CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Rozwiąż krótki quiz związany z Newcastle United i spotkaniami Czerwonych Diabłów z tym klubem. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +13 - Inter otwarty na rozmowy z United

xmilkaax @03.01.2012, 15:55 | Przeczytano 4679 razy

Inter otwarty na rozmowy z United
Jak twierdzą włoskie gazety, Inter Mediolan jest otwarty na wszelkie rozmowy z Manchesterem United dotyczące transferu Wesleya Sneijdera.

Przyszłość 27-latka na San Siro ponownie stała się obiektem spekulacji i mówi się, że Inter jest przygotowany na oferty, by sprzedać swoją gwiazdkę już w to okienko.

Co ciekawe, La Gazetta dello Sport pisze, że już wkrótce dyrektor sportowy Interu Marco Branca ma się udać do Anglii w celu omówienia potencjalnej umowy między United a jego klientem.

Mistrz Premier League wydaje się być bardzo chętny na transfer Holendra, którego Czerwonym Diabłom nie udało się w lato ściągnąć na Old Trafford.

Inter jednak chce podobno za swojego gwiazdora 25 mln funtów, które mają skusić sir Aleksa Fergusona, by odnowił on swoje zainteresowanie pomocnikiem.

Źródło: givemefootball.com

Tagi: Inter Mediolan, Manchester United, Spekulacje, Transfery, Wesley Sneijder

Komentarze (46) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 680

Napisz PW
dodano: 04.01.2012, 02:01, #46 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael


"Inter otwarty na rozmowy z United"

Kolejny odcinek pt. niekończąca się opowieść.

A Wy dalej się podniecajcie g[...]nianymi - wyssanymi z palca plotkami! Qrwa normalnie żal! Jesteście tak naiwni, że aż śmieszni jak błazny..
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 22:55, #45 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
25 mln za Wes Sneijdera cena jak najbardziej odpowiednia na te chwile. Ferguson miałby niezla satysfakcje gdyby udało mu się w pół roku z 40 mln zejsc do 25.

Sneijder mimo tego że od jakiegos czasu boryka się z kontuzjami to wciąż jest Wesley Sneijder. Piłkarz marzenie jeden z niewielu który moze zastąpić RUDEGO. Chociaz na kilka lat.
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 21:32, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

wikir napisał:

Holender jest na równi z takimi wybitnymi piłkarzami jak Xavi czy Iniesta.


Nie zgodzę się! Xavi i Iniesta to obecnie o wiele słabszy zawodnik od nich obu. Może nadal klasa światowa, ale Ci panowie jednak go przerastają. Może spowodowane jest to tym, że ciągle ma kontuzje, rzadko gra, ale na pewno już nie ten poziom. Może rok temu czy dwa. Teraz w żadnym stopniu nie mogę się z tym zgodzić.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 20:54, #43 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

united8 napisał:

Jestem hakerem i jak robiłaś prostownicą włosy to looknołem na Twojego kompa ;]


Ja akurat nie prostuję włosów, co niektórych bardzo dziwi bo mam strasznie proste :o

No nieźle wyszło. Widocznie ta sama wena :D
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 20:47, #42 Zwiń/Pokaż komentarz united8
wikir

No dobra, przyznam się. Jestem hakerem i jak robiłaś prostownicą włosy to looknołem na Twojego kompa ;]

Hehe, nieźle to wyszło.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 20:15, #41 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

Bigos napisał:

Wikir, po co piszesz to samo co united8? :P


Jak zaczynałam pisać to nie było jeszcze tego komentarza. W trakcie pisania mojego robiłam też dużo innych rzeczy, więc przedłużyło mi się dodanie.

Tak czy siak - może mieliśmy tą samą koncepcję, ale nie było tego jak ja weszłam w newsa.
Postów: 125

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 20:01, #40 Zwiń/Pokaż komentarz oski 18
Niech przychodzi !! On za 25 mln dalej kupować go !
Postów: 556

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 20:00, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Bigos
Wikir, po co piszesz to samo co united8? :P
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 19:41, #38 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Jak dla mnie są plusy i minusy tego transferu.

Plusy : Wiadomo, Wes to klasa światowa. Mógłby bardzo wesprzeć nasz środek pomocy. Byłby nie dala wzmocnieniem. Holender jest na równi z takimi wybitnymi piłkarzami jak Xavi czy Iniesta.

Myślę, że to, iż ma 27 lat to wcale nie jest wada, wręcz przeciwnie. Właśnie w tym wieku piłkarz wchodzi w najlepszy okres w swojej karierze. Pisanie, że Sneijder jest stary jest trochę nie na miejscu, w końcu jest tylko rok starszy od Rooneya czy coś koło tego.

Cena - 25 mln jak za takiego zawodnika to jak promocja. Niedawno krzyczeli za niego 40+.

Minusy :

Przede wszystkim kontuzje. W tym sezonie bardzo często dręczą Wesa.

Cleverley, Anderson, czy nawet tacy zawodnicy jak Pogba czy Morrison mogliby bardzo dużo zyskać na transferze Sneijdera. Mógłby bardzo dużo ich nauczyć.

Carrick byłby odpowiedzialny za defensywę, a przed nim grałby właśnie Wesley. Obok miałby Toma. Przed nimi wiadomo Rooney. Ale byłaby to siła rażenia.. Do tego często włączający się do akcji Jones.

Reasumując - jestem jak najbardziej za tym transferem.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 19:30, #37 Zwiń/Pokaż komentarz united8
To byłby dopiero dylemat. Argumenty na tak :

- Weasley Sneijder jest obecnie najlepeszym piłkarzem do wyjęcia ze środkowych pomocników. Nie żadne Hazardy, Gotze czy Erikseny. Pierwszych dwóch gra częściej na skrzydle, trzeci to jeszcze nie ten poziom. Powiem więcej. Wes jest lepszy niż wszelakie Modricie, Schweinsteigery, Moutinho czy inni.

- Jego wiek. Nie, on nie jest wadą. Mamy graczy młodych w wieku którym będą mogli grać już na stałę w pierszym składzie (Tom Cleverley i Anderson) oraz młodych którzy w przeciągu kilku lat wejdądo podstawy (Ravel Morrison, Paul Pogba). Na środek potrzeba nam gracza doświadczonego potrafiącego zmienic losy meczu. Potrzeba nam lidera, a takim jest Sneijder.

- Cena 20-25 mln funtów za niego to promocja.

- Tak jak 10roo10 napisał, jak ktoś z celów będzie dostępny za normalną cenę, Fergie go kupi. Przynajmniej tak twierdzi.

Argumenty na nie :

- Kontuzje. Tylko i wyłącznie.

Wes jest graczem na poziomie Xaviego czy Iniesty, to, że jest podatny na kontuzje to raz ale nie jest to drugi Hargreaves czy Saha. Nawet nie jest taki szklany jak Robben. W tym sezonie akurat go męczą kontuzję, ale w końcu przestaną.

Jest to gracz który wzniusłby naszą drużynę na wyższy poziom. Mając za sobą Carricka i obok siebie Phila Jonesa czy Cleverleya, a przed sobą Rooneya byłaby to śmiercionośna broń. A w LM i tak nie gramy także nie jest to problemem, że Wes w tych rozgrywkach by nie zagrał (olać to LE).

Ja byłbym na tak, chociaż sam wolałbym Edena Hazarda który jest...nie osiągalny. Mamy swoją młodzież więc na nią postawmy, a Wes byłby mega nauczycielem dla Cleva, który obok kogoś tak kreatywnego mógły wznieść się na wyżyny. Zobaczymy co zrobi Fergie, zobaczymy...
zobacz więcej
Postów: 714

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 19:00, #36 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Morrison i Pogba lepsi :P
Tylko żeby jeszcze Ferg dawał im szanse ...
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 18:48, #35 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Wesley w tym momencie to mi możesz opi[...]olić kiełbasine. Koniec tematu.
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 18:38, #34 Zwiń/Pokaż komentarz citko123
trzeba go kupic;)
Postów: 528

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 18:17, #33 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
nie wiem czy ktoś wierzy że snejder trafi do nas. Ile to było już rozmów na ten temat, i za każdym razem SAF ucinał spekulacje na jego temat. Więc i tym razem możemy tylko sobie pomarzyć
Postów: 724

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 18:03, #32 Zwiń/Pokaż komentarz krootki
SAF mówił że jeśli interesujący piłkarz będzie dostepny to bierzemy więc niech rusza [***]e do Włoch i przywozi Wesa. W lecie bardzo chciałem aby do nas przyszedł, teraz troche mniej bo już nie te lata i kontuzje ale cena spadła o prawie 15mln więc w sumie okazja, latem Wes był blisko OT , teraz Inter kuleje więc myślę że dało by radę go kupić za te 25 , cena myślę optymalna. Do tego Clyne z CP na prawą jako uzupełnienie kosztujące nie więcej niż 5mln i gitara , reszta w lecie.

A tak już przy transferach jesteśmy to pamiętacie gracza z USA , chyba z Dallas który nazywa się Shea? Co z nim , może by się Fergie niem zainteresował, w sumie świetny grajek za niską cenę do tego jeśli dobrze pamiętam na kilku pozycjach od obrony po atak gra;)
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:53, #31 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
A ja to to olewam się nie wypowiadam , przecież Ferguson to Ferguson , jeszcze nam ku*wa ściągnie w zimie jakiegoś ćmoka z Czarnobyla , każdy będzie narzekać , a później okaże się że jest jednym z najlepszych ...
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:43, #30 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
dajcie spokoj, sneijder to zawodnik, ktory ma 27 lat a tylko w 3 sezonach udalo mu sie zagrac conajmniej 40 spotkan a w tym sezonie w lidze zagral 6 razy O_o. dla porownania rooney tylko w jednym sezonie rozegral MNIEJ niz 40 spotkan i to na poczatku kariery.
ja nie chce kolejnego szklanego pilkarza i mysle ze manu tez nie chce
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:40, #29 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Inter jednak chce podobno za swojego gwiazdora 25 mln funtów, które mają skusić sir Aleksa Fergusona, by odnowił on swoje zainteresowanie pomocnikiem.


10 mln to maks, kiedy ostatnio grał Holender? Głupich niech szukają gdzie indziej. Jednego takiego zdolnego mieliśmy już - Hargreaves.
Postów: 265

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:34, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Mistrzu1992
Fergie bierz sie do roboty uparciuchu.
Postów: 82

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:32, #27 Zwiń/Pokaż komentarz barson
też macie wrażenie, że liga angielska jest skorumpowana?
przykładem jest ostatnia kolejka, gdzie przegrywają trzy czołowe zespoły (chelsea, ManU i city). Tym bardziej patrząc na okoliczność. Moje osobiste zdanie i wrażenie to takie, że oba manchestery tak jakby specjalnie nie chciały strzelić bramki.. takie miałem wrażenie.

Zaskakujące jest to że Sunderland strzela bramkę city w 93 minucie, ze spalonego. Nie uważacie, że jest to trochę dziwne?

Chodzi mi o sposób przegrywania tych zespołów. United to samo, druga bramka, aż miało się wrażenie, że specjalnie go puszczają..
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:10, #26 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Poczekajmy, aż Stanković postawi pizze i piwo na to, że Wes nie ruszy się z Interu i sprawa będzie zakonczona. :D:D
Postów: 507

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:06, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Volume
Tak teraz nagle chca go sprzedac, bylem zwolennikiem tego transferu w poprzednim okienku ale tera wole goetze
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 17:02, #24 Zwiń/Pokaż komentarz arti01
sorka Goetze albo Hamsik tobie Bay Bay Mashikaro:) trzeba było wczesniej Sneijder nie chciał to nie się wsadziw du** ten transfer!
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:59, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
toporminator ----> Kasa jest, ale transferów nie ma. W United zawsze jest kasa na transfery, ale po prostu nie zawsze Ferguson lubi ją wydawać na jakiś piłkarzy.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:58, #22 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
25 mln haha dobre sobie ;p
Sneijderowi mówimy nie !!
Martinez/Hamsik/Eriksem to byłaby najlepsza opcja ale na ew transfer poczekamy do następnego okienka
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:58, #21 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Branca podobno na prawdę będzie w Manchesterze,ale tylko po to...aby załatwić transfer do Mediolanu Apacza...
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:58, #20 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
W lato byłem wielkim zwolennikiem kupna Wesleya, a teraz trochę się zastanawiam. Ostatnimi czasy jest często kontuzjowany, a jego forma jest dość daleka od ideału. Ale Holender wciąż jest świetnym pomocnikiem z zapasem doświadczenia. 20 milionów to dobra cena i za taką byłbym za transferem, nawet można dołożyć te 5 milionów. Ale nie więcej.
Choć może być to kolejna telenowela transferowa. Lepiej spokojnie czekać na wieści oficjalne.

Z podróżą Marco Branci wiąże się też inne przypuszczenie, bowiem "Corriere dello Sport" uważa, iż wybiera się on do Manchesteru w celu kupna Carlosa Teveza.
Postów: 5571

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:55, #19 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

maik napisał:

Ferguson nawet jakby miał, to by się do tego nie przyznał. Bo trzeba mieć jakiś pretekst by nie zakupić nikogo.

Czyli inaczej to ujmując, myślisz że powodem braku transferów jest to że SAF na siłę nie chce ich robić i nawet jak ktoś będzie mu wpychał Messiego za 20 milionów to on odmówi?

Brednie.
Jest kasa, są transfery, to jasne jak słońce.
SAF lubi kupować, lubi też wydawać wcale to nie małe pieniądze. Kto by pomyślał że 20 letni Smalling który ledwo zaczyna grać w Fulham będzie warty 10 milionów? A Jones? 17 letni Ronaldo? Te sumy mówią same za siebie - może SAF nie koniecznie ulega presji i kupuję wyrobione gwiazdy po cenach wywindowanych chorą ekonomią, ale jak już kasę ma, to wie jak ją spożytkować.
Postów: 43

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:54, #18 Zwiń/Pokaż komentarz tomaszwalczak21
zaczyna sie to samo co w lato.
tylko tym razem na szczsicie potrwa to miesiac.
Postów: 34

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:54, #17 Zwiń/Pokaż komentarz zaxcer
"Moda na Sneijdera" odcinek 2164.
Postów: 68

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:38, #16 Zwiń/Pokaż komentarz LuisNani
Jeżeli to jest prawdą, to błagam Fergie, nie zmarnuj tej okazji...
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:36, #15 Zwiń/Pokaż komentarz maik

sarkazm napisał:

Ferguson już powinien sięgać po kasę... której niema.


Ferguson nawet jakby miał, to by się do tego nie przyznał. Bo trzeba mieć jakiś pretekst by nie zakupić nikogo.

Ja tam wątpię wątpię, żeby SAF kogoś kupił na zimę.
Chociaż SAF powiedział, że nawet jakby miał kogoś kupić to i tak w zimie jest o to bardzo ciężko. Na a jeśli Wesley jest można powiedzieć podany na tacy, to warto by było sięgnąć po tą przekąskę.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:35, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Nie wierzę w ten transfer. Sneijdera już niby United miało kupić roku temu i nic z tego. Z resztą już się tak nie palę na tego piłkarza, jak jeszcze rok temu.. Teraz mi to obojętne czy go MU kupi czy nie. Ale i tak w zimie nie, bo Ferguson nie zamierza kupować nikogo :)
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:34, #13 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
HAHAHA NIE WIERZE ! mogliby dac sobie juz spokoj z tym Sneijderem ..! Co okienko transferowe te same wiadomosci i nigdy nic z tego nei wychodzi ! A nawet jesli byla by to prawda to Sniejder co chwile ma jakas kontuzje a zarabia kokosy !
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:25, #12 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

10rooney10 napisał:

Jedynym czynnikiem, przemawiającym za tym, że Ferguson nie sięgnie po Wesa, jest wiek i częste kontuzje Holendra ostatnimi czasy, nic innego...

i jeszcze jest jedne czynnik który może spowodować że SAF nie kupi go teraz...to że nie będzie mógł grać w LE...chyba że piłkarz grający jesienią w CL wiosną może grać w LE to nie mam pytań
Postów: 5571

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:25, #11 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Inter nieźle się przejechał.
Jeśli były oferty za Holendra w lato, to na pewno wyższe niż 30 milionów. Teraz Sneijder nie jest tyle wart, długo się leczył, a kolejnego piłkarza do szpitala nam nie potrzeba.

20 milionów funtów byłoby dobrą ceną, 25 też nie najgorszą, ale nawet jakby sam piłkarz coś zasugerował w jakimś wywiadzie, będę sceptyczny tak długo aż pojawi się coś oficjalnego. Zbyt wiele razy mieliśmy z podobnymi plotkami do czynienia by teraz nagle miało się coś zmienić.
Postów: 5881

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:22, #10 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Dobrze, że zimowe okienko trwa krócej od tego letniego.
Tak jak w lecie, Sneijder to transfer marzenie i bardzo nierealny.
Jeśli jest prawdą, że Inter chętnie się pozbedzie Wesleya, to Ferguson już powinien sięgać po kasę... której niema.
Postów: 792

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:21, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
jezeli zaakceptuja nasza oferte 25mln to na pewno jeszcze nie jeden klub zlozy podobna, potem wszystko w rekach Wesa, i w anglii moglby dostac oferty i moze nawet z barcy...ale to raczej nie.

27 lat i suma ponad 20 mln to poza regulami klubu. jednak dla Berbatowa te reguly zostaly na chwile przysloniete.

dla Snijdera oplacalo by sie zrobic to samo.

czy potem jego losy potoczyly by sie podobnie jak Berbatowa?

jesli tak, to czy bylibysmy z tego zadowoleni?

jak zawsze w dobrych chwilach wszyscy by sie cieszyli a w slabszych wieszali psy na kim tylko by dali rade.


trensferu nie da sie przewidziec, mozna tylko sepkulowac. ze sr pom to snijder powinien do nas dojsc. bardziej pasuje do naszego stylu niz te wszystkie mlode talenty.

chociaz jestem za mlodymi [jak goetze i eden] to troche nie sprawiedliwym bylboy kupowanie kogos takiego na pozycjie naszego mlodego Toma.[fakt ze tamci posiadaja umiejetnosci pozwalajace grac na skrzydle, ale skrzydlowych nie potrzebujemy zbytnio]
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:21, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Ja chociaż jeszcze latem byłem na tak, teraz jestem na nie. Piłkarz jest coraz częściej kontuzjowany, szczyt formy ma za sobą. Młodszy już nie będzie dlatego nie mamy co liczyć na to, że niedługo przestaną go nękać kontuzje. Jeszcze tylko kilka lat na wysokim poziomie mu przewiduję. Spóźniliśmy się z ofertą o rok, teraz już nie warto próbować. Inter też to zauważył. Dlatego zjechał z ceny. Jeżeli w letnim okienku wymagaliby za niego 25 mln., mieliby bardzo i to bardzo dużo ofert.

Przyszedł tak czas, że powinniśmy zainteresować się innym piłkarzem na te pozycję. Na pewno młodszym, który rzadziej łapie kontuzje. On odpada, a Nasri jest w City, może Hazard? Bardzo podoba mi się ten piłkarz, ale jest coś co mówi mi, że powinniśmy się zainteresować kimś kto jest głównie rozgrywającym, a nie kimś kto sobie na tej pozycji radzi wtedy kiedy musi tam grać.

Trzeba liczyć, że jeszcze w tym sezonie będziemy regularnie oglądać duet Cleverley oraz Anderson. Wtedy będziemy mogli ocenić czy będzie konieczność kupowania środkowego pomocnika czy też poradzimy sobie z duetem Angielsko-Brazylijskim.
Postów: 303

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:15, #7 Zwiń/Pokaż komentarz 1Young8
Zgadzam sie z 10rooney10 "kontuzje Holendra " myślę ,że SAF nie sięgnie po niego ,a tak po za tym to pewnie plota ^^ .
Postów: 350

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:14, #6 Zwiń/Pokaż komentarz krystian988600

ƒαηкαмαηυт∂ napisał:

25 mln to wcale nie tak dużo.Wyłóżmy tyle i miejmy w swoich szeregach tego dobrego piłkarza.


Temat chyab już jest zamknięty SAF czeka na powróc Toma i ponieważ chce spróbować zmodyfikować troszkę środek a mianowicie Tom-Pogba
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:08, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs
"donoszą włoskie media" i koniec mojego czytania...
Postów: 377

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:08, #4 Zwiń/Pokaż komentarz qweasd
Do czego moze sie przydac nam czlowiek ktory jest ciagle kontuzjowany...
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:02, #3 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
25 mln to wcale nie tak dużo.Wyłóżmy tyle i miejmy w swoich szeregach tego dobrego piłkarza.
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:02, #2 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Ferguson niby mówił, że gdy na rynku któryś z interesujących go piłkarzy klasy światowej będzie dostępny, z pewnością sięgnie do portfela - no to teraz czekać tylko, aż Inter zechce go puścić i zobaczymy co Fergie pokaże :)

PS. Jedynym czynnikiem, przemawiającym za tym, że Ferguson nie sięgnie po Wesa, jest wiek i częste kontuzje Holendra ostatnimi czasy, nic innego...
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 03.01.2012, 16:02, #1 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Ta La gazetta to takie sky sports...
Na pewno by się przydał..
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.