na to patrzy. Ale po ostatnim ligowym meczu należało im się !

Nic tak nie smakuje jak wygrana z mułami :) brawo ! YNWA

Pozostaje wierzyć w 2:0 u siebie i dogrywka... Może jestem szalony ale wierze w awans (nic nie biorę jestem zdrowy). oglądając skrót meczu dość długi 10 minutowy i jeden celny strzał na bramkę to aż ręce opadają.
Postów: 120

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 00:51, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. Proces weryfikacji zawodnika w United na dziś mógłby wyglądać np. tak: Dzień dobry Panie Perez (Abramowicz, Bartomeu, inni) - za 5 mln funtów odsprzedam Micheal'a Carrick'a, co Pan na to? - Nie dziękuję. Ostateczna weryfikacja zawodnika przed decyzją o nie przedłużeniu kontraktu: Dzień dobry Panie Perez, za darmo oddam Wam Micheal'a Carrick'a, co Pan na to? - Nie dziękuję.

Są dziś zawodnicy w United, którzy dawno już napisali swoją historię w tym klubie, a których dziś już za darmo nie przyjęłaby ani Barca, ani Real, Bayern ani inne kluby bijące się o puchar LM. Mam nadzieję, że Murinho szybko, ale godnie pożegna ich wszystkich z Old Trafford.

2. Fellaini - z perspektywy przeciwnika - to fantastyczny zawodnik. To jeden z niewielu zawodników, którzy grają na czas dla przeciwnika. Zamiast starać się przejąć piłkę i pchać ją pod pole karne - ten woli tradycyjnie i bezczelnie faulować. Kolejny zamach na przeciwnika, tym razem Clyne uciekł z pod noża i przed brutalnym kopnięciem Belga - tylko żółta kartka i tradycyjnie do sędziego liniowego: O co chodzi? - mega irytujące. Sądziłem, że Pepe to już szczyt bezczelności na boisku, ale Fellaini podniósł jeszcze poprzeczkę.

3. Ponownie pojawiają się głosy - Giggs na trenera - hmm. Może z tej strony teraz: Giggs jako asystent Louisa van Gaala chyba ma jakiś wpływ na to co oglądamy na boisku i na to co dzieje się w szatni. Chyba, że obok Van Gaala siedzi jakaś kukła - nie sądzę. Za wyniki United odpowiada cały sztab trenerski - w tym Giggs - nie tylko Van Gaal - choć głównie Holender. Giggs cały czas weryfikuje się jako asystent trenera i jak widać po United, nie wiele wnosi dobrego do tej drużyny. Dziwne, że skoro nie sprawdza się w roli asystenta, są kibice, którzy uważają że zobaczymy zupełnie innego Giggsa w roli już trenera.

W jednej z kolejnych biografii Murinho przeczytamy, że to co działo się w Chelsea ostatnimi czasy to nie był przypadek i że już wcześniej Portugalczyk postawił sobie za cel objęcie posady następcy Fergusona. Swój cel osiągnie niedługo - którego innego trenera stać dziś na taką partię szachów? Uczyć się od Murinho - to na dziś szczyt dla Giggsa, któremu i tak dobrze życzę.
zobacz więcej
Postów: 520

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 00:47, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
weszlo :

Niby jesteśmy przygotowani, niby wiemy, czego się spodziewać, a jednak: za każdym razem jesteśmy autentycznie zdziwieni jak beznadziejnie może grać klub z takim budżetem i takimi tradycjami. Manchester United uparcie udowadnia, że pieniądze w futbolu to nie wszystko. Już porażka z Midtjylland wzbudziła powszechną wesołość w świecie futbolu, ale to, co odstawili w dzisiejszym meczu z Liverpoolem…

Wynik może nie jest porażający, ledwie 0:2, w teorii można jeszcze wszystko odrobić w rewanżu. Przywołajmy jednak statystyki pierwszej połowy, bo musieliśmy je sprawdzić w dwóch źródłach, nie do końca wierząc realizatorom. 30% posiadania piłki, zero celnych strzałów. Tylko jedna bramka w plecy to zasługa wyłącznie tradycyjnie Davida de Gei, który momentami bronił piłki do obrony zwyczajnie niemożliwe.

„Czerwone Diabły” nie istniały. Nie dość, że tragicznie grali pod bramką rywali w okolicach połowy boiska przy wyprowadzaniu własnych ataków, to jeszcze odstawiali totalną parodię w tyłach. To, co przy drugiej bramce zrobił Carrick, to co raz po raz odwalali Fellaini czy Smalling… Ciężko właściwie wskazać kogokolwiek, kto w drużynie Louisa van Gaala nie zawiódł.

Śmieją się z United wszyscy i wszędzie i niestety mają powody.
zobacz więcej
Postów: 5816

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 00:31, #98 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Przegra rewanż, to może Ed zrobi to co powinien już zrobić w grudniu z Lujem.
Postów: 520

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:10, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
uwaga: w jednym meczu (nie jednoczesnie) carrick, Herrera, bastian, fellaini, morgan. jednocześnie jednak było 3 defensywnych pomocników na placu. bez skrzydeł, bo na drugą już nie wyszedł napastnik biegający po skrzydle. a i tak to przeciwnik miał dużo wyższe posiadanie pilki.

czy karny był czy nie, zupełnie nie zmienia to obrazu meczu. gdyby nie david, mogło byc około piątki w plecy.

louis van absurd. genialny absurd. co za gość... niektórzy grają fatalnie ale to on i sztab za to odpowiadają, m. in. przez to ze rzucają zawodników po całym placu, zamiast ustabilizowac ich gre na danej pozycji.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 23:13

Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 465

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:19, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Masz rację. W końcu to nie van Gaal pozbył się Chicharito i RvP. Kadra sama się okroiła i stąd brak rotacji. Przecież Holender jest całkowicie bez winy.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:29, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos

rooney29 napisał:

Nie byłem fanem pozbycia się Rvp silnego wysokiego napastnika z prawdziwego zdarzenia.Myślałem, że van Gaal wykorzysta jego zgranie z Blindem i Depayem.


Van Persie ma problemy z łapaniem się do jedenastki Fenerbache, ale co tam, byłby zbawieniem United.
Liczenie na wykorzystanie jego "zgrania" z Depayem i Blindem... Matko.. Z Depayem, który strzela po autach i Blindem, który gra na stoperze?

Ah no tak, przecież po podaniu Blinda strzelił bramkę. Wystarczający argument.
Postów: 520

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:30, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
dla mnie to piłkarze united wyglądają jak niewidomi bez laski i psa przewodnika. kilku z nich oślepło w tym sezonie, ale to pasterz van gaal ich okaleczył. ostatnio włączyłem sobie na yt gole schneiderlina z czasów southampton. a w United nie oddaje strzałów. jesli wszystkiemu winni piłkarze, to trzeba przestać zatrudniać trenerow. po cholere oni w ogole są potrzebni, skoro zespol bije rekord,za rekordem w Najgorszym sezonie w historii a to i tak wina pilkarzy...

wina pilkarzy moze byc dwa, trzy razy w sezonie. dali ciala, zabalowali, nie wyszli na mecz. ale dziesiaty raz? sorry ale bajki to mozna opowiadac dzieciom o 19,a nie po 21. dzis na anfield nie bylo dobranocki tylko przyszedl kloopo i zapodal koszmar z ulicy Wiązów.
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:33, #91 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Skąd wiesz jakby się przygotował do sezonu w United?
Teraz to sobie można tylko wróżyć.
Tak samo teorie o Hernandezie strzelającym na potęge.


Grupa hejterów nie akceptujących logiki ciągle mnie minusuje, obojętnie co napisze.Nienawiść z powodu szacunku do trenera którego ze względu na osiągnięcia nie mam prawa obrażać i podważać jego kompetencji.
Pamiętam jak kiedyś pluli na Fergusona po słabym sezonie(mimo, że wcześniej sporo pucharów dla United ugrał).
Do piłkarzy pretensje za brak zaangażowania i pomysłu na gre, to oni grają w piłke a nie van Gaal.
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:35, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos

rooney29 napisał:

Skąd wiesz jakby się przygotował do sezonu w United?
Teraz to sobie można tylko wróżyć.


We wcześniejszym sezonie pokazał, ile mu już brakuje. W Turcji tylko pokazuje, że jest gorzej, niż wszyscy myśleli sezon wcześniej.
Postów: 465

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:36, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Szkoda, że geniusz taktyczny nie przewidział, iż dwóch napastników to za mało. Nieopierzony Martial i miewający skoki formy Rooney. To się nie miało prawa udać.

Ja Cię proszę, po tak beznadziejnym spotkaniu, zmianach mających na celu murowanie przy wyniku 0:1, gdzie każdy wie że United próbujące grać defensywnie zupełnie sobie w tym sezonie nie radzi, nadal starasz się bronić tego buca tylko dlatego, że cośtamkiedyś? Przyczyny porażki United - nie tylko w tym meczu, ale porażki ogólnej, gówna, które serwują nam od grudnia - są trzy - Woodward idiota, który nagle zaczął żyć romantyczną wizją trenera na lata, van Gaal - facet, który zawiódł. A także piłkarze, którzy dali sobie wmówić, że stanowią część angielskiego średniaka. Jak można w ogóle gadać, że United powinno być szczęśliwe z gry w LE, bo dla takiego klubu ewentualny sukces w tych rozgrywkach to coś wielkiego? Jak można spaść za West Ham? Van Gaal powinien sam zrezygnować, jeśli ma jakikolwiek honor.

Nieustannie powtarzasz, że United ma słabych piłkarzy, że popyla ta melepeta Lingard... ale kto ich wystawia w pierwszym składzie? Kto przebimbał cztery okienka i nadal jest zmuszony korzystać z patałacha Lingarda? Kto wystawia tych wszystkich piłkarzy i nie potrafi ich w żaden sposób ustawić? Sami się ustawiają? A może nie stosują się do założeń filozofii? "Gramy Blindem w obronie,"Kto wystawia Blinda w obronie? Nieomylny Elvidżi.

Wychwalasz van Gaala, a najeżdżasz na piłkarzy, za to, gdzie Holender ich wystawił. LOL.
zobacz więcej
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:37, #88 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Fergie był krytykowany na początku kariery jako młody trener, nie podważam osiągnięć LvG ale on nie jest trenerem który ma przejąć United na lata. Przyszedł z konkretną misją, a w drugim sezonie zamiast odbudowy United wracamy do wyników jak za Moyesa....
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:38, #87 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
za transfery jest odpowiedzialny ED.


ps ty to jakis nowy kibic United, ze nie pamietasz slabszego sezonu?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 23:42

Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:41, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Za ich przeprowadzenie, nie za decyzję kogo sprowadzamy.
Postów: 465

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:42, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce

rooney29 napisał:

za transfery jest odpowiedzialny ED.


A Louis nie ma nic do powiedzenia. Makes sense.
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:44, #84 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Boże ludzie, Van Gaal moze powiedziec chce Messiego ale ED go musi namowic i sprowadzic.

Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:50, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos
Brawo, Kapitanie. Do tego dążymy, żeby Ci do jasnej cholery pokazać, że to LvG wybiera sobie piłkarzy.

I tak, Blind, Rojo czy Schneiderlin to właśnie są prośby van Gaala, nie wymysły i samowolka Eda...
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:54, #82 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Ja dąże do tego aby wam pokazać, że to nie był pierwszy wybór tylko pewnie trzeci , czwarty sort.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 00:07, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
"Wczorajszy mecz to był szczyt żenady ostatnich lat pracy Moyes-Van Gaal, zero ambicji kreatywności woli walki.Keane strzelający 5 bramek w rezerwach nie dostał znowu nawet cienia szansy chociaż"

To twój pierwszy komentarz napisany na manusite, po przegranej z duńczykami w LE. Skąd tak wielka zmiana poglądów?? Odpuść sobie...
Postów: 409

Napisz PW
dodano: 11.03.2016, 00:04, #80 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Tragedia po prostu brak słów, van Gaal powinien odejść po zakończeniu sezonu..
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:38, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
LvG: "Fellaini najlepszy na boisku." Koleś odleciał gdzieś w rejony Jowisza.
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:41, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos
Jowisz został minięty jakoś tak w połowie grudnia. Powoli za pasem zostawiamy już Plutona.

Cóż, mówiąc na poważnie, to pewnie najlepiej wdrażał filozofię w życie, stąd pochwały. A De Gea? Pewnie zdaniem Luja jest to jego pieprzony obowiązek, aby wyciągać wszystko, co leci w bramkę.
Postów: 5569

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:41, #77 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Dlaczego ten chuujek nie podaje się do dymisji? Oszczędziłby by sobie i nam kolejnych smutów. Nawet jeśli ktoś go na siłę w klubie trzyma to niech rzuci wreszcie ten biały ręcznik, przyzna się ze nie wie co robi, może to będzie w jakimś sensie katharsis dla tego klubu.
Co możemy stracić? I tak sezon ten to porażka na każdym froncie.
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:35, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Przykro mi, że de Gea odejdzie po sezonie, ale szkoda żeby marnował karierę w takim zespole.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 23:35

Postów: 774

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:30, #75 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Ja napiszę moje krótkie wnioski po tym czymś:

- Szkoda mi Davida, Martiala i Vareli, że musieli brać udział w tym cyrku, bo zasługują na więcej.
- W tydzień Louis i jego podopieczni mogą spieprzyć grę na wszystkich trzech frontach: praktycznie po meczu z WBA możemy pomachać na do widzenia TOP4, dzisiaj prawie pogrzebaliśmy nasze szanse na LM w następnym sezonie, a w niedzielę gramy w pucharze z WHU, które na dzień dzisiejszy wyprzedza nas w ligowej tabeli. Niewiarygodne ale prawdziwe.
- Porażka z Liverpoolem boli 100 x bardziej niż z kimkolwiek innym. Przegrać z Liverpoolem to zawsze wstyd, ale przegrać TAK z Liverpoolem to po prostu hańba. Że im nie wstyd brać za to kasy. Powinni z własnej kieszeni oddać kasę kibicom za oglądanie tego dramatu.
- Zero ducha walki, zero chęci wygranej, zero godności.
- LvG od grudnia powinien leżeć w słonecznej Portugalii i wygrzewać na słońcu tyłek wykopany z klubu. Ed i zarząd dla mnie największymi winowajcami tego co dzieje się w tym klubie.
- Widok SAF'a i Davida Gilla, którzy muszą patrzeć na rozkład klubu, który budowali przez lata i któremu poświęcili serce i zdrowie - łamiący serce.

A teraz życzę dobranoc wszystkim, ostatnio mecze United wysysają ze mnie ostatnie pokłady sił i pozytywizmu jakie mi zostały.
zobacz więcej
Postów: 113

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:23, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
Ciekawi mnie w jaki sposób tym razem luj będzie się tłumaczył z tej padaki, bo ciężko to nazwać meczem. Brutalny gwałt, nie pozwolono nam na nic więcej niż kilka stłumionych okrzyków. Ten mecz powinien być dozwolony od osiemnastego roku życia. Gdyby nie David i szczęście to byśmy dostali więcej bramek niż w całym 2016 do tej pory. Stępień już by nawet zauważył, że to koniec van Gaala w United. Chyba, że Mou już dogadany (ponoć takie plotki dzisiaj były) i LvG tylko do końca sezonu zostaje, a z szacunku dla niego to nie jest ogłoszone. Nie wierzę w jakikolwiek sukces w tym sezonie, nawet w top4 które powinno być naszym psim obowiązkiem. W niedzielę widzę sie z kumplem który kibicuje Liverpoolowi. Chciałbym podziekować za ten mecz Van Gaalowi i dzisiejszym grajkom, to będzie dla mnie bardzo przyjemne spotkanie, na pewno.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 23:23

Postów: 15

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:30, #73 Zwiń/Pokaż komentarz lordbruce
Wlasnie ogladam komentarz luja po meczu... bez zaskoczenia... p... jak potluczony. Cheap penalty, cheap goal sratatata. Na dodatek wydaje sie zaskoczony atmosfera jaka panowala na stadionie. Do cholery wiadomo, ze emocje sa wielkie - to przeciez United vs Lpool... czego innego sie spodziewac?!
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 80

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:51, #71 Zwiń/Pokaż komentarz patryksokol3
Gościu... To jest Liverpool... Odwieczny rywal...
To tak jak byś powiedział że nie gniewasz się na gościa co ci dziewczynę posuwa...
Ja osobiście mogę zrozumieć przegraną z każdym ale no kurde nie z Liverpoolem...
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 250

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:57, #69 Zwiń/Pokaż komentarz kryjed6110
No tak przeciętny skład to przecież nie jest wina trenera. Transfery przecież kibice robią. Oczywiście to nasza wina. Ja nie wiem kogo wy żeście kupili za te wszystkie wydane pieniądze. Wstydźcie się za to, że czasem szlak was trafia na oglądanie takiej padliny. Naprawdę my kibice jesteśmy straszni a van Gal to ma dopiero przesrane. Każdy go obwinia za naszą grę???? Ja nie wiem co się dzisiaj dzieję, że za źle grającą drużynę obwinia się trenera . SKANDAL
Postów: 4094

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:57, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
A kto nasprowadzał tych przeciętniaków? Varela, Blind, Rojo, Schneiderlin, Schweinsteiger, Herrera, Martial, Depay, Rashford to piłkarze których sprowadził lub wcisnął do składu LVG. Na 14 z dzisiejszych nazwisk to jest 9. To, że to są prawie sami #instaboys to oczywiste, ale dobry trener nawet z badziewia stworzy zespół przynajmniej agresywny i gryzący trawę. Po co oni dziś wyszli na boisko? Ani nie trzymali piłki, ani nie wychodzili do kontr. Nie mieli minimalnego pomysłu na grę ani w obronie, ani w ataku. Zero akcji, zero groźnych strzałów. Z naszego United nie zostało już nic, to kolejna upokarzająca klęska która dobija nie wynikiem ale tragikomicznym stylem gry. Od grudnia 2015 roku stoimy w martwym punkcie z którego raz po raz podrywają nas dzieciaki bądź inny łut szczęścia.

Tu nie chodzi o to czy zawsze się wygrywa, czy nie. Jako kibic United znam doskonale gorycz porażek, ale one zawsze, ale to zawsze okupowane były krwią, potem i ciężką pracą. Dziś chłopcy nie muszą nawet zanosić koszulek do pralni, a Van Gaal będzie zadowolony bo przecież w obronie nie było tak źle jak na tyle kontuzji, a z przodu mieliśmy pod słońce. Tfu, pod księżyc.

Kolejny upokarzający wieczór i kolejna trudna noc. Najgorsze, że to wcale nie koniec cierpień zaplanowanych na ten sezon.
zobacz więcej
dodano: 10.03.2016, 22:57, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Śnieżny Pyton [66.102.9.***]
Na prawdę nie widzicie, że to troll? Każdy komentarz to wychwalanie Luja pod niebiosa i krytyka każdego, z Lingardem na czele. Nikt o zdrowych zmysłach nie wpadłby nawet na to, aby pisać takie bzdury.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
dodano: 10.03.2016, 23:04, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Śnieżny Pyton [66.102.9.***]
Nie wspomniałem nigdzie, że tulipan nie ma osiągnięć, ale patrzenie na niego przez pryzmat przeszłości w takim okresie jest jak kibicowanie Liverpoolowi. Sukcesy były, ale minęły. Czas zacząć żyć brutalną teraźniejszością.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:08, #63 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Tak jak United , z tą różnicą że Cfc wyszło z grupy w LM.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
dodano: 10.03.2016, 23:13, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Śnieżny Pyton [66.102.9.***]
Racja, natomiast trzymając nadal Luja na stanowisku, nic nie ruszy do przodu a tak można mieć chociaż nadzieję, że nowy trener wniesie do drużyny jakiś impuls i przede wszystkim wybije zawodnikom z głów tą kompletnie nietrafioną filozofię.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:14, #60 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
AdM uciekł po nieudanym sezonie. Samo zdanie wyjęte z kontekstu jest prawdziwe, ale... Jak zaczął grać swoje na skrzydle, to nasz wszechwiedzący Bóg na ławce trenerskiej zaczął go wystawiać w ataku ( teraz mamy odwrotność z Rashfordem i Martialem).

W BPL to menadżer decyduje kogo chce mieć w swoim zespole, więc nie mów że to 'banda patałachów' psuje sezon van Gaalowi. Mógł kupić innych zawodników, mógł nie sprzedawać wartościowych zmienników. On też odpowiada za przygotowanie drużyny do meczu, taktykę itd. Słaba gra nie bierze się z nikąd.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:25, #59 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Byliśmy blisko? Przepraszam, ale czy oglądaliśmy te same mecze? Nie pokazaliśmy nic przeciwko PSV, udało nam się z CSKA ale w tej grupie to był outsider, Z Wolfsburgiem udało się zremisować a drugi mecz Niemcy mieli pod kontrolą mimo że nie musieli. Po każdej naszej bramce z dziecinną łatwością odpowiadali golem. Mieliśmy najłatwiejszą grupę, może nie autostradę do 1/8 ale co najmniej drogę szybkiego ruchu, I co?
I skończyliśmy w LE , przegrywając żenująco pierwszy mecz z zespołem którego nazwy do tej pory nie potrafię napisać. Teraz trafiliśmy na Lfc które pokazuje Nam jak się gra w piłkę.

Patrząc na to co gramy to mimo miłości do United, jeśli ktoś z BPL zasługuje na grę w Lm dzięki LE to Lfc.

Edit: wiem że karmię trolla ale [***] nie da się być trzeźwym po meczu United ostatnio...

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 23:26

Postów: 19

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:15, #58 Zwiń/Pokaż komentarz blachu30
Powiem tyle po tym meczu żegnaj Luju twoja taktyka nie pasuje do United .
I naprawdę boli mnie oglądanie kolejnego meczu w którym nasz zespół nie pokazuje ducha zespołu ani charakteru . Dzięki za to że przynajmniej Bramkarz jest w formie bo by się skończyło 4:0 :(

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 23:19

Postów: 3490

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:09, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
Oficjalnie: Michael Carrick alegorią Manchesteru United z lat 2013-2016.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 23:06, #56 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Dziś chcieliśmy zagrać jak Real Madryt Beniteza.
Tylko że taktyka "LA MANIANA" Nie działa dobrze na żaden zespół :(
dodano: 10.03.2016, 23:04, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Ja [89.72.58.***]
Czemu nie można pisać przekleństw .... MecZ piękny więc trzeba go ładnie skomentować tak jak na to zasługuję
K.u.r.... i to ma być wolność słowa
Postów: 2045

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:59, #54 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Van Gaal [***] z klubu powinien zabrać ze sobą takich wirtuozów jak Fellaini, Carrick czy inne Schneiderliny...
Zastanowiłbym się także nad przyszłością Maty... Ten zawodnik z lepszymi rywalami nic nie daje. Przecież on na siłowni to ostatni raz był chyba 5 lat temu. Przewraca się od samego oddechu Sakho.

No cóż. Ciężko na to patrzeć. Typowy van gaalowoski manchester - średniak ligi angielskiej.
Postów: 760

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:58, #53 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Jeszcze sa tutaj zwolennicy Luisa?
dodano: 10.03.2016, 22:57, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Ja [89.72.58.***]
Mecz z typu strzel sobie w łeb dla kibica WIELKIEGO MANCHASTERU
Z innej beczki środek pola [***] jedynie ostatnia szansa dla Herery
Postów: 6236

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:57, #51 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Gardzę Woodwardem, że nie zwolnił Holendra na przełomie grudnia, ewentualnie w styczniu kiedy jeszcze było co ratować.
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:38, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Cieszę się że odpuściliśmy sobie lige europy, możemy się teraz skupić na obronie top6.
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:40, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Odpuszczamy LE, żeby powalczyć w lidze o awans do LE xD
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:44, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Chyba TOP1.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:54, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
A praktycznie TOP7 :D
dodano: 10.03.2016, 22:54, #44 Zwiń/Pokaż komentarz HUSARZ94 [92.236.236.***]
Już nie mogę wytrzymać...
Ciężko oglądać tą blazenade w wykonaniu naszych kopaczy. Jedynie De Gra, Smalling i Martial na plus. Zauważcie, że Fellaini i Schneiderlin Podczas ataku przeciwnika przebiegajacego obok nich stoją i nawet przez myśl im nie przejdzie żeby chociaż spróbować im przeszkodzić. Luj im zakazał swoją filozofia???
Rojo oprócz dobrego występu z Man City gra padake. Gość jest bardzo nie pewny. Fellaini w wyjściowym składzie = gała do przodu ( kudłaty strąci ).Tej drużynie brakuje i charakteru i taktyki, której można by się trzymać, i brakuje graczy klasowych.
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:53, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Końcówkę gramy trójką z tyłu, a i tak nie mamy skrzydeł/wahadłowych xD
dodano: 10.03.2016, 22:53, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Bambusz [94.254.179.***]
ja rozumiem przegrac mecz, bo nie zawsze sie wygrywa, ale przegrac to przynajmniej z jajem a tutaj od pierwszego gwizdka to są jakies luzne przebieżki i piła do przodu. Panowie dzisiaj wiekszosc z diablow na boisku to nie powinna nawet w rezerwach wystapic. Chce Manchesteru ktory mimo ze jest slabszy to zostawia zdrowie na boisku. Amen
Postów: 298

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:51, #41 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Wystawmy Fellainiego, liczac na rzuty rozne i problemy powietrzne Liverpoolu. Nie miejmy zadnego roznego...
Postów: 6236

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:49, #40 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Chciałbym wiedzieć co Depayowi we łbie siedzi.
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 4094

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:47, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Wystarczy, że West Ham i City wycofają się z rozgrywek PL i za rok gramy w Lidze Mistrzów. Ja tam wierzę.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:46, #37 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Czego my doczekaliśmy...
Loserpool gnoi Manchester United...
No cóż może na Old Trafford 3:0 dla nas ?
Zawsze można pomarzyć bo może się spełni ;)
dodano: 10.03.2016, 22:46, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Chris993 [77.253.151.***]
Sercem od początku byłem za United, ale chciałem żeby przegrali wysoko, żeby w końcu zarząd zmądrzał i wywalił na bruk LvG... To woła o pomstę do nieba.

MŁODZIEŻY CHCIAŁO SIĘ GRAĆ. Tej ekipie ani trochę ! :/
Postów: 1108

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:45, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Igor10
Idz pan w ch.j.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:40, #34 Zwiń/Pokaż komentarz KetraBoss
Carrick w obronie. Ile to lat musi upłynąć aby ktoś w końcu zrozumiał, że on się tam nie nadaje?
Postów: 225

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
dodano: 10.03.2016, 22:37, #32 Zwiń/Pokaż komentarz polo55 [94.254.229.***]
Skończy się wreszcie pieprzenie o wygraniu LE.
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:36, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Dzięki, Carrick!

Idealne podsumowanie naszego występu.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 22:36

Postów: 141

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:35, #30 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
I po ptakach...
Postów: 1510

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:22, #29 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Mam wrażenie, że ten sędzia ma zaprogramowane sędziowanie pod Barcę, bo jak tylko jakikolwiek piłkarz udaje, że go boli to Hiszpan od razu wyciąga kartkę.
Postów: 4094

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:01, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Nie wiem po co ja to jeszcze oglądam. Można kibicować piłkarzom z krwi i kości, nie zgrai pajaców którzy nie mają żadnej ambicji, żadnego charakteru i żadnego pomysłu. To, że Luj jest popie**olony z tą swoją idiotyczną filozofią to jedno, drugie że ci zawodnicy nie chcą/nie potrafią/nie mogą wymienić 3 podań gdy grają z dala od Old Trafford.

Przegrywamy więc na bank niczego nie odrobimy, chyba że zdarzy się cud i De Gea przelobuje Mignoleta. Blind i Rojo błądzą myślami po instagramie, Schneiderlin jest już gorszy od Hendersona co jest nie lada wyczynem, Fellaini nie ma nawet na kogo strącać piłek, Mata od paru miesięcy najlepiej spisuje się na swoim blogu, Memphis jak zaczął angażować się w defensywę to sprokurował karnego, Martial nie ma żadnego wsparcia. Wydaje mi się, że jedynie Davidowi, Smallingowi, Vareli i Rashfordowi wstyd jest za taką żenadę. Reszta ma wbite.

PS
Liverpool któremu aż tak nie zależy na posiadaniu wciąga nas nosem i wypluwa uszami trzymając gałę przez 70% czasu gry. Tyle mamy po 2 latach rządów LVG. To, strzał na aut Depaya i kapitana który charakterologicznie ma moc pantofelka. Kpina.
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:11, #27 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Masz rację - Schneiderlin jest tragiczny..
Postów: 98

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:09, #26 Zwiń/Pokaż komentarz MU forever
Panowie jest jeszcze szansa. Jeśli czytaliście komentarze pod zapowiedzią meczu to na pewno wiecie, że Luj ma nam wygrać dzisiejsze spotkanie. Czekam na tą chwilę kiedy będzie zapier...ał na boisku w spodenkach i koreczkach aby strzelić kilka pięknych bramek.
Postów: 2441

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:09, #25 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
jesteśmy masakrowani, brak słów. pierwsza połowa to pokaz niespotykanej bezradności, przykry obrazek który nie wywołuje już we mnie złości a jedynie smutek. czuję , że druga połowa będzie lepsza i nie tylko dlatego że gorsza być nie może. niech ferguson wbije się do szatni i kogoś zabije.
ps. więcej emocji budzi dziś we mnie to zdjęcie fergiego z gillem niż nasza "gra"
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:09, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos
Zmiana Rashord - Carrick.

No, to teraz machina ruszy i pójdziemy po 3 bramki na wyjeździe!

#lvg #philosophy #balans
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:00, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos
Jak tak dalej pójdzie, to rewanż na Old Trafford będzie tylko formalnością dla Liverpoolu.

Ta połowa spokojnie walczyłaby o TOP3 najgorszych połów w wykonaniu MU za van Gaala...
Postów: 2045

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:03, #22 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Jest z czego wybierać...
Postów: 113

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:52, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
Tortura dla zmysłów. Oczy cierpią oglądając ten mecz, uszy cierpią słuchając komentatorów Eurosportu.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 22:01, #20 Zwiń/Pokaż komentarz KetraBoss
Do przekręcania imion piłkarzy, przyzwyczaiłem się oglądając mecze towarzyskie reprezentacji Polski na TVP przy komentarzu Darka Szpakowskiego ale kwestia: "Do końca ligi pozostało jeszcze 9 albo 10 meczów" rozłożyła mnie na łopatki. Pomyśleć, że tacy komentatorzy biorą za to jeszcze pieniądze.
Postów: 2045

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:58, #19 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Więcej farta niż gry. Powinno być 3:0 do przerwy i po myślach o LE. Przez 45 min nie stworzyć nawet pół dobrej okazji bramkowej to trzeba naprawdę się postarać. Liverpool jest zdecydowanie lepszy i pewnie tak będzie po przerwie, bo nasi nie potrafią wyjść spod pressingu innym sposobem niż wy[***]e piłki do Sakho/Lovrena.

Szkoda słów na taką grę...
Postów: 2045

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:59, #18 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
W sumie czego ja się spodziewałem widząc Fellainiego w 1 składzie. To było oczywiste, że będą napierdalać te długie piły na niego jak po[***]..
Postów: 520

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:37, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
luj coś bierze. to nie jest normalne żeby mieć tak zryty beret. martial zaczął mu strzelać, to go wsadził na skrzydło. rashford zaliczył wejście smoczycy, nie, nie, nie... zaraz zaraz - dajmy go na skrzydło! gdzie logika? facet w dwóch meczach wali 4 gole, w dwóch następnych nie ma pół okazji. co z tego że nieźle pomyka jak nic to nie daje.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:58, #16 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Ciiii, bo zaraz się pojawią obrońcy Luja :)
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:58, #15 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Spodziewałem się meczu,a tu się okazuje że wyszliśmy w tej pierwszej połowie po to by Liverpool potrenował...
Takiego gwałtu to nie widziałem od meczu w LM z Bayernem gdzie też piłkę mieliśmy tak często jak dziś.Jak będziemy tak się chować w własnej połowie to albo dostaniemy 3:0 albo David będzie musiał wyprawiać cuda w tej bramce :/
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:54, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Kiedy zaczyna się nasz mecz z The Reds? Bo na Eurosporcie puścili trening Liverpoolu...
Postów: 2045

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:43, #13 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Aha... Fellaini może 2 miechy nie grać i pierwszy mecz po kontuzji od razu pierwszy skład i to z Liverpoolem w LE... A zresztą nic nie będę mówił, bo szkoda wulgaryzmów na to ;d
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:46, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
Pewne Luj liczy na stale fragmenty z którymi Liverpool ma problem. Jak coś to ma odpowiednich zmienników na zastępstwo :P
Postów: 2220

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:09, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Był na ławce z WBA.
Postów: 2045

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:54, #10 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
No ale nie zagrał nawet minuty.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:22, #9 Zwiń/Pokaż komentarz KetraBoss
Jedyne co mogę powiedzieć przed meczem, to przekazać wyrazy współczucia dla Smallinga. Niesamowity zapier*** w obronie się szykuje. Zobaczymy czy uda się przetrwać.
Postów: 563

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 21:33, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Vethro
Ale obrońcy Blinda dalej będą stękać w komentarzach, że ludzie go nie doceniają. Dziś otworzył nawet bramki na autostradzie i puszcza każdego bez żadnej opłaty :]
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:36, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Jose Mourinho na antenie BT Sport potwierdził, że od lipca wraca do pracy. Jak powiedział wszystko jest już ustalone. Nie powiedział jednak o jaki klub chodzi, ale każdy się domyśla...
Chyba jesteśmy na niego skazani.
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:31, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord
Do boju United!
http://imgur.com/HxLOSRS
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:12, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
W koncu ławka chociaz lepiej wyglada jednak nie ma Ligarda ? Czyzby kontuzja :o. Rashford i Martial nie powinni grac razem :(. No to Ander naszym jokerem :Di Basti fantasti. Przeczuwam ze dzis sie Martial odblokuje :)
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:13, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Sitos

Saturnin napisał:

W koncu ławka chociaz lepiej wyglada jednak nie ma Ligarda ? Czyzby kontuzja :o.


Zawieszenie za kartki.
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 10.03.2016, 20:15, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
Dzieki wyleciało mi z głowy :) no to najwyzej w drugiej polowie przejscie na 2 napadziorów :P. Szkoda ze Januzaja nie ma :(

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.03.2016, 20:20

dodano: 10.03.2016, 20:09, #2 Zwiń/Pokaż komentarz 196kk [91.223.64.***]
To nie jest skład na Liverpool. Nie oczekuję wyrównanego meczu. Gdyby Manchester United przyleciał do Polski z takim składem to myślę, że zostałby rozjechany nawet przez Nieciecze.
dodano: 10.03.2016, 20:07, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Memphis7 [31.179.42.***]
Co robi fellaini w 1 składzie?!?!
Lepszy herrera albo schweini
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.