CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Manchester United powraca na europejskie salony. Czas więc sprawdzić Twoją wiedzę z naszych... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +7 - Włoski talent w rękach United? [video]

Soad_FAN @27.11.2011, 16:54 | Przeczytano 3037 razy

Włoski talent w rękach United? [video]
Według mediów Manchester United zamierza złożyć ofertę rzędu 9 milionów funtów za młodego utalentowanego Włocha Manolo Gabbiadiniego.

Gabbiadini spisuje się świetnie w Serie A w zespole Atalanty w tym sezonie, ponadto w reprezentacji Włoch do lat 21 strzelił 10 bramek w 13 występach. 19-latek może być idealnym następcą Dymitra Berbatowa, jeśli ten opuści klub. Ferguson stwierdził jasno, że nie będzie nikogo nowego kupował w zimowym okienku, jednak może spróbować kupić Gabbiadiniego zanim jego cena drastycznie wzrośnie. Przed sezonem Szkot sprowadził na Old Trafford młodych zawodników takich jak Phil Jones i David de Gea, by wnieść do składu nieco świeżości.



Gabbiadini może przejść do Manchesteru United, a sama Atalanta jest skłonna sprzedać młodego zawodnika, jeśli cena bedzie odpowiednio wysoka. Miejsce na Old Trafford powinno się dla niego znaleźć po sprzedaży Berbatowa i Owena, który nie może odnaleźć dawnej formy po kontuzjach, które go ciągle trapią. United będą musieli stoczyć bitwę o podpis Włocha z AC Milanem, który również jest zainteresowany jego usługami.


Źródło: adifferentleague.co.uk

Tagi: Atalanta Bergamo, Manchester United, Manolo Gabbiadini, Spekulacje, Transfery

Komentarze (14) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 2442

Napisz PW
dodano: 28.11.2011, 12:46, #14 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

ostman napisał:

Po filmiku widać, że chłopak ma niezłą lewą nogę i jest przebojowy. W Serie A jeszcze jednak specjalnie w tym sezonie nie błyskał, więc to raczej ewentualny transfer "na jutro".

Jego sprowadzenie to byłby swego rodzaju policzek dla Machedy, bo są w tym samym wieku, a Gabbadini wygryzł Kiko z włoskiej młodzieżówki.

raf83petrucciemu zastopowala rozwoj prawie roczna kontuzja

Ta przerwa trwała prawie dokładnie 2 lata :)

faktycznie masz racje.to tym bardziej :-)
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 28.11.2011, 12:33, #13 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Po filmiku widać, że chłopak ma niezłą lewą nogę i jest przebojowy. W Serie A jeszcze jednak specjalnie w tym sezonie nie błyskał, więc to raczej ewentualny transfer "na jutro".

Jego sprowadzenie to byłby swego rodzaju policzek dla Machedy, bo są w tym samym wieku, a Gabbadini wygryzł Kiko z włoskiej młodzieżówki.

raf83 napisał:

petrucciemu zastopowala rozwoj prawie roczna kontuzja

Ta przerwa trwała prawie dokładnie 2 lata :)
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 28.11.2011, 02:36, #12 Zwiń/Pokaż komentarz solit
synek wie jak strzelac bramy. Młody, utalentowany, bramkostrzelny. Przydałby się, jeśli Owen i Berbatov odejdą.
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 22:52, #11 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Od przybytku głowa nie boli. Owszem jest Macheda ale z nim jest różnie, Diouf szykowany jest na odejście, Owen niedługo będzie kończyć karierę, także fajnie, że może do nas dołączy.

Rooney, Keane, Macheda, Chicharito, Welbeck, Gabbidani i jest ok!
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 21:14, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Soad_FAN

jestemfanemmu napisał:

Mamy Rooneya, Hernandeza, Chicharito, Welbecka, Owena, Machedę, Berbatova.


Mamy klona? fajnie by było :P
Postów: 476

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 20:13, #9 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Nie! Po co on nam? Mamy Rooneya, Hernandeza, Chicharito, Welbecka, Owena, Machedę, Berbatova. Tylu specjalistów od ciągłego czekania z przodu bo nie ma kto piłki dograć.
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 19:59, #8 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
Czy to kolejny z elity małolatow Fergusona za grube miliony ? Ktorzy tak zostana sprzedani za kilka lat do przecietniakow premier league ? Tak to kolejny nie potrzebny pilkarz ! Bo po co nam wzmocnic Srodek pomocy mamy swietny sklad ! ;]
Postów: 2442

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 19:44, #7 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

united8 napisał:

Był Rossi, jest Petrucci i Macheda. Ja nie chce makaronów nie sprawdzają się w PL. No, chyba, że De rossiego.


na jakiej podstawie sadzisz ze petrucci i macheda sie nie sprawdzaja.?
maja po 20 lat wiec czego od nich oczekujesz? ilu 20 latkow w united odgrywalo znaczaca role przed tym sezonem?niewielu.
mam ci przypomiec ze gdyby nie macheda prawdopodobnie mielibysmy jedno mistrzostwo angli mniej.wiem to bylo dawno ale nalezy o tym pamietac.
maja jeszcze czas.to bardzo obiecujacy pilkarze.petrucciemu zastopowala rozwoj prawie roczna kontuzja a macheda ma bardza duza konkurencje w skladzie.
a gadanie ze rossi sie nie sprawdzil tez nie jest do konca prawdziwe .moze on sie nie sprawdzil w united ,moze dostal za malo szans od fergusona,moze jego potencjal nie byl wykorzystany podobnie jak forlana.gadanie ze jakas nacja sie nie sprawdza w PL jest smieszne.jesli przychodzi mlody nieuksztaltowany pilkarz ktory jeszcze nie nabral zlych nawykow z serie a do anglii to nic nie stoi na przeszkodzie zeby sie dobrze rozwinal.
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 19:31, #6 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister

united8 napisał:

Był Rossi, jest Petrucci i Macheda. Ja nie chce makaronów nie sprawdzają się w PL. No, chyba, że De rossiego.


Są wyjątki jak Zola, Di Matteo teraz Balloteli ale fakt tez uważam że niepowinnismy go kupować nie tylko ze wzgledu na kraj w jakim sie urodził.
Postów: 3592

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 18:58, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax

united8 napisał:

Był Rossi, jest Petrucci i Macheda. Ja nie chce makaronów nie sprawdzają się w PL. No, chyba, że De rossiego.

O tym samym pomyślałam.
Postów: 507

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 18:46, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Volume
Napastnik? coz przyda sie ale nie tak jak SP

Zreszta nie wiadomo czy bedzie chciał opuscic Włochy i czy nie wybierze Milan
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 18:45, #3 Zwiń/Pokaż komentarz cuks
Pójdzie pewnie do jakiegoś Milanu czy Interu zagra kilka spotkań ale ze względu na silną konkurencję nie dostanie poważnej szansy i będzie się tułał po Genoach itp. strzeli kilka bramek i tyle.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 17:56, #2 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Był Rossi, jest Petrucci i Macheda. Ja nie chce makaronów nie sprawdzają się w PL. No, chyba, że De rossiego.
Postów: 724

Napisz PW
dodano: 27.11.2011, 17:30, #1 Zwiń/Pokaż komentarz krootki
Nie znam go, ale na filmie widać że nieźle gra, gdyby Berba i Owen odeszli to chętnie bym widział go u nas:) mieli byśmy swojego Mario B.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.