CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Armstrong: "United uzgodnili z Atlético warunki transferu de Gei"

Soad_FAN @11.05.2011, 23:05 | Przeczytano 6425 razy

Armstrong: "United uzgodnili z Atlético warunki transferu de Gei"
Gerry Armstrong powiedział TalkSport, że Manchester United uzgodnił z Atlético Madryt kwotę transferu za Davida de Geę.

"Czerwone Diabły" muszą latem kupić nowego bramkarza w obliczu odejścia Edwina van der Sara na emeryturę po zakończeniu obecnego sezonu.

"Sześć czy siedem tygodni temu Man United uzgodniło z Atlético cenę za młodego bramkarza. Teraz czekają na ruch samego zawodnika" - mówi Armstrong.

"On sam wciąż się waha i stawia ten transfer pod znakiem zapytania. Jest młodym bramkarzem, ma dopiero 20 lat i zastanawia się czy odchodzić już teraz do Anglii, czy powinien jeszcze zaczekać. Wszystko się wyjaśni zapewne w przeciągu 2-3 tygodni."

Źródło: TalkSport.co.uk

Tagi: Atlético Madryt, David de Gea, Manchester United, Spekulacje, Transfery

Komentarze (41) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 960

Napisz PW
dodano: 13.05.2011, 15:18, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Wayne Rooney
No De Gea może byc choc wolałbym Neuera ,ale no do nas nie chce i Bayern go podobnie kupił za 25 mln
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 21:06, #40 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Armstrong ty się chyba z księżyca urwałeś hahaha
Postów: 640

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 19:27, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Tomek UNITED
Oby!
Postów: 7245

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 15:53, #38 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Zobaczycie David będzie naszym 1 bramkarzem czuje po kościach oczywiście chodziło mi o Davida De Gea a nie o Davida Hasselhoffa z nagiego patrolu.

Wtedy jeśli David do nas trafi trzeba będzie wykombinować coś z drugi bramkarzem albo zostawić Kusze na rok albo przekabacicć VDS żeby został jeszcze sezon. Żeby wiecie nie było tak że David zostanie sam, a drugim kto będzie Lindengard czy Amos? No wsumie można tak zrobić...a zobaczymy co wykombinuje Alex, napewno będzie dobrze.pozdr. Dodano: 12 maja 2011 roku, 15:55Ozgur

Przyznaj się jesteś agentem Davida hahaha zgadzam się Rafałku.pozdr.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 15:52, #37 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Tak jak myślałem!
Atletico sprzeda by zarobić, a De Gea z racji młodego wieku będzie się wahał nad wyborem klubu, bo nie jest pewien, czy jest gotów na wielkie granie!

David druga taka okazja się nie nadarzy! a każdy młodzieniec Tobie może tylko zazdrościć! Nie zmarnuj przyszłości, gdy sama puka Ci do drzwi!
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 15:02, #36 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Jeżeli kupimy De gee.. musi na następny sezon zostać Tomek... nie wiemy jak De gea się spiszę.. a Tomek jest tu już kilka lat.. takie moje zdanie..
Postów: 108

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 14:32, #35 Zwiń/Pokaż komentarz ALF
Messi w United - teraz napiszcie newsa - ALF - Messi w United .
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 14:04, #34 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Moja wizja na przyszłość:
Kupić De Geę i namówić Tomka do pozostania choćby na ten rok. De Gea ograłby się u nas,a Kuszczak służyłby nam swoim doświadczeniem.
Ja jestem zwolennikiem transferu Hiszpana. Jest to zawodnik na długie lata. Już w tym wieku nieraz pokazał swoje umiejętności. Także wystarczyłoby, żeby się ograł w Anglii i nabrał doświadczenia pod naszymi skrzydłami. Widzę w nim naprawdę dobrego bramkarza, tylko potrzebuje kogoś, kto zająłby się nim. A takich osób mamy bardzo dużo.
Postów: 83

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 13:54, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Daniel2706
Oby to była prawda. Co z tego, że jest młody i mało doświadczony skoro spisuje się świetnie i wygrał już LE. On najbardziej z tych wszystkich kandydatów przypomina mi VDS i liczę na ten transfer.
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 13:40, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Fletcher87
ja liczyłem na Hugo Lloris ale jak przyjdzie De Gea będzie świetnie...
Postów: 992

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 13:11, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Michał The Red
No to niech się szybko zastanawia, bo to pierwsza i zapewne ostatnia taka szansa w jego życiu. Jak nie, to kupujemy Akinfiejewa albo innego Neuera i De Gea nie ma już czego u nas szukać.
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 13:09, #30 Zwiń/Pokaż komentarz SLAFF
jest to jedna z wielu opcji, znając życie dowiemy sie ostatni. Co do Hiszpana, mysle że Alex znów buduje nowy team(Rafael, Fabio, Smalling, Hernandez)jak dołaczy De Gea to średnia tych zawodników to 21 lat!!Alex chce bramkarza na lata a nie na 2-3 sezony.Ge Gea to zdolny bramkarz na pewno lepszy niż wcześniejsze eksperymenty Fergusona na tej pozycji( Carroll)ja jestem za nawet jesli w sezonie ma puszczać kilka "baboli" o które bede wsciekły to mimo wszystko uważam że jest to inwestycja na lata, poza tym defensywa United to nie defensywa Atletico
Postów: 13038

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 12:56, #29 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

GeThOr napisał:

i te 20 baniek przeznaczyć na jakiś młody talent


De Gea jest właśnie takim młodym talentem. ;)
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 12:45, #28 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Jakby uzgodnili warunki tego transferu to nie żaden pan "firma krzak" Armstrong by nas o tym informował tylko zapewne pan Gill albo agent lub Fergie by to mówili. Ferguson im starszy tym więcej zdradza więc coś by nam pisnął. Po co już w lecie chcemy tak na siłę kupować bramkarza? Zastanówcię się warto czy nie lepiej dać szansę Tomkowi i te 20 baniek przeznaczyć na jakiś młody talent. Do De Gea nic nie mam i chciałbym by do nas trafił, ale nie koniecznie w lecie. Tomek pracuje z Edwinem 5 lat, sprawdził się w lidze angielskiej (np. w WBA)i jest już naprawdę dobrym i doświadczonym bramkarzem więc na miejscu naszego trenera poważnie bym się zastanowił komu wręczyć koszulkę nr1.
Postów: 7245

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 12:04, #27 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Ja jestem zdania że De Gea będzie następcą VDS takie osobiste przeczucie hahaha.

Jeśli chodzi o następce VDS to jak zwykle jest burdel w plotkach to ten będzie następcą za tydzień już nie ale ten jestpoważnym kandydatem,po godzinie już nim nie jest i takie s[...]nie w banie jak zwykle ...letnie oczko transferowe pokaże kto faktycznie zostanie naszym nowym numerem 1 i oby to był godny następca naszego ,,Latającego Holendra,,. To tyle aaaabuuuuuu!pozdr. Dodano: 12 maja 2011 roku, 12:04Ja jestem zdania że De Gea będzie następcą VDS takie osobiste przeczucie hahaha.

Jeśli chodzi o następce VDS to jak zwykle jest burdel w plotkach to ten będzie następcą za tydzień już nie ale ten jestpoważnym kandydatem,po godzinie już nim nie jest i takie s[...]nie w banie jak zwykle ...letnie oczko transferowe pokaże kto faktycznie zostanie naszym nowym numerem 1 i oby to był godny następca naszego ,,Latającego Holendra,,. To tyle aaaabuuuuuu!pozdr.
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 11:09, #26 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Części użytkowników przyda się chyba kubeł zimnej wody na rozgrzane głowy.

Przede wszystkim, aby zrozumieć ciężar gatunkowy tego newsa należy zdać sobie sprawę kim właściwie jest Gerry Armstrong. To były piłkarz m.in. Spurs i Watford, reprezentant Ulsteru. Przez dwa lata występował również w Mallorce. Z tego też względu dziś jest powszechnie wykorzystywany jako spec od La Liga w mediach. To taki, nie przymierzając, brytyjski odpowiednik Wojciecha Kowalczyka.

Z całym szacunkiem dla piłkarskiej wiedzy pana Kowalczyka to nie ma on informacji z pierwszej ręki z hiszpańskich klubów. Analogicznie Armstrong - nie jest on ani agentem de Gei, ani też nie pracuje w zarządzie Atletico.

Cytat "Sześć czy siedem tygodni temu Man United uzgodniło z Atletico cenę za młodego bramkarza. Teraz czekają na ruch samego zawodnika" to nic innego jak powielenie informacji jaką podały hiszpańskie media miesiąc temu. Armstrong jedynie powtórzył na antenie radia to co wyczytał wcześniej w gazecie.

Podsumowując, w sprawie zakupu bramkarza przez MU nic nowego się nie wydarzyło.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 11:05, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Czekam wciąż aż zabierze ktoś z naszej strony głos. Ciągle tylko odzywa się ktoś z tego drugiego klubu.

Kto by nie był bramkarzem będę zadowolony jeśli będzie dobrze grał. Nie ważne czy młody czy stary oby tylko puszczał jak najmniej goli.

Ja najbardziej chciałbym Kuszczaka a kto będzie to zobaczymy.
Postów: 10352

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 11:02, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ale zagmatwana ta droga z tymn nowym bramkarzem ;/
Postów: 13038

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 10:35, #23 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
thunderbolt

Neuer bee, bo...zdarza mu się puścić babola. De Gea super, a bywa podobnie. ;)

wojt91

MŚ to sparingi?

Żeby nie było z dwójki Stekelenburg/De Gea bez wahania wybieram tego drugiego. ;)
Postów: 2636

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 10:26, #22 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91

Filiphs napisał:

nie wspomnę o takich reprezentacjach jak Brazylia i Hiszpanie. A to chyba coś znaczy.


Tak. Tylko rozmawiamy o piłce klubowej, gdzie wymagana jest regularność, mecze co kilka dni, co tydzień, a nie jeden dobry występ w reprezentacji i to w sparingach, błagam.
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 10:16, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs

wojt91 napisał:


(...)To jest ogronme obycie z piłką na wysokim poziomie, możliwość gry z Barceloną, Realem, Valencią, a taki Stekelenburg? Jest malutkim kaziem w porównaniu z De Geą. Owszem też ma swoje w rękach i nogach, ale z kim o się tam mierzy? Z Addo de hag? Czy Twente? Co to ma być?(...)
.


nie wspomnę o takich reprezentacjach jak Brazylia i Hiszpanie. A to chyba coś znaczy. Dodano: 12 maja 2011 roku, 10:21

kam17 napisał:

Taka decyzja Fergusona (postawienie na młodego bramkarza) na pewno zaskoczy większość kibiców United. Szkot niejednokrotnie mówił, że właśnie na tej pozycji chce mieć doświadczonych zawodników i takich sprowadzał.

De Gea to dobra opcja na lata, ale czy da radę od razu stanowić o sile naszego zespołu?
Jest bardzo młody i zdarza mu się pu[...] babole, popełniać błędy ( patrząc na wiek, to wcale nie dziwota), tylko że w United będzie musiał wyeliminować je do zera, czy to mu się uda?

Na pewno bardziej ucieszył mnie ten news od tego ze Stekelenburgiem.


Masz rację, ale uważam że w United pracują lepsi trenerzy niźli w Atletico.
zobacz więcej
Postów: 2636

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 09:43, #20 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Wydaje mi się że niektórzy mierzą "doświadczenie" w wieku zawodnika... a tu chodzi o doświadczenie takie na boisku a nie życiowe, co z tego że ma 21 lat, jak od praktycznie dwóch sezonów jest regulatnym bramkarzem Atletico, jednego z lepszych klubów w hiszpani.
To jest ogronme obycie z piłką na wysokim poziomie, możliwość gry z Barceloną, Realem, Valencią, a taki Stekelenburg? Jest malutkim kaziem w porównaniu z De Geą. Owszem też ma swoje w rękach i nogach, ale z kim o się tam mierzy? Z Addo de hag? Czy Twente? Co to ma być?

Jeśli mam wybierać między Stekelenburgiem a De Geą to bez mrugnięcia wybieram Davida. Mam już dosyć, wystarczy że mamy Lindegaarda.
Postów: 960

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 09:00, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Wayne Rooney
Najlepszy byłby Neuer ,ale on nie przyjdzie do MU..
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 08:35, #18 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Nie ma bramkarza, który nie puszcza "szmat". Nawet Edwin w tym sezonie wpuścił ze 2 dziwne gole.
Postów: 13038

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 08:16, #17 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Taka decyzja Fergusona (postawienie na młodego bramkarza) na pewno zaskoczy większość kibiców United. Szkot niejednokrotnie mówił, że właśnie na tej pozycji chce mieć doświadczonych zawodników i takich sprowadzał.

De Gea to dobra opcja na lata, ale czy da radę od razu stanowić o sile naszego zespołu?
Jest bardzo młody i zdarza mu się puszczać babole, popełniać błędy ( patrząc na wiek, to wcale nie dziwota), tylko że w United będzie musiał wyeliminować je do zera, czy to mu się uda?

Na pewno bardziej ucieszył mnie ten news od tego ze Stekelenburgiem.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 07:54, #16 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Śmieszni tutaj ludzie przywędrowali....nie jest doświadczony? c[...]j z tym, chłopak ma 21 lat a rozegrał podobną ilość spotkań niż uwielbiany i często typowany na numer 1 w United Tomasz Kuszczak...

Jest młody i co z tego?! Ale ma talent i najważniejsze pracuje ciężko na swoje nazwisko, ręke dam sobie uciąć, że przez długie lata chce być numerem jeden w bramce swojej repry...
Przychodząc do nas, mając przy sobie takich fachowców może być tylko lepszy...

Steka zjada [***]...
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 07:40, #15 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Ja myślę,że to właśnie De Gea dołączy najprędzej do United i on zastąpi Edvina,bo z nikim innym narazie nie możemy się dogadać.Zobaczymy co będzie w letnim okienku transferowym.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 07:36, #14 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

Maar napisał:

Z tyłu dużo bardziej liczy się doświadczenie.
O Barthezach i innych doświadczonych napisano już książki. Stekelenburg jest aż tak doświadczony? w eredivisie bankowo można zdobyć expa multum. Zagrał parę razy w reprezentacji i tyle.
Postów: 170

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 07:33, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Maar

thunderbolt napisał:

Soad_FANMoim zdanie to i tak będzie opcja na ławkę. Przecież nikt chyba przy zdrowych zmysłach nie da bluzy z numerem jeden 20-latkowi w takim klubie jak Manchester United
ale farmazon:D jakim prawem tak niedoświadczony Hernandez gra w pierwszym składzie? Berbatov siedzi na ławce a taki szczaw młody bezczelnie sobie gra i jeszcze gole strzela. Dobrze, że Ferguson ma głupie pomysły.

Z tyłu dużo bardziej liczy się doświadczenie.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 07:21, #12 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

Soad_FAN napisał:

Moim zdanie to i tak będzie opcja na ławkę. Przecież nikt chyba przy zdrowych zmysłach nie da bluzy z numerem jeden 20-latkowi w takim klubie jak Manchester United
ale farmazon:D jakim prawem tak niedoświadczony Hernandez gra w pierwszym składzie? Berbatov siedzi na ławce a taki szczaw młody bezczelnie sobie gra i jeszcze gole strzela. Dobrze, że Ferguson ma głupie pomysły.
Postów: 652

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 02:13, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Mathek
Jak podaje Goal.com: Neuer oficjalnie w Bayernie. Więc transfer De Gei bardziej prawdopodobny.
Postów: 2309

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 01:09, #10 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
kim jest Gerry Armstrong ?
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 00:07, #9 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Możliwe że tak jest, i że teraz wszystko zależy od piłkarza. Mam nadzieje że uda nam się go zakontraktować.
Postów: 5879

Napisz PW
dodano: 12.05.2011, 00:06, #8 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Mały kocioł nam się tu z bramkarzami zrobił.
Główna trójka to De Gea, Neuer i Stekelenburg.
Z tej trójki jeśli VDS (podobno) wskazał Steka jako swojego następcę tylko dlatego że ten jest Holendrem to ja dziękuje za takie "team orders".
Po za tym nie wydaje mi się aby Maarten stał w równym szeregu z golkiperami światowej czołówki.
Z pozostałej dwójki ciężko wskazać faworyta.
Niemiec "nie chce" grać w United a Hiszpan się waha z decyzją czy jest już gotowy na tak wielki klub jak Manchester.
Ja chce tylko aby na bramkę trafił ktoś naprawdę dobry a nie "wynalazek" bo w takiej sytuacji lepiej już postawić na Kuszczaka który gdy otrzymywał szansę gry pokazywał się w samych superlatywach.
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:46, #7 Zwiń/Pokaż komentarz solit
utd120- znasz się jak świnia na gwiazdach
chłop wgrał LE w bardzo młodym wieku, dysponuje świetnymi warunkami fizycznymi, dobrym refleksem, przypomina Van der Sara swoim stylem. Idealny kandydat do naszej bramki. Skoro Neuer przejdzie do Bayernu, Stekelenburg do Arsenalu, nie ma innej opcji jak Hiszpan z Atletico.
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:39, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Soad_FAN
Moim zdanie to i tak będzie opcja na ławkę. Przecież nikt chyba przy zdrowych zmysłach nie da bluzy z numerem jeden 20-latkowi w takim klubie jak Manchester United. Choć Ferguson ma czasem dziwne pomysły. Na moje to Tomek będzie nr 1, albo będą się w bramce zmieniali z de Geą.
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:19, #5 Zwiń/Pokaż komentarz utd120
tylko nie De Gea. powiem tak jesli mamy marnowac kase na jkiegos ogorka to dajmy szanse Tomkowi nie ujmujac mu nic.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:18, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid8282329
Mam pytanie to Gerry Armstrong
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:15, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Jak się patrzy jak taki Szczęsny wymiata w Arsenalu to nie można tym bardziej mieć jakiś wątpliwości co do tego iż De Gea sobie poradzi w wielkim klubie lecz u nas presja jest znacznie jednak większa bo co innego grać w wielkim klubie walczącym o trofea gdzie w najważniejszych meczach trzeba mieć stalowe newry a co innego grać w wielkim "ośrodku treningowym"

Jednak wole juz jego niz tego Stekelenburga.
Postów: 52

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:10, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kernal
De Dea > Stekelenburg
Postów: 28

Napisz PW
dodano: 11.05.2011, 23:09, #1 Zwiń/Pokaż komentarz DanielMANFAN
;oooooooo
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.